Make Up For Ever Artist Shadows + poklonče

/
21 Comments
U ovom postu pisaću o divnim Make Up For Ever senkama, a naći će se tu i poklonče :)

Ove godine brend Make Up For Ever proslavlja trideset godina postojanja. Davne 1984. Dany Sanz rešila je da kreira brend čija će misija biti da omogući svakome pristup najboljim proizvodima uz koje svako može osloboditi svoju kreativnost. Sa preko 1600 proizvoda, MUFE je danas prisutan u više od 60 država na oko 2000 prodajnih mesta. Kod nas se može kupiti u Sephorinim parfimerijama u Delta City-ju i Ušću. Detaljnije o asortimanu proizvoda pisala sam ovde.
Jedan od proizvoda po kojima je ovaj brend poznat upravo su senke. Artist Shadows imaju neverovatno veliki asortiman boja u 5 završnica - mat, satenska, metalik, sjajna, svetlucava (matte, satiny, metallic, iridescent, diamond). Njihova tesktura omogućava lako nanošenje i blendanje i izuzetnu postojanost. Nijanse se kreću u rasponu od najdiskretnijih, za svakodnevni, prirodan izgled, do najupadljivijih za najneobičnije lookove. Postoji čak 210 nijansi (nema svih kod nas, avaj).
Formule senki dele se na dve grupe, u jednoj su one sa mat završnicom, u drugoj sve ostale.
Mat formule su izuzetno pigmentovane (do 88% pigmenta u mat crnoj nijansi), cinkov oksid i talk obezbeđuju im postojanost, a najlonov prah (veštačka vlakna) čini senku mekom i lakom za nanošenje čak i u više slojeva. Pigmenti su usitnjeni tako da je boja uvek ujednačena.
Biserne (pearly) formule (satiny, metallic, iridescent, diamond) imaju dve inovacije - 1) pigmenti su prošli proces atomizacije što kao rezultat daje ujednačenu i izrazito intenzivnu boju i 2) Water-Blend Technology - prah, pigmenti i novi 3D polimeri pomešani su sa vodom kako bi se kreirala formula izuzetno bogata pigmentima (do 71,5%). Voda je onda izvučena procesom vaporizacije, a tekstura je ostala kremasta, sa živim bojama koje se lako blendaju.
Pogledajte neke od nijansi:
Cena jedne senke je 3036 dinara, a treba da napomenem jednu važnu stvar kod nanošenja, za slučaj da kupite neku, a prodavačice zaborave da vam to kažu. Naime, ove senke se nanose na specifičan način - isključivo u jednom pravcu. Nema tapkanja četkicom, nema vrtenja u krug, nema poteza napred-nazad, nanosite ih kratkim pokretima uvek u istom pravcu, tek se na ovaj način vidi koliko su one posebne i dobre.
I, kao što rekoh u naslovu, tu je i poklonče. Dobila sam jednu od ovih divnih senki i to lepu ljubičastu S-924. O tome zašto izbegavam ljubičastu boju pisala sam (čitajte: jadikovala) u ovom postu, a kako znam da bi me ovako lepa nijansa sigurno namamila da je povremeno ipak nosim rešila sam da poštedim svoje oči i poklonim je nekoj od vas. Pravila su ista kao i obično.
Da biste učestvovali u ovoj nagradnoj igri potrebno je da popunite Rafflecopter prijavu na dnu posta. Bilo bi lepo da lajkujete stranu na FB-u, ako želite možete i da podelite obaveštenje o nagradnoj igri, ali to nije neophodan uslov, znate da ne insistiram na uslovima koji mogu da ugroze nečiju privatnost. Možete se prijaviti uz pomoć svog Facebook naloga ili/i mejl adrese ukoliko ne koristite Facebook. Nagradna igra otvorena je za sve. Dobitnica će biti određena preko random.org-a u sredu, 24.9. Srećno!
a Rafflecopter giveaway



You may also like

21 коментар :

  1. Pa gde bas ljubicasta :(

    Bas je lepa paleta boja.. I zanimljivo je to za nanosenje.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eh, to sam i ja pomislila :( Imaju jako, jako lepe nijanse :)

      Избриши
  2. Kakvih sve nijansi ima...Da covek ne poveruje.Odusevljena sam postom.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, to je i prednost brendova ovig tipa, pored standardnih ima i mnogo neobičnih nijansi :)

      Избриши
  3. Baš sam provjerila malo na Googleu, nije ista kao stara broj 92 koju ja imam koju sam ti spominjala, ali je svejedno predivna...nekoga će baš lijepo razveseliti! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Piše da je skroz reformulisana linija senki, biće da su ih sve izmenili. Nadam se da će je neko voleti kao što bih ja da mogu :)

      Избриши
  4. op op strava give away
    i super tip za nanosenje, ko bi se toga setio
    a ljubicasta je moja boja =)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bolje da ode nekoj koja može da je koristi nego da mene izaziva :)
      One baš treba tako da se nanose, kažu njihovi šminkeri da je skroz različit efekat.

      Избриши
  5. Kako su lepe nijanse! Razbolela sam se. :D Ova zelena sa prve slike je fenomenalna mada su i ostale divne.
    Lep poklon Coxy! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, ima stvarno mnogo dobrih, doduše nema svih kod nas, mislim da od ovih novih ima zasad samo 15, ali jesu dobre boje :)

      Избриши
  6. Uh, bas su divne. :) Ja sam uzela tester njihovog mat pudera, videcemo kako ce se pokazati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tečnog? Meni je HD kameni najbolji puder za matiranje ikad!

      Избриши
    2. U pitanju je tecan, tako je. Okay je, osim sto mi istakne suve delove nosa, sto mi se cesto desava, a ne znam kako da to otklonim.

      Избриши
  7. Ja volim ljubicastu! Valjda Sam se dobro prijavila...

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...