Nove Sephora četke

/
31 Comments
U naše Sephore stigle su dugo očekivane nove četke, a u ovome postu možete pročitati moje utiske o četiri četke kao i o kolekciji uopšteno.
Na fotografiji iznad možete videti kako izgleda novi štand sa četkama. Meni se baš sviđa, pregledniji je od starog. Kolekcija obuhvata čak 40 četki, za lice, oči i usne, kao i nekoliko setova. Dele se u dve grupe i, ujedno, u dva cenovna ranga. Četke iz standardne linije su znatno jeftinije, a četke sa oznakom Pro skuplje, ali sa razlogom, vrlo je lako odrediti koja je četka iz Pro linije i bez gledanja oznaka, dovoljno je uzeti je u ruke, vidno su kvalitetnije. 
Četke koje ću vam predstaviti u ovom postu su 59 i 57 iz Pro linije i 10 i 47 iz standardne linije.
Dugo se čekalo na nove Sephorine četke, najavljene su pre dobrih godinu dana i trebalo je da stignu posle Nove godine. Stigle su, na kraju, tek prošle nedelje, ali dve četke iz PRO linije imam već godinu dana tako da su ovo i utisci i fotografije mnogo puta upotrebljenih četki. Krećemo od četke br. 59, PRO Precision Powder:
Ova četka je moje ljubimče među ove četiri, ali i među četkama ovog tipa koje imam. Toliko sam navikla da je koristim da bih morala da razmislim kako bih se setila koje još četke ovog tipa uopšte imam. Ovo je četka od kozje dlake, mekana, ali ne previše. Velika je, sa zaobljenim vrhom koji se blago sužava. Veoma podseća na Make Up For Ever četku ovog tipa. Njena osnovna uloga je nanošenje kamenog pudera i pudera u prahu, ali najpoštenije bi bilo reći da je koristim za sve živo - kameni puder, puder u prahu, Guerlain kuglice, bronzer, bronzer u cilju blagog konturisanja itd. Piše da je namenjena i nanošenju rumenila, ali za to je definitivno prevelika. Prala sam je mnogo puta, upotrebila stotinama puta i izgleda kao nova te je, svakako, vrlo izdržljiva i isplativa četka. Uz nju dolazi i plastična kutijica (zaboravih da slikam) tako da je zgodna i za nošenje u tašni ili na put. Cena joj je 3990 dinara.
Idemo na Sephora PRO Airbrush Concealer Brush #57:
I ovo je četka iz PRO linije, samo je ova sintetička. Namenjena je preciznom nanošenju korektora kako bi se prikrili tamni podočnjaci, crvenilo i druge nepravilnosti uz airbrush efekat. Nanosi se kratkim pokretima ili/i kruženjem četkicem kako bi se korektor izblendao. Do ove četke korektor sam uglavnom nanosila klasičnim, pljosnatim, ravnim četkama. Za pokrivanje bubuljica to je dovoljno delotvoran način, ali se na podočnjacima vidi razlika kad se stavi korektor ovakvom četkom i nekom drugog tipa, definitivno četka za blendanje jeste bolji izbor, korektor se bolje stopi sa kožom. Koristila sam je i na jedan neuobičajen način - otkrila sam da mi je super da sa njom nanesem Benefit Hoola kada hoću da vizuelno suzim lice. Cena je 2660 dinara.

Sephora Complexion Kabuki #47 je četka iz standardne linije:
Ovo je četka koja bi trebalo da može da se koristi za sve vrste pudera. Ipak, ne bih rekla da je pogodna za tečni puder, predugačke su joj dlake za tako nešto, ali je pogodna za mineralni puder, puder u prahu, kameni i sl., dakle za proizvode koji nisu kremasti, a zgodno dođe i za popravljanje šminke tokom dana. Neverovatno je mekana i veoma gusta. S obzirom na gustinu, prilično se brzo suši. Cena joj je 1500 dinara.
Sephora Must-have Foundation #10 je, takođe, iz standardne linije:
Ovo je klasična četka za nanošenje tečnog/penastog pudera. Srednje je veličine, dovoljno mala i savitljiva da može puder nanositi i na sitnije delove lica i pregibe, a dovoljno velika da šminkanje ne traje predugo. Ne ostavlja štrafte i dobar je izbor ako volite ovakav tip četki. Priznajem da ću ja uvek dati prednost gustim, ravno sečenim četkama ili bockalicama. Cena joj je 1900 dinara.
To bi bilo to za ovaj post, a ukoliko bi vas zanimalo mogla bih da ukratko predstavim sve četke (slika + opis + cena). Privlači li vas neka?


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

31 коментар :

  1. Анониман10.9.14. 19:07

    Molim te,reci mi,gde je ovaj stand,u kojoj Sephori? U Beogradu ili negde drugde? Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ga slikala u Ušću, a ima isti takav i u Delti :)

      Избриши
    2. Анониман10.9.14. 20:21

      Wow !!! Divota !!! Hvala za super post i radujem se sledecem :)

      Избриши
  2. Ajoj pa moram da se otvorim za prve dve :)
    Baš sam htela da probam (za puder) neku četku koja izgleda isto kao i ova 59. A i ovoj drugoj bih već našla namenu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve četke iz Pro linije su jako privlačne, mene je oduševila ogromna za puder, br.60 i jedna pencil, mislim da je ona 16.

      Избриши
  3. #57 je moj favorit odavno, jedna od onih koje bih stavila u top 10 :) drago mi je da su napokon stigle kod vas, stradaće mi novčanik kada sljedeći put dođem u Bg :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, ona je jako praktična, a nema četki takvog oblika. Samo ti dođi :)

      Избриши
  4. Zaljubljena sam u ovu cetkicu za korektor. Ali vala je mnogo para. Tesko da bih za nju dala toliko. Joj a stand mi se mnogo svidja. Moram da odem da ga pogledam uzivo pod hitno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, te iz Pro linije su dosta skuplje, među onim iz standardne ima i prilično povoljnih cena.

      Избриши
  5. moze , moze , pisi o svim cetkicama !! Kad sam videla najavu posta , bas sam se obradovala misleci da i jeste o svim , ove prve dve su definitivno na spisku!

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post, tako detaljno a ipak ukratko. Mislim da cu u buducnosti pisati postove po uzoru na tvoje. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je baš laskavo :) Ma imam i ja postove gde pišem nadugačko i naširoko i budem dosadna i sama sebi, ali ovde je bilo mnogo fotografija pa sam smanjila tekst kako bi ljudi stigli do kraja :)

      Избриши
  7. Meni se svidja kabuki <3 Slatka je skroz, a nemam nijednu :) Moracu uskoro da nabavim neku ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, slatka je i divno mekana, a i cena joj je skroz ok :)

      Избриши
  8. Četkice su divne, Pro Airbrush je linija je stvarno fantazija, četkica 57 mi je zapala za oko još davno, ali i 59 zvuči i izgleda odlično, nikako da stignem otici, jedva cekam da vidim štand uživo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima još mnogo dobrih četki,a štand je baš lep i pregledan :)

      Избриши
  9. Na prvi pogled izgledaju tako meko i kvalitetno. I ponovo šteta što mi nisu dostupne :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I jesu :) Ma mogu biti i dostupne, putuje se povremeno :)

      Избриши
  10. Bez imalo srama priznajem da sam ljubomorna na tu vašu sephoru. :D
    Imam samo 2 sephorina kista već jako dugo i iskreno, kao da sam ih jučer kupila i tako su dobrom stanju da je to nevjerojatno nakon sigurno 2 , a možda i tri godine. Žao mi je što nemam priliku kupiti ih još jer mi se 57 i 59 jako svidaju :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U redu je, i ja sam na vaš Muller :D
      Četke stvarno jesu izdržljive, ove dve više od godinu dana svakodnevno koristim i na slikama (i uživo, naravno) izgledaju kao nove.

      Избриши
  11. Nije mi jasno kako je kabuki ovako jeftin (u poređenju sa drugim njihovim četkicama). On mi je najinteresantniji jer tako nešto nemam, da nisi pogrešno otkucala prvu cifru?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam, stvarno je toliko, trebalo bi da možeš da vidiš cenu i ako povećaš prvu fotografiju :) U pravu si, on jeste neočekivano povoljan, ne znam zašto je to tako, svakkao je jedna fina četka u svojoj kategoriji.

      Избриши
    2. Kad sam otkucala poruku, otišla sam na sephora.fr, tamo su još uvek postavljene stare četkice i kabuki iz te kolekcije (deluje dosta slično) je 30e, tako da mi stvarno nije jasno, ali super što je takva cena :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...