Aura Absolute Matte Lip Creams - drugi deo

/
26 Comments
U ovom postu prikazaću vam preostalih sedam nijansi Aura Absolute Matte ruževa. Neću se zadržavati na opštim utiscima o njima pošto ih možete pročitati u prvom postu, samo ću komentarisati ove nijanse.
Pogledajte swatcheve nijansi na ruci, a onda idemo jednu po jednu:

607 - Mind On Vacation - koralno-ružičasta nijansa, dobro pigmentovana. Jedna od nijansi koje asociraju na toplo vreme i sunce, uživo više vuče na koralno (kao na swatchu na ruci na fotografijama iznad). Dosta podseća na 606, ali je toplija od nje i zatvorenija.
608 - Instant Crush - drečavo ili neon pink, onaj tip nijanse koji ide uz hladne nijanse kose tipa pepeljasto plave i naročito crne, na nama sa toplim podtonom i toplim nijansama kose može izgledati kičasto. Namerno sam ovde ostavila deo kose na slici da bude jasnije o čemu govorim :) Svakako nijansa koju treba umeti nositi.
609 - Candy Pick -  vrlo bleda, hladna roze, slabije pigmentovana, ali pošto je svetla to i nije toliki problem. Na meni, kao na ženi srednje svetlog tena sa toplim podtonom i toplom nijansom kose deluje krečasto i previše bledo, ali ne sumnjam da bi za mnoge plavuše ovo bila idealna dnevna nijansa.
610 - Vivid Feel - ova nijansa je na usnama zapravo dosta slična nijansi 607, samo više vuče na boju maline dok 607 koralni ton. Odlično je pigmentovana i pre bi pristajala toplim tipovima.
611 - Time For Selfie -  jako zanimljiva nijansa, verujem da će biti među popularnijim. Ovo je tamnija boja maline, jesenja nijansa kakva bi pre odgovarala hladnim tipovima, ali ne nužno samo njima. Jedan je od najbolje pigmentovanih ruževa, lak za nanošenje uprkos jačoj boji, obratite pažnju na njega.

612 - Matte Mess -  jedina ljubičasta nijansa. Dobro pigmentovana, ali za punu boju ipak su potrebna dva sloja. Na usnama ispada svetlija nego što je u flašici, ali ipak spada u tamnije nijanse. Nosila sam ga na poslu i jedan kolega je primetio kako imam lep ruž. Radi se o tipu muškarca koji nikad nije primetio da sam se ošišala ili ofarbala ili bilo šta promenila, dakle ovaj ruž je stvarno nešto posebno kad privlači pažnju i takvih :D Nijansa je prava jesenja, ide uz jaču šminku na očima, ali ide i kao glavna zvezda looka. Vremenom pomalo bledi i počinje da vuče na roze. Jako ju je teško slikati, pokušavala sam u više navrata i na ovim dvema slikama boja je najrealnija.
613 - Good Vibes - prljavo roze, srednje pigmentovana. Znate da, generalno, ne verujem u univerzalne proizvode i nijanse, previše smo mi žene međusobno različite da bi jedna stvar mogla da odgovara svima. Ipak, ako bih morala da pronađem univerzalnu nijansu ruža, dakle onu koja stoji svima ili makar maksimalno mogućoj većini to bi bila upravo ova nijansa. Ona je u osnovi hladna, kad se potpuno osuši ima čak i onaj magenta ton, ali odlično mi stoji, valjda što je ovo baš srednja nijansa, nije ni svetla ni tamna. Dok je 609 za hladne, a 602 za tople podtonove ovu nijansu može da nosi praktično svako kada poželi diskretan roze ruž, uklopiv sa većinom kombinacija.

Huh, to bi bile sve nijanse. Moj predlog za nove nijanse koje bi se mogle ubaciti bile bi neka braonkasta nijansa (da, postoje žene koje i njih vole :)), zatim narandžasto-koralna pa baš tamna boja vina. Među ovim postojećim imam dosta favorita, stoji mi više nijansi nego što sam se nadala pošto sam ja od onih žena koje mogu da iznesu praktično sve na očima, ali malo toga na usnama. Iz prve ture stoje mi 602, 603 i 605, a iz ove 610, 611, 612 i 613. Najoriginalnija nijansa kolekcije je 603, nikad se nisam srela sa takvom, a na svoj način posebna je i 611. Svetlije nijanse su slabije pigmentovane od tamnijih što je, svakako, bolja varijanta. Sve u svemu, ovo su ruževi koji definitivno vrede više nego što koštaju.
Koji su vaši favoriti iz ove grupe?

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

26 коментара :

  1. Odlične nijanse. Zbog 607, 610 i 612 se opasno razmišljam da pređem na tamnu stranu mat karmina :) Jesi li ih možda probala sa sjajem preko?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 607 i 610 mislim da bi ti stajale, 612 bi možda bila pretamna, ali probaj svakako :) Nisam probala sa sjajem jer znam po drugim dugotrajnim ruževima da nema smisla, nestala bi njihova postojanost.

      Избриши
  2. Moram ti priznati da mi se boje iz ove grupe generalno vise dopadaju. :) Dopada mi se 607 dok cu 608 sigurno uzeti s obzirom da ludim za takvim nijansama. :) Inace sam neutralna, pa mi odlicno stoje. :D
    Tebi zaista svaka pohvala sto si nam ovako lepo iznela boje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni, ovde imam više favorita :) 608 je super nijansa za one koje umeju da je nose, ja, nažalost, nisam u toj grupi.
      Hvala ti, trudila sam se :)

      Избриши
  3. Krenula sam da ih isprobavam i potpuno sam odusevljena. Sve je po mom ukusu. I pigmentacija i boje i kako izgledaju na usnama i trajnost i da ne isusuju mnogo. Ma divota :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ah, kako je divna ova 607ica (u slobodnom prevodu - mozak na ispašu ;)))
    I prilično mi se dopada 611, a nisam neko ko je u ljubavi sa crvenkastim karminima... ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobar prevod :))) 611 nije ni moja nijansa ovako kad je pogledam, ali dobro stoji, ipak je i ružičasta, a ne samo crvena.

      Избриши
  5. Анониман1.11.14. 21:52

    Cim si napisala "obratite paznju na njega" za Time for Selfie, ja ga dodala na spisak. Inace sad im je cena 519 dindzi -.-
    Sjajni su stvarno, a slazem se za predlog boja, onako neka braon a la moka, latte, mozda i tamnija, fali i neka peachica pravo da ti kazem, pa jedna bas bas ozbiljno duboko crveno-braon-ljubicasta, vamp. Mnogo mi se svidja ova slika sa pramenom kose, ubadas pravo u centar :-) Sjajna si :-)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :D :D On je baš dobar, jedna od neobičnijih nijansi. Nisam znala da su poskupeli, to za Lilly pišeš? Valjda je ono bio promo period onda.
      Hvala :*

      Избриши
  6. o.O

    ipak mi je ova ''tura'' bolja :-D Od ovih se ne mogu odlučiti za jednu.. nema šanse :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni, sličnije su nijanse međusobno, ali zato imam više onih koje mi stoje :)

      Избриши
  7. Meni su apsolutno sve boje fenomenalne! Ali od ovih bih izdvojila 610 Vivid Feel :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lepa je zaista, jedna od onih koje privlače pažnju :)

      Избриши
  8. U ovom dijelu su nijanse koje ja ne koristim iako su mi prekrasne. Svaka čast, jako si se potrudila oba puta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, žrtvovala sam pristojno stanje usana, ali je vredelo :)

      Избриши
  9. Time For Selfie je zvezda kolekcije po mom misljenju. :)
    Mada ti stvarno i Matte Mess lepo stoji, kolega je u pravu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, on je najzanimljiviji od ovih ruževa, mada ja verovatno nisam njegova idealna korisnica.
      Hvala :)

      Избриши
  10. Dopada mi se kako ti stoje, a i znaš da ja volim mat usne. Ozbiljno razmišljam o 612 :))
    Svaka čast na trudu da ovako detaljno odradiš post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znala sam unapred koja nijansa ima šansu da te privuče :D Nije onoliko tamna koliko voliš u poslednje vreme, ali dala bih joj šansu na tvom mestu, mislim da biste se složile :) Hvala ti!

      Избриши
  11. Time For Selfie nijansa je apsolutno stvorena za mene! :D <3

    ОдговориИзбриши
  12. mate mess mi je prvi zapao za oko, čim sam vidjela najavu, a i u svakoj recenziji koju sam čitala mi je najljepši i time for selfie mi se svidja jaaako. da imam auru blizu, sutra rano bih po to otišla. po kruh i produžila po mate mess i selfie :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zabavno je kako poznajemo jedni druge samo na osnovu blogova (dobro, i foruma), tačno bih bila u stanju da pogodim da će tebi te dve nijanse zapasti za oko :)

      Избриши
  13. zelim da kupim 603 boy oh boy (valjda se tako zove ona.jarka crvena) a sada trenutno imam 608 instant crush

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, to je ta, vrlo originalna crvena, ne liči ni na jednu koju sam srela :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...