Proizvodi koje sam potrošila 13

/
10 Comments
Nisam imala ovakav post još od februara, nakupilo se dosta proizvoda pa sam ih podelila u dve grupe, ovo je prva.
Krećem od proizvoda za kosu:
Wella Pro Series After Sun Conditioner spomenula sam u ovom postu kada sam i počela da ga koristim, u kombinaciji sa Davines Hair Building Pack. Kosa mi je bila jako suva i gruba na dodir pa sam kombinovala najpoznatije proteinsko pakovanje sa balzamom čija je glavna svrha vraćanje hidratacije kosi nakon štetnog uticaja UV zračenja, morske soli, hlora iz bazenske vode itd. Balzam je prilično gust, bele boje i prijatnog mirisa, klasičnog za ovakav tip proizvoda. Piše da ga treba ostaviti na kosi dva minuta pa potom isprati, a ja sam ga držala najmanje pet minuta prilikom svakog pranja. Ovo je treći Wella balzam koji koristim i svi su imali jednu osobinu koju jako cenim - zaista pomažu u raspetljavanju kose, čak i ovako upetljane kao što je moja. Čim sam potrošila ovaj balzam i prešla na drugi primetila sam razliku, kosu treba raspetljavati duplo duže! Poodavno sam se šišala, a u međuvremenu bila na moru i provela pet nedelja praktično ležeći u krevetu, a kosa mi ipak nije u tako lošem stanju kao što bi bilo logično u čemu verujem da je i ovaj balzam pomogao. Čini kosu mekom i nežnom, čak i ispucale krajeve, bar dva-tri dana. Povoljna mu je cena, nešto oko 4 evra za čak 500ml proizvoda, a kupljen je u hrvatskom Mulleru, kod nas ga ima jedino po salonima.
Lista sastojaka:
Velnea šampon sa matičnim mlečom namenjen suvoj i oštećenoj kosi ne bih bila ni pogledala da ga nisu jako hvalile praktično sve naše blogerke koje pišu o kosi. S razlogom su ga hvalile, iznenađujuće je dobar šampon za neverovatno malo para (169 dinara, čini mi se), ovo je druga flašica koju sam potrošila, a sigurno će ih biti još. Planiram da kupim i regenerator da vidim može li da parira šamponu.
Aloxxi leave-in conditioner dobila sam od devojke kojoj nije odgovarao jer sadrži silikone. Proizvođač kaže da ovaj balzam koji se ne ispira sadži mešavinu 10 biljnih ekstrakata koji štite kosu i poboljšavaju njenu teksturu. Doprinosi jačanju i revitalizaciji kose i održavanju njene boje. Ne bežim od silikona u proizvodima ovog tipa zato što mi je kosa sklona upetljavanju pa računam da je bolje da se manje upetljava makar i uz taloženje silikona nego da se svakodnevno kida pri češljanju. Ipak, ni meni ovaj proizvod nije odgovarao i to zato što jednostavno nije radio ništa. Sa njim ili bez njega, kosa se ponašala i izgledala na identičan način.
Lista sastojaka:
Idemo na proizvode za telo:
Već sam spominjala da jako volim Balea pilinge za telo i da nema koji nisam probala. Ipak, mogu da izdvojim upravo ovaj kao omiljeni. Balea Dusch Peeling Buttermilk & Lemon ima divan, osvežavajući citrusni miris i nekako je više kremast u odnosu na druge njihove pilinge. Nije ni previše grub ni previše blag i sigurno ću ga nekad ponovo kupiti, sad imam onaj sa mirisom jabuke i cimeta.
Dahlia Golden Dust je set koji se sastoji od svetlucavog gela za tuširanje i mleka za telo. Piše da je limitirano izdanje, ali ima ga na tržištu već sigurnih godinu i po tako da se ne mora baš poleteti u kupovinu :) Obožavam svetlucava mleka za telo, ali u slučaju ovog seta gel za tuširanje je onaj bolji proizvod. Gel je naranžaste boje sa zlatastim, svetlucavim česticama koje ne ostaju na telu, ali svakako ulepšavaju tuširanje :) Prijatnog je mirisa i ne bih rekla da isušuje. Mleko tj. losion za telo me je razočarao. Prijatno miriše (miris podseća na klasične Niveine proizvode), nije težak, brzo se upija i lako maže i smatrala bih ga skroz finim losionom da nisam očekivala, pogađate, svetlucave čestice. Avaj, one su mnogo manje nego one u gelu za tuširanje i uopšte se ne vide na telu. Pogledajte na fotografiji:
Potrošila sam Mixa micelarnu o kojoj sam pisala u ovom postu. Utisci su ostali isti, volela bih da bolje skida šminku, ali mi se sviđa što ne osećam potrebu da je isperem sa lica kao i što posle nje koža ne pecka i ne zateže tako da ću je jednom ponovo kupiti.
Salthouse Totes Meer Mineralien recenzirala sam u ovom postu. U principu mi se sviđa, zanimljivo je što nema miris pa se lako može kombinovati sa bilo kojim parfemom, ali od roll-on dezodoransa prednost bih ipak dala dezodoransu iz ovog posta čisto zbog jačine.
To bi bilo sve, uskoro će biti još jedan post ovog tipa u kome će biti čak i nešto potrošene šminke :)


You may also like

10 коментара :

  1. Анониман18.8.14. 14:06

    Slazem se sa tobom za Mixa micelarnu,solidna je mada je moglo to i bolje,od Velnee imam balzam sa maslinom,za suvu i ostecenu kosicu:),i odlican je.Jedva cekam taj drugi post sa nesto potrosene dekorative:) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaću i taj Velnea šampon onda, hvala :) Nisam se baš pretrgla od potrošene dekorative, a i mislim da sam sve proizvode već nekad spomenula pa neće biti naročito zanimljivo.

      Избриши
  2. Teško da ćeš naći Balea piling od limuna, više se ne proizvodi :) Pogledaj ovaj novi od mandarine i narandže.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da? Znala sam da ga enma stalno, ali sam mislila da će ga vratiti za koji mesec kao što obično urade sa onim zimskim pilingom. Pogledaću novi, kombinacija zvuči super :)

      Избриши
  3. Dahlia Golden Dust Body Lotion je savrsenstvo. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je on po osobinama super i da nisam očekivala šljokice ne bih imala zamerke, a ovako hoću svetlucanjeeee :)

      Избриши
  4. koristila Balea limun, meni je preblag, ne radi nista, Velnea sampon, ovaj sa mlecom haos, 100x bolji onaj sa makadamijom, i micelarnu, ista primedba, lose skida sminku i ne vracam joj se

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, a meni ovaj taman kako treba, a miris obožavam :) Sećam se da ti Velnea nije bila dobra, biće da imamo skroz različitu kosu.

      Избриши
  5. I ja trenutno koristim Balea piling jabuka&cimet (to mi je prvi njihov), nije bilo ovog s limunom inače bih uzela taj (miris mi je više letnji pa zato). Nisam znala da su Velnea šamponi tako dobri (ja sam imala balzam od lista masline i bio je pristojan), mogla bih da probam kad potrošim ove što imam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, i ja cimet nekako povezujem sa zimom :) Nisam ni ja znala za Velnea šampone dok nisu krenuli da ih masovno hvale.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...