Givenchy Dahlia Divin

/
12 Comments

U postu Dešavanja u prethodnom periodu spomenula sam promociju novog Givenchy parfema Dahlia Divin. Pročitajte moje utiske o njemu u ovom postu.
Zlato, sjaj, luksuz, visoka moda, elegancija - to su reči koje Givenchy vezuje uz svoj novi parfem. Njegov kreator, Francois Demachy (ovo je, inače "nos" koji stoji iza većine Diorovih parfema) inspiraciju je dobio u jednom stanu u srcu Pariza, Poput balske haljine koja miluje kožu tako i delikatne note ovog parfema čine da se žena koja ga nosi oseti zavodljivo i veličanstveno. Drvene i cvetne arome bude senzualnost i blistavost poput zlata. Dahlia divin - božanska dalija s razlogom je dobila svoje ime.
Zaštitno lice parfema je američka pevačica Alicia Keys
Pogledajte promo spot:
Nova Dahlia je chypre-cvetni miris, sa drvenom bazom koju čine sandalovina, vetiver i pačuli, srcem od jasmina i belog cveća i mirabel šljivom (šljiva žutica) u gornjim notama.
Parfem je lansiran u septembru 2014. i deo je linije Dahlia započete 2011. godine. Givenchy Dahlia Divin postoji u pakovanjima od 30, 50 i 75 ml, a radi se o parfemskoj vodi.  
givenchy dahlia divin
givenchy dahlia divin
Ovo je pravi parfem za hladno vreme. Da je trebalo da pogađam u koju grupu spada  mislim da bih rekla da je orijentalno-cvetni. Ima tu težinu orijentalnog mirisa koja bi bila zagušujuća na vrućini, ali koja u hladnije vreme asocira na ušuškanost i toplinu. Na prvu loptu deluje pomalo oštro, ali vrlo brzo postane slatkast. Ne vidim vanilu na listi sastojaka, ali nekako mi je odmah prizove. Spada u jače parfeme, imajte u vidu i da je ovo parfemska, a ne toaletna voda, ali ne guši, nije od onih koje će osetiti svako ko uđe u prostoriju, ali hoće svako ko vam se približi, a to i jeste poenta jednog parfema :) Na meni je izuzetno postojan, jedan od onih parfema koji se osete čak i nakon 15 sati, a čiji miris šalovi obavezno upiju. 
Nazovite me ejdžistom (zanimljive ove engleske reči :D), ali smatram da ovo nikako nije miris za sasvim mlade devojke, 25 bih postavila kao donju granicu. Ima taj šmek klasičnog i, neki bi rekli starinskog, ali ja bih pre rekla vanvremenskog parfema koji ga čini elegantnim. Evo i usputne anegdotice: na Vichy promociji me je draga Lena nazvala Chanel girl jer joj je ova Dahlia zamirisala baš poput Chanelovih klasika koje često i nosim :) Neki će ovom parfemu, verovatno, zameriti manjak inovativnosti, ali ja sam više tip koji veruje da je klasika s razlogom klasika. Stvarno nema smisla nositi je uz farmerke i patike, Božanska dalija je elegantna i svečana i tako je treba i tretirati. Ima dejstvo poput čipkastog donjeg veša - nije odmah uočljiva, ali podiže nam samopouzdanje i čini da se osećamo privlačnije :)  
Da li ste pomirisali novu Dahliu? Kako vam se čini?


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

12 коментара :

  1. Pomirisala sam ju i nosila par dana jer sam dobila tester. Divan miris, bas divan! :)

    ОдговориИзбриши
  2. odlično si ovo napisala pa neka te i proglase ejđistom:)
    slažem se da bajni parfemi nekako nisu za svaku priliku....

    ОдговориИзбриши
  3. Prošetaću se prvom prilikom do Sephore da pomirišem parfem. I bočica izgleda tako jednostavno a elegantno.

    ОдговориИзбриши
  4. Bez obzira na ovo "Chanel girl" (jer me ne privlači Chanel generalno) imam želju da ga probam i zo isključivo zbog tvoje recenzije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je baš divno pročitati, hvala ti na lepom mišljenju :)

      Избриши
  5. Kako si je lepo opisala i skroz je takva, sećam se kad sam te omirisala onaj dan :))

    ОдговориИзбриши
  6. Ti si je toliko lepo opisala da na sve ovo mogu samo da potvrdim
    da je miris sam po sebi stvarno pravo savršenstvo i čist klasik.
    Hvala <3

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...