Sephora 4 Eye Look Books

/
28 Comments
Pisaću ovih dana detaljnije o Sephorinoj novogodišnjoj kolekciji, ali sam odlučila da ipak prvo predstavim jedan od najzanimljivijih proizvoda - set od četiri palete senki, Sephora 4 Eye Look Books.
Možete da ne volite veće setove senki, možete da ne padate na limitirane kolekcije generalno, mogu da vam se ne sviđaju same senke, ali jedno ne možete - ne možete da poreknete da je ovo jedan od najbolje dizajniranih proizvoda ove godine :) Verujem da su retke žene koje ne bi poželele da im police ukrasi jedan ovakav set knjižica.
Set, kao što vidite, izgleda kao komplet knjiga, čine ga korice i četiri knjižice. U svakoj knjižici nalazi se po pet senki, ogledalo i uputstvo za nanošenje senki tj. kreiranje looka. Cena seta je 3990 dinara (a danas i sutra je na sniženju od 20%, psst).
Idemo da pročitamo svaku knjižicu :)
Knjiga obeležena brojem jedan zove se The smoky eye look, a čine je (uz ogledalo) jedna sasvim svetla srebrnkasta (loše pigmentovana, ali ona je za hajlajtovanje pa može da prođe), jedna potpuno mat srednje siva senka (vrlo lepa i praktična boja), jedna u tzv. golubije sivoj nijansi (stvarno lepotica, u top 3 senke celog seta), jedna crna (iznenađujuće dobro pigmentovana) koja se koristi umesto ajlajnera i čini look dramatičnijim i jedna srednje siva sa sitnim shimmerom (velika) koji se ne vidi na kapcima kao takav već samo ima sjaj.
Idemo na knjižica broj dva koja se zove The nude eye look:
Čine je sasvim svetla senka u boji kože (jako loše pigmentovana), zaista odlična mat senka u vrlo posebnoj nijansi braon, nekakav mat karamel, zatim senka boje bakra, baš dobro pigmentovana, srednje siva senka sa sitnim shimmerom, takođe dobro pigmentovana i mat braon senka (velika) koja nije ni čisto braon, nešto je između braon i taupe, svakako vrlo praktična.
Knjižica broj 3 mi je (ah, kakvo iznenađenje :D) najlepsa, a zove se The party eye look:
The party look čine sjajna rozikasta senka (Sephora je predlaže kao senku za hajlajt, ali meni je to baš lepa bazna senka), svetlo krem mat senka (za mene previše svetla, ali ovo je jedna dobra senka), šljivasta ljubičasta koja, nažalost, nikako na očima nema boju koju ima u paleti (večno prokletstvo ljubičastih nijansi), tamna ljubičasto-siva koja je na očima više svetlucava nego u paleti, ima raznobojni, sitni shimmer, a tu je i jako lepa srednja ljubičasta (velika senka).
Knjižica broj 4 je najprijatnije iznenađenje seta. Na prvi pogled bila mi je najmanje zanimljiva, a ispalo je da ima najoriginalnije nijanse. Upoznajte The metallic eye look:
The mettalic eye look čine nežna bežikasto-braonkasta senka, zatim upadljiva, bronzana senka pa prelepa maslinasto zelena i moje ljubimče - braonkasto-sivkasta senka koja je pravi kameleon, baš posebna nijansa, a na kraju, tu je i topla, zlatasto-žuta senka (velika). Sve senke osim velike su odlično pigmentovane.
Sve u svemu, senki ima dovoljno za kreiranje najrazličitijih lookova. Ima dosta mat senki što je redak slučaj kod ovakvih setova, a žene, po pravilu, žele upravo takve. Sve mat senke u setu su iznenađujuće dobre za mat senke, fino su pigmentovane, ne truse se i sasvim su svilenkaste i puderaste pod prstima. U svakoj knjižici je jedna senka vidno slabija od ostalih. Što se tiče nijansi, uglavnom su klasične, ali u svakoj knjižici ima neka koja se izdvoji. Jako mi se sviđa kako su osmišljene nijanse u The nude eye look, iskočili su iz uobičajenog šablona za neutralne palete koji je već dosadio. U principu mogu da kažem da su senke i boljeg kvaliteta nego što je to obično slučaj sa setovima, nisu na nivou Too Faced setova, ali jesu sasvim fine, većina njih se praktično ne trusi i dovoljan je jedan sloj za punu boju. Adut su, kao što rekoh, mat senke i nekoliko originalnijih nijansi, ali ipak, adut broj jedan je svakako sam dizajn ambalaže, ovaj set je ukras koliko i komad šminke :)
Kako vam se sviđa ovakva literatura? :)

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

28 коментара :

  1. Moze li da bude bolje pakovanje? :D Savrseno izgleda :)

    ОдговориИзбриши
  2. I fotkice i svočevi i recenzija, SVE <3
    Meni su te senkice jako simpatične i mnogo praktično dizajnirane :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam ga uzela baš zbog pakovanja ali iskreno nisam oduševljena pigmentacijom, očekivala sam bolje. Doduše iste je pigmentacije kao Sephora senke generalno ali prosto nije to to za mene :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Što? Meni su zaista bolje od onih iz standardnih paleta. Daleko od, recimo Too Faced paleta, ali sasvim ok.

      Избриши
  4. Jako mi se dopada literatura. Verovatno bih je i pazarila da već nemam Sephorine setove od 5 senki. Ali zato sam se nameračila na Too Faced :)))

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман29.11.14. 19:36

    Prelepo pakovanje,a i boje.��

    ОдговориИзбриши
  6. Ne znam da li mi se vise svidja pakovanje ili sadrzaj :D Zelim ih, mozda se i castim za praznike ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Pakovanje je predivno :D
    Stvarno lijepo za imat u kolekciji :)

    ОдговориИзбриши
  8. Uh mnogo dobro izgleda, i ammbalaža i sjenila, sve za 5 :)

    ОдговориИзбриши
  9. Bas je lepo ovo, volela bih da ih vidim u akciji. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, ne verujem, imam toliko posla da ne znam gde ću pre, a takvi postovi mi oduzmu mnogo vremena iako ih najviše volim :(

      Избриши
  10. Kako su ih simpatično osmislili, svaka im čast!

    ОдговориИзбриши
  11. Moram reći da originalniju ambalažu nisam vidjela dugo :D Preslatko a boje totalno nosive i super se mogu iskombinirati :)

    ОдговориИзбриши
  12. prekrasno, znaju oni na koju kartu da igraju, upakuj bilo sta ovako, prodat ces :D samo mi se paleta 1 ne svidja, druga mi lici na naked basics 2 po bojama. treca je i meni najljepsa.

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман3.12.14. 08:22

    Iskreno, mislila sam da ima vise boja unutra u pojedinacnoj knjiGi, ali generalno, stvarno nije potrebno :-)
    Vrlo zanimljivo kao i uvek od Sephore :-)
    Toys toys toys! :-D
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 20 senki nije malo uopšte, a kod ovog seta glavni adut je ionako sama ambalaža :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...