Bloggers made me do it

/
13 Comments
Znate da ranije nikad nisam radila tag postove, nekako mi se nisu uklapali u koncept bloga. Očito sam promenila mišljenje, s obzirom da sam nedavno uradila jedan, evo danas i drugog, a razmatram i treći :)
Pudrijerica je započela ovaj tag i odmah mi je bio zanimljiv. Zadatak je da navedemo proizvode koje smo kupile zbog preporuke neke blogerke. Kada me je Ana tagovala shvatila sam da izvlačenja nema i da ću i sama napisati ovakav post.
Idealan tag za mene bio bi, zapravo - forum Ana.rs made me buy it. Broj proizvoda koji sam kupila zahvaljujući forumskim preporukama je praktično nebrojiv, toliko je veliki da postoje teme na koje više ni ne ulazim jer ZNAM da ću se navući na nešto (na primer tema Šta ste poslednje kupile od kozmetike). Tako je to kad krene opšta pomama za nekim proizvodom, junački odolevam nekoliko dana, a onda se, slučajno, nađem u Sephori, Jasminu ili DM-u kad gleee - eno proizvoda, zdravo, zdravo, vodim ja tebe kući... :D
Elem, ovaj tag rešila sam da uradim na malo drugačiji način pa su u njemu samo proizvodi za nokte. Znate da nisam ni l od lakoholičarke pa ako poletim da kupim neki proizvod jasno je da je on baš hvaljen.
Essence Nail Art Express Dry Drops jesu kapi za brzo sušenje laka, mnogo proizvođač ima ovakav proizvod u ponudi. Imala sam ih i potrošila brzo čim su se pojavile pa sam zaboravila na njih, a onda sam pročitala recenziju kod Makeup Arene i kupila ih već sledećeg dana. Moja glavna muka kod lakiranja noktiju je sušenje laka, dakle to što bi nakon mazanja narednih par sati trebalo zaboraviti na normalno obavljanje kućnih poslova, a kod mene to baš ne ide tako. Ove kapi pomažu kod toga, ali i smanjuju trajnost laka (bar kod mene). Ipak, postoje situacije kad mi je samo važno da ne upropastim lak tog dana i tada mi kapi odlično dođu, stavila sam ih čak i na dan svadbe.
Essence Studio Nails Better Than Gel Nails Top Sealer je, svakako, jedan od najpoznatijih nadlakova kod nas. Kupila sam ga nakon Cajkine recenzije, oduševio me je pa sam kupila još tri komada jer se počelo pričati da ga povlače. Ovo je poslednji sa zaliha, koliko znam više ga nema u prodaji, ali ima novih verzija, pisala Cajka ovde. Sviđa mi se kako izgleda na noktima, daje im gelirani izgled, a i produžava im trajnost.
Essence Nail Art Peel Off Base Coat otkrila sam zahvaljujući blogu Shineeyeshinynails. Volim šljokičaste lakove, ali mi mrak padne na oči kada ih treba skidati pa mi se ova baza učinila idealnom. Baza se namaže u debljem sloju pa se nakon desetak minuta namaže lak po želji i to je to. Kada poželimo da skinemo lak možemo ga svući u jednom potezu. Hm, ovo poslednje jeste tačno, ali, nažalost, u mom slučaju dešava se previše brzo. Ja sam od onih žena koje ne mogu da odole da nešto ne čačkaju, a ova baza je isključivo za smirene tipove koji će kad vide odignutu ivicu laka pustiti istu na miru, a ne grebuckati dok ne skinu skroz kao što ja radim :(
Seche Retain bazu za jačanje noktiju hvalilo je mnogo žena na mnogo mesta, nisam sigurna koja me je tačno navukla, ali mislim da je to ipak bila gošća kod Dear Skin iz ovog posta. Jeste da sadrži formaldehid, ali ipak mi se sviđa ova baza, imam utisak da mi se nokti manje listaju od nje kao i da ravnomernije namažem lak ako je ona ispod.
OPI Avoplex Exfoliating Cuticle Treatment kupila sam, jasno, nakon recenzije najpoznatije OPIholičarke - Malog praseta. Ovo je tretman za zanoktice sa AHA kiselinama. Koristi se tako što se namaže na zanoktice, ostavi da deluje nekoliko minuta, a onda umasira u zanoktice.  Daleko od toga da rešava problem zanoktica kao što su moje, ali svakako pomaže, samo ne treba biti lenja kao ja.
Golden Rose Quick Dry Top Coat videla sam kod Just Pretty Nails, a poklonila mi ga je jedna mnogo divna devojka :) Što se mene tiče, ovo je jedan od najboljih nadlakova, a za zaista male pare. Stvarno produžava trajnost laka, ubrzava sušenje, a volim i njegovu široku četkicu, ubrzava posao, a to se ceni.
Na Zoya lakove me je definitivno navukla Jelena i to tako što je recenzirala gomilu prekrasnih lakova iz linije Pixie Dust (pogledajte sve njene Zoye pod tagom na blogu) mada nisam imuna ni na druge. Kada bi trebalo da izaberem jedan brend (lakova) koji bih koristila do kraja života to bi bila Zoya, skroz se pronalazim u njihovim nijansama. Kupila sam zelenu Pixie Dusticu Vespa na Sajmu kozmetike, a imam u planu još tri komada, psssst :)
To bi bio moj improvizovani tag post, neću tagovati nijednu blogokoleginicu, ali svaka se može smatrati tagovanom :)


You may also like

13 коментара :

  1. Moram da priznam da me neka toplina oko srca obavije kada vidim da i drugima umem da izbijem pare iz novčanika, a ne samo sebi :D

    ОдговориИзбриши
  2. Nasmija me ono "zdravo, zdravo, vodim ja tebe kući" totalno mi poznato zvuči :) Ja te barem nisam na velik trošak nagovorila :) ti si mene navraćala na puno veće troškove :) npr MAC Fanfare koji si nosila na svadbi (da, da sjećam se toga) mi je dugo bio na WL a onda kad sam ga vidjela kod tebe na usnama bilo je presudno da ga kupim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne sumnjam :D Ma navodila si ti mene i na skuplje kupovine nego ovo je post sa proizvodima za nokte, a u njih ne ulažem mnogo para pošto ne ulažem ni mnogo truda pa se ne isplati. Jao, kupila si Fanfare zbog mene, kako je to lepo :)

      Избриши
  3. Jeco, potpuno se slažem sa tobom :D
    Coksi, uvodni deo mogu da potpišem - Ana.rs i forumašice su najveći krivac za većinu mojih kozmetičkih kupovina :D
    Drago mi je da si zadovoljna nadlakom. High Gloss verzija se može naći u okruženju te imaj to u vidu ako budeš putovala u HR ili SLO, recimo. Avoplex za uklanjanje zanoktica planiram da probam čim budem potrošila neko od silnih sličnih sredstava koje imam. Nikada nisam probala neko koje sadrži AHA, a ovo mi je sada dovoljna preporuka da uzmem baš Avoplex.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma navlakuša teška! Šta reći više nego da sam kupila šampon za suvo pranje kose koji pomaže kad se kosa zamasti, a meni kosa suva kao barut, nikad ne bude masna :D Hvala na informaciji za nadlak, baš je to neobično sa različitom ponudom.

      Избриши
  4. Svidja mi se ovaj twist na tag. :D Muku mucim sa zanokticama, tako da cu probati OPI tretman.

    ОдговориИзбриши
  5. Oooo pa drago mi je da ti se dopada :) verovala ili ne ja gotovo uvek imam jednu bocicu bas GR TCa, ako nista koristim ga za pedikir, jeftin a sasvim solidan :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je skroz fin proizvod za male pare, a to se posebno ceni :)

      Избриши
  6. I ja najviše pokleknem kada su lakovi za nokte u pitanju - toliko nijansi i blogova, a ja imam samo 20 prstiju ;) Zoya lakove još uvek nisam probala, ali nadam se da će se to uskoro promeniti...

    ОдговориИзбриши
  7. Mozes li mi reci sta bi navela kao neku alternativu za Seche Retain, za jacanje noktiju koji se uzasno listaju i pucaju.

    P.S. saljem ljubav za blog, svidja mi se, znacilo bi mi kad bi posjetila moj i pomogla mi nekim prijedlozima, tek pocinjem. Hvalaaaaaaaa ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, slaba sam ja sa preporukama za nokte, bolje pogledaj kod neke prave lakoholičarke, recimo na blogu Cajkine kandže.
      Srećno sa blogovanjem :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...