Aura Absolute Matte Lip Creams - prvi deo

/
37 Comments
Verovatno već znate da je Aura lansirala liniju tečnih mat ruževa. Kako je nijansi mnogo podelila sam post u dva dela radi bolje preglednosti, a uz swatcheve ruža možete pročitati moje utiske o svakoj nijansi kao i preporuke kome bi najbolje pristajale.
Aura Absolute Matte Velvet Feel Long Lasting Lip Cream puni je naziv ovih ruževa :) Postoji 13 nijansi, a cena im je 485 dinara (u Liliju, moguće da su na drugim mestima cene nešto drugačije). Ruževi definitivno jesu dugotrajni i jako postojani, važno je samo da sačekate da se potpuno osuše i da u međuvremenu ne dirate usne. Sa ovim ruževima možete slobodno da poljubite nekoga bez bojazni da ćete ostaviti trag (ovde govorim o poljupcu u obraz, na francuski poljubac zaboravite, pogotovo ako imate upadljivu nijansu :)), možete da pijete, možete tu i tamo nešto i da gricnete, ali ne računajte da možete da ručate sa ovim ružem, razmazaće ga svako jelo koje sadrži ulje ili neku drugu masnoću. Realno, ne bi ni valjalo da nije ovako pošto su skidači šminke ili na bazi vode (slabiji) ili na bazi ulja (jači). Tako sa onima na bazi vode nećete uspeti da skinete ove ruževe i zato možete slobodno da pijete, ali ćete ih skinuti skidačem na bazi ulja kako i treba da bude, da ih ni masnoće ne skidaju ostao bi samo još nitro razređivač kao za farbe za zidove :D
Ruževi jesu suvkasti, ali sa mat ruževima jednostavno mora tako, nikad oni nisu ugodni na usnama kao ruževi drugih završnica, ali u klasi mat ruževa ovi su, zapravo, minimalno suvi i ne isušuju usne tokom nošenja. Nije da ih uopšte ne osećate, ali nije to onaj krečasti, neprijatni osećaj kakav daju, recimo, Max Factor Long Lasting ruževi, tekstura Aurinih ruževa je skroz ok i verovatno su najbolji mat ruževi ispod 2000 dinara koji se mogu kupiti kod nas.
Pakovanje im je standardno za ovaj tip ruževa, a sunđerasti aplikator ne omogućava baš savršeno precizno nanošenje, ali uz malo entuzijazma i odgovarajuću olovku za usne nanošenje nije neka posebna muka.
U ovom postu predstaviću vam prvih šest nijansi od kojih meni stoje tri, videćete koje u nastavku :)
Swatchevi na ruci, prva fotografija je slikana na suncu, druga u senci:
Idemo redom:
601 - My Beloved - nude nijansa, najnezgodnija za nanošenje, slabije pigmentovana. Ubedljivo mi je najviše muka zadala kod fotografisanja, slikala sam je tri dana jer su mi svaki put usne izgledale kao da balzam nikad videle nisu. Jako istakne svaku nesavršenost usana mada treba da kažem da ovo uživo nije vidljivo koliko na fotografijama iz velike blizine. Nijansa je baš svetla i išla bi uz jako svetao ten. Naravno, ukoliko volite onaj efekat ultra bledih usana uz jaču šminku (a la Karleuša ili Kim Kardašian) odgovarala bi i za to. Za mene je previše svetla, izgledam kao duh.
602 - Ring A Bell - divna, topla, srednja roze, jedna od nijansi za koje znam da ću ih potrošiti. Ovo je onaj tip nijanse kakav je pogodan za bilo koju priliku, ide i uz jako našminkane oči, a ide i uz decentnu šminku ako želite da izgledate nežno. Upitno je koliko bi stajala hladnim tipovima, ali za tople apsolutno preporučujem ovu nijansu i to i za svetli, srednji i tamniji ten, male su šanse da vam neće stajati.
603 -  Sooner or Later - crvena wannabe, prava boja za one koje bi volele da nose crveni ruž, ali nikako da se odvaže. Ova boja je negde na sredini, to svakako nije ona klasična crvena, ali je upadljiva i zanimljiva. Zaista posebna nijansa, na početku deluje kao zagasita crvena sa koralnim podtonom, a onda se pojavljuju čak i primese roze. Jedna od najbolje pigmentovanih nijansi, jedan prelaz je dovoljan za punu boju, pravo uživanje za nanošenje i nošenje. Pre bi odgovarala toplim tipovima i možda pre srednje tamnom i tamnom tenu, ali dajte joj šansu čak i ako niste u ovoj grupi, može da iznenadi, skroz je posebna nijansa, u svojoj ogromnoj kolekciji ruževa nemam nijedan koji bi joj bio i približan dupe.
604 - Boy Oh Boy - ovo je ono šta bi se na engleskom zvalo bright red - jarko, otvoreno crvena. Izuzetno upadljiva nijansa, nema šanse da osoba koja nosi ovaj ruž prođe nezapaženo. Odlično je pigmentovana, fino se nanosi, jedino imajte u vidu da uz ovakvu nijansu stvarno morate imati odgovarajuću olovku kako bi se ivice ruža lepo izvukle. Kako mi ovakve nijanse ne stoje nemam odgovarajuću olovku pa ruž i nisam bajno nanela, ne zamerite. Boja ruža je na fotografijama realna i slikano je po dnevnom svetlu, ali ipak je uživo još drečaviji. Sa ovom nijansom izgledam kao devojčica koja se zaigrala sa maminom šminkom, ali ovo jeste jako lepa nijansa, nekim ženama stoji predivno. Pogledajte kako stoji Jasmini, meni se od svih nijansi najviše sviđa kako joj stoji upravo ova nijansa, savršena crvena za plavušu.
605 - Checkmatte - crvena, najklasičnija i najčešća crvena nijansa, ona crvena na koju se obično misli kad se kaže crveni ruž. Ovo je crvena sa ružičasto-magenta podtonom, pre za hladne nego za tople tipove, ali ima izuzetaka, naravno. Ako vam stoje ovakve nijanse da znate da je Aurina olovka za usne broj 43 savršeni par sa ovim ružem. Izuzetno je pigmentovan, divno se nanosi, po kvalitetu svakako u top 3.
606 - Pink A Color -  fuksija-ružičasta nijansa. Jedna od onih boja koje povezujemo sa suncem i lepim vremenom i koja, kao takva, može da razvedri tmuran dan i podigne svaki look. Spada u grupu dobro pigmentovanih, a rekla bih da mi pristajala i toplom i hladnom podtonu i posebno svetlom i srednjem tenu. Uživo je nijansa nešto intenzivnija i upadljivija nego na mojim fotografijama.
To bi bilo sve za ovaj post, u drugom delu očekujte prikaz preostalih sedam nijansi. Kako vam se ove sviđaju, koja je vaš favorit?


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

37 коментара :

  1. Ring A Bell je divna nijansa, definitivno ću je uzeti :) Imam Time for Selifie i apsolutno se slažem sa svim što si napisala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Apsolutno, sa njom su najmanje šanse da se promaši nijansa. Drago mi je da se slažemo :)

      Избриши
  2. Zadrzi ovaj zadnji a sve ostale mi prosledi :)))
    Ostrim se jos od Snow- inog posta da ih sakupim sve i dobro napredujem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A-a, tri mi stoje, tri mi ne stoje, zadržavam drugi, treći i šesti, a za preostala tri šalji adresu, znaš mejl :)

      Избриши
  3. Prvo sam ugledala slike 603 i pomislih - ovakvu crvenu bih mogla da nosim. A onda sam pročitala šta si napisala za nju :)
    I 602 mi je divna nijansa, a čini mi se da je 605 baš za tebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, da, i ja sam u toj grupi žena :)
      Nažalost, 605 nije za mene, prelepa je nijansa i dobro izgleda na usnama, ali nisam ja za klasičnu crvenu nikako :(

      Избриши
  4. Ovaj najsvetliji bas grozno izgleda i ocigledno je da sve mikro nesavrsenosti istice. :/

    ОдговориИзбриши
  5. Mislila sam Ring a Bell da kupim za svaki dan, ali mi je delovao malo vodeno, lepse su ove tamnije nijanse, al to uglavnom vec imam, pa ni sama ne znam da li mi treba neki od ovih. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste slabije pigmentovan u odnosu na ove tamnije, ali sasvim dovoljno da ipak izgleda lepo uz dva sloja, meni je to baš draga nijansa. Biće (uskoro, nadam se) post sa još sedam nijansi pa možda tamo nađeš favorita :)

      Избриши
  6. Анониман27.10.14. 18:22

    602,603 i 605 mi se najvise svidjaju.. Koje si olovke koristila uz 602 i 603 na ovim slikama?:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poklapamo se kod 602 i 603 :) Uopšte nisam koristila olovke za te dve, 602 je diskretnija, nekako se uklopi sa nijansom usana pa nije ni neophodna, a 603 je po kvalitetu jedna od boljih pa sam jednim prelazom izvukla punu boju i ivice koje izgledaju koliko-toliko ravno.

      Избриши
  7. Анониман27.10.14. 19:18

    Joj bre sto mi se svidja ova sto si se zaigrala sa maminom sminkom! Boh oh boy mi se mnooogo svidja!!! O_O
    A planiram da umem i Ring a Bell :-))
    A mozda i jos neki (Good vibes, Checkmatte ili Sooner or later) :D
    Ovaj prvi imam i uspem da ga iznesem, na meni je manje bledo nego kao kod tebe.
    Mogu da kazem da su odlicno pogodili sa ovim ruzevima i jedva cekam drugi deo recenzije :-)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, on je baš ona nijansa kakve voliš :) Boy oh boy je fantastičan za plavuše, Jasmini prelepo stoji!
      Super za My Beloved, taman sam potrefila da ide samo uz baš svetao ten. Drugi deo ide dok oporavim usne, ne pitaj na šta liče nakon ovoliko swatchanja :(

      Избриши
    2. Анониман28.10.14. 14:07

      Lilejva pantenol mast - ono pakovanje veoma zdrava krema, namazi u malo debljem sloju pre spavanja i ustaces sa preporodjenim usnama :-)
      Inace dobila sam danas Checkmatte i boja je prelepa! Malo sam dzarala testere i definitivno cu uzeti Boy oh Boy, Sooner or Later i Ring a Bell :)
      Alekta*

      Избриши
  8. Анониман27.10.14. 20:08

    Definitivno 603 je najlepsa i neobicna boja. A sve ostale boje jesu lepe, ali vec vidjene u drugim kolekcijama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, 603 je stvarno posebna i vredi je imati. Ima još jedna dosta neobična, ali ona je u onoj drugoj polovini nijansi koje će tek doći na red :)

      Избриши
  9. Ne mogu da se odlucim izmedju 603 i 606. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 603 obavezno, to je najoriginalnija nijansa kolekcije :) 606 je dosta čudna, vuče ona i na crvenkasto kasnije, kako počinje da bledi, lepa mi je i ona i nekim čudom mi čak i stoji.

      Избриши
  10. Одговори
    1. Aha, sa njom nema greške za tople tipove, totalno nosiva nijansa :)

      Избриши
  11. 2, 4 i 5 su predivne nijanse. Ali mat ruževi i ja se baš ne volimo mnogo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su sve osim prve jako lepe, ali mi stoje samo 602, 603 i 606. Daj šansu nekom mat ružu, nisu ni oni svi isti, ovi su znatno prijatniji na usnama nego što bi se pomislilo :)

      Избриши
  12. 2,3 i 6 su definitivno i moji favoriti. :) Ja uvek biram neupadnije nijanse poput Ring a bell jer obozavam da isticem oci.

    ОдговориИзбриши
  13. Predobro izgleda, vidjela sam ih već i samo slinim jer ima apsolutno mojih nijansi koliko želiš :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, stvarno ima mnogo lepih nijansi, meni stoji više nego što sam očekivala :)

      Избриши
  14. 605 je savršena, baš nekako krvava- dobro to možda ne zvuči dobro, htjela sam reći da je baš živa boja iako nije svijetla:)

    ОдговориИзбриши
  15. 602 je ljubav na prvi pogled <3 :-D

    ОдговориИзбриши
  16. 602 mi je ubedljivo najlepša nijansa :))
    Odlične su ti slike :))

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...