Inglot Multicolour System Highlighting Powder FEB 86

/
15 Comments
Jedno vreme sam dosta pisala o Inglotovim proizvodima, sa njima sam i započela blogovanje, ali sad sam ih već dugo zanemarila. Nadoknađujem postom o jednom višenamenskom porizvodu - AMC Multicolour System Highlighting Powder u nijansi 86.
Za početak, hajde da kažem šta je ovo uopšte. Ovo je proizvod koji se (u zavisnosti od kombinacije nijansi za koju se odlučite) može koristiti na više načina - kao hajlajter (na vrhovima jagodica, ispod obrva i sl.), kao rumenilo ili kao senka. Postoji 5 kombinacija nijansi, možete ih pogledati ovde, a ova nije bila moj prvi izbor, htela sam 90, a kako je nije bilo uzela sam ovu. Po pravilu se hvatam za sve rozikasto, a na kraju najviše koristim braonkaste nijanse pa se ispostavilo da je ovo dobar izbor. Nadam se da ne zamerate što se na fotografijama vidi da sam ga već mnogo puta koristila, imam ga dugo, a ne fotografišem sve proizvode čim ih kupim. Proizvod ima praktično nepotrošivih 9 grama, a cena mu je nešto oko 1500 dinara, ne znam tačno. Inače, Inglotovi proizvodi nemaju parabene i ne testiraju se na životinjama.
Proizvod je prilično tvrd, ne koliko Bourjois rumenila, ali svakako nije dovoljan jedan prelaz četkom. Ne trusi se uopšte i vrlo je svilenkast pod prstima. Pigmentovanost nije lako oceniti - ako ga posmatram kao hajlajter ili rumenilo prilično je pigmentovan, ako ga posmatram kao senke onda je slabije. Postojan je u svakom slučaju. Koristim ga, dakle, kao:
1) hajlajter (zapravo iluminator, ali hajde, de, navikli smo svi na ovu prvu reč) - stavim najsvetliju nijansu (u sredini) ispod obrva ili na vrhove jagodica, samu ili u komninaciji sa breskvastom nijansom.
2) rumenilo - kad se sve nijanse pomešaju nastane vrlo lepa, breskvasto-braonkasta nijansa. Problem je, naravno, što se kod ovakvog pakovanja boje neizbežno pomešaju i u samom pakovanju pa ih posle treba čistiti.
3) senke - nijanse su baš zgodne za topli, braon, svakodnevni look.
Pogledajte swatcheve na ruci, prva fotografija je slikana unutra, a druga napolju, baš na suncu:
Kako vam deluje? Da li imate neki proizvod ovog tipa?


You may also like

15 коментара :

  1. Ovo čini mi se nisu moje boje, mada mi se na ovoj prvoj čini da bi se našla neka za mene… eh sad mene zanima koji je onako realniji prikaz nijansi, mada iskreno riječ "realan" za blogouslove prezirem iz dna duše jer puno je toga što utiče na tu "realnost".
    btw paleta izgleda jako lijepo i to što je korištena mi je dokaz da je baš voljena :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najrealnije su boje na slici na kojoj držim paletu u ruci. I moja je logika takva - volim da vidim upotrebljavane proizvode, to znači da valjaju :)

      Избриши
  2. Super nosive nijanse. Svidja mi se ova paletica i sama se najcesce odlucujem za toplije, zemljane tonove ;)

    ОдговориИзбриши
  3. pa bolje da se vidi da je proizvod korišten, to mu govori u prilog, zar ne? Stvari su tu da se koriste... kao kod onih ljudi kojima se knjiga raspadaju jer ih stalno čitaju iznova (jedan moj profesor govorio je da je to pravi znak ljubitelja književnosti).

    ОдговориИзбриши
  4. Zanimljivo izgleda i baš ću je škicnuti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima i zanimljivijih kombinacija nijansi, mada je meni i ova ispala ok :)

      Избриши
  5. imala sam i prosledila , nije da sam bila nezadovoljna , ali nije me ni odusevio . Nasla sam mnogo drugih proizvoda koji mi se cine kao bolja alternativa , a i ovo se tako sporo trosi da mi je malo i dosadio .
    Sa inglotom sam krenula kao brendom kad sam pocela stvarno da se sminkam , pa me je malo mozda i zadovoljio\iscrpeo . Ima dosta stvari na koje se ipak vracam kod njih - senke i karmini , a za ostalo nisam bas prezadovoljna kvalitetom (pudera , lakova , rumenila....)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je dosadio, priznajem :) Otprilike je i oj doživljaj Inglota takav, jedno vreme sam kupovala kao blesava, sad već duže vreme nisam ništa. Volim isto senke i karmine, ali meni su ok i rumenila i iluminatori.

      Избриши
  6. Vrlo interesantan multipraktik proizvod. :) Sada razmišljam, hajlajter mi se toliko uvukao u govor da se ne bih ni setila reči ,,iluminator''.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isto! Povremeno mi sine da nema smisla da govorim hajlajter kada to očito jeste klasični iluminator, ali opet ipak kažem hajlajter :)

      Избриши
  7. Hmm,, mislim da ovo nisu moje boje, ali svakako lijepo izgleda. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fin je proizvod, jako se sporo troši, a ima i drugih nijansi :)

      Избриши
  8. Sto volim da vidim da se sminka trosi :)

    Bas je praktican proizvod, svidja mi se :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...