Rosal Lipbalms - Flash Nude, Morning Rose, Violet Touch i Coral Candy

/
21 Comments
Balzami u boji su postali jako popularan proizvod u poslednje vreme, a u ovom postu možete se bliže upoznati sa četiri Rosalova balzama.
Rosal je poznati hrvatski brend koji postoji još od 1961. godine, a danas ima asortiman od 120 proizvoda namenjen nezi svih delova tela. Ipak, njihovi najpoznatiji proizvodi upravo su oni namenjeni nezi i lepšem izgledu usana. U ponudi imaju čak 19 balzama za usne, od klasičnih, jakih balzama za intenzivnu hidrataciju usana, preko onih egzotičnih mirisa i ukusa do balzama u boji. Balzami u boji su proizvod koji stoji negde na sredini između balzama u ruža, kombinujući dobre osobine i jednog i drugog. Postoje dani kada su nam usne usled nepovoljnih vremenskih uslova ispucale i suve i kada nijedan ruž ne može izgledati lepo, a ipak želimo neki kako bi dopunio ostatak šminke. Za takve prilike, a i za situacije kada samo hoćemo da namažemo usne na brzinu ili ih oporavimo od teže šminke balzami za usne su idealno rešenje. Neguju poput klasičnih, bezbojnih balzama, a ostavljaju boju poput ruža uz prijatan, kremasti osećaj na usnama.
Postoje četiri nijanse Rosalovih balzama u boji - Flash Nude, Morning Rose, Violet Touch i Coral Candy. Svaki balzam ima 4 grama, a cena im je oko 250 dinara. Kremaste su teksture pa se sasvim lako mažu i ostaju dovoljno čvrsti čak i u jako toplim prostorijama, nema bojazni od topljenja ili lomljenja balzama što generalno ume da se desi ovakvim proizvodima. Rekla bih da su skroz neutralnog mirisa, nije od onih koji se odmah zapazi, bilo u pozitivnom bilo u negativnom smislu. Fotografija ispod najvernije prikazuje nijanse balzama:
Idemo na pojedinačno predstavljanje nijansi, prva je Flash Nude:
Rosal kaže da Lip Balm Flash Nude poseduje čarobnu kombinaciju pigmenata za postizanje nude look efekta.  Negujuća, bogata formula sa prirodnim uljima pruža usnama intenzivnu hidrataciju i mekoću i jedinstveni senzualni osećaj na usnama dok vitamini A i E intenzivno štite kožu od preteranog isušivanja. Svetlucave mikročestice daju lagani baršunasti efekt za neodoljive, privlačne usne. Sadrži UVA+UVB zaštitu. Dermatološki provereno.
Najsvetliji od četiri balzama, Flash Nude boji usne u kajsijastu nude nijansu sa sedefastim sjajem. Uklapa se uz praktično svaku šminku, od upadljivog crnog smoky looka do onog koji čije samo maskara, rumenilo i balzam. Ostavlja taman dovoljno boje da prekrije prirodnu boju usana, a najbolje bi pristajao ženama svetlog i srednje tena, onima sa tamnim tenom pre bih preporučila dve tamnije nijanse - Violet Touch i, naročito, Coral Candy.
Idemo na Morning Rose:
Rosal kaže da Lipbalm Morning Rose pruža ljupke ružičaste usne u svakom trenutku. Ova jedinstvena negujuća formula sa dugotrajnom postojanom formulom savršena je dopuna tvojoj šminki! Ružičasti pigment ostavlja dugotrajan, zavodljiv trag na usnama dok kombinacija vitamina A i E intenzivni štiti kožu od isušivanja. Jedinstvena formula sa ekstraktom nara i ši puterom neguje tvoje usne dajući im potrebnu mekoću i vlažnost. Dermatološki provereno.
Morning Rose je klasična svetlija roze nijansa kakvu praktično svaka žena ima u svojoj kolekciji. Ovo je topla roze, nema sumnje da bolje pristaje ženama toplog podtona, bez obzira na boju kože. Lepo se uklapa uz manje-više sve boje senki i uz topla rozikasta i ružičasta rumenila. Nije sedefasta, ali ostavlja na usnama sjaj koji je jači od klasične kremaste završnice. Verovatno je ovo najdiskretnija nijansa tako da ako volite my lips but better efekat ovo je nijansa za vas.
Rosal kaže kako Lip Balm Violet Touch čini usne neodoljivim i privlačnim. Ova jedinstvena negujuća formula sa dugotrajnom postojanom formulom savršena je dopuna tvojoj šminki! Ružičasti pigment ostavlja dugotrajan, zavodljiv trag na usnama dok kombinacija vitamina A i E intenzivni štiti kožu od isušivanja. Jedinstvena formula sa ekstraktom nara i ši puterom neguje tvoje usne dajući im potrebnu mekoću i vlažnost. Dermatološki provereno.
Violet Touch je nijansa koja me je iznenadila. Po pravilu, ja sam tip za nijanse kao Morning Rose, ali ipak je od ove četiri Violet Touch ona koja mi najbolje stoji. Daje intenzivniju boju nego Morning Rose, a sama nijansa je ružičasta, ali vuče na magentu što je kod mene uvek plus, volim taj plavičasti ton koji čini nijansu zanimljivijom. Jače je pigmentovan nego Flash Nude i Morning Rose, ali nešto slabije nego Coral Candy. Najviše mi se sviđa kako ide uz hladne braon nijanse na kapcima kao i hladne ljubičaste.
Rosal kaže da je Lipbalm Coral Candy pravi izbor za neodoljive usne, slatke kao najslađa bombona!. Ova eksplozivna kombinacija pigmenata zavodljive koralne boje ostavlja dugotrajnu i postojanu boju na usnama a vitamina A i E intenzivni štiti kožu od isušivanja. Bogata formula sa ekstraktom kokosa i ši puterom neguje tvoje usne dajući im potrebnu mekoću i vlažnost u svim vremenski uslovima. Dermatološki provereno.
Nijanse kao što je Coral Candy ili obožavate ili potpuno izbegavate, sredine nema. Nažalost, spadam u grupu onih kojima ništa koralno ne stoji, jednostavno nisam tip za takve nijanse, ali nema sumnje da je Coral Candy najbolje pigmentovana nijansa među ove četiri i balzam koji je po osobinama bliži ružu nego balzamu. Vrlo je kremast i ostavlja svoju punu boju već u jednom sloju dok se sa drugim može i pojačati. Po kvalitetu ubedljivo najbolja nijansa, ako vam stoje ovakve boje ovaj balzam je dobar izbor.

Kako vam se sviđaju ovi balzami? Da li ste već probali neki?


*PR proizvodi


You may also like

21 коментар :

  1. Super su swatchevi, za Flash nude skroz verni. Inace on je predivan i odlicno neguje usne. CC deluje fino, takodje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Flash Nude i Violet Touch su moji omiljeni.

      Избриши
  2. Ja imam ovaj Violet touch i ne mogu da ga smislim, kao ni on mene :) Uzela sam ga davnih dana kad je msm bio na nekom popustu u Liliju i svega 2-3 puta sam ga namazala. Boja i ja ne mozemo nikako da nadjemo zajednicki jezik pa jadnicak tako cuci u korpici i cami cekajuci :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, šteta :( Imam i ja gomilu takvih ruževa, ni u čemu ne grešim kao u odabiru boje ruža.

      Избриши
    2. Анониман2.5.15. 16:34

      devojke koje misle da im ruz nevalja one grese.nanesite ih vise puta pa ce mozda uspeti

      Избриши
  3. Ja sam imala onaj iz prethodne kolekcije,i mnogo je vise isusivao usne nego ovaj sada,tako da velika pohvala za to.

    http://behappybyk.blogspot.com/2014/11/hajde-da-razgovaramo-ofakultetima.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam imala ranije verzije, drago mi je što su bolji :)

      Избриши
  4. Preferiram koralne boje pa se Coral Candy mora naci u mojoj koleciji. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago tebi, ima toliko lepih koralnih ruževa, a meni nijedan ne stoji :(

      Избриши
  5. Ne mogu da zamislim kako izgledaju na tebi kada se vidi celo lice ali ovako samo na usnama mi je poslednji najlepsi na tebi. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Coral Candy je bez dileme moj izbor i sigurno ću ga kupiti. Inače, prije pomame za ovim balzamima meni je jedna frendica rekla da su savršeni i da ih moram nabaviti i recenzirati na blogu :D nisam do tad ni čula za ovu liniju. Sad je sva ponosna, prva mi je otkrila nešto što je ispalo kao budući turbopopularan proizvod :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe, bravo za nju :) Coral Candy je najboljeg kvaliteta od ova četiri, bez sumnje, rado bih ga nosila samo da mi nijansa stoji, ali avaj...

      Избриши
  7. violet touch volim i ja a morning rose sam mislila baciti koliko ga ne podnosim, ali mi ga kcerkica pokupila, njoj se svidja :D
    uvlaci mi se u borice usana i ne stoji mi nikako.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni on slabije stoji nego što sam mislila da hoće, po pravilu je to moja boja. Blago mami sa već velikom ćerkom :)

      Избриши
  8. Imam prva dva odavno. Rozi sam kupila cim se pojavio. Na boju sam se navikla ali mi je previse suv za jedan balzam. Vise mi je kao karmin. Flash Nude mnogo bolje neguje ali mi se boja ne dopada preterano kako mi stoji. Ostale se ne bih usudila da nosim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A meni je Flash Nude ispao najveće iznenađenje, takve boje slabo kupim jer mi ne stoje, ali on mi stoji, najčešće ga mažem na kraju.

      Избриши
  9. Imam Morning Rose i nisam baš zadovoljna,suh,uvlači se u borice i boja mi nije baš nešto :/
    A puno sam očekivala od njega.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj onda Coral Candy, on je najbolji (ako ti stoje takve boje, naravno).

      Избриши
  10. Одговори
    1. Super :) Meni ga je mama otela juče, jako joj se svideo.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...