Ecotools Six Piece Essential Eye Set

/
26 Comments
Ecotools set četki imam još od februara od kada datiraju i ove fotografije, ne znam ni sama zašto mi je trebalo ovoliko vremena da pišem o njima. No ako vas zanima povoljan i zanimljiv set četki pročitajte više o njima u nastavku.
Postala sam srećna vlasnica četki zahvaljujući koordiniranoj zabavnoj akciji koju su sproveli moj muž i draga drugarica i utoliko ih više volim. Četke, mislim, mada volim i ovo dvoje :D Inače setić košta oko 1500 dinara (toliko je u DM-u, može se naći i nešto povoljnije). Set se sastoji od pet četki i torbice. Torbica je napravljena od prirodnih, recikliranih materijala, a četke imaju drške od bambusa i nose oznaku 100% cruelty-free.
Vrlo su izdržljive, za ovih nekoliko meseci nije im ispala nijedna jedina dlaka, a nisu ni promenile oblik, izgledaju kao nove. Mekane su na dodir, ali ne previše, spadaju u neku srednju kategoriju. Drške su im kraće što jako, jako volim (kao i sve kratkovide žene :)), ali nisu nezgodne za držanje. Kao što možete videti na fotografiji u nastavku, na drški svake četke piše i čemu je namenjena:
Za najveću četku (large eye) piše da se koristi za nanošenje i blendanje osnovne senke preko celog kapka. Verujem da bi većini žena ona bila prevelika za tu namenu mada nije neizvodljivo, nekad je i tako koristim, ali ona je, u stvari, divna četkica za korektor za podočnjake. Četka angled crease je klasična, kosa četka za definisanje pregiba kapka i upravo je tako i koristim. Srednja četka (highlighting brush) bi, prema proizvođaču, trebalo da se koristi za naglašavanje dela ispod obrva i unutrašnjeg ugla oka. Za ovo drugo mi je prevelika i nekako nezgrapna, a pritom imam krupne oči, nekoj sa sitnijim bi bilo još teže. Što se mene tiče, unapređena je u četku za grublje blendanje. Petite eye shading brush je četka za naglašavanje dela kapka senkom. Vrlo je praktična ovako mala, pogotovo kad se kombinuje nekoliko senki. Smudge brush je četka namenjena...dobro, da li je neko pronašao lep naš prevod za smudge? Tu reč uvek ostavim na engleskom jer mi sve naše zvuče nekako rogobatno - ubrljati, zamrljati senku? Elem, namenjena je ublažavanju linije senke i ajlajnera duž linije donjeg ili gornjeg kapka blendanjem kako bi se dobio smoky izgled. Nije mi za tu namenu, za to volim četke standardnog oblika, ali nikad dosta malih četki kojima se može prezicno naneti senka na željeno mesto.
Sve u svemu, ovo je jedan fin setić po finoj ceni. U principu je dovoljan za kompletno šminkanje očiju mada mi je za neke složenije lookove ipak potrebna i dopunska, bolja četka za blendanje.
Kako vam se čini? Imate li neke Ecotools četke?


You may also like

26 коментара :

  1. uvijek sam zeljela ovaj set, ali nikako da ga uhvatim u mom DM-u...Jos sam u potrazi za nekim pristupacnim kistom za blendanje.:D

    Luxveritatis.| Beauty.Fashion.Crafts

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Te za blendanje je najteže naći, ili su preširoki ili preveliki ili pregrubi ili premekani :(

      Избриши
  2. Fine su. Ja imam jedan Ecotools set, u kom su i neke vece cetkice za lice i jako sam njime zadovoljna, a imam ga vec tri godine. Ok, nije da ga koristim svaki dan, kupila sam i druge koje cesce koristim, ali i dalje izgledaju kao nove, nisu se linjale, pustale boju i sl. Kod nas u BiH se nazalost ne mogu kupiti.

    ОдговориИзбриши
  3. Imam četku za nanošenje rumenila koja se s leve i desne strane sužava pri vrhu, ne znam joj ime tačno. :) Vrlo sam zadovoljna kvalitetom i sigurno ću uzeti još par.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam i ja njihovu četku za rumenilo, ali mislim da nemamo istu, moja je ona najpoznatija, široka, ne sužava se :)

      Избриши
  4. Nisam nikada koristila njihove cetkice, ali ih vecina hvali, tako da cu ih verovatno kupiti na kraju ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post :) Bas si me zainteresovala sada,imam odlicnu cetku za blendanje tako da bi ovaj set bas lepo legaoSamo bi bilo lepo ako imas neki predlog finih-povoljjnih cetki za puder(tecni) i za rumenilo?
    Veliki pozdrav,Katarina.


    http://behappybyk.blogspot.com/2014/11/novi-pocetak.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Za rumenilo pogledaj veliku Ecotools četku (oko 1500, zasebno se prodaje) ili Aurinu: http://sminkajeljubav.blogspot.com/2013/09/aura-cetke.html Kakav bi tip četke za puder htela?

      Избриши
  6. Nikad nisam probala njihove četkice a želim jer podržavam sve Ecoo :)) No ove ću uzeti zasigurno zbog manje drške, jer se zgodno spakuju u bilo koji neseser.. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Imam ovaj setić i odličan mi je, koristim ga na dnevnoj bazi :) I meni ova "četkica za highlight" služi za blendanje, a ovom "smudge" stavljam highlighter na unutrašnji ugao oka i ispod obrva :)

    ОдговориИзбриши
  8. Large eye koristim za blendanje korektora ispod očiju,u tu svrhu mi je fenomenalna :)

    ОдговориИзбриши
  9. Imam baš ovaj set i pošto se retko šminkam on savršeno pokriva sve moje potrebe za četkicama za oči. Moram reći da mi se ne dopada novo pakovanje. Ove torbice sa plastikom me bacaju u očajanje jer samo gledam kada će ta plastika početi da se kida na šavovima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo mu je novo pakovanje ili je ovo staro? Meni je ovo ok, sviđa mi se što može da bude i putni set, a kod kuće ih ne držim u torbici.

      Избриши
    2. Ovo je novo pakovanje, staro je imalo platnenu torbicu sa ogledalcetom. Po boji ferule inače možeš da vidiš koje je novo, a koje staro pakovanje - stara su imala ferulu boje aluminijuma, a ove nove imaju tu bakarno-ljubičastu. Same četkice su iste, što je najvažnije.

      Избриши
  10. Baš simpatično izgledaju. :) Četkica za oči nikad dosta, pa možda nekad kupim i ovaj set, super mi deluje. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Među prvim setovima koji sam kupila, mnogo ga volim. Hvala za ideju za veliku četkicu, nisam znala šta sa njom da radim :D

    ОдговориИзбриши
  12. imam jedan drugi Ecotools set, a ovaj mi je na WL :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaju skroz finih setova, šteta što ih je jako malo kod nas, samo mali deo asortimana.

      Избриши
  13. Uvek su mi više privlačili pažnju oni setovi četkica za lice. Mada ovaj je baš sladak, nije da mi fali četkica za senke, ali ne bi stajale po strani ;)))

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...