Davines Hair Building Pack i Serical Latte

/
17 Comments
Poslednjih nekoliko meseci koristila sam dva popularna proteinska pakovanja, Davines Hair Building Pack i Serical Latte pa ću u ovom postu podeliti sa vama svoje utiske o njima.
U poslednjih godinu dana pojavilo se nekoliko sjajnih blogova koji se bave isključivo kosom gde sam pročitala mnogo korisnih informacija vezano za negu kose i preporuke preparata. Za slučaj da ih još niste otkrili, evo nekoliko: Zdrava kosa, Kovrdžava kosa by Milica, Sjajna kosa i drugi. 
O svojoj kosi pisala sam detaljno u ovom postu. Mišljenja sam da čovek ne može mnogo toga da uradi po pitanju kvaliteta kose, ali da se treba potruditi da se izvuče najbolje od onoga šta nam se zapalo. To je slično kao sa građom tela - neko jednostavno nije lepo građen, ali pravilnom ishranom i vežbanjem može da postigne da izgleda najbolje u okviru svojih mogućnosti. Mnogo sam toga probala tokom godina te dozvoljavam sebi da tvrdim da jednostavno nema šanse da kosa kao što je moja ikada bude dugačka i zdrava. Ipak, poslednje dve-tri godine znatno gore izgleda nego ranije, a pritom sam čak i prestala da se farbam pa očito u nečemu grešim. Problem broj jedan je loša frizerka, toga sam svesna i potrudiću se da pronađem nekog dobrog što nije lako, nema mnogo frizera koji zaista znaju kako da pravilno ošišaju kovrdžavu kosu, valjda zato što je to ređi tip pa imaju manje prakse, a možda i zato što se na takvoj kosi dok se onako mokra šiša ne vidi kako će zapravo izgledati kad se osuši. Na blogovima i forumu (ana.rs) mnogo se priča o pakovanjima za kosu, podeljenim u dve osnovne grupe, proteinskim i hidratantnim. Preporuka je da se pakovanja kombinuju u zavisnosti od potreba kose, a kako je uloga proteinskih pakovanja obnavljanje kose i nadoknađivanje sastojaka koje je izgubila rešila sam da ih ubacim u redovnu upotrebu. Imam tanku dlaku, sklonu pucanju i krzanju pa proteinsko pakovanje stavljam jednom nedeljno.
Najpre sam kupila najhvaljenije proteinsko pakovanje, kad je bal nek' je maskenbal :) To je Davines Hair Building Pack, nema ko ga nije spomenuo i hvalio. Ima ga po frizerskim salonima, ja sam ga nakon par pokušaja ulovila kod Cvrleta gde košta 2200 dinara. Prilično je mala količina, samo 200ml i uglavnom sam čitala da se sporo troši pošto se stavlja količina veličine oraha. Meni ta količina jednostavno nije bila dovoljna, avaj, stavljala sam više i relativno brzo potrošila pakovanje, trajalo mi je neka 3-4 meseca. Pogledajte sastav i kako samo pakovanje izgleda:
Žućkaste je boje i baš gusto, prijatnog mirisa. Preporuka je da se za prvo stavljanje drži na kosi 5 minuta pa da se kasnije eventualno poveća do 15 pošto ako se pretera kosa postaje ukrućena i drvenasta. Ovo se povezuje sa stepenom oštećenja kose, zdravijoj kosi je dovoljno kraće držanje. Na početku sam postupala prema preporuci, a onda sam se jednom zanela za kompjuterom i ostavila pakovanje dobrih 45 minuta i šta mislite da li mi je kosa bila kruta posle? Ne, naprotiv, bila je divno mekana! Ne znam da li da ovo objasnim time da mi je kosa toliko oštećena da za nju nema maksimalne količine proteina ili time da je to jednostavno način na koji moja kosa reaguje na proteinska pakovanja. Kod ovog proizvoda mi se jako sviđa to što izuzetno olakšava raščešljavanje, tu se baš dobro pokazao, a za moje čvorove je to itekako bitna stavka. Nakon upotrebe kosa je mekana i svilenkasta, a krajevi deluju zaglađeno i tu se poklapam sa efektom koji ovo pakovanje ima kod većine. Međutim, uglavnom čitam da se sa njim najbrže vide efekti, da kosa nakon mesec dana primetno bolje izgleda i ponaša se, da je dlaka jača i manje puca. Koliko god to želela, ipak nisam primetila da je kod mene to slučaj. Bila sam se ošišala neposredno pre početka upotrebe ovog pakovanja kako bih mu dala najbolje uslove da se pokaže, a vreme koje je prošlo do perioda kada su krajevi opet krenuli da se jezivo upetljavaju nije ništa duže nego kad ga nisam koristila. Zadovoljna sam kako mi učini kosu mekanom i olakša raspetljavanje pa ću mu dati novu šansu, ovog puta u kombinaciji sa nekim drugim hidratantnim pakovanjima, verovatno će to biti neko Insight.
Serical Crema Al Latte je, verovatno, najpoznatije jeftino proteinsko pakovanje pa je ono bilo moj sledeći izbor:
Ovo je stvarno izuzetno jeftino pakovanje. Najbolje ga je kupiti na nekoj od pijaca, cene su u rasponu od 300 do 500 dinara (ja kupila na Buvljaku za 300), a dobije se ceo kilogram proizvoda! Verovatno dođe najjeftinije od svih tako da mu svakako treba dati šansu. Bele je boje, gustine tek skuvanog pudinga, a miriše baš lepo, na kokos (opšte je usvojeno da kokos ima divan miris :D). Izgleda ovako:
Posebno se preporučuje farbanoj i oštećenoj kosi pošto sadrži mlečne proteine koji potpomažu njeno obnavljanje. Blaže je od Davinesa pa se može držati duže. Najčešće ga držim nekih desetak minuta pa onda krenem sa raspetljavanjem tako da ukupno bude na kosi nekih 20-25 minuta. Kosa mi nikad nije bila ni k od krute ili teške za oblikovanje, naprotiv, vrlo je mekana kad se osuši. Daleko je od dobrog kad je u pitanju olakšavanje raščešljavanja tako da je to razlog što ga sigurno neću ponovo kupiti, ali ako nemate ovakav ili ovoliki problem velike su šanse da bi vam se svidelo. Omekšava kosu, zagladi krajeve i verovatno bi odgovaralo onima sa neposlušnom kosom koja se razleti na sve strane. Ne znam da li sam to umislila, ali čini mi se da mi malo i ravna kosu što je kod mene loša stvar, ali nekome bi se moglo svideti. Za krajnji utisak mogu da ponovim ono šta sam pisala kod Davinesa - nakon duže upotrebe nisam primetila da mi je kosa obnovljena ni da manje puca, ali daću novu šansu u kombinaciji sa (još) jačim hidratantnim pakovanjima.
To su bili moji utisci, a kakvi su vaši o ovim proizvodima? Rado prihvatam preporuke za pakovanja :)


You may also like

17 коментара :

  1. Voljela bih probati Serical Crema Al Latte, mada HPB maska je zaista fantastična. Moram nabaviti novo pakiranje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, toliko je jeftino da ti neće biti žao ako ti ne bude odgovaralo :)

      Избриши
  2. Ovakve neke proizvode koristila sam samo dok sam bojala kosu, ali nekako najviše je pogubno za njeno zdravlje bilo- loše šišanje. Bez obzira koliko zdrava (bujna, sjajna, ne sklona pucanju) kosa bila, loša frizerka je može uništiti samo jednim lošim šišanjem i ona nema ništa bez da te netko izravna i sanira štetu. Mogu misliti koliko je još teže kada se šiša kovrčava kosa. Baš mi se nedavno žalila jedna prijateljica frizerka koja ima svoj salon kako nikako ne može pronaći nekoga tko stvarno zna šišati.

    Imam samo jedan proizvod (koji koristim kosu zadnjih godinu dana), a da ga stvarno mogu preporučiti Parisienne Italia ( Semi di Lino e olio di argan / Cristalli liquidi) To su nekakvi regenerirajući kristali za kosu i stvarno su divni (oko 7 km u DM-u). Daju lijepi sjaj kosi, a najbolje je to što mi se stvarno čini da znatno olakšavaju češljanje....i da nekako je lakše malo toga utljati u vrhove nego držati maske, balzame itd na kosi...ali opet ovisi o vrsti kose. Po iskustvu nekvih mojih kovrčavih prijateljica, ponekad je potrebno probati stvarno puno proizvoda (šampona, balzama, itd) da bi se našao onaj pravi jer ima puno različitih vrsta kovrčavih kosa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, počinjem da mislim da je loše šišanje ključan uzrok muka koje zadnje dve-tri godine imam sa kosom :( Znam d aze kristale, ima ih i ovde, hvala na preporuci :)

      Избриши
  3. Ja imam slicnih problema kao i ti, samo sto ja imam dugu, prirodno ravnu kosu, retku i sklonu pucanju.
    Nisam nasla adekvatno resenje na duze staze, i nekako sam sve vise uverena da ga necu ni naci.
    Uzela sam par proizvoda u Alexandru, FreeLimix masku, Semi di Lino tecne kristale, i njihov sampon. Sve u svemu, nije lose, maska pomaze rascesljavanju a i bas su povoljni. Ipak, mislim da cu se vratiti Macadamia proizvodima. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i ja mislim da ga neću ni naći, ali znam da ipak može biti bolje nego što je sada, nešto moram da promenim, pre koju godinu ipak sam imala desetak centimetara dužu kosu i to uz farbanje. Mislim da ću i ja kupiti te tečne kristale i Insight Dry pakovanje sad na Sajmu, a verovatno ću otkriti još nešto zanimljivo do tada :)

      Избриши
  4. Čula sam sve najbolje za ovo Serical pakovanje i sad rizikujem da budem javno isprozivana, ali mene miris nekako... guši :D To je jedini razlog što ga izbegavam, ali ako odlučim da pređem preko toga, mislim da će mi odgovarati. Meni baš treba nešto da mi "smiri" kosu nakon pranja, jer kad je čista i suva, leti na sve strane :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako je to sa kokosom, ili ga baš jako voliš ili baš ne možeš da ga podneseš :) Moglo bi da ti odgovara ako to želiš, zaista imam utisak da smiruje kosu, čak i previše za moje pojmove.

      Избриши
  5. Nesto mi se sada jede puding sa kokosom. ;) Koristila sam keratinsko pakovanje od Serical-a i meni je bilo ok, nista spektakularno, ali bude kosa meksa i nesto se lakse rascesljava.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mmmm, puding sa kokosom :) Keratinsko beše ono roze-ljubičasto? Nisam probala, samo sam ovo koristila od njihovih.

      Избриши
  6. Jaoooooooo, sama pomisao na Latte pakovanje...krece mi voda na usta....karamelaaaa...grrrrrr, gora sam od Homera :D

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман13.10.14. 02:32

    crema al late je za plavu i blajhanu kosu, za farbanu je serical-ova placenta maska!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovu uglavnom hvale kao najbolju (jeftinu) proteinsku pa sam nju uzela.

      Избриши
  8. Djurdja-Oriflame30.3.15. 15:16

    Ova pakovanja koristim godinama,samo rotiram pakovanja,jer se kosa zasiti sto je i logicno. Latte je prelep,ima divan miris,sad trenutno koristim Keratin,kosa je apsolutno savrsena posle koriscenja. Sve sam probala,osim sa medom,nema ga nigde 😞 jel neko probao?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam znala čak ni da ima neko na bazi meda, zanimljivo! Meni, nažalost, ovo Latte pakovanje jednostavno nije dovoljno jako, jedino što bi trebalo da probam da ga kombinujem sa nekim balzamom posle.

      Избриши
    2. Djurdja-Oriflame31.3.15. 11:52

      Ima:Carota,Placenta,Garlic,Frutta,Honey,Keratin,pa malo guglaj,vredi ih sve probati. Ne znam bas ovaj sa lukom da li bih probala,ali med svakako 😊🐝 Probaj Keratin meni je on ubedljivo najbolji.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...