Aura Cover me!

/
61 Comments
aura cover me
Nakon recenzije pudera Refresh me, došla je na red recenzija još jednog Aurinog pudera, reč je o sasvim drugačijem puderu pod nazivom Cover me. Pročitajte utiske i pogledajte swatcheve svih nijansi.
aura cover me
Šta kaže proizvođač:

Ovo je puder zasavršeno prekrivanje svih nedostataka na vašem licu. Njegova hipoalergena formula odlično prekriva sve nepravilnosti kože, uključujući tamne kolutove oko očiju, akne, pege, staračke pege, sitne ožiljke.Vodootporan je, hipoalergen i postojan do 24h! Sadrži zaštitni faktor 20 i predstavlja odličnu zaštitnu od štetnog sunčevog zračenja. Kremasta formulacija omogućava laku i ravnomernu aplikaciju za postizanje savrsenog tena. Ne zatvara pore! Za sve tipove kože. Pogodan za svakodnevnu upotrebu.
aura cover me
Šta kažem ja

Puder dolazi u tubici koja sadrži standardnih 30ml, a cena je oko 500 dinara. 
Ovaj puder je potpuno drugačiji u odnosu na Refresh me. Dok Refresh me spada u lagane, svakodnevne pudere, sa blažim pokrivanjem i blistavom završnicom koja čini da lice deluje sveže, Cover me predstavlja njegovu suprotnost i odgovara sasvim drugačijim očekivanjima.
Ovaj puder spada u jače pudere, sa dobrim pokrivanjem. Kako bi lepo izgledao na koži i kako bi se dobio maksimum koji može da pruži od ključnog su značaja sledeće dve stvari:
1) dobro pripremljena koža
Ovo je tip pudera koji vam, bez sumnje, uopšte ne bi odgovarao ukoliko imate suvu ili/i zrelu kožu. Ukoliko imate normalnu kožu verovatno nemate potrebu za puderom koji pruža jače pokrivanje tako da je Cover me za osobe sa mešovitom i, posebno, masnom kožom. Kao i svi puderi koji pružaju jače pokrivanje potrebno je dobro pripremiti kožu za njega kako se koža ne bi perutala tokom dana i kako bi izgledao neupadljivo i prirodno. Dakle, dobra hidratantna krema je odlična osnova ukoliko imate masnu kožu, a za mešovitu, posebno ako je pritom i sklona dehidraciji poput moje, preporučila bih i bazu tipa Prime me ispod ovog pudera.
2) pravilno nanošenje
Ne nanose se svi tečni puderi na isti način niti istim priborom. Refresh me se kao lagani puder nanese za tili čas i prstima dok Cover me zahteva malo više truda, ali jednom nanesen zaista dugo opstaje na koži. Ne bih nikako preporučila nanošenje klasičnim, ravnim četkama za puder pošto zbog svoje gustine može ostavljati štrafte. Lepo izgleda kad se nanese sunđerčićem tipa beauty blendera (za srednje pokrivanje) ili ravno sečenim, gustim četkama (za jače pokrivanje). Često kombinujem ovo dvoje, a nekad ubockam puder u pore oko nosa četkom tipa tvora i na taj način ih vizuelno suzim.
Puder nema neki miris, prilično je gust i u principu se može nadograđivati, ali uglavnom nema potrebe, ako se ubocka u kožu ili nanese kružnim pokretima četke pokrije većinu onoga šta treba pokriti. Ako nekoj bubuljici treba još bolja kamuflaža pametnije je ciljano dopuniti korektorom. Ima klasičnu mat završnicu. Vreme prosijavanja je prilično individualna stvar, ali svakako mogu da kažem da se dobro drži na masnim delovima. Razmišljala sam sa kojim bih puderom mogla da ga uporedim i došla do zaključka da je najsličniji Bourjois Flower Perfection, samo se Cover me, srećom, ne uvlači u pore.
Što se tiče nijansi, postoji šest i to fino odabranih, sa nijansama mnogo bolje stoji nego Refresh me. Pogledajte swatch na ruci:
aura cover me
Sleva prema desno:
101 Alabaster - konačno sasvim svetla nijansa! Jako je svetla i vidno roze, baš onakva kakvu je teško naći i ne sumnjam da će obradovati mnogo žena. Vidite koliko je svetlija čak i od unutrašnje strane moje podlaktice koja je bela kao sir.
102 Ivory - i ova nijansa je vrlo svetla, svetlija od HM52, a zanimljivo je da je i ona hladna, ne toliko koliko Alabaster, ali ima sličnu grupu korisnica.
103 Sand - ova i sledeća nijansa su one koje odgovaraju najvećem broju žena. Nije neka razlika u jačini između njih, više u podtonu, Sand je klasična topla nijansa dok je
104 Beige baš neutralna. Meni odgovaraju i Sand i Beige, uopšte ne mogu da prelomim koja mi je bolja.
105 Cool Beige - znatno tamnija od Beige i hladnog podtona.
106 Chocolate - ovo je topla i stvarno tamna nijansa, toliko da sam prvo mislila da se neće baš prodavati, a onda mi je došla drugarica kojoj sam dala da izabere nijansu za sebe i da, upravo se za ovu uhvatila iako joj je pretamna, neke žene jednostavno vole tamne pudere i tu nema pomoći :)
Pogledajte ih još jednom:
aura cover me
Što se tiče prikazivanja na licu, upotrebiću prvo fotografiju mog nosa i ogromnih pora oko njega bez ikakve šminke iz prethodnog posta:
aura cover me
Na sledećim dvema fotografijama pogledajte Cover me u nijansi 104 Beige, na prvoj je fokus na nosu (zapazite kako je fino prekrio mitesere), a na drugoj na porama:
aura cover me
aura cover me
Kako vam se čini? Koji biste radije izabrale, Refresh me ili Cover me?


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

61 коментар :

  1. Yay za svetle nijanse! :)
    Ja sam negde između 101 i 102, čini mi se, tako da ću ipak morati da ih sama pogledam uživo :)
    U dnevnim varijantama bih svakako išla na Refresh me, ali mislim da vredi imati i Cover me, za posebne prilike :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da :) Bilo bi lepo da i Refresh me ima neku ovako svetlu, mislim da je on univerzalniji puder nego Cover me.

      Избриши
    2. Popodne idem da izvidim situaciju, nadam se da će mi bar najsvetlija pristajati :)

      Избриши
  2. Super recenzija, s obzirom da imam mješovitu kožu i volim jače prekrivanje, kupiću ga sigurno ako se pojavi kod nas u Republici Srpskoj (imamo u Banjaluci jedan dobar štand sa Aurom):)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман1.10.14. 22:01

      Mozes li napisati gdje je to u BL? Hvala unaprijed :)

      Избриши
    2. Hvala, Daco, ne sumnjam da će se pojaviti. Nadam se da ćeš podeliti sa nama na koji štand misliš, a ja ću priložiti spisak prodajnih mesta za BIH, možda nekom bude korisno:
      https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=573080936065190&id=168374086535879

      Избриши
    3. To sa spiskom prodajnih mjesta je manje-više netačno. Jedini dobar stalak na koji sam ja naišla je u AS Plus marketu ispod Starčevice i recimo da ima jedan u Apoteci sa strane tržnog centra Zenit:)

      Избриши
  3. Dvoumim se između ovog pudera i NYX Invincible, samo za večernje šminkanje. Treba mi nešto sa jačim pokrivanjem i što ne prosijava lako a dodatni problem je svetao ten. Ni u jedan ni u drugi nemam nešto preterano poverenja pa se nadam da ću se prijatno iznenaditi, koji god da izaberem. Aurin je dosta jeftiniji ali mi se čini da je baš jako težak na licu... ne znam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam koristila taj NYX pa ne mogu da uporedim. Ovaj definitivno ima jače pokrivanje i dobar je po pitanju prosijavanja jedino treba imati dobro pripremljenu kožu, hoće da istakne suve delove. Nije težak, stvarno ne, drugačiji je tip od klasičnih pudera sa jakim pokrivanjem tipa Revlon CS ili MAC SFF, oni kao da prelakiraju lice, a ovaj Aurin ostaje kremast kao i Bourjois FP.

      Избриши
  4. Cover me je za mene, iako mi nije neophodno neko posebno jako prekrivanje, moguće ga je dozirati i zamisli meni ga je najbolje nanositi prstima, generalno taj tip pudera ide najbolje sa prstima, barem ja tako volim. Još jedna sjajna recenzija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Većina pudera ide fino i sa prstima nego proširene pore ipak najbolje zakamufliram ako bockam :) Hvala ti :)

      Избриши
  5. Анониман1.10.14. 22:23

    Odlicna recenzija, sve pohvale! Ovo bi sigurno meni odgovaralo. Sta mislis o nijansi koji da uzmem alo sam hm 52, cs 180? I da li bi loreal nutri gold bila dobra kao podloga? Znam da si ranije dosta nahvalila tu kremu, ne znam da li jos uvek imas dobro misljenje o njoj. Pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Istu nijansu koristimo, imala sam i HM52 i CS180, dakle pogledaj onda 103 i 104, ja stvarno ne mogu da prelomim koja mi je bolja od njih dve, i jedna i druga mi se stope sa tenom. Mislim da bi išao uz Nutri gold, tačno taj tip jake kreme i treba ispod ovakvog pudera. Meni se skoro uvek pomalo ljušti koža oko nosa i ako imam neku laganu kremu jači puderi posle par sati istaknu te suve delove. I dalje bih rekla da je Nutri Gold dobra za taj tip kreme i određene periode, s tim što uzmi u obzir da se neke žene (kao moja majka) žale da im bude kao maska na licu. Bio je ranije uvek njen tester u Liliju pa je svakako probaj prvo.

      Избриши
  6. Wow! Odusevljava me pokrivna moc, mada imam periode kada mi se peruta koza oko nose, bez obzira sto je masna, pa ne znam kako bi se tu pokazao. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja isto, nos može jako da sija, a da ipak imam perutanje okolo. Ističe te mesta bez dileme, zato sam i rekla da je potrebna jača krema ispod, a za nas nije zgoreg ni prajmer :)

      Избриши
  7. Super recenzija sa dosta korisnih savjeta. Meni vise odgovara Refresh me, ali volim da imam i jedan ovakav tip pudera za neke posebne prilike. Uskoro mi ide jedna proslova i bas ga planiram staviti posto hocu da budem sigurna da ce drzati cijeli dan bez prosijavanja i otapanja. I u pravu si za tu najtamniju nijansu, kod nas cure vole staviti bar nijansu tamniji puder. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) I meni više odgovara Refresh me iako povremeno volim i jače pokrivanje ovog tipa. Da, žene baš vole tamnije pudere i uglavnom nema smisla ni truditi se da objasniš da se puder bira prema stvarnoj boji tena.

      Избриши
  8. Kupila 103 i 104 ali nesto nikako da isprobam. U radnji nisam mogla da se odlucim izmedju te dve nijanse pa uzeh oba :) Svakako cu uzeti da probam i Refersh me :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja ne mogu da odlučim upravo između te dve nijanse :)

      Избриши
  9. Super im je izbor boja, zaista za svakoga ima nijansa ;)
    Ono sto je mene zaista iznenadilo je neverovatna pokrivna moc *___*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, izbor nijansi je stvarno super, retke su one koje neće naći nijansu za sebe. I pokrivanje je baš jako, da :)

      Избриши
  10. Predobro izgleda na licu! Svidjaju mi se i nijanse. Iskreno radije bih probala onaj laganiji jer mi to vise treba, ali i ovo mi je mnogo zanimljivo. Probacu :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno dobro pokriva, prekrio mi je čak i mladeže :) I meni Refresh me više odgovara, ali za neke prilike treba i ovakav tip pudera.

      Избриши
  11. Posle ovog posta Cover me,definitivno!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moj favorit je Refresh me, ali svakako i ovaj ima svojih prednosti :)

      Избриши
  12. morala bi pogledati i prijašnji post da odgovorim na pitanje, ali dobra recenzija i sviđa mi se velik izbor nijansi.

    ОдговориИзбриши
  13. Kao da gledam moje pore na licu kad gledam tvoje slike. Meni se dopadaju oba ali bi zbog stalnog prosijavanja i skidanja suvisne masnoce pre izabrala ovaj. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eh, mnoge smo se usrećile s njima :( Meni više odgovara Refreh me, možda što sam nedavno otkrila magičnu kremu protiv prosijavanja.

      Избриши
  14. Одговори
    1. Prime me je stvarno fin prajmer tog tipa, a ova dva pudera su skroz različita pa ima smisla imati oba :)

      Избриши
  15. Анониман2.10.14. 21:58

    U radnji sam probala i Refresh Me i Cover Me i vise mi odgovara ovaj prvi,iz dva razloga-Cover Me je previse gust za moj ukus i smrducka,bas se oseca,tako da mi se iskustvo po toj drugoj tacki ne poklapa sa tvojim:) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni Refresh me odgovara, ali uglavnom zato što mi jako pokrivanje i ne treba tj. treba mi, ali uglavnom nemam volje da mnogo pazim na eventualne suvlje delove. Vratila sam se na post da vidim šta sam napisala za miris, napisala sam nema neki miris, to u smislu nije neki=nije dobar :)

      Избриши
  16. Ni ja ne volim jače pudere ali cu ga rado pogledati zbog svetle nijanse i baš si me zainteresovala :)

    ОдговориИзбриши
  17. Kupila sma nijansu 104 ali kad sma ga otvorila puder je bio do pola pun , da li je takva svaka tubica ili je meni tako zapalo?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da ti je tako zapalo, sve ove što su mi došle bile su pune, mada ne do vrha, bilo je malo prostora.

      Избриши
  18. Imam jako svetao ten,i napokon sam nasla puder koji odgovara mome tipu (101). Potpuno prirodna boja koja se stapa sa mojim tenom,i sa kojim mi ne treba korektor,bez linija i fleka. Preporucujem svima koji imaju suvu kozu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super je što kod ovog pudera postoji i jako svetla nijansa, šteta jedino što je nema kod druga dva Aurina pudera

      Избриши
  19. Da li treba stavljati prajmer pre ovog pudera? Tj. da li ce prajmer poboljsati ili pogorsati efekat?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zavisi kakav prajmer. U principu ovo je jedan jak puder, a ispod takvih volim da stavim prajmer da izgledaju prirodnije

      Избриши
  20. Jeste post odavno ali moram da izrazim nezadovoljstvo u vezi ovog pudera.Kupila sam ga na osnovu svih recenzija koje sam nasla po netu,toliko je hvaljen.Uzela sam 104,boja mi savrseno odgovara ali puder nema neku pokrivnu moc.Kad imam poneku tackicu od bubuljice crvenilo se idalje vidi,nekako se skine sa nje brzo.Pore mi jos vise naglasava.Nenormalno ulazi u borice pa iako su ovako neprimetne sa njim su bas izrazene (linijica na celu i oko usta one od smejanja :) ).Na tvojim slikama je super ali meni naglasi preterano bas sve sto ne treba :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, baš mi je žao što ti ne odgovara :( Mogu da razumem deo sa naglašavanjem borica, desi se to i meni nakon dužeg vremena nošenja i ako nemam dobru kremu ispod, ali mi čudno to za pokrivanje, meni je on jedan od najjjačih pudera koje imam u tom smislu. Da nije možda problem u kremi koju koristiš ispod, ako se ona ne upija dobro moguće da puder sklizne? Svakako probaj da staviš neki prajmer pa onda puder, to će pomoći za uvlačenje.

      Избриши
  21. Анониман8.3.16. 17:45

    Nazalost kod mene u gradu nema ovaj puder, pa mi je drug uzeo u Beogradu 104 nijansu, inace koristim Rimmel stay Matte 200 , pa me zanima misljenje da li ce mi odgovarati nijansa, da li je slicna kao ovaj Rimelov.Ne mogu docekati da ga probam..:D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam koristila Stay Matte tako da im ne znam nijanse :/ Nadam se da će ti odgovarati :)

      Избриши
    2. Анониман27.3.16. 12:46

      Dobila sam ga, tubica je poluprazna, mucka se, uopste smjesa nije homogena iz njega curi ulje, voda, ne mogu da ga razmazem ne znam ni da opisem. Bas sam se razocarala,kao da je pokvaren, a datum je doabr. Plus nijasa mi je tamnija. Nadam se da je to slucaj samo sa ovom tubom, i da nije takav inace. Ne znam sta se desava. Kakva je nijansa 103, receno mi je da je presvjetla,pa zato nisam nju uzela, ova 104 bi mi bila dobra ljeti, sada ne? Da li da probam 103?

      Избриши
    3. Nemoj, nije to puder za leto, pretežak je, topio bi se na vrućini. Žao mi je što je tako ispalo, nisu sve tube takve :(

      Избриши
  22. Анониман17.3.16. 09:00

    Pročitala recenziju, otrčala i uzela 101 Alabaster...

    Namazala ga na ruku kao ti na slici, takođe bela kao sir. Alabaster na mojoj koži ima boju izmedju toga kako 102 Ivory i 105 Cool Beige izgledaju na tvojoj koži. Iako zaista dobro pokriva i ima odličnu teksturu, oksidira veoma žuto/narandžasto...

    Razočarana sam!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Žao mi je što ti ne odgovara :(
      Na meni nije oksidirao, iako ne mogu da kažem da tome nisam sklona, valjda njegov sastav odgovara mojoj koži.

      Избриши
  23. Анониман30.3.16. 11:24

    Uzela sam 104 ali je taman i dosta zut na mojoj kozi. Mozes li mi reci nesto vise o nijansi 102,planiram nju da uzmem, inace sam svijetla, a ovaj 104 izgleda kao vosak na mom licu....:D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svetla je, ako nisi baš ekstremno svetlog tena trebalo bi da bude dovoljno svetla, a tim što ona znatno više vuče na roze od 104 pa imaj to u vidu.

      Избриши
  24. Анониман7.4.16. 13:05

    Možeš li mi molim te reći za ovu nijansu 103 kakva je u usporedbi sa HM radiance reveal 52? Jeli jednako zuta i svijetla kao ta nijansa ili više odgovara za HM53? Cini mi se kao odlican puder samo neznam jeli mi nijansa dovoljno svijetla i zuta

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam sigurna na koji puder misliš, ako na klasični Healthy Mix onda je 103 bliža HM 52 nego HM53. Ako misliš na ovaj novi Bourjois City Radiance, njega nisam probala.

      Избриши
  25. Анониман22.8.16. 18:49

    Jako detaljan post :)
    Da li je nijansa 103 BAS zuta ili moze lepo da se stopi sa tenom,a da ne izgledam kao kinez? :D
    Pozdrav,Milica

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa jeste baš žuta. Žuta je kad se tek stavi, onda se stopi sa tenom, ali nakon sat dva ponovo postane prilično jako žuta, no probaj svakako tester. Pozdrav :-)

      Избриши
  26. Анониман24.8.16. 18:43

    Jeste post odavno,ali nisam pre uzimala za ozbiljno ovaj puder,ali sad ga mislim kupiti,da li ovaj puder moze da se koristi svaki dan i da li je krema/prajmer obavezna?I sta je taj HM52 isl.? vidim da se stalno pominje svuda,kako se to odedjuje? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Može svaki dan, ali rekla bih da nije za loše vremenske prilike tipa vetra i jake kiše, a nije baš ni za teške vrućine. HM je puder, Bourjois Healthy Mix (odatle skraćenica HM),52 njegova najsvetlija nijansa kod nas,blogerke ga obično navode poređenja radi pošto većina zna kakav je.

      Избриши
  27. Анониман27.8.16. 03:57

    Da li sa ovim puderom mogu da koristim Aurin prime me?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, ovo je tip pudera uz koji baš i ide prajmer.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...