Još tri tzv. zdrava dezodoransa

/
26 Comments
U više navrata sam spominjala kako izbegavam dezodoranse koji sadrže aluminijum jer smatram da ima dovoljno argumenata koji govore u prilog njihovoj štetnosti. Detaljnije sam o tome pisala u ovom postu, a ukoliko vas zanimaju utisci o još nekoliko dezodoransa tu je i ovaj post, a ovde su utisci o Neutro Roberts dezodoransu koji je možda i prvi koji bih preporučila nekome ko tek počinje da koristi ovakve dezodoranse. U ovom postu piseću o još tri dezodoransa iz ove kategorije.
Krećem od dezodoransa u spreju Balea Cocos & Nectarine. Može se kupiti u DM-u po ceni od oko 200 dinara, ne sećam se tačne cifre, ali svakako je povoljan, kao i svi Balea proizvodi. Zanimljivo je da je ovo jedini Balea dezodorans koji ne sadrži aluminijum (moram ovo da ispravim, čitateljka Una mi je otkrila da i onaj sa mirisom maline nema aluminijum). Ovo zdravih je, naravno, samo uslovno rečeno, većina ih nema aluminijum, ali ima neki drugi štetan sastojak, ovde je to phenoxyethanol, ali, kako je to često slučaj pri kupovini, pokušavam da napravim kompromis. Dezodorans sadrži i alkohol pa pripazite ako ga prskate na sveže obrijan pazuh. Što se tiče mirisa, ono Cocos iz naziva može se u potpunosti zanemariti, ovaj dezodorans miriše na breskvu i to je to, klasična breskva pa ako volite takav miris verovatno će vam se i ovaj dezodorans svideti. Dobra je stvar što miris, iako slatkast, vremenom ne razvije onaj otužan miris koji nekad ume da napravi više štete nego koristi. Prijatan je i osvežavajući, samo računajte da ne drži baš dugo pa ga povremeno treba ponovo naprskati.
CL Med Deo Balsam je nemački roll-on dezodorans sa verovatno najzdravijim sastavom od svih tog tipa koje sam probala. Mana mu je, pogađate, što ga nema u Srbiji. Ima ga u Hrvatskoj, u Mulleru pa ako se nađete tamo obratite pažnju. Cena mu je vrlo pristojna, dođe nešto oko 300 dinara. Namenjen je jako osetljivoj koži i hipoalergen je. Sadrži sledeće sastojke: Aqua, Propylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Polyglyceryl-6 Caprylate, Xanthan, Parfum, Inulin Lauryl Carbamate i Octenidine HCI. Mlečno je bele boje i miriše poput nekog proizvoda za bebe, to je onaj nežan, puderast miris kakav ima, recimo, roze Neutro Roberts. Zaista ni najmanje ne iritira kožu čak ni kad ga stavim neposredno nakon brijanja i to mu je velika prednost. Drži prosečno, možda nešto manje od Neutro Roberts Zero i nešto više od Alverde roll-on dezodoransa.
Sanex Zero je dezodorans u spreju bez aluminijuma, alkohola i parabena i nažalost ni njega nema u Srbiji (i ovo moram da ispravim i to sa zadovoljstvom - čitateljka Suzana mi je otkrila da ga kupuje u parfimeriji Diva na Zelenom vencu). Kupila sam ga u Grčkoj, u Hondosu, a videla sam ga čak i u Carrefouru tako da ga nije teško nabaviti gde god da ste u Grčkoj. Proizvođač je Colgate-Palmolive pa ga sigurno ima i po drugim zemljama. Cena mu je 3,29 evra. Sadrži prirodni aktivni mineral aluminijuma za koji proizvođač kaže da ima izuzetnu efikasnost u borbi protiv prekomernog znojenja i da učinkovito štiti do 48 sati. Stvarno ne očekujem ni od jednog dezodoransa da me štiti toliko dugo, ali mogu da kažem da ovo jeste najjači tzv. zdravi dezodorans koji sam koristila. Čak i nakon nekih 5-6 sati i dalje mogu da osetim njegov miris. Miris mu je sasvim osvežavajući i nekako neutralan, upravo kakav je najprijatniji po velikim vrućinama kakve su ovih dana kad je sve osim svežeg odbojno. Apsolutno ga preporučujem, kupila bih bila još neki da sam znala kako je dobar.
Imate li vi neku preporuku za mene? :)


You may also like

26 коментара :

  1. Bionsens? :) Jos testiram pa cu prijaviti rezultate..ovako na prvu nije los :)

    ОдговориИзбриши
  2. Balea od maline takodje nema Al. Meni samo smeta sto pri prskanju uzasno guse. Koristim stikove, a njih nikad ne prave sa tim divnim mirisima :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, znači ima i malina, biće da je nije bilo u toj radnji gde sam gledala. Probaću :) I meni to smeta kod ovih u spreju, naprskam pa izađem iz sobe, drugačije ne ide.

      Избриши
  3. Kod nas u Sloveniji ima nekoliko Baleinih nema aluminijuma, ali na meni nažalost ne djeluju :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Otkrih da ipak ima i maline kod nas, moguće da mi je promakao još koji. Istina da nisu baš neki po pitanju jačine, ali dobro dođe promena, tako ih je malo na tržištu.

      Избриши
  4. Ja sam nekako navikla na deo stick, svaki put kisem od sprejeva a oni u kuglicama su mi uvijek ostavljali ljepljiv osjecaj :/ Ako ima neki u sticku bez aluminija, molim te reci :)

    ОдговориИзбриши
  5. Baš ću potražiti ovaj Sanex :)
    A sad pomalo koristim Alverde menta citrus koji prelepo miriše, ali se ja baš mnogo znojim pa mi je slab...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledaj, jači je od prosečnog dezodoransa ovog tipa. Taj Alverde imam nameru da isprobam :)

      Избриши
  6. Анониман14.8.14. 23:03

    Interesantan post i jaaako dobra tema. Na zalost puno zena kod nas uopste nije informisano o tome koliko su dezodoransi u stvari losi po nase zdravlje i koliko zena koje ih stalno koriste obole od raznoraznih cisti na grudima i jos tezih obolenja. Kada sam pocela da koristim dezodoranse ako brzo sam se suocila sa problemom ´kvrzica´ ispod pazuha poznatijih kao zapusenje znojnih zlezda. Od tada sam tragala za idealnim proizvodom koji nam moze pomoci leti kod prekomernog znojenja a da pri tom ne ugrozi nase zdravlje. Ovo je preparat koji sam nasla:

    http://aloeveraubeogradu.blogspot.com/2012/12/aloe-ever-shield-67.html

    To je alojin stik koji ne sadrzi ni aluminijume ni alkohol a deluje antibakteriski. Ovaj proizvod me je ODUSEVIO i SPASAO. On u stvari ne sprecava znojenje i ne zapusava znojne zlezde jer je to prirodan proces u organizmu, tako da omogucava znojenje ali apsolutno blokira neprijatne mirise i to ceo dan! Cak su me posle duzeg vremena neki ljudi u teretani u sali pitali kako je moguce da nakon celog treninga ne smrdim kao svi ostali :D otkrila sam im tajnu i naravno sada smo svi sretni korisnici ovog proizvoda :)

    Eto, svaka ti cast za izabranu temu, jako je bitno da zene shvate koliko nekvalitetni dezodoransi mogu biti stetni po nase zdravlje. A nadam se da ces i ovaj proizvod probati jer je toliko dobar i kvalitetan da zasluzuje i on dobru recenziju ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Žao mi je što si na teži način utvrdila štetnost dezodoransa.
      Hvala na preporuci, nisam čula za ovaj stik, ali svakako deluje obećavajuće.

      Избриши
  7. Анониман15.8.14. 00:27

    steta sto nema kod nas veceg izbora, moram probati taj balein, mada vise volim stikove, ja koristim
    neutro roberts dermazero ima ga u stiku i spreju u drogerijama, meni odlican, nije bas za +30C, ali ovako je odlican i postojan
    http://www.stylenotes.it/wp-content/uploads/2012/06/Neutro-Roberts-DermaZero.jpg

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam za stik, baš sam ga preporučila u komentaru iznad, a planiram i ja da ga kupim, onaj u spreju je super pa će mi se verovatno i stik svideti. Hvala na preporuci :)

      Избриши
  8. Sanex ima da se kupi u Beogradu u parfimeriji Diva na Zelenom vencu, ja godinama kupujem tamo Sanex u stiku.
    Tamo uzimam i Infasil Neutro Extra Delicato u stiku, koji takodje nema aluminijum (mislim da ostale varijante Infasila imaju aluminijum, ovaj ga sigurno nema).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na ovoj informaciji, odmah ću promenniti u postu! Hvala i na preporuci, pogledaću :)

      Избриши
  9. Kunem se u Garnierov onaj klasicni,znaci proveren je posto iz odredjenih razloga ne smem koristiti nista sa aluminijumom.Cesto bude na snizenju,sve vrste budu ali onaj prvi klasicni je najbolji.

    ОдговориИзбриши
  10. Gledala sam ovaj Balea dezodorans nedavno, ali sam iz nekog razloga odustala od kupovine. Steta sto nema kokosa :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je žao, uvek padnem na miris kokosa, ali ovo je samo breskva :)

      Избриши
  11. Анониман17.8.14. 01:03

    Naravno da su dezodoransi vecinom stetni. Ali i estrogen je i te kako stetan kada su zene u pitanju ;)
    Elem, sjajan post, nisam znala da je ova breskvacha zapravo "dobrica" od dezodoransica, ali meni nije bio tako dobar, cini mi se da sam sa njim jos vise nagrabusila, probacu malinu. A ovaj Sanex moram da porucim iz Elade.
    Nadam se da si bolje :*
    Alekta* (ps, nisam se potpisala prosli put, ali nadam se da si uspela da nadjes uzicku radzu :D )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene je breskva razočarala zato što nije kosos :D Inače je pristojna mada je Sanex jači. Ima ga i u Divi ipak pa se ne mora poručivati. Bolje sam, hvala, skinula sam imobilizaciju i preporodila se :)
      PS Naravno da sam znala ko je dao takav savet :D

      Избриши
  12. Jao, ovaj Sanex dezodoranz je meni odvratan. Meni ima tako tezak miris da je to strasno. A i moja majka se zali.
    Umirisem se sva, a nije znoj. Pa mi i garderoba povuce taj miris.
    Kupila sam jedan bez aluminijuma, koji je bolji, zove se Cadex. On je vec druga prica.

    ОдговориИзбриши
  13. Takodje jedan Nivein dezodorans nema aluminijum. Ne mogu da se setim koji.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...