Dešavanja u prethodnom periodu

/
32 Comments
Malo o promocijama, malo o novitetima, malo o izletima uz mnogo fotografija - to bi bio siže ovog posta :)
Prisustvovala sam zanimljivoj prezentaciji Make Up For Ever šminke održanoj u Sephori u Ušću. Bila su tu dva modela na kojima su prikazane mogućnosti MUFE šminke kroz body art:
Zapazite kako ima neobična sočiva, bila bi sjajna za Halloween party :) O MUFE brendu pisala sam nešto više u ovom postu, predstavila nekoliko proizvoda koje možete pronaći ako kliknete na oznaku MUFE u koloni sa desne strane bloga, a uskoro će ih biti još.
Metropoliten je organizovao veče Njujorka na kome su zvezde bili Bond No9 parfemi posvećeni Njujorku i prelepe cipele Magdalene Klašnje za koje je inspiraciju pronašla upravo u Njujorku.
U zaista posebnoj atmosferi, uz zvuke džeza uživo, imali smo priliku da uživamo u parfemima koji se veoma razlikuju od onih standardnih, komercijalnih na koje smo navikli po parfimerijama. Ukoliko smatrate da svet parfema nema ništa suštinski novo da ponudi onda pomirišite kolekciju Bond 09, ali i druge parfeme iz Metropolitena, otvaraju jedna nova vrata i jednu novu dimenziju mirisnih nota. Iz ove kolekcije skrenula bih pažnju na, verovatno najpopularniji, Chinatown, Little Italy koji je najdominantniji citrusni miris ikada i čuveni Wall Street parfem koji miriše poput novca, a namenjen je i ženama i muškarcima.
Nažalost, te večeri sam fotografije načinila mobilnim telefonom sa kojim sam ove nedelje imala dosta muka jer sam izgubila sve podatke, uključujući i fotografije :( Umesto njih postavljam kolaž bond 09 parfema koji se mogu pomirisati u Metropolitenu u Zmaja od Noćaja 9.
I Givenchy je imao svoju mirisnu promociju, održanu u Sephori u Ušću. U septembru je lansiran novi Givenchy-jev parfem - Dahlia Divin čije je zaštitno lice Alicia Keys.
Nova Dahlia je chypre-cvetni miris, sa drvenom bazom, srcem od jasmina i belog cveća i mirabel šljivom u gornjim notama. Dobiće, svakako, zasebnu recenziju, a za sada ću reći da spada u mirise pogodne za hladniji period godine i da je pravi damski parfem koji je prosto greh nositi uz farmerke i patike. Ova Dahlia je blistava lepotica koja svakoj kombinaciji daje dašak glamura, ali i zahteva poseban tretman :)
U ovakve postove, za kraj , ubacim i poneku sliku nekozmetičke tematike, ovog puta tu su one sa Gospojinskih dana u Bečeju i Grožđenbala u Vršcu. Iskoristiću priliku da napomenem da sam otvorila Instagram profil - http://instagram.com/sminka_je_ljubav gde objavljujem i neke stvari koje se ne mogu videti na blogu ili Facebook-u pa, ako želite, možete baciti pogled :)
Gospojinski dani u Novom Bečeju su festival koji se održava svake godine krajem avgusta. Bude tu dosta koncerata, događaja za decu, štandova i atrakcija, a mi smo bili u vreme parade lipicanera:
Ulaz u Etno bazar sa zanimljivim Lalom i Sosom
Kecelje sa zanimljivim natpisima :)
Kej uz Tisu
Prelepi konji

Grožđenbal je festival posvećen, logično, vinu, a održava se svakog septembra u Vršcu. Vreme nas nije poslužilo tog dana, počela je jaka kiša nekih sat vremena nakon što smo stigli, ali iskoristili smo koliko se moglo.
Riječani su redovni posetioci ovdašnjih karnevala
Tradicionalni ples izveli su Bolivijci koji žive u Italiji
Svako je mogao sam da ispeče kobasicu :D
Avioni su leteli nisko i bacali padobrančiće sa grožđem
To je bio moj septembar, a kakav je bio vaš? :)


You may also like

32 коментара :

  1. Sad imam veliku zelju da probam taj novi Givenchy parfem, moracu otici u neku parfimeriju da ga pomirisem, svidja mi se opis.
    Svidja mi se i taj grozdjenbal, i posebno ta zadnja "slatka" slika, iako to ne bih jela, ali super je za oko. :-) Kod mene je septembar bio miran, dosadan i radno obiljezen. Zato od oktobra imam veca ocekivanja i dinamiku. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako voliš klasične mirise tipa onih najpoznatijih Chanelovih velika je šansa da će ti se svideti i ovaj :) Oktobar je, po pravilu, uvek dinamičniji.

      Избриши
  2. Jao, do neba ti hvala za ove slike iz Vojvodine! Puno mi je srce sad kad sam to videla :)
    Lep septembar i lepa dešavanja!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :)
      Bio je to lep mesec, pogotovo nakon previše mirnih jula i avgusta.

      Избриши
  3. Joj zadnja slika :slinim: :D
    Dahlia mi je predivna <3 a favoriti među Bondićima su mi Broadway Nite, Chinatown i Success is a Job in New York. Iako, bočice su te koje su mi prefora, rado bi ih sve za ukras imala :skromna sam: :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, Dahlia je divna, što je više mirišem više mi se sviđa. I ja bih rado čuvala sve bočice Bondića na polici :)

      Избриши
  4. Ja cu ici na dane vina ovde blize u Topoli! :) ;) lepo si provela ovaj septembar!!

    ОдговориИзбриши
  5. Pošto sam iz Vršca, moram da objasnim običaj pečenja kobasica. U prošlosti, momci i devojke koji su preko dana brali vinograde, noći su provodili u čuvanju istih a glavno jelo je bila kobasica, pečena na logorskoj vatri. Iz tog doba datira dosta običaja koji se i dalje održavaju na Grožđenbalu, samo malo izmenjeni i moderniji.
    Tako da mi vrščani nismo toliki ljubitelji pečenih kobasica koliko se trudimo da taj običaj održimo. Nema više logorske vatre ali i ova plinska služi svrsi.
    Ako ti treba vodič za sledeću godinu, call me. Grožđenbal je vašar i malo baca u senu lepotu Vršca. Ali zato budi običaje i istoriju grada, pa makar i na taj vašarski način.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za objašnjenje, baš je interesantno, nisam imala pojma da je to običaj, mislila da se neko dosetio dobre ideje da proda što više kobasica :)
      Da, istina je da nismo baš obišli Vršac, najviše zbog kiše, ali i zbog samog festivala, a zaista je tako lep grad. Hvala :)

      Избриши
  6. moj je bio dosta zaposlen i u sve u svemu drago mi je što je iza mene....kad smo već kod toga, super fotografije sa izleta...moj muž ima majicu " živiš, živiš pa se oženiš" pa bi mogla nabaviti i ja onu kecelju " živiš, živiš pa se udaš".

    Kozmetika u svrhu umjetičkog ukrašavanja tijela i kreiranja maski me absolutno fascinira, obožavam gledati radove visažista na tu temu i nevjerojatno je što sve mogu napraviti šminkom- pravi umjetnici!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni odgovara ona "Rođena da uživa, naterana da kuva, pere, pegla" :D

      Избриши
  7. Puno krasnih slika i zanimljiv post. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Prekrasan mjesec:) Živo, veselo ipuno ljepota:)) Divan mi je Givench parfem, vrebam priliku da ga se dokopam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, bilo je lepo, pogotovo nakon prethodna dva dosadna meseca. Dahlia je stvarno divna :)

      Избриши
  9. divan ti je bio septembar :))
    Grožđenbal mi deluje zanimljivo, možda ga posetim naredne sezone :))

    ОдговориИзбриши
  10. divna događanja :)
    Bond no. 9 parfemi ♥

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман6.10.14. 19:50

    Au sto je dobra ova treca fotka! Mnogo mocno izgleda! :)
    Zaintrigirala si me sa Dahliom, a Aliciu su prefotosopirali :/
    Lep ti je bio septembar, jos malo pa ode godina kuku lele O_o
    Pozzic, Alekta :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daaa, hoću takva sočiva! :D
      Dahlia je divan, klasičan miris, a godina, šmrc-šmrc, zaista prolete :(

      Избриши
  12. Jako volim postove gde ima putovanja, i slika! :)

    ОдговориИзбриши
  13. Samo ću reći da sam rođena da uživam a naterana da kuvam, perem, peglam... :)))

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...