La Roche-Posay Effaclar Duo (+) i Purifying Foaming Gel

/
29 Comments
Krema Effaclar Duo je svakako jedan od naprodavanijih prozivoda brenda La Roche-Posay, a gel za čišćenje masne i osetljive kože koristi se kao njena dopuna. Kako su se ova dva proizvoda pokazala kod mene pročitajte u ovom podužem postu :)
Šta kaže proizvođač:

EFFACLAR DUO [+] je unapređena verzija čuvene Effaclar kreme koja je kompletan proizvod za negu kože koji kombinuje 4 aktivna sastojka koji deluju na dva glavna simptoma kože sa nepravilnostima. Niacinamid i pirokton-olamin deluju protivupalno i štite kožu od nastanka novih nepravilnosti, a kombinacija LHA i linolne kiseline odčepljuje pore i podstiče odstranjivanje odumrlih ćelija odgovornih za blokadu pora.
Kod Effaclar Duo [+] inovacija je Procerad™ koji aktivno deluje protiv nepravilnosti. To je patentiran ceramid koji štiti od pojave crvenih ili smeđih fleka. Efikasnost je vidljiva već nakon 24 sata: nepravilnosti su vidljivo manje crvene, nakon 8 dana znatno su manje, a nakon 4 nedelje pore su odčepljene i koža izgleda čisto. Kožu sklonu nepravilnostima karakteriše jedinstvena vrsta osetljivosti. Tekstura EFFACLAR DUO [+] proizvoda istovremeno je gusta, glatka, nelepljiva i nemasna, brzo se upija bez potrebe za trljanjem (to može pogoršati upalu) i pruža koži potrebnu hidrataciju. Pruža umirujući, dugotrajni matirajući efekt koji suzbija sjaj tipičan za masnu kožu. Proizvod je bez parabena, hipoalergen, nekomedogen i sadrži termalnu vodu La Roche-Posay.

EFFACLAR gel za umivanje je penušavi gel za čišćenje masne, osetljive kože. Uklanja nečistoće i prekomerni sebum ostavljajući kožu svežom i čistom. Sadrži umirujuću termalnu vodou La Roche-Posay, a pH vrednost mu je 5.5. Ne sadrži sapun, alkohol, boje ni parabene.
Effaclar Duo [+] dolazi u pakovanju od 40ml, a cena joj je oko 1300 dinara, zavisi gde kupujete. Upakovana je u tubicu sa uskim vrhom koji je zgodan za ciljano nanošenje, a krema se sasvim lako istiskuje čak i kad se dođe blizu kraja. Bele je boje i gelaste teksture, ne miriše naročito prijatno, ima onaj tipični medicinski miris, ali ovo je proizvod namenjen osetljivoj koži pa ne sadrži parfeme tako da verovatno nije ni moguće postići divan miris. 

Što se tiče utisaka, najpre moram da kažem da nisam koristila Effaclar Duo, kao ni proizvode sličnog tipa. Imam proširene pore, mnogo mitesera i prekomerno lučenje sebuma, a u PMS-u mi se pojavi i pokoja bubuljica, ali nikada nisam imala akne ni veću količinu bubuljica pa sam smatrala da nema potrebe da koristim kreme namenjene prvenstveno ljudima koji imaju ozbiljne probleme sa kožom. Nije da sam oduševljena kožom koja me je zapala, ali kad vidim ovako nešto lepo me bude sramota što se uopšte žalim. Znam da je mnoge ljude spasila Effaclar Duo, ali su se i mnogi žalili da im je prosto spržila kožu pa me je bilo i strah da rizikujem. Za Effaclar Duo [+] rečeno je da je blaža od Effaclar Duo pa sam ipak rešila da je probam. Nisam imala neka posebna očekivanja, više me je zanimalo kako će se na mojoj koži ponašati jedna od najpoznatijih krema za problematičnu kožu. Koristila sam je krajem proleća i tokom leta, najpre samo noću kako bih tokom dana mogla da koristim kremu za zaštitnim faktorom, a i zbog straha od dehidracije, a potom sam je koristila i danju u periodu kada zbog povrede ionako nisam izlazila.

Krema se brzo upije i ostavi lice matirano. Potrošila sam celu tubicu, ali ne mogu da kažem da sam primetila značajnije smanjenje lučenja sebuma kao ni pojave bubuljica. Pore skuplja trenutno, valjda zbog silikona, ali mogu da kažem da se generalno ipak jesu nešto smanjile. Ono šta me je potpuno šokiralo je njeno dejstvo na mitesere. Davno sam prestala da verujem u magično sredstvo koje će me rešiti mitesera, sigurna sam da ću ih imati i u starosti. Probala sam dosta proizvoda i na mitesere najčešće ne deluju uopšte i tek tu i tamo naletim na neki koji uspe da ih smanji, recimo Neutrogena gel za umivanje, ali efekat nakon nekog vremena nestane. Effaclar Duo [+] mi je drastično smanjila broj mitesera na nosu! Nažalost nemam namensku fotografiju za pre i posle, nije mi bilo ni na kraj pameti da ću ovako reagovati, ali poslužiću se fotografijom iz posta o BB kremama da dočaram standardan izgled mog nosa pre ove kreme:
Vidite, doslovce je svaka pora bila ispunjena miteserom (klik na sliku za bolji prikaz).
Pogledajte sada moj nos nakon neka dva meseca mazanja Effaclar Duo [+]:
Daleko od toga da sam se čudovišta rešila, ali razlika je očigledna i ogromna. Jako sam zadovoljna i kupila sam još jednu tubicu, a u poslednje vreme retko se kojoj kremi vratim kad ima toliko novih za isprobavanje tako da ovo stvarno znači nešto :) Što se tiče isušivanja, ne mogu da kažem da baš isušuje ona sama koliko je mojoj koži jednostavno potrebno svakodnevno dodatno hidriranje koje joj ova krema ne pruža pa je neizostavno kombinovanje sa serumom i drugom kremom.

Idemo sada na utiske za gel:
La Roche-Posay Effaclar Purifying Foaming Gel dolazi u pakovanju od 200ml i košta isto oko 1300 dinara, kako gde. Preporučuje se nanošenje na vlažno lice i to tako što se gel najpre protrlja između dlanova da se napravi pena. Ima vrlo diskretan miris i stvarno temeljno očisti lice. Dovoljna je mala količina i traje jako dugo, koristim ga dobrih pet meseci i još nije potrošen. Koristila sam ga najpre i ujutro i uveče, a onda sam prešla na samo večernju upotrebu jer mi je bio prejak. Iako pogodan i za osetljivu kožu, ovo je ipak proizvod prvenstveno namenjen masnoj koži te je za suvlje delove moje mešovite kože prilično jak i hoće da je isuši. Upravo zato, kombinujem ga sa blažim čistačima, ali ne odustajem od upotrebe jer verujem da doprinosi održavanju efekta koji je na moje mitesere imala krema.

Beše ovo jedan veliki post, ali stvarno nije moglo kraće :) Da li ste koristili ove proizvode i kako su vam se pokazali? Da li imate da preporučite neki proizvod koji vam je pomogao u eliminisanju mitesera?


You may also like

29 коментара :

  1. Koristim. I ja imam samo reči hvale za ova dva proizvoda! Odlični su!

    ОдговориИзбриши
  2. Koristila sam stari i novi duo, novi nema nikakve veze sa starim koji mi je bio neuporedivo bolji! Stari mi je bukvalno preko noci smirivao potkozne bubuljice i do njega nisam nalazila bolju kremu, bio je gelast dok je ovaj kremast. Novi ne radi apsolutno nista osim sto, kao sto i sama kazes, trenutno suzi pore pa posluzi kao dobra baza za problematicnu kozu. Kada bi vratili staru verziju, bila bih presretna ali ovaj sam kupila sad i necu vise nikad!

    Sto se tice cistaca, i mene je isusivao, iako je bez sapuna ali eto ima ocito nesto agresivno u sebi tako da sam i njega zamijenila sa avene cleanance, tj vratila se na njega jer mi je mnogo bolji :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pojma nisam imala da je baš tolika razlika između stare i nove kreme :O
      Pročitala sam malopre tvoj post i baš me je taj Avene gel privukao :)

      Избриши
  3. Koristila sam onaj prvi Duo i on mi je jedini i prvi pomogao u mojoj večitoj borbi sa hormonalnim promenama,umivalica mi nije prijala isušivala mi je kožu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i meni isušuje, ali je koristim jer imam utisak na pomaže da održim ovo stanje sa manje mitesera. Super je što ti je krema pomogla, čitala sam o tvojim mukama :(

      Избриши
  4. Gdje u Beogradu ima kupiti Roche posay? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima na baš mnogo mesta, svaki veći Lilly drži LRP kao i svaka bolja apoteka. Najjeftiniji je u apoteci Srbotrade, tamo je sve najjeftinije pa su redovi kao da džabe dele :)

      Избриши
  5. Ja sam jedna od tih kojima je Effaclar duo (stara verzija) sprzila kozu :(( Ovu novu nisam probala, ali kazu da je unapredjena, pa je mozda i probam, za one lude dane pred ciklus :)
    Imam i gel i nesto je jaci za moju kozu za svakodnevno ciscenje, zna da je isusi. Koristim ga kad mi koza podivlja i to samo kao vecernje ciscenje koze, pa mi dobro dodje kao neka vrsta tretmana/prve pomoci ;) Lepo ocisti lice i osvezi ga, a traje zaista jaaakooo dugo ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kažu da je ova blaža, e sad, nekima to super odgovara, a nekima ova nova verzija ne radi ništa, valjda moraš probati na svojoj koži. Slažem se za gel :)

      Избриши
  6. Анониман22.10.14. 15:32

    Umjesto ove perilice probaj iz iste linije "Deep Cleansing Foaming Cream". Mnogo je bolja od ovog gela!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da nju čak nisam ni videla..ili možda jesam, ali je slično pakovanje. Ona je blaža od gela?

      Избриши
    2. Анониман23.10.14. 13:43

      to je ta http://www.laroche-posay.com/products-treatments/Effaclar/Effaclar-Foaming-Cream-p2225.aspx

      meni je bila manje agresivna i dosta temeljitija.

      Избриши
  7. Ja imam dehidriranu kozu, ali npr. u onim danima lice mi poludi i to uglavnom brada, i bas dugo razmisljam da li da kupim ovu kremicu, bojala sam se da ce mi dodatno isusiti kozu, ali moram je probati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako je kupiš računaj da moraš da je kombinuješ sa jačim kremama, svakako, kao i ja. Meni nije delovala na smanjenje ludila u PMS fazi, jedini efekat imala je na mitesere, ali možda tebi sredi to.

      Избриши
  8. Već dugo razmišljam o kupovini ova dva proizvoda. Imam masnu/mješovitu kožu, i probleme samo na području brade.. Vodim konstantu borbu sa aknama na tom području, kad jedna prođe nove tri se pojave i stalno u krug...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogima je ova krema (zapravo njena prethodna verzija, ali vredi probati i ovu) pomogla kod takvih problema. Nadam se da ćeš i ti uskoro naći neko rešenje :)

      Избриши
  9. Prosto sam oduševljena efektom koji vidim kod tebe. Ovo mora biti moje
    :) Koristim neke Neutrogena proizvode, vide se rezultati, ali su, doduše, kratkotrajni.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I kod mene je bilo tako sa Neutrogenom, držim palčeve da ovo potraje :)

      Избриши
  10. Анониман22.10.14. 23:19

    Pa ovo mi je preko potrebno, moram da uzmem tu kremu i da mazem ciljano na nos, izludeh skroz O_o
    Kod tebe je sjajan efekat! Kad bi i kod mene bilo tako :(
    Bas mi je drago da sam ovo procitala, obicno me smara sve sto nije dekorativa :DDD
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, nije preskupa kremica, može se dati šansa. Nadam se daće ti pomoći :)

      Избриши
  11. Iiiiiiii ne ne ne ne draga duo [+] je jaci od duo verzije i namenjen je iskljucivo za ciljano tretiranje, nikako za vece povrsine koze. Sadrzi salicilnu kiselinu pa samim tim ukoliko kozu ne hidriras dodatno isusice je i efekat moze biti kontraproduktivan ukoliko se pogresno koristi. Stvarno ne razumem kako prodavci kod nas mogu da tvrde da je ova krema blaza i dovode kupce u zabludu da je dobro koristiti je na vecim povrsinama koze. Svasta cujem od prodavaca po Lilly-u uglavnom, i preporuke su uglavnom tradicionalnog tipa - ako je koza masna onda se klinite ulja i isusite to do daske. Super je duo, ali hidratacija hidratacija hidratacija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno? Baš sam na više mesta čula da je ovo blaža verzija. Verujem to za isušivanje, definitivno isušuje, zato je i jesam kombinovala sa hidratantnim kremama.

      Избриши
    2. Ja sam koristila obje i druga je blaza, prva je bila za ciljano koristenje i pomagala je kod potkoznih a ova druga je blaza i ne radi nikakve pomake kakve je pruzala prva krema.

      Избриши
  12. Gel nisam koristila, jer mislim da je prejak za moju kožu. A kremu koristim ciljano na delovima lica gde mi se pojavi bubuljica i na T zonu, kada mi taj deo lica podivlja. Zaista je odlična.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vrlo verovatno da bi ti zaista bio prejak ovaj gel, i meni je povremeno. Krema je u mom slučaju napravila čudo :)

      Избриши
  13. nemam pojma zašto ali La Roche-Posay su netragom nestali iz Mostarskih ljekarni..prije sam ih kupovala ovdje jer su bili dosta jeftiniji nego u Hrvatskoj, ali sada ću morati opet baciti oko što ima kad stignem u Split sutra.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...