L'oreal Glam Bronze Duo Sun Powder - Blonde Harmony

/
14 Comments
loreal glam bronze blonde harmony
Meni je ovaj bronzer ako ne najbolji, onda svakako među tri najbolja drogerijska, a zašto mi se sviđa pročitajte u nastavku.
loreal glam bronze blonde harmony
Bronzer postoji u dve kombinacije boja, moja je Blonde Harmony, a tu je i tamnija verzija, Brunette Harmony. Posmatrajte ih, naravno, kao nijanse za svetliji i tamniji ten, nevezano za boju kose, nisam ni ja plavuša :) Cena mu je nešto oko 1000 dinara, a dobije se 9 grama što je pristojna količina. Pakovanje je sasvim ok, plastika je preživela čak i jedan pad, a uz bronzer dobije se i četkica za njega koja se nalazi ispod bronzera (videćete na slici u nastavku). Priznajem da nisam čak ni isprobala tu četkicu, već mi njen oblik govori da mi ne bi odgovarala, bronzer nanosim skroz drugačijim tipom četki.
loreal glam bronze blonde harmony
loreal glam bronze blonde harmony
Kao što vidite na fotografijama, dobro sam odmakla sa trošenjem, u međuvremenu sam uspela i da dotaknem dno, pravi dokaz koliko mi se ovaj bronzer sviđa. Prvi kvalitet su mu dve nijanse čijim se kombinovanjem pokriju sve nijanse koje moj ten ima tokom godine, izuzev, možda, one baš preplanule koja je kod mene retkost. Svetlija nijansa nije tipična nijansa za bronzer mada verujem da bi sasvim svetloputim ženama odgovarala i tako, ali je zato odlična za ono šta zovem dodavanje malo boje licu. Dešava se da mi je neka nijansa pudera previše svetla ili joj je jednostavno ton takav da čini da izgledam bledunjavo i ispijeno. Malo svetlije nijanse ovog bronzera na strateškim mestima čini čudo, odmah ten izgleda zdravo i prirodno. Ni jedna ni druga nisu upadljive narandžaste kakve često imaju bronzeri, naročito oni povoljnije cene, ove dve više vuku na braon tako da u nekim periodima godine čak i blago konturišem tamnijom nijansom. Ovde imajte u vidu da sam ja od onih žena za koje bi i slabo upućeni odmah pogodili da imam topli ten, baš sam klasičan primer. Drugi kvalitet ovog bronzera je to što je skoro nemoguće preterati sa njim pa ga mogu preporučiti i devojkama koje nemaju iskustva sa bronzerima. Nije mnogo pigmentovan što mi je za bronzer sasvim ok osobina, radije dodajem više puta nego da odjednom zahvatim količinu sa kojom posle imam muke da je skinem. U principu bi bilo lepo da je mekši, ali nema smisla da cepidlačim kad mu je cena stvarno povoljna za ono šta se dobije. Nije mat, ali nije ni svetlucav, mislim da bi odgovarajuća reč za njega bila blistav, daje licu topli sjaj i svežinu. Pogledajte nijanse:
loreal glam bronze blonde harmony
Kako vam se čini? Koji je vaš omiljeni drogerijski bronzer?


You may also like

14 коментара :

  1. Bas volim da vidim da se sminka trosi. :D

    Stvarno lepo deluje, super nijanse za nas svetlije :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja, znaš kako sam se obradovala kad sam videla dno :D

      Избриши
  2. Mnooogo puta sam ga gledala al nikad nisam uzela. Deluje mi baš primamljivo :)
    Ja i dalje trošim Alverde pečeni duo bronzer 20icu, i on mi se pokazao kao najbolji drogerijski do sad. Jako lepa tekstura i lepo se dozira, ima saten-mat finiš. Nije narandžast ali je dosta topao na licu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je skroz ok, vredi više nego što mu je cena. Nisam probala Alverde, ne može se sve :)

      Избриши
  3. Ja ne znam da koristim bronzer. :D Imam neki bezveze Essence koji sam kupila cisto da vidim kako izgleda na licu. Nemam pojma kako bih ga iskombinovala sa rumenilom i hajlajterom. Deluje mi kako bi to bilo pevise boja na licu. Ovaj jako lepo deluje. Mislim da bi meni vise odgovarala tamnija strana. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U principu ako stavljaš bronzer na klasičan način, sunkissed look, tu rumenilo jeste previše, ide samo hajlajter kao dopuna. Ako stavljaš da tu i tamo koriguješ šta treba onda može i rumenilo. Najbolje da uzmeš neki svetliji, diskretni pa da počneš da eksperimentišeš :)

      Избриши
  4. Kunem se u ovo!Ja imam hajlajter/bronzer verziju ako znas na sta mislim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam, nisam je probala, ali mora da je i ona dobra :)

      Избриши
  5. Imam ga u tamnijoj nijansi i prevarila sam se što nisam uzela svetliju. Međutim, vrlo sam zadovoljna njegovim kvalitetom! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ni gledala tamniju (ili jesam kad sam kupovala pa se ne sećam) pa ne znam koliko je tamna, a ova moja mi se sviđa upravo zato što je teško preterati. Kvalitet jeste odličan :)

      Избриши
  6. Анониман17.10.14. 11:55

    Joj ja sam imala ovo za brinete i nista mi nije valjalo :-/
    Najbrza stvar koja skliznula sa mog lica ikada, a toliko sam pohvala cula za ovaj za plavuse da mu mozda ipak dam sansu kada potrosim ova dva iz PP-a :)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ju, tek sad primetih komentar, izvini :(
      Zar je tako loš taj za brinete? Meni je malo falilo d akupim njega, ali ipak se opredelih za svetliji, manja je šansa da se omaši.

      Избриши
  7. Анониман23.12.14. 00:15

    Ovo je puder kao što i piše na deklaraciji a ne bronzer.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, piše powder pa su ga preveli kao puder, ali ovo je, naravno, bronzer u dve braon nijanse za sunkissed look.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...