Afrodita Cosmetics Clean Phase Micellar Solution

/
10 Comments
Vreme je za kraću recenziju još jedne micelarne. Uskoro planiram da recenziram i Bioderma Sensibio, a potom i da napravim poređenje svih micelarnih koje sam dosad isprobala i koristila. Nakon toga planiram da neko vreme budem razumna i ponovo koristim micelarne koje su se najbolje pokazale, nema smisla da samo eksperimentišem.
Šta kaže proizvođač

Ovaj micelarni rastvor uklanja šminku i čistu vašu kožu u jednom koraku, ujedno je hidrirajući uz pomoć dodate hijaluronske kiseline. Po upotrebi treba se umiti i očistiti lice odgovarajućim tonikom. Odgovara svim tipovima kože i sadrži pH vrednost koja odgovara koži. Ne sadrži alkohol, parabene, parafine ni silikone. Sadrži provitamin B5, alantoin i hijaluronsku kiselinu.

Šta kažem ja

Micelarna dolazi u pakovanju od 200ml, a košta 568 dinara (u Liliju).
Micelarne najviše koristim kao sredstvo za skidanje šminke, glavno ukoliko imam samo blažu šminku i dopunsko, nakon dvofaznog skidača i gela/pene za umivanje, ukoliko imam jaču šminku, ovo drugo je mnogo češći slučaj. Ova micelarna ne skida šminku sa očiju onoliko dobro koliko bih želela, a kako paralelno koristim i Biodermu vidim drastičnu razliku u korist ove druge.  Afrodita naizgled skine kompletnu šminku uz malo više truda, ali ma koliko tufera upotrebila, nakon umivanja ipak dobijem crne kolutove oko očiju od ostataka maskare. Skoro da nema miris, ne peče me uopšte, ali postoji blago zatezanje kože nakon upotrebe. Takođe, pomalo je lepljiva tako da nema šanse da se ne umijem nakon što očistim lice, kako, uostalom, i proizvođač preporučuje. Sve u svemu, ne mogu da kažem da je loša tako da ću je potrošiti do kraja, ali nije ni dovoljno dobra da bih poželela da je ponovo kupim, u tom cenovnoj rangu Mixina mi se znatno više sviđa.

To je bila kratka recenzija pretposlednje micelarne pre velike rekapitulacije :)


You may also like

10 коментара :

  1. Upravo sam potrošila Mixa micelarnu a ovu nisam isprobala mada sam sa ostatkom linije bila jako zadovoljna i željela sam ju isprobati ali sada nisam sigurna da li bi trebala.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23.9.14. 21:33

    Ovu nisam probala a i zasto bih kad za taj novac mogu kupiti duplo vecu Mixu ili Garnier. Micelarnu trosim u hektolitrima i prosto mi se ne isplati da kupujem ova mala pakovanja. I Mixa i Garnier mi odlicno ciste, nemam zelju da isprobavam druge micelarne, jedino me bioderma kopka ali ne verujem da cu je kupovati zbog cene. Meni se to prosto ne isplati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, one se stvarno troše brže od bilo kod drugog proizvoda i isplati se veće pakovanje nego sam ja dosad samo eksperimentisala pa sam uzimala manja ili normalna pakovanja. Za Garnier su baš podeljena mišljenja, više nego za druge micelarne, nekima je sjajna, a neke je pekla toliko da su je bacili.

      Избриши
  3. ni ja nisam zadovoljna kako skida šminku, ali mene nije zatezala nego mi je bio ugodan osjećaj na licu nakon nje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To za osećaj bih zanemarila, ionako s eumivam, ali slabije skidanje šminke ipak ne mogu :)

      Избриши
  4. Htjela sam je probati, sad vise ne. Mixa je zakon :)

    ОдговориИзбриши
  5. Meni se jako sviđa ova micelarna, i kupih je već nekoliko puta do sad :D. Mixa mi je također super, dok mi se Garnier i Lorealka nisu svidjele. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je Mixa ipak bolja, Loreal i Garnier nisam probala, a baš su oprečna mišljenja, neke su oduševljene, a neke su ih doslovce bacile :/

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...