Vichy Idealia Eyes

/
12 Comments
Vichy Idealia Eyes, kremu namenjenu nezi područja oko očiju, koristila sam prethodna dva-tri meseca i sada je vreme da podelim utiske. Želela bih i da iskoristim priliku da podelim sa vama da sam otvoila Instagram profil pa me možete pratiti i tamo, ako želite, a prve fotografije su najava divne kolekcije Sephora Fall 2014 - http://instagram.com/sminka_je_ljubav
Šta kaže proizvođač:

Idealia Eyes je nova Vichy nega za otkrivanje idealnog područja oko očiju koja transformiše kvalitet i boju kože, ublažava izgled tamnih mrlja, osvetljava tamna područja i zaglađuje izgled linija na površini kože oko očiju. Prva Vichy nega za postizanje idealnog pogleda sadrži DRM-BRIGHT kompleks, kofein, vitamin B3 i trenutne iluminatore za borbu protiv svih neprijatelja područja oko očiju. Idealia Eyes trenutno osvetljava i ublažava izgled tamnih krugova. Inovativni zaglađujući aplikator pruža osećaj ugode pri nanošenju ove sveže i hidratantne teksture. Proizvod je hipoalergen, pogodan za osetljivu kožu i sadrži termalnu vodu Vichy.
Šta kažem ja:

Vichy Idealia Eyes ima stvarno poseban aplikator. Napravljen je od silikona, mekan je i elastičan, a predviđeno je da se kremica njime nanosi na željeno mesto kako bi ju je on umasirao u kožu i na taj način pospešio efekat. Na početku je ovakva aplikacija neobična, ali se čovek brzo navikne. Stavljala sam je prstom, efekat je isti, ali zabavnije mi je uz pomoć aplikatora pa je tako i mažem. Pakovanje sadrži standardnih 15ml, a cena je oko 2600 dinara.
Krema je krem boje, a posebno je zanimljivo što ima sedefasti sjaj:
Lagana je, brzo se upije, ne oseća se na koži i odgovarala bi ženama koje još uvek izbegavaju jače kreme za ovu regiju. Meni je, nažalost, potrebna bolja hidratacija od ove koju krema pruža tako da preko noći mažem neku iz jače kategorije, a ovu koristim kao dnevnu kremu i to najviše u danima kad ni ne stavim korektor na podočnjake, tada prednosti ove kreme najbolje dođu do izražaja. Naime, kada se umasira, krema se ponaša kao hajlajter za podočnjake, posvetljuje tu regiju i odvlači pažnju sa podočnjaka. Neće vam mnogo značiti ako imate tip vrećastih podočnjaka, ali je zgodno za prosečne, tamnije podočnjake, lice deluje svežije i odmornije, a bore su manje upadljive.
Da li ste već probali Vichy Idealia Eyes? Nameravate li?

*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

12 коментара :

  1. Mislim da bi mi bila fina u periodima kada nemam strasno tamne kolutove.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, prijatna je za svaki dan, samo treba noću ubaciti neku jaču :)

      Избриши
  2. nemam baš izražene podočnjake, ali zvuči kao krema koju bi bilo dobro imati uz sebe za svaki slučaj...pogotovo ako se može iskoristiti i kao highlighter.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, meni je bolja kao hajlajter nego kao klasična krema :)

      Избриши
  3. Nisam je probala, ali kako mi serum i dnevna krema odgovaraju, verujem da bi mi i ova okoloocna odgovarala ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Imam nekoliko testera ove kreme, pa sam je koristila u prethodnom periodu i imam baš isti komentar kao i ti - biće mi odlična za dan, a kao noćnu ću koristiti neku "jaču". U svakom slučaju jako zanimljiv proizvod :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман30.8.14. 17:59

    Koristim je, imam 22 godine, izrazene podocnjake. Efekeat hajlajtera nisam primetila, ali mi fino odgovara kao dnevna kremica. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super što ti odgovara :) Kod mene je efekat hajlajtera glavna stvar kod nje, ma zapravo i jedina pošto mi treba više hidratacije.

      Избриши
  6. Vichy varijanta Visionnaire linije od Lancome.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...