Sephora četke - pregled cele kolekcije

/
14 Comments
U prethodnom postu predstavila sam svoje četiri Sephora četke iz nove kolekcije, a u ovom postu pokazaću vam koje sve četke postoje kod nas, upoznati sa osnovnom namenom i cenama.
Treba da napomenem da kod nas nema baš svih četki iz nove kolekcije, ne znam da li će možda stići kasnije ili je ovo sve za naše tržište, verovatno ovo drugo.
Krećem od PRO (skuplje) linije:

LICE
Pro Foundation Brush #47
- za nanošenje i blendanje tečnog pudera, cena 3330 dinara.
Pro Precision Powder # 59
- recenzija
Pro Angled Blush Brush # 49
- za nanošenje rumenila, konturisanje i posvetljivanje delova lica, cena 3730 dinara.
Pro Flawless Airbrush Brush # 56
- za nanošenje svih vrsta pudera uz airbrush završnicu, cena 3330 dinara.
Pro Round Powder Brush #60
- za nanošenje pudera u prahu na lice i dekolte (meni je ova jedna od najboljih), cena 5330 dinara.
Pro Airbrush Concealer Brush #57

OČI
Pro Angled Shadow Brush #13
 - za nanošenje senke u pregib i konturisanje oka, cena 2660 dinara.
Pro Bent Liner Brush #23
- za nanošenje lajnera u vidu krema, gela ili senke (savršeno tanak vrh!), cena 2120 dinara.
Pro Precision Smudge Brush #29
- za precizno nanošenje, nadograđivanje i blendanje senke (tzv. olovka četka, jako mi se sviđa i planiram da je kupim), cena 2660 dinara.
Pro Small Shadow Brush #15
- klasična četkica za nanošenje senke, cena 2390 dinara.
Pro Brow Comb Brush #21
- neguje, češlja i definiše obrve i trepavice, cena 1860 dinara.

Idemo na povoljnije četke iz standardne linije:
LICE

Classic Must-have Angled Blush Brush #50
- četka za nanošenje rumenila i proizvoda za isticanje preplanulog tena, cena 2100 dinara.
Uniform Complexion Powder Brush #31
- četka za kameni i puder u prahu i ujednačavanje tena (uzgred, ova promo fotografija je grozna, četka deluje pljosnato poput one za tečni puder, a uživo uopšte nije takva), cena 2200 dinara.
Kabuki Brush #47
- recenzija
Classic Bronzer Brush #44
- četka za nanošenje bronzera ili svetlucavog pudera, cena 2800 dinara.
Bronzer Contour Brush #46
 - za nanošenje bronzera i konturisanje (ovo je četka koja je već postojala samo je imala broj 43, pogledajte recenziju ovde), cena 2400 dinara.
Classic Multitasker Brush #45
- za nanošenje mineralnih, kamenih ili u prahu, pudera (ovakva četka je već postojala, odlična je i ima mnogo više namena od ovih, recenzija ovde), cena 2200 dinara.
Classic Must-have Powder Brush #30
- za brzo i lako nanošenje kamenog i pudera u prahu bez suvišne količine, cena 2950 dinara.
Must-have Foundation #10
Precision Blush Brush #51
- četka za rumenilo, naglašavanje jagodica i zdrav izgled lica, cena 2000 dinara.


OČI:
Cream Precision Shadow Brush #80
- za ciljano nanošenje kremastih senki, cena 1160 dinara.
Cream Shadow Brush #81
- za nanošenje kremastih senki i visoku pokrivenost, cena 1600 dinara.
Powder Shadow Brush #60
- klasična četkica za nanošenje senki, cena 1600 dinara.
Precision Powder Shadow Brush #61
- za precizno nanošenje senki na manje površine, cena 1300 dinara.
Eyebrow Brush #101, cena 1000 dinara.
Classic Must-have Smudge Brush #70
- četka za nanošenje tamnih senki i blendanje olovaka za oči (imam ovu četku, bila je i u staroj kolekciji, jeste must-have), cena 1700 dinara (ovde nisam 100% sigurna oko cene, proverite ipak).
Mousse Shadow Brush #72
- četkica/aplikator za nanošenje penastih i drugih senki preko celog kapka, cena 700 dinara.
Flat Liner Brush #91
- ravna četkica za ajlajner, za izvlačenje prave linije duž trepavica, cena 1300 dinara.
Angled Liner Brush #90
- ugaona četkica za ajlajner, cena 1300 dinara.
Crease Shadow Brush #73
 - za blendanje senki i naglašavanje kontura oka, cena 1600 dinara.
Brow Filler Brush #100
- četkica za popunjavanje obrva senkom, cena 1200 dinara.

I, za kraj, tu je i:
Precision Lip Brush #110
- četkica za nanošenje ruža, cena 1200 dinara.

To bi bilo sve, nadam se da nisam neku zaboravila. Kako vam se čine? Koja vam se sviđa?


You may also like

14 коментара :

  1. Jako koristan post! Hvala:)

    Takodjer bih zamolila da posjetite moj blog, nova sam u ovome, i puno bi mi znacila bilo kakva podrska. Hvala! :)
    Luxveritatis.| Beauty.Fashion.Crafts

    ОдговориИзбриши
  2. 7 cetkica ukupno sam upisala =( , ipak cu ih kupovati iz 2, 3 puta da mi lakse padne ....
    Super da si napisala ovaj post , hvala ! Meni je znacio

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Sephora kistovi su mi bili jedan od glavnih razloga što sam plakala kad je od nas otišla Sephora i one koje imam su mi odlične (stara su kolekcija doduše, nemaju ovo otisnuto Sephora na drškama). Odlično da znam što se točno kod vas nudi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Nije Beograd preko sveta, uvek se nađe neko ko putuje i može da kupi :)

      Избриши
  4. Raj za oci! Bas volim cetkice, iako mi ne treba hiljadu njih, pokupovala bih sve. Samo je steta sto su nam ovde u Nisu zatvorili Sephoru.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je stvarno šteta, baš mi je bilo žao kad sam čula.

      Избриши
  5. Анониман14.9.14. 09:53

    Sve! Aaaaaaa! :D
    Joj kako su samo dobre <3
    Znaci cetki NIKAD dosta :) a narocito dobrih cetki :)
    Sta mislis da li da uzimam ovu Pro Precision Smudge Brush #29 sto i ti hoces ili MAC 219? Treba mi nesto "spicasto" :)
    Uglavnom, sjajan post, jedva cekam jos Sephore !
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, jesu :) Nisam ni ja sigurna koja mi se više sviđa, možda je ova Sephorina za nijansu špicastija.
      Hvala :)

      Избриши
  6. Joj sve bi mi dobro-došle :)
    http://lamiastoria018.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...