Too Faced Cat Eyes

/
34 Comments
Too Faced Cat Eyes
U ovom postu predstaviću vam jednu prelepu, novu paletu - Too Faced Cat Eyes.
Too Faced Cat Eyes
Too Faced Cat Eyes
Pun naziv ove palete je Cat Eyes Ferociously Feminine Eye Shadow & Liner Collection. Način šminkanja zvani cat eye popularan je još od perioda drevnog Egipta i uvek je bio jedan od najseksipilnijih stilova. Klasika je u ovoj paleti dopunjena sa devet mat, svetlucavih i sjajnih tekstura u toplim i hladnim tonovima. Tri senke se mogu koristiti i suve i vlažne, dakle mogu se nositi kao senke, ali i kao lajneri kojima se izvlači savršeni repić za cat eye. Uz paletu se dobija uputstvo za kreiranje tri looka. Proizvodi ne sadrže parabene. Cena joj je 4900 dinara.

Paleta je divno dizajnirana, baš su vodili računa o detaljima, toliko da je sama kutija mekana na dodir poput krzna :) Paleta sa senkama je metalna, a unutra se, pored devet senki, nalaze i ogledalo i knjižica sa tutorijalima. Bilo mi je zanimljivo da rekreiram predložene lookove, dva sam napravila, treći će sačekati vikend pa ću vam onda u zasebnom postu prikazati i njih.
Too Faced Cat Eyes
Senke su savršenog kvaliteta. Uvek mi je pomalo neprijatno kad treba baš mnogo da hvalim neki proizvod, jedan deo mene se plaši da ćete posumnjati u motive pošto sam ja prva skeptična kada se mnogo koriste bombastične fraze, ali ovim senkama ne mogu da pronađem zamerku po pitanju kvaliteta i reći bilo šta manje od toga ne bi bilo fer prema njima. Dakle, pigmentovane su odlično i to sve osim Jungle Love za koju bi bilo lepo da ostavlja punu ljubičastu boju kakvu ima u paleti, a to ipak nije slučaj. Ne truse se ni mrvicu. Navikla sam da prvo šminkam oči pa onda lice baš zato što se ogromna većina senki manje ili više trusi, ali ovde to nije slučaj, višak senke neće završiti gde ne treba. Izuzetno su i postojane, izdrže koliko je potrebno čak i sa slabijom bazom, a znate da imam masne i spuštene kapke. Lako se nanose i blendaju. Pogledajte ove senke izbliza na narednim dvema fotografijama pa idemo na pojedinačnu analizu:
Too Faced Cat Eyes
Fotografisano unutra
Too Faced Cat Eyes
Fotografisano napolju, na suncu
Too Faced je zamislio tri looka za tri prilike - Day gde se koriste Purrr, Tiger's Eye i Leopard, zatim Classic uz Meow, Pussy Cat i Jungle Love i Fashion gde se kombinuju Kitten, Kitty Glitter i Panther. U zasebnom postu prikazaću vam ova tri looka.
Purrr, Meow i Kitten (tri velike senke) predstavljaju osnovne senke za dnevno izdanje odnosno senke u ulozi hajlajtera za večernje izdanje. Purrr je najsvetlija bež, skoro bela, sa sasvim sitnim shimmerom koji joj daje sjaj. Meow je krem, tamnija od Purrr, ali svakako i dalje vrlo svetla i potpuno mat. Zaista je divna nijansa za unutrašnji ugao oka i deo ispod obrva. Kitten je najnežnije hladno roze boje, takođe potpuno mat. Pogledajte swatcheve ove tri senke:
Too Faced Cat Eyes
U gornjem redu vidimo dve braon nijanse - Tiger's Eye i LeopardTiger's Eye je topla, bronzana nijansa, srednje tamna. Leopard je jedna od tri nijanse koje se mogu koristiti i suve i vlažne. Ovo je tamnija braon, takođe topla, sa sitnim shimmerom koji na očima nije upadljiv pa se može nositi i tokom dana. Kada se nanese vlažnom, kosom četkicom mogu se izvlačiti linije kao gel lajnerom i tada ima puni intenzitet boje koji ima u paleti.
U srednjem redu tu su Pussy Cat i Jungle LovePussy Cat je najoriginalnija nijansa ove palete, svetlija ljubičasta čija završnica na očima izgleda skoro metalik iako se ovako ne bi reklo, a u zavisnosti od ugla posmatranja može delovati i rozikasto i srebrno. Jungle Love je najtamnija ljubičasta sa sitnim shimmerom, ali, nažalost, na očima više izgleda kao tamno siva prema crnoj nego kao ljubičasta. Ipak, lepo se kombinuje sa Pussy Cat i lepo izgleda nanesena vlažnom četkicom, tada je bliža boji koju ima u paleti.
U donjem redu imamo Kitty Glitter i PantherKitty Glitter je klasična srebrno-siva, sa metalik završnicom, sigurno ste se već sretale sa ovakvom nijansom i ili je volite ili je nikad ne biste stavile. Panther je mat crna, jedna od nijansi kakve treba imati u kolekciji. Odlična je za smoky eyes, za konturisanje pregiba, ali i umesto tečnog/gel lajnera, blaža je od njih, a jednako postojana.
Pogledajte swatcheve ovih nijansi:
Too Faced Cat Eyes
Uradila sam zasebne swatcheve triju senki koje se mogu nanositi i suve i vlažne, deblje crte su senke dok su suve, a tanje crte sam izvukla vlažnom kosom četkicom. Leopard, Jungle Love i Panther:
Too Faced Cat Eyes
Kako vam se sviđaju ove mačje boje? Da li biste pre nju ili neku sa neutralnijim nijansama?


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

34 коментара :

  1. Одговори
    1. I meni, jedino bih srebrnu zamenila, nekako su mi dosadile takve nijanse.

      Избриши
  2. Iako nisu moje boja, ova je baš lepa. "Pussy Cat" :D

    ОдговориИзбриши
  3. Ne volim leopard print ali iskreno verujem u kvalitet too faced senki :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja ne volim leopard print, ni bilo koji drugi životinjski, ali volim ove senke :)

      Избриши
  4. Prelepa, imam 5 njihovih paletica i obozavam ih zaista su vrhunskog kvaliteta :)

    ОдговориИзбриши
  5. Baš lepa paleta kompatibilnih boja :) Sviđa mi se.

    ОдговориИзбриши
  6. Vau, kakva divna paleta. :) Baš sam uživala čitajući post, saznala sam sve što me je zanimalo.

    ОдговориИзбриши
  7. Too Faced rijetko pogriješi sa svojim paletama ali moram priznati da mi se leopard print baš i ne sviđa :D.
    Što se tiče samih sjenila, jako mi se sviđaju nijanse, po mom su ukusu iako je zaista šteta da Jungle Love nije ljubičasta kao u samoj ambalaži jer mi je prva zapela za oko.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem, nisu ovo baš nijanse za svakoga i ne sumnjam da im bolje ide prodaja nude palete :)

      Избриши
  8. Lep odabir boja koje se vrlo lako daju kombinovati :-). Jedino sa nijasnom Tiger`s eye nisam bas sigurna kako bih je na sebi upotrebila....Inače jako volim Too faced i verujem u njihov kvalitet, Imam set za sređianje obrva koji prosto obožavam i često koristim u svom radu :-):

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, senke su im zaista odličnog kvaliteta, kako pojedinačne tako i u paletama. Tiger`s eye ne ide baš uz bilo koju boju očiju, nije najlakša za kombinovanje, istina :)

      Избриши
  9. I da dodam...i karmini su im fantastični, lepo pigmentovani i postojani :-).

    ОдговориИзбриши
  10. I ova paleta lepa, al mi je natural i dalje favorit.
    Svidja mi se sto su promenili materijal pakovanja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Natural je svakako univerzalnija. Mene je baš oduševilo što je kutija mekana kao krzno :D

      Избриши
  11. Već neko vreme merkam ovu paletu. Jedna je od retkih u kojima mi se baš svaka boja sviđa. Pussy Cat i Meow su predivne nijanse. Šteta samo što Jungle Love nije ljubičastija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O pa super kad ti se baš sve sviđaju :) I meni je žao za Jungle Love, a neverovatno kako se takva nijansa uvek tako i ponaša na kapcima, nisam još srela taj tip nijanse da zaista bude onakav kako izgleda, nezavisno od brenda.

      Избриши
  12. Čim pročitah Too Faced, znala sam da mora biti nešto dobro. Sviđaju mi se boje, mada bih se ja, iskreno, pre odlučila za neku drugu kombinaciju nijansi. Koje su po tebi HE senkice najbolje? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, nije im ovo baš univerzalna paleta, ali imaju i mnogo drugih. Huh, meni je uvek teško da izdvojim jedan brend kao najbolji u nečemu, a kod senki pravim razliku između mono i onih u paletama, kod nekih brendova je velika razlika između jednih i drugih. Hajde ovako - najbolje palete po meni imaju Too Faced i Guerlain, a mono senke MUFE, Lancome i Illamasqua. Verovatno treba dodati i MAC čisto zbog ogromnog izbora nijansi. Koje su tebi najbolje?

      Избриши
    2. Meni su CD senke jako kvalitetne, bas mi odgovaraju. :)

      Избриши
    3. Nisam probala baš nijednu njihovu, ne znam ni sama zašto, valjda je razlog - tako mnogo šminke, a samo jedno lice :)

      Избриши
  13. Sviđaju mi se nazivi :)) i sve su mi nijanse privlačne, posebno nekako Leopard!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da, nazivi su cool :) Meni je omiljena Pussy Cat, ali Leopard sam najviše puta upotrebila.

      Избриши
  14. Divnoca! Iako jos uvijek nisam na "ti" sa sjenama zbog kapaka tako da uvijek oklijevam da kupim palete.

    ОдговориИзбриши
  15. divne nijanse...kako tvoja alergija na ljubičastu ili je možda nema jer kao što kažeš ljubičasta nije kao što izgleda u paleti? sjećam se da si bila obavila baš detaljno istraživanje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, da kucnem o drvo, uopšte mi nisu smetale ove ljubičaste! Šta znam, valjda što nijedna ni druga nisu prave ljubičaste, svetla ima primese još par nijansi, a tamna je bliža crnoj i sivoj nego ljubičastoj.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...