Aura Prime Me! i Refresh Me!

/
40 Comments
U ovom postu možete pročitati moje utiske o dva nova Aurina proizvoda  - prajmeru Prime me i tečnom puderu Refresh me kao i pogledati sve nijanse.
O prajmerima i njihovoj ulozi i vrstama pisala sam u postovima Prajmeri/primeri i baze I deo i II deo. Pročitajte šta o ovom prajmeru kaže proizvođač:

Nepravilnosti vaše kože postaju manje vidljive, a vaš ten blistav i ujednačen. Formulisana na bazi vode intenzivno hidrira kozu čineći je nežnom i glatkom. Na taj način koža lica postaje idealno pripremljena za nanošenje pudera. Takođe, može se koristiti i samostalno za prirodan i osvežen izgled lica tokom celog dana. Bazu nanositi na očišćenu i hidriranu kozu lica uvek kada želite blistav ten ili kao prvi korak u vašoj make-up rutini. Formulisana je na bazi vode i ne sadrži parabene. Pruža zaštitu od štetnih sunčevih zraka. Pogodna je za sve tipove kože.
Prajmer/baza ima pakovanje u obliku tubice sa otvorom odgovarajuće veličine. Sadrži 30ml, a cena je oko 500 dinara. Na bazi je vode, ali sadrži i silikone, kao i većina proizvoda ovog tipa. Ipak, po teksturi i svojstvima ne spada u one klasične, silikonske prajmere. Bele je boje, prilično redak, prijatnog mirisa koji se ne zadržava. Tekstura mu je neuobičajena za prajmere povoljne cene - izgleda poput kreme za lice, a na koži se tako i ponaša, brzo se upija, ali i učini da koža izgleda sveže. Pogledajte na šta mislim:
Iako piše da je namenjen svim tipovima kože nema sumnje da bi se najviše svideo osobama sa suvom i normalnom kožom, a upravo za te tipove kože kod nas praktično nema povoljnih prajmera. Odgovarao bi i ženama sa zrelom kožom (45+) koje su, takođe, zapostavljena kategorija kad je reč o bazama. Nije da nije pogodan i za žene sa masnom i mešovitom kožom, ali one (ok, mi :)) od prajmera obično žele da im matira lice i prikrije proširene pore, a za to su ipak najbolji klasični silikonski prajmeri. Ipak, i mi masnokošci imamo dane kada nam je koža dehidrirana, kada imamo suve pečate i ljuspice oko nosa i kada nijedan puder ne izgleda lepo. Prajmer ovog tipa je tada od velike pomoći. On pomaže koži da zadrži vlažnost i sprečava puder da se presuši i stvori fleke. Kožu zaista čini svežijom i može se nositi i samostalno, posebno onda kada koža izgleda beživotno i sivo. Ne matira, ali i ne menja završnicu pudera.
Idemo na puder Refresh me!:
Šta kaže proizvođač:

Tečni puder lagane, nemasne teksture za postizanje ujednačenog, prirodnog izgleda bez efekta maske. Zahvaljujući HYDRAFOUND CARE kompleksu koži pruža intenzivnu hidrataciju 12 sati. Sa zaštitnim faktorom 15 i odabranim kozmetičkim sirovinama pogodan je za sve tipove kože, uključujući i zrelu kožu lica. Pogodan za svakodnevnu upotrebu. Sadrži SPF 15.

Šta kažem ja:

Puder dolazi u tubici koja sadrži standardnih 30ml, a cena je oko 500 dinara. Ovaj puder spada u lagane, hidratantne pudere. Redak je, lako se i brzo nanosi i bez problema se može naneti i prstima, a lepo izgleda i kad se stavi sunđerčićem ili klasičnom ravnom četkom za puder. Nije za četke tipa bockalica kao ni za guste, ravno sečene četke. Daje slabo pokrivanje i ne može se nadograđivati, ali se izuzetno prilagođava koži i lepo ujednači ten. Neće pokriti bubuljice, mitesere samo donekle, neće prikriti pore, ali ih neće ni učiniti vidljivijim. Ne ističe dehidrirana mesta, naprotiv. Svakako će uz njega lice delovati odmornije i svežije. Završnica mu je vlažna/dewy, po njoj prilično podseća na HM serum. Iznenađujuće je postojan, čak i bez baze.
Ukoliko tražite puder za svaki dan koga nećete osećati na licu, a koji će ujednačiti ten i učiniti da koža izgleda sveže, hidrirano i odmorno ovo je puder za vas. Ukoliko tražite puder sa jačim pokrivanjem i matiranjem potražite  neki drugi puder, recimo Cover me (recenzija uskoro). Odgovarao bi osobama sa suvom i normalnom kožom kao i onima sa mešovitom koje prosijavanje T zone drže pod kontrolom uz pomoć kamenog pudera/pudera u prahu, a sviđa im se svež izgled kože. Definitivno je pogodan za zrelu kožu, moja majka je postala srećna vlasnica najsvetlije nijanse i rado je nosi.
Što se tiče nijansi, postoje četiri. Bilo bi lepo da ima još neka, ali s obzirom da je ovo lagani puder koji se jako prilagođava tenu nije ovo ni tako mali broj. Problem da nađu odgovarajuću nijansu za sebe imaće vrlo svetlopute žene hladnog podtona. Pogledajte swatcheve:
Sleva ka desno:
201 Shell - neutralna ka toploj, svetla koliko HM52 (ali ne tako žuta)
202 Nude - topla, odgovarala bi HM53, MAC NC25, ovo je nijansa koja meni odgovara u ovom periodu pošto sam nešto tamnija nego inače i plus se nijansa odlično prilagođava
203 Rose Cream - jedina skroz hladna nijansa, tek nešto tamnija od 202
204 Caramel Beige - topla i prilično tamna.
I za kraj, red je da vidite i kako izgleda na licu. Na prvoj slici nemam nikakvu šminku, dakle to su moje pore i miteseri u punom sjaju :) Na drugoj imam ovaj puder:
Kako vam se čini? Hoćete li ga probati?

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

40 коментара :

  1. Анониман3.9.14. 21:03

    Nadam se da će neko iz Aure se sjetiti da ubaci još koju svijetliju nijansu jer i ta najsvjetlija je meni prepretamna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман3.9.14. 21:15

    Odlicna recenzija, ja sam masnokozac i preskocicu ovaj puder, prajmer sam probala i ok mi je. Jedva cekam recenziju za Cover me, ima bas svetlih boja, cak je ona prva po redu izuzetno svetla, meni cak presvetla a to je za mene pravo iznenadjenje jer se po prvi put susrecem sa puderom drogerijskog ranga cija najsvetlija nijansa je meni ipak presvetla.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće recenzije i njega, ali tek sam ga danas prvi put stavila, volim da nosim puder nekoliko dana u raznim kombinacijama pre nego što napišem utiske :) Cover me ima bolje nijanse, a i više, njih 6.

      Избриши
  3. Aura zaista ima toliko divnih noviteta. :)
    Prajmer za malo da nisam kupila. Za sad mi nije neophodan al cu ga verovatno kupiti u skorije vreme.
    Cekam tvoju recenziju Cover me pudera. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima :) Prajmer je drugačiji od većine (Eveline, Inglot, Sephora itd.) i odgovaraće onima kojima nisu legli ti silikonski. Biće i Cover me, ali za jedno desetak dana :)

      Избриши
  4. I meni se prime me učinio kao da ima jako čudnu teksturu, rekla bih čak blago gumenastu. Ali mogu masnokošci da prođu sa njim u vidu highlight baze, možda pruži intenzitet hajlajteru ili mu produži trajnost.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa nije gumenast, baš je kao krema. Mogu ga koristiti i masnokošci ispod jačih pudera, svima nekad puder hoće da se uvuče u pore i bore pa d akoža izgleda beživotno i jadno.

      Избриши
  5. odlična recenzija, kako sam već i navikla od tebe :-) nego, ipak ova lagana formula fino i prekrije, i pore ti napravi manjim… šta znam… osim da jedva čekam probati sve aurine novitete i da čekam tvoju recenziju cover me pudera ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) I meni se na fotografiji čini da jesu nešto manje pore, a uživo to nisam zapazila, možda sam previše kritična :)

      Избриши
  6. Bas mi je drago kada cujem da prajmer nije silikonski. Ali mislim da ce se razocarati moja drugarica koje se nadala da ce u njemu naci mozda idealan primjer za svoju jako masnu kozu. Mislim da bi i meni odgovarala ta nude nijansa, a svakako jedva cekam i recenziju Cover pudera.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima silikone, ali nije klasični silikonski, drugačiji se osećaj. Može i za masnu kožu, ukoliko ne očekuje matiranje, doro dođe ispod jačeg pudera. Mislim da je Nude i za tebe, da :)

      Избриши
  7. Divna recenzija. Primetila sam ove proizvode moram priznati. Prajmer deluje vrlo zanimljivo. Bas bih ha probala. A puder je bas onakav kakve volim. Ja volim lagane pudere koji samo ujednace ten. HM serum sam obozavala pa cy i ovo sigurno probati. Ako mi se icini da mi je neka nijansa dobra. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Da, puder je baš takav, a mislim da bi i tebi nijansa Nude odgovarala.

      Избриши
  8. Eh,i ja se nadam svetlijoj nijansi jer je ova definitivno pretamna za mene. Kad sam probala tester u drogeriji mislilaa sam kako oni verovatno ne prodaju sve nijanse...ali ipak nije to u pitanju... Interesuje me sprej iz iste kolekcije...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, fali baš svetla nijansa, ali ima je kod Cover me pudera, doduše on je skroz drugačiji tip pudera.

      Избриши
  9. Анониман4.9.14. 13:29

    Pa ovo je sjajno, mislim da cu da uzmem prajmer, treba mi nesto za probu za pocetak, jer su moje pore sve bRezobraznije i bRezobraznije z godinama :)
    Nadam se ubacivanjem svetlijih nijansi, a mislim da ti je super prekrio nedostatke na drugoj slici, bas ti lepo kozha izgleda, prijatno sam iznenadjena !
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drugačiji je od većine, to je sigurno. I meni se sviđa kako izgleda na drugoj slici, čini mi se da su i pore nešto manje, a uživo mi nije tako delovalo. Definitivno vredi više nego što košta :)

      Избриши
  10. Одговори
    1. I jedan i drugi proizvod jesu vredni kupovine, pod uslovom da voliš ovu vrstu prajmera i pudera, naravno :)

      Избриши
  11. Znači, ovo nije za mene, :D Ja volim jače prekrivanje i da je sve mat,mat mat :D
    Odlična sveobuhvatna recenzija!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E za to će biti sledeći puder, Cover me :) Hvala!

      Избриши
  12. Aura se bas trudi i to zaista cijenim. I pakovanja su im super i moderna a ovaj puder ne bi bio los za mene.

    ОдговориИзбриши
  13. lijepo igleda na koži (na fotkama), ali pošto kažeš da nije za one sa masnom kožom (tj.mene...;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Može i za masnu kožu, samo se mora češće popravljati.

      Избриши
  14. Mnogo mi se dopada i ovaj refresh me i onaj cover me pa se baš dvoumim ,inače super post :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oni su baš, baš različiti puderi. Trebalo bi da večeras objavim recenziju i Cover me pudera pa možda pomogne u razrešavanju dileme. Hvala :)

      Избриши
  15. Sad sam skontala kako sam propustila ovu recenziju (bila na moru) ;)
    Mnogo se razmišljam oko ovog PrimeMe. Obožavam Sephora prajmer, da li možeš nekako da ih uporediš?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogu, nemaju nikakve sličnosti :D Sephorin je klasični silikonski i on lice učini mat, bolji je ukoliko želiš pokrivanje pora i bora. Prime me je drugi tip prajmera, za osvežavanje umorne kože i dopunsku vlažnost lica kakva je potrebna ženama sa suvljom kožom ili i nama sa masnijom ispod jakih pudera da ne bude perutanja.

      Избриши
    2. Hmm, pa nemam ja nekih problema po licu, volim kakva mi je šminka sa Sephorinim prajmerom. Sad mi je koža normalna, ka suvoj, mislim da bi mi Aurin sad odgovarao...

      Избриши
  16. Анониман13.12.14. 22:24

    Koristim ga i slazem se u potunosti sa tvojom recenzijom.

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман1.5.15. 20:59

    Sta mislis da li bi ovaj prajmer bio dobar ispod ociju?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zavisi, ako ti treba nešto da popuni borice oko očiju onda bolje uzmi neki klasični, gusti silikonski prajmer. Ako treba čisto osveženje onda bi i mogao.

      Избриши
  18. Анониман24.2.16. 22:00

    Kako se koristi??

    ОдговориИзбриши
  19. Lijepo izgleda ovaj puder na tvom licu. Čekala sam neku recenziju kako bih odlučila hoću li ga kupiti. Po tvom opisu, čini mi se dobar za proljeće, naravno, uz obavezno matiranje lica.
    Meni je Cover Me puder pretežak, više volim lagane pudere

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман26.8.16. 16:25

    Sta je taj HM (vidjam ga svuda kad su u pitanju puderi)i kako se odredjuje?Ja jedino sto znam to je da imam topli podton i to je to...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. HM je Bourjois Healthy Mix puder, 52 njegova najsvetlija nijansa, a blogerke ga navode kao primer radi poređenja pošto većina žena zna kakav je puder, a i koja joj nijansa odgovara. Hm52 je svetla, ali ne presvetla i toplog podtona, očito vuče na žuto

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...