EOTD - Lime Green

/
23 Comments
MUFE Aquamatic Iridescent Lime Green
Već sto godina nisam objavljivala postove ovog tipa, najviše zbog povrede, ali red je da ubacim koji. Glavna zvezda ovog look-a je neobična nijansa MUFE Aqua Matic senkolovke - iridescent lime green. Pokušala sam da je učinim nosivom i u nekoj običnoj prilici poput odlaska u kafić. Pogledajte fotografije i spisak proizvoda:
MUFE Aquamatic Iridescent Lime Green
MUFE Aquamatic Iridescent Lime Green
Koristila sam sledeće proizvode:
1. MAC Paint Pot u nijansi Painterly kao bazu.
2. Make Up For Ever Aqua Matic Waterproof Glide-on Eye Shadow u nijansi I-30 Iridescent Lime Green preko celog kapka i na donjem kapku.
3. Sephora Jumbo Liner u nijansi 09 Kaki (recenzija je ovde) celom dužinom pregiba kapka i na polovini donjeg kapka.
4. Dve braon nijanse i dve bež nijanse iz Sephora Color Pop-up Store palete. Najsvetlija bež nijansa je odmah ispod obrva, nešto tamnija u unutrašnjem uglu oka. Tamnija braon je izblendana sa Sephora 09 Kaki olovkom, a svetlijom braon su ublažene ivice.
5. Ajlajner me je pošteno namučio pošto sam prvo uzela braon Rimmel Glam Eyes za koji se ispostavilo da se osušio, a kako mi je to jedini braon ajlajner uzela sam onda crni MUFE Aqua Liner, a onda preko njega stavila malo braon senke.
6. Maskara je MUFE Aqua Smoky Extravagant.
7. Na obrvama je kombinacija Artdeco olovke za obrve u nijansi 6 i nove Sephora olovke za obrve u nijansi 02 Nutmeg Brown.
MUFE Aquamatic Iridescent Lime Green
To je to, kako vam se sviđa? Nosite li ovakve boje?


You may also like

23 коментара :

  1. Oduševljena sam intenzitetom boje ove senke. Dopada mi se i ovaj momenat senke preko ajlajnera. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Senka nije ni bila plairala, ali izdade me jedini braon ajlajner.

      Избриши
  2. Mnogo dobro izgleda. Volim boje na očima

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam nikada koristila žutu i zelenu na očima, ali sviđa mi se kako si to izvela :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije žuta ni moj prvi izbor, ali može se uklopiti da deluje nosivo. Hvala ti :)

      Избриши
  4. prelepo si odradila look ! Pogotovo mi se svidjaju boje koje si mesala na pregibu a i boja lajnera je ispala odlicno !

    ОдговориИзбриши
  5. Super si je iskombinovala :) Prelazi su odlicni..

    A i sve ti ide uz boju ociju, mozes da se igras koliko hoces :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Tamno braon jeste najzahvalnija boja za kombinovanje iako ne i najlepša :)

      Избриши
  6. Divno izgleda! Jako lepo i precizno nasminkano. U poslednje vreme sve cesce koristim jarkije boje na ocima. Odlicne su ove MUFE senke, jedino im je cena prilicna...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) I ja se trudim da koristim i jače boje, više sada nego kad sam bila mlađa.

      Избриши
  7. Krasno! Sviđa mi se kombinacija ovih nijansi iako moram priznati da nikad ne nosim žuta i zelena sjenila :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Nije žuta ni moj prvi izbor, ali ovako ukombinovana ne deluje previše upadljivo.

      Избриши
  8. hocu li docekati dan da ovako znam nasminkati svoje oci???

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман29.9.14. 09:15

    Mnogo mi se svidja eksperimentisanje i na kraju hrabrost da se to javno ponese. Ja volim boje i malo zivosti i ovo mi je skroz prihvatljivo. Ja bih samo malo dodala vestackih umetaka pri krajevima, da bude jos efektnije :-)
    Inace mi se veoma svidja kako si sve izblendala i ujednacila, profi skroz!
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razmišljala sam o veštačkim trepkama, nekako mi se činilo malo ovako, ali rekoh ako sada nešto zeznem sa lepkom nakon što sam se već iznervirala zbog ajlajnera neće valjati :D Hvala ti puno! :)

      Избриши
  10. Ti si uklopila naizgled neuklopive boje.. I moram reći da si divno ovo odradila. :)

    ОдговориИзбриши
  11. savršena nijansa!!!! tako upečatljiva, a nimalo napadna ( u ovoj tvojoj interpretaciji).

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...