Sephora Fall 2014

/
18 Comments
U našim Sephorama uveliko se prodaju proizvodi iz jesenje kolekcije pa ću u ovom postu predstaviti neke od njih. Upozorenje - gomila fotografija :)
Krećem od proizvoda koji je redovan deo limitiranih kolekcija i to sa razlogom. Reč je o svetlucavom ulju za telo:
Ulje ima miris tako karakterističan za proizvode za zaštitu od sunca tako da su more i plaža prva asocijacija. Sadrži zlataste čestice koje na koži ne izgledaju kao šljokice već samo daju topli sjaj. Upije se relativno brzo, poput nekog jačeg putera za telo, a svakako bi ga suva koža upila brže od moje normalne. Ne ostavlja mastan trag, ali ipak ne bih preporučila brzo oblačenje odeće. Ulje ima oko 150ml, a cena mu je oko 1000 dinara. Obično ovo ulje ima i svoju srebrnu verziju, ali je, zasad, nisam videla. Svetlucanje je jako teško uhvatiti fotoaparatom, ovo je najbolje šta sam uspela:
Paletice sa pet senki su proizvod koji većini zapadne za oko. Postoji čak deset kombinacija boja, uz senke se dobije ogledalce i dvostrana četkica na kojoj se sa jedne strane nalazi mala kosa četka za nanošenje ajlajnera (u svakoj paleti poslednja nijansa je, zapravo, ajlajner u formi senke), a sa druge sunđerasti aplikator. Cena palete je 1860 dinara, a senke ne sadrže parabene, ftalate ni sulfate. Pogledajte najpre koje sve kombinacije nijansi postoje, a onda i moju, No.6 Pale To Rich Taupe.
Pale to rich taupe je jedna od četiri kombinacije sa braon senkama. Skoro sve spadaju u hladnije nijanse, ali onakve kakve stoje većini. Najsvetlija senka ima sitne šljokice koje se na kapcima vide, a najtamnija ima sasvim drugačiju formulu od ostalih, više je puderasta i jače pigmentovana pošto je namenjena nanošenju u formi ajlajnera. Nijanse su vrlo nosive i postojane, a mana im je što se truse tokom nanošenja, ali, srećom, ne i kasnije, tokom dana. Volela bih da je veća razlika između treće i četvrte senke, bilo praktičnije da je srednja nijansa neka svetlija braon, ali svakako je ovo jedna fina, svakodnevna paleta koju sam već koristila puno puta. Pogledajte swatcheve na ruci, zatim još jednu fotografiju palete gde se, ovog puta, vide i razlike u teksturi senki:
Pogledajte i kako izgleda na očima u jednom običnom, svakodnevnom looku, koristila sam samo ovu paletu i maskaru:
Prošle godine imali smo It Palette u dve kombinacije boja, Smoky i Nude, pisala sam o njima ovde. Još uvek se mogu kupiti, a sada im se pridružila i Neutrals paleta, po ceni od 2490 dinara:
Bez dileme jedan od najzanimljivijih proizvoda iz ovogodišnje jesenje kolekcije, ako ne i najzanimljiviji, jesu sjajevi za usne u obliku jaja :) Postoji šest nijansi, a svaki Kiss Balm ima svoj miris i ukus i to im je, pored oblika, glavni adut, stvarno divno mirišu. Pogledajte nijanse i mirise:
Cena im je 1140 dinara, a moj balzam je Soda Pop, sa mirisom Koka Kole :D
Ako ste nekada jeli one gumene bombone u obliku flašice Koka Kole onda znate kako ovaj balzam miriše. Definitivno budi u meni želju da ga pojedem. Ovo je baš balzam, a ne sjaj za usne tako da nije nimalo lepljiv i sasvim fino neguje usne. Ne ostavlja punu boju, ali lepo nijansira usne. Postojanost mu je kao kod prosečnog sjaja, dakle ne ostaje predugo na usnama, ali neće vam biti teško da ga ponovo stavite, mnogo mu je privlačan miris :) Soda Pop je srednja ljubičasta nijansa:
Pogledajte kako izgleda i na usnama, nije baš idealan za nanošenje, o većoj preciznosti nema ni govora, ali i nema toliko jaku boju da bi preciznost bila imperativ:
Za usne su tu i olovke na odvrtanje, ovog puta u formi sjaja - Briliant Jumbo. Postoji šest nijansi, a cena im je 1588 dinara.
Za razliku od prolećnih olovaka, ovo su pre balzami u boji nego ruževi. Olovke su jako kremaste, a na usnama se ponašaju poput Kiss Balm-a, s tim što nemaju miris i što njihov oblik omogućava preciznije nanošenje. Moja je u nijansi Pleasant Plum, srednja šljivasto-ljubičasta, na usnama izgleda identično kao Soda Pop.
Novitet u ponudi su i olovke za obrve na odvrtanje. Postoji čak sedam nijansi, što se zaista retko sreće, a cena im je 1328 dinara. Sa druge strane olovke nalazi se češljić za obrve za nas kojima se ne sviđa ideja skraćivanja obrva. Olovke su vrlo mekane, mogu se naneti tako da izgledaju poput senki, jedino ne treba odvrnuti previše kako olovka ne bi pukla kao što se meni odmah desilo. Moja nijansa je 02 Nutmeg Brown i previše je svetla i očito braon za moje obrve tako da sam je prosledila mami.
Daleko od toga da sam prikazala sve novitete, ali zaustaviću se ovde kako post ne bi postao nepregledan, biće toga još narednom prilikom. Da li vam je nešto privuklo pažnju?

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

18 коментара :

  1. Divno. Krasne su paletice, meni posebno prva i cetvrta i gornjem redu, i prva u donjem. Naravno te balzamcice se odmah snimila kako su se pojavili kao novitet, a taj tvoj Soda Pop mi se narocito svidja jer sam ga vec gledala u nekom videu. Volim balzame koji ostavljaju takvu boju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Balzamčići su najviše privukli pažnju, a palete, po meni, jesu najpametniji izbor za kupovinu iz ove kolekcije.

      Избриши
  2. Mislim da ovi jajoliki balzamčići privlače najviše pažnje :D Definitivno bih izabrala Strawberry Fizz i Soda Pop :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno :D Miris je očaravajući, a oblik baš poseban.

      Избриши
  3. Pale to rich taupe(morala sam da kopiram naziv jer bih promašila) mi se baš baš sviđa. Šteta što ova olovka koju si dobila nije više u formi ruža, bila bi mnogo dobra nijansa da ostavlja više boje. Super je i kao balzam i lepo stoji, ali sam u potrazi za tamnim olovkama/ruževima pa komentarišem u tom maniru. :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se paletica baš sviđa i dosta je koristim, imala sam je baš i onog dana na Vichy promociji :) Šteta za olovku, da, bolja je varijanta onih olovaka iz prethodne kolekcije koje su zaista kao ruževi samo kremastije i ugodnije.

      Избриши
    2. ouuuu, pa sad sam se još više zagrejala za paletu!!! odlično su ti bile našminkane oči!!!!

      Избриши
  4. Predobra kolekcija. Pale to rich taupe bih odmah nabavila i vjerojatno ću ju kupiti kada dođem u Srbiju a razmišljam i o ulju :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман10.10.14. 09:55

    Meni je Sephora interesantnija nego MAC, iskreno :-)
    Mnogo volim njihovu sminku i ponudu generalno, a nisam bila sto godina.
    Taman si me podsetila da se malo bolje organizujem ovih dana za jednu izvidnicu ;D
    Sve je toutali bjutiful :-)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Češće dolaze nove stvari, a i lepo je sve videti na gomili :) Prošetaj, pronjuškaj :)

      Избриши
  6. kakav fora balzam! soda pop mi je najljepši! :)
    nekad mi bude drago da nema sephore ni aure kod nas :), previše bi toga pokupovala :D
    malo je off topic: da li te boli prijelom, kod napora ili s promjenom vremena?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, balzamčići su hit kolekcije :)
      Sa promenom vremena me ne boli, ali me boli kod određenih pokreta, tipa kad skidam preko glave neku užu majicu ili kad ležim na toj strani, ali tešim se da je to normalno pošto nije baš toliko mnogo vremena prošlo, evo sad su tri meseca. Tebe boli i dalje?

      Избриши
  7. Divna jesenja kolekcija <3 Meni su najvise paznje privukla jajasca i ulje sa zlatnim cesticama, pa su odmah otisli na WL ;)

    ОдговориИзбриши
  8. uh kako sam se odusevila paletama, a onda vidim da vecina nije mat =( ovi sjajevi izgledaju sjajno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije, samo je jedna mat, ona koju je Zlatana recenzirala, kod nekih imaju jedna do dve mat, a kod nekih nema nijedne.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...