Proizvodi koje trenutno testiram

/
29 Comments
Ovaj post je jedna vrsta najave budućih recenzija. Testiram nekoliko proizvoda za lice, telo i kosu, za neke već imam formirano mišljenje i recenzije će biti uskoro, a za neke će biti tek kroz nekoliko meseci. Koji je proizvod u kojoj kategoriji pročitajte u nastavku.
Na slici iznad vidite aktuelnu postavku za negu lica uz dodatak Weleda ulja koje je namenjeno telu. Idemo redom:
Weleda ulje za telo od pasjeg trna teoretski je namenjeno suvoj koži, ali neće smetati ni nama sa normalnom. Miriše vrlo prijatno, citrusno na prvu loptu, ali onda se vidi da to nije onaj tipični miris. U principu nisam ljubitelj ulja za telo jer im uglavnom treba više vremena da se upiju, ali ovo ulje se upija podjednako brzo kao klasično mleko za telo i ne ostavlja mastan film na koži. Zanimljivo je da se maže nakon tuširanja na još vlažnu kožu.
Vichy Night Detox je krema koji koristim skoro mesec dana i, s jedne strane bih tako podelila svoje oduševljenje, a sa druge me strah da sam se ipak zaletela, mnogi proizvodi su na početku jedno, a posle se pokažu sasvim drugačije. Elem, za sada sam oduševljena efektom. Ovo je krema koja se maže samo noću, a ujutro bi koža trebalo da izgleda čisto i blistavo, a pore i nesavršenosti da budu manje vidljive, a lučenje masnoće smanjeno. Ne miriše lepo, koža pomalo zateže nakon nje pa je jača nega tokom dana obavezna. Nije da su mi pore smanjene niti da se manje pojavljuju čudovišta, ali meni nos skoro da više ne sija! Prvi put u mnogo godina ne popravljam puder tokom dana i to bilo koji puder, tečni ili kameni ili kombinaciju, jednostavno nema onolikog prosijavanja. Koristiću je još jedno dve-tri nedelje svake noći pa onda ide recenzija. Ako ovaj efekat potraje ima da i kod mene čitate epitete tipa presavršeno, prekrasno, fenomenalno :D
Vichy Liftactiv Supreme progressive anti-wrinkle and firmness correcting care je najnovija krema iz Vichy-jevog asortimana. Imala sam čast da je dobijem na testiranje neke dve nedelje pre promocije tako da je sada koristim skoro mesec dana i detaljnija recenzija biće uskoro. Ovom prilikom istaći ću da je ovo verzija namenjena normalnoj i mešovitoj koži, a postoji i verzija za suvu i to je stvarno sjajna stvar pošto su najčešće anti-age kreme praktično kreme za suvu kožu, a kategorija žena u godinama koje (i dalje) imaju masniju kožu potpuno je zanemarena.
Rexaline Anti-aging Expert Eye Care je serum namenjen nezi okoloočne regije. Trebalo bi da deluje protiv bora, nadutosti i tamnih krugova i pruža izuzetnu hidrataciju. Dosad sam koristila samo kreme za ovu regiju, ovo mi je prvi serum. Jako je gust i ostavlja gladak trag tako da funkcioniše ujedno i kao prajmer koji sprečava korektor da se uvlači u borice. Koristim ga intenzivno poslednje dve-tri nedelje pa ću sa detaljnijim utiscima još malo pričekati.
Rexaline Anti-aging Restructuring Serum deluje protiv dubokih bora, pruža izuzetnu hidrataciju i trenutnu blistavost i lifting efekat. Teoretski :D U praksi delovanje na duboke bore i lifting efekat ne mogu da proverim pošto sam još uvek mlada, ali čini mi lice svežijim i savršena je podloga za jače pudere pošto, baš kao i okoloočna krema, ima i ponašanje prajmera. Kako noću koristim Vichy Detox koja je baš jaka krema, možda i prejaka za moju mešovitu kožu, tokom dana mi prija ovakav vid nege i uprkos zatezanju od Vichy Detox-a nije mi lice dehidriralo čemu, verujem, doprinosi i ovaj serum.
Bioderma Sensibio, micelarna namenjena suvoj koži jedna je od najpopularnijih micelarnih kako kod nas, tako i u svetu. Ovo nije moje prvo druženje sa njom, ali nakon ovog ići će detaljniji utisci o njoj kao i poređenje sa drugim micelarnim rastvorima.
Na kosu kukam kao suro pile u poslednje vreme, ne sumnjam da sam vam već dojadila :D Elem, nakon mnogo proučavanja i razmatranja rešila sam da počastim kosu intenzivnim tretmanima u narednom periodu. Koristiću ova tri proizvoda uz povremeno ubacivanje proteinskog pakovanja i daću sve od sebe da radim sve šta treba i izbacim sve šta se smatra štetnim pa ćemo videti ima li efekta. Ne očekujte recenziju barem tri meseca, proizvodima za kosu treba vreme da se pokažu u punom sjaju.
Marrakesh Nourish Argan & Hemp Oil Therapy Daily Cleansing Shampoo biće moj jedini šampon u narednom periodu. Kupila sam ga na Sajmu kozmetike, a izbor je pao upravo na ovaj zato što ne sadrži sulfate, parabene, silikone, ftalate, naftne derivate i sve u svemu, trebalo bi da je ovo jedan zaista blag i nežan šampon kakav treba mojoj napaćenoj kosi. Koristim povremeno i Marrakesh prskalicu.
Insight Dry Hair Nourishing Mask kupila sam zbog brojnih preporuka koje dobija. Na Sajmu mi je prodavac dao nekoliko saveta, a između ostalog rekao mi je da ovu masku koristim na celoj dužini kose pa čak i temenu pošto ne sadrži silikone ni druge sastojke koji su ok samo za krajeve. Takođe, naglasio je da posle ove maske obavezno koristim i balzam kako bi dlaka bila zaštićena i kako bi se, na taj nači, produžilo delovanje maske. Ovaj poslednji savet mi je vrlo zanimljiv pošto sam, dosad, maske doživljavala prosto kao jače i više koncentrovane balzame i baš nikad nisam tokom jednog pranja stavila i masku i balzam. Baš me zanima koriste li drugi i jedan i drugi proizvod pa ako pročitate ovaj deo bilo bi mi drago da napišete u komentaru kako vam se čini ovaj princip.
Insight Damaged Hair Restructurizing Conditioner kupila sam kao dopunu maski i koristim ga prema preporuci. Zanimljivo mi je da se na kosi ova maska i ovaj balzam skroz drugačije ponašaju. Nakon maske kosa mi je mekša, ali nema ni govora o tome da je značajno lakše raščešljam. Kad stavim balzam raspetljavanje ide lakše iako ga imam samo na krajevima, što prilično ima smisla pošto balzam sadrži silikone.
Za sada sam zadovoljna ovom kombinacijom, ali tek sam na početku. Od jednog do drugog pranja lokne su mi ostale, nisu se ispravile kako se često desi, a kosa mi je ostala iznenađujuće mekana i nije se formirala nijedna grupa čvorova (da, imam inače grupe čvorova :( ).  Držim palčeve da ovakav utisak bude i konačan, ali videćemo za tri meseca.
Kako vam se čine ovi proizvodi? Zanima li vas neki posebno?


You may also like

29 коментара :

  1. Mene posebno interesuje Night Detox. Imamo isti problem, prosijavanje i mitisere, i kad bih rešila bar jedan od ta dva problema bila bih prezadovoljna. :)
    I svi ovi proizvodi za kosu su mi zanimljivi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem osećaj, i jedno od toga je sjajno. U poslednjih nekoliko meseci pronašla sam dve kreme koje su napravile pomak, nije da je problem rešen, ali ja sam srećna čim je malo bolje stanje :)

      Избриши
  2. Brojne sam preporuke čula Insight Dry Hair masku ali nikako da je uzmem, svakako si me takođe zainteresovala sa Marrakesh šamponom. Primamljv mi je skroz :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, nema ko je ne hvali, zato sam je i uzela :) Šampon se čini fini, ali nije od onih koji mnogo pene i neke će možda odbiti što ne ostavlja onaj osećaj upadljivo čiste kose.

      Избриши
  3. meni je insight sampon odlican , imam onaj za cesto pranje kose...mislim da im je linija proizvoda fantasticna , a ni ja nikad nisam cula da i maska i balzam idu zajedno , obicno frizeri kazu da treba izbegavati vise proizvoda u isto vreme jer navodno kosa oteza pa sa njom nije lako raditi ....Sada i mene mami da isprobam .
    A kod koga si na sajmu uzela ovaj Marrakesh sampon ? I njega bih rado probala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, to sam i ja dosad slušala, da ne treba preterivati sa proizvodima. Uz ovaj savet išla je priča vezana za otvaranje i zatvaranje dlake i zaštitu kroz to, ali priznajem da sam detalje zaboravila :(
      Joj, ne znam kod koda sam kupila Marrakesh, bila su dva njihova štanda, jedan mali i jedan veliki, ali ne sećam se kako se firma zvala. Pretpostavljam da sam kupila baš od uvoznika pošto su proizvodi bili u proseku za oko 200 dinara jeftiniji nego kod Cvrleta, evo sajta: http://www.marrakesh.rs/

      Избриши
  4. Ja sam isto razmisljala o tim Insight samponima. Mozda narucim onaj protiv opadanja iako ne opada- nisi jedina koja kuka na kosu, uvijek sam u nekoj paranoji oko nje i uvijek se sjetim filma Sweeney Todd kad pjevaju o Pirelli magicnom eliksiru za kosu :-D
    Ulja volim, imam svoje rituale poslije tusiranja, barem jednom sedmicno volim da se izmazem uljem.
    Te mi tvoje kreme privlacno djeluju, ne sjecam se jesam vidjala kod nas, al bacicu pogled ima li ih negdje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Insight proizvodi su baš postali hit. Cene su više nego povoljne za količine koje se dobiju, ako budem zadovoljna nakon tri meseca ima da nakupujem zalihe :)

      Избриши
  5. Kakvog je mirisa ovaj Insight conditioner? Ja imam sampon protiv opadanja kose, i grozno mirise, samo ga ja zamaskiram regeneratorom. :) Inace bih ga probala, jer me zaintrigiralo ovo sto radi loknama. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Išla sam u kupatilo da ga pomirišem :) Nije lep miris, definitivno, moguće da je isti kao kod tog tvog šampona. Zanimljivo je da maska super miriše, nešto kao miris karamela, ali avaj, ne i balzam :( Za utehu je da na kraju kosa ipak lepo miriše (nakon pranja gde sam upotrebila ova tri proizvoda), muž mi je i tri dana nakon pranja komentarisao kako mi kosa miriše.

      Избриши
    2. Jaoj, sampon je kombinacija nekog bilja i sumpora. To jest, meni mirise na onaj Doctor's sumpor sapun. Ali me jako mami zbog toga sto se ne ispravljaju lokne jer imam taj problem. Probacu ga, svakako. Hvala puno :)

      Избриши
  6. Najviše me zanima recenzija Marrakesh šampona! :D Mislim da mi je to lakše nabavit, mada ću rado čitati i o Insight proizvodima! :frikzakosu: :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam mu mogla odoleti kad sam pročitala čega sve NEMA u njemu :)

      Избриши
  7. Анониман20.10.14. 10:09

    Vec par meseci koristim Bioderminu miceralnu,samo AR i malo je reci da sam prezadovoljna ! Inace,uzela sam je po savetu dermatologa . Topla preporuka za sve kojima koza reaguje na spoljne uticaje zagadjenja,prasine,duvanskog dima ...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koja beše AR? Ona sa zelenim zatvaračem? Ja sam probala samo ovu, a razmišljala sam i o onoj dečijoj, i nju hvale.

      Избриши
    2. Анониман20.10.14. 11:30

      Ne,isto je roze kao i ova,samo pored h2o pise i AR ...

      Избриши
    3. Našla sam je sada, nisam je videla ili sam je možda videla i mislila da je to Sensibio.

      Избриши
  8. Mene intersuje night detox ali razumjet cu ako nakon nekog vremena utisci ne budu tako pozitivni kao u ovom postu, desavalo mi se :))
    Nakon Avene i ja cu se vratiti na Biodermine micelarne, svaka mi je bila dobra i puno bolja od Avene.. Drogerijske jos nisam probala, drzim se nekako apotekarskih.

    ОдговориИзбриши
  9. Ah, eto ga crno i duguljasto! :D Jedva čekam recenziju Marakesh šampona.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, to je to :) Neće skoro recenzija, ali biće jednom.

      Избриши
  10. Jedva čekam recenzije, zaista su zanimljivi svi proizvodi!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za neke će isprobavanje potrajati, a neki će biti recenzirani vrlo skoro :)

      Избриши
  11. normaderm sam uzela usled opsteg ludila na ani ali ne, nista mi ne radi, mastim se isto, nikakvih poboljsanja...ovo weleda sam koristila mleko i diiivno mirise

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš mi je žao :( Kod mene, za sada, deluje, ali baš zato što znam da može da bude i rezultat spleta okolnosti neću da pišem konačne utiske dok ne potrošim celu tubicu.

      Избриши
  12. Ahh koje super stvari, znaš da mene najviše zanima Rexaline eye care i serum :D

    ОдговориИзбриши
  13. Bas me interesuje kako ce se pokazati Marrakesh sampon :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videćemo, za sada je fini, vidi se da spada u blage šampone :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...