Too Faced Cat Eyes Looks

/
38 Comments
U postu u kome sam recenzirala paletu Too Faced Cat Eyes spomenula sam da ću rekreirati tri looka koje Too Faced predlaže u knjižici koja se dobije uz paletu. Pogledajte mini tutorijale za sva tri:
Prvi look se zove Day i pravi se tako što se najpre Purrr nanese preko celog kapka, sve do obrva:
Zatim se Tiger's Eye nanese u pregib kapka (ok, u mom slučaju se zapravo nanosi IZNAD pregiba, sećate se priče o šminkanju spuštenih kapaka):
Onda se kosa četkica za ajlajner pokvasi i umoči u senku Leopard pa se izvuče linija celom dužinom gornjeg i donjeg kapka. Verovatno ovo već znate, ali napisaću, ipak, za svaki sluičaj - kad se kaže da se senke nanose vlažnom četkicom ta četkica ne treba da bude jako mokra već samo vlažna. Obično umočim četkicu u vodu, a onda je delimično osušim tapkajući je o ruku.
I to bi bilo to, malo maskare i olovke za obrve i eto prvog looka koji je Too Faced zamislio:
Mislim da je ovakav look ipak previše svetao za mene, ali dobro, treba eksperimentisati. Idemo na drugi look, on se zove Classic. Tu se najpre Meow nanese preko celog kapka, skroz do obrva:
Zatim se Jungle Love nanese na donji kapak, dužinom trepavica i malo produži uz blago blendanje:
Onda se kapak blago konturiše senkom Tiger's Eye:
Potom se kosa četkica za ajlajner navlaži i njome se nanese Jungle Love celom dužinom gornjeg kapka, uz trepavice i izvuče se u cat eye:
Nakon toga, uzme se druga čekica za ajlajner i njome se nanese senka Pussy Cat iznad linije izvučene senkom Jungle Love. Mišljenja sam da im ovo nije baš neka ideja pošto se Pussy Cat ne može nanositi vlažnom četkicom, dakle to je obična senka i nezgodno je izvlačiti liniju tik iznad već postojeće, jako je teško biti precizan.
I to bi bilo to, dodala sam malo maskare i olovke za obrve i eto drugog looka koji predlaže Too Faced:
Treći look se zove Fashion, počinje se tako što se senka Kitten nanese po celom kapku:
Zatim se senka Panter nanese na spoljni ugao kapka, u obliku obrnutog slova V, a onda i na donji kapak:
Onda se Kitty Glitter nanese u unutrašnji ugao oka i malo duž suznog kanala:
Panther se vlažnom četkicom nanese kao ajlajner dužinom gornjeg kapka i izvuče:
Olovka za obrve, i maskara kao dodatak, uklanjanje viška senki i eto Fashion looka:
Kako vam se sviđaju ova tri looka? Da li biste nosili neki od njih? Mislite li da ima i boljih načina da se ova paleta iskoristi?


You may also like

38 коментара :

  1. Kojom cetkicom si izvlacila ajlajner u prvom look-u? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aurinom kosom, iz ovog posta: http://sminkajeljubav.blogspot.com/2013/09/aura-cetke.html

      Избриши
  2. Fenomenalno si ovo uradila, svaka čast :)
    Koristila sam tu paletu dosta u poslednje vreme i svidja mi se. Nisam probala baš ove look-ove, ali si me ovim postom definitivno inspirisala da to uradim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Nisam ni ja od onih koje se drže predloženog, ali ovo mi se učinilo zabavno :)

      Избриши
  3. Odlično si ti to rekreirala draga :) ne mogu niti jedan izdvojiti kad su sva tri look-a krasna

    ОдговориИзбриши
  4. Svi su mi odlični.. mislim da sam se najviše pronašla u Classic looku :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja, samo je svetlo ljubičasta senka nezgodna za izvlačenje :)

      Избриши
  5. pa ovo si majstorski odradila :)
    možda mi se najviše sviđa prvi jer je nekako najnežniji :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tenk ju :) Ja sam samoj sebi pomalo čudna sa njim, nisam navikla na tako svetle braon, ali zanimljivo je.

      Избриши
  6. Meni se najviše sviđa prvi, valjda zato što se ta smeđa crta ne viđa svaki dan, nekako smo generalno navikli na crnu, ali sve skupa jako lijepo izgleda i baš je divan neutralan look.

    Druga solucija mi se jako sviđa, mada znam da ne bi bila tako precizna. Ova roza u paleti mi lijepo izgleda možda bi bila zgodna i neka rozo- ljubičasta kombinacija.

    Treća mi se sviđa, ali mi je nekako i klasika.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Treći najčešće nosim, to je nekako klasični večernji look, kako si i rekla, a drugi je moj favorit.

      Избриши
  7. Bas su pogodni za nosenje, drugi mi se najvise dopada, a ti nisi svesna koliko me obradujes svakim postom! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ijao, porasla sam kao kvasac! :) :) Hvala ti mnogo :)

      Избриши
  8. Odličan post! Mada se nikad ne pridržavam tih predloga sa kartica, već sama nešto kombinujem. Sva tri looka mi se dopadaju, a poslednji ti najbolje stoji :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) I ja više volim eksperimente, ali ovo mi se sad nešto učinilo zabavno pa sam probala. Poslednji je neka moja klasika za veče :)

      Избриши
  9. Kako su dobri bre, sva tri !!!! Dramicni al soft :) Mnogo volim kad se lajner izvlači senkom :)

    ОдговориИзбриши
  10. Jao Too Faced, ljubav moja najveća :D Imam par njihovih paleta, uvek mi budu simpatični njihovi predlozi i svaki isprobam, pa posle koristim senke po svom ukusu :) Od ovih kombinacija treća mi je definitivno najbolja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je to jedan od dražim brendova kada su palete u pitanju, skroz su slatke :) Meni je najdraži drugi look, ali treći je najsličniji mom tipičnom šminkanju.

      Избриши
  11. Meni je ovo predivno ,ne znam koji look mi je lepši :)

    ОдговориИзбриши
  12. Sve tri varijante ti lepo stoje. :)
    Blago vama sa braon ocima. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Da, to je prednost braon očiju iako bih ja volela da sam se rodila sa zelenim :)

      Избриши
  13. Svaka čast, prelepo sva tri izgledaju, a posebno treći, oduševljena sam :)

    ОдговориИзбриши
  14. jako lijepi lookovi, ali mi je nekako treci look favorit :)

    ОдговориИзбриши
  15. Ja bih nosila sva tri i to u zavisnosti od toga koliko vremena imam za sminkanje. Prvi je svakako najjednostavniji a opet efektan. :) Inace, paleta je bas lepa i iskoristiva.

    ОдговориИзбриши
  16. Iako sva tri looka super, moram izdvojiti zadnji kao fantastičan i nešto što bih voljela i sama izvesti.

    ОдговориИзбриши
  17. Jaoooo,ovo je extra!! :) Svaka ti cast,majstorski si ovo odradila!Korak po korak!! Najvise mi se svidja Fashion look,ja ovo moram probati,skroz sam u tom fazonu!! :)

    ОдговориИзбриши
  18. Ovaj treci look je fenomenalan! Zaista mi se svidja, za neku vecernju varijantu naravno. Samo me zanima jedno (posto se inace ne sminkam bas cesto pa sam po prilicno neiskusna), kad stavis tu crnu senku (pricam o trecem look-u) da li je malo blendas? Pretpostavljam da da. Plasim se malo da cu izgledati kao rakun ako ne uspem da odradim dobro :D I ja imam isto spustene kapke sto dodatno otezava posao :/ Btw, iako se tebi ne svidja ovaj prvi look, iskreno mislim da ti jako lepo stoji :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne malo, blendam je mnogo :) Nemoj da se plašiš, odvoji vreme pa probaj da se našminkaš tako čisto za svoju dušu, nevezano za izlazak, tako ćeš biti rasterećenija :) Crnu senku stavim iznad pregiba tapkanjem, napravi deblju liniju senkom, a onda uzmem četkicu za blendanje i blendam sve dok to ne počne da izgleda ujednačeno. Hvala ti :)

      Избриши
    2. Probacu definitivno :) Ali pre toga moram da kupim osnovu za senku (bazu) i odgovarajuce cetkice kako bi to uspelo :) Hvala na info :)

      Избриши
  19. Najviše mi se dopada kako ti stoji treći look. Mada bih volela da si napravila neki svoj, četvrti, pa zašto se ograničiti na samo jedan red ;) (eto ideje za neki novi eotd)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...