The Balm Hot Mama!

/
24 Comments
Plan je bio da nastavim sa preostalih sedam nijansi Aurinih ruževa, ali mi treba još koji dan da oporavim usne, nije im lako palo onoliko swatchanje :) Umesto ruževa, možete pogledati fotografije jednog od najlepših rumenila koje imam i pročitati utiske o njemu.
The Balm je brend koji, nažalost, nije dostupan u Srbiji kao ni u BiH ni Hrvatskoj. Ima ga u Austriji i Rumuniji sigurno, a svakako i u još dosta bližih država. Rumenilo Hot mama je među njihovih pet najpopularnijih proizvoda, uz Mary-Lou Manizer, Betty-Lou Manizer, Bahama Mama i Meet Matt(e) Nude. Cena mu je nešto ispod 20 evra, zavisi gde kupujete.
Hot mama je, zvanično, rumenilo i senka u jednom. S obzirom na sjaj koji daje, komotno mogu da kažem da funkcioniše i kao rumenilo i hajlajter u jednom proizvodu.
Pakovanje mu je u retro stilu, kao i kod svih njihovih proizvoda. Unutar kartonskog omotača nalazi se, isto kartonska, kutijica sa rumenilom i ogledalom. Deluje slabo na prvi pogled, ali nije se oštetilo vremenom, a ne spadam baš u najpažljivije.
Rumenilo je nepotrošivo. Ozbiljno, ne znam koliko bi puta trebalo da ga stavim i u kojim količinama da bih ga potrošila, s obzirom da sam za godinu i četiri meseca stavila nebrojeno puta, a i dalje izgleda kao novo, samo mu površina nije onako glatka. Odlično je pigmentovano, ne onoliko koliko su, recimo, Illamasqua rumenila, ali taman da jedan prelazak četkom bude dovoljan za šminkanje jednog obraza. Uopšte se ne trusi i prilično je postojano, jedino nakon dosta sati primetim da mu je boja nešto blaža nego kad sam ga tek stavila. Ipak, ma koliko mu kvalitet bio dobar, sama nijansa je ono šta mu je glavni adut. Rumenilo je rozikasto-breskvasto sa zlatastim sjajem. Na nekima vuče više na roze, na nekima na blažu koralnu nijansu, ja sam u ovoj prvoj grupi. Kako je ovo jedna nežna nijansa najlepša je na svetlom i srednjem tenu. Kad pocrnim ne sviđa mi se kako mi stoji, vidi se samo sjaj i nekako izgubi na eleganciji i deluje pomalo veštački. Ovo je zaista rumenilo i hajlajter u jednom i zato i jeste ovako lepo. Ne sadrži šljokice, ali ima u sebi najsitniji mogući shimmer koji licu daje zlatasti odsjaj, baš kao neki topli hajlajter.
Pogledajte ga na fotografijama:
Swatch na ruci, bez blendanja, ovo je, dakle, najjače šta može biti:
Ovako izgleda na licu, sjaj je nemoguće uhvatiti u potpunosti (ili bar sa mojim fotoaparatom i umećem), ali mislim da se ipak vidi dovoljno da se shvati da ovo nije obično rozikasto-breskvasto rumenilo kakvo svaki brend ima u ponudi:
Kako vam se sviđa? Imate li neki The Balm proizvod?


You may also like

24 коментара :

  1. divno je :) imam mary lou i bahama mama, a odavno razmisljam da im pridruzim i ovo, pa ako se ukaze dobra prilika, mozda i hocu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo je lepo! Bojim se samo da je za mene previse pigmentovano, jer nisam najvestija u stavljanju rumenila, pa volim iz vise puta da ga nanesem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma nije, mislim jeste ono jako pigmentovano, ali je nežna nijansa, ne može se tek tako preterati :)

      Избриши
  3. Uh baš je lijepo, ja mu dugo odolijevam, a zašto je tako ne znam...

    ОдговориИзбриши
  4. Jao! Jao! Cini mi se da bih orobila the Balm stand kad bih ga se dokopala. :D
    Jako je lepo ovo rumenilo. Mnogo mi se dopada sto je i rumenilo i hajlajter u jednom. Odlicno si ga uslikala. Ja zelim Cabana boy od rumenila. Za sad imam samo MaryLou Manizer. Narucen je preko Feelunique i stigao je slomljen. :( Tek sam se pre neki dan odvazila da ga onom metodom sa alkoholom repariram. Sad je ko nov i obozavam ga. <3 Mislim da ce mi trajati godinama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A jadno MaryLou, baš šteta :( Ja se ne bih usudila da ga popravljam, mislim da bih ga nanosila onako u prahu, ali baš super što ti je popravka uspela! I meni je ono na listi želja, jasno :)

      Избриши
  5. Stvarno je prekrasno, šteta što ga nema kod nas. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, ali ima u neposrednom komšiluku, izleta do Temišvara koliko hoćeš :)

      Избриши
  6. uh , moraaaam nekako da dodjem do the balm-a generalno ....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izlet do Temišvara je super prilika, stvarno je lep grad, treba ga obići, nije daleko, a ima The Balm :)

      Избриши
  7. Ja imam samo mary a rado bih sve od balma sto se mene tice ali iduce bih bahama mama ili cindy lou pa vidjet cemo :))

    ОдговориИзбриши
  8. Imala sam ga i divno je ali zaista je isto kao Sleekovo Rose Gold te od sada kupujem Sleek :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da? Ja znam da se poklapa prilično sa jednim Narsovim, nisam znala za Sleek, super.

      Избриши
    2. Nars Orgasm, mada vise vuce na Super Orgasm :)

      Избриши
  9. Mnogo mi se svidja ovo rumenilo! Gde kupujete ove BALM proizvode?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Rumenilo sam kupila u Temišvaru, to nam je najbliže mesto gde se prodaje The Balm.

      Избриши
  10. Znaci u nekom njihovom shoping molu?! Hvala ti! :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, onom glavnom - http://www.iuliusmall.com/en/timisoara/shops The Balm drže drogerije Marionnaud :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...