I evo mene...

/
50 Comments
Ako pratite Facebook stranicu bloga onda ste verovatno videli da je slomljena ključna kost razlog mog odsustva u prethodne četiri sedmice. Beskrajno mi nedostaje blogovanje i sve ono šta ga prati - pisanje postova, praćenje drugih blogova, druženje sa vama, komentarisanje itd. Ne moram ni da kažem koliko mi tek nedostaje šminkanje i gomila malih kozmetičkih rituala. Ipak, u narednom periodu probaću da krenem sa novim postovima, najpre sa onima koji su polugotovi. Ne zamerite na sporijem odgovaranju na komentare, lošijem kvalitetu fotografija i eventualnom većem broju grešaka. Nije lako uraditi bilo šta kad nosite ovako nešto:
i pritom jednu ruku možete podići samo do visine grudi, a i to oprezno i sa mukom. Kako se post ne bi sveo samo na kukanje, izneću i nekoliko zaključaka do kojih sam došla u prethodnom periodu. Ovo je bila retka, ma zapravo i jedina prilika u mojim odraslim godinama kada pune tri nedelje nisam nijednom umila lice nekim sredstvom za umivanje, stavila masku, našminkala se, namazala mleko za telo i mnogo toga drugog. Ukratko, nega: čista nula sa izuzetkom okoloočne regije. Prvih nedelju dana se svelo na jaukanje, kakva nega, kakvi drveni bakrači, a posle nisam imala volje za bilo šta kad ništa nisam mogla da uradim bez nečije pomoći. Evo kakve su bile posledice:
1) Ja sam neko ko, po pravilu, ima zanoktice. Mažem ih uglavnom prilično redovno, ali često pomislim kako to i nema mnogo smisla pošto ih i dalje imam. Međutim, sada kada ih nisam uopšte mazala shvatila sam koliko je to važno. Nisam mogla da verujem na šta su mi zanoktice ličile nakon nekih nedelju dana bez ikakve kreme. To su bile gomile tvrde, sasušene kože iako bi trebalo da u letnje doba zanoktica bude manje. Zaključak: isplati se negovati zanoktice čak i ako rezultati nisu idealni.
2) Sigurna sam da je baš svako nekad pročitao kako puderi i ostala šminka uništavaju kožu lica, kako su oni glavni krivci za zapušene pore, mitesere, bubuljice, beživotan izgled kože i ostalo, kako koža izgleda lepše kod osoba koje ne stavljaju često tečne pudere bla-bla... Nije da sam i ranije baš mnogo verovala u to, a sada ne verujem uopšte. Lice mi ne izgleda ništa bolje nego što je izgledalo kada sam svaki dan od jutra do mraka imala popriličnu količinu šminke. Tečni puderi za svaki dan vode poreklo od scenske šminke koja jeste prejaka i štetna za kožu, ali davno je prošlo vreme kada su oni bili slični po sastavu i svojstvima. Današnji tečni puderi ulepšavaju kožu i prikrivaju njene nedostatke, a štetni su jedino ako se izaberu pogrešni, bilo da ih neuskladimo sa tipom kože koji imamo ili namenom ili izaberemo neki sa konkretnim sastojkom koji nam neodgovara. Zaključak: ukoliko je odabir šminke dobar svakodnevno šminkanje ne utiče nepovoljno na kožu.
3) Imam masnu T zonu i godinama se borim protiv toga uz pomoć raznih preparata i tretmana. Mnogo puta sam pročitala kako sva ta sredstva za umivanje, micelarne, tonici i dr. u stvari izvlače vlagu iz kože što nju tera da proizvodi sebum u još većim količinama pa stanje vremenom postaje sve gore umesto da se popravi. Moram priznati da sam povremeno imala utisak da ovo jeste tačno. Ipak, nakon ovog iskustva mogu da kažem da to važi za agresivne, prejake proizvode, a da masnoj koži jeste neophodno svakodnevno tretiranje odgovarajućim sredstvima. Nakon nedelju dana tokom kojih sam lice samo čistila vlažnim peškirićem, dakle bez ikakvog gela/pene za umivanje, tonika, kreme i sl., T zona mi je bila neverovatno masna i to konstantno. Kako sam koji proizvod vraćala u svakodnevnu rutinu tako mi se stanje popravljalo. Zaključak: neagresivni gelovi/pene za umivanje, tonici i kreme itekako doprinose smanjenom mašćenju kože.
Toliko za ovaj put, nadam se da ću uskoro postaviti i pravi post-recenziju. Za kraj moram da spomenem i koliko me je dirnula podrška brojnih divnih žena, kako blogokoleginica tako i čitateljki. Hvala vam svima, privilegija je družiti se sa vama! :)


You may also like

50 коментара :

  1. Zelim ti uspesan oporavak i da nam se brzo vratis sa recenzijama.

    ОдговориИзбриши
  2. Hjao!! A ja mislila da si na nekom moru ili nesto :( Get well soon!! :*

    ОдговориИзбриши
  3. Nadam se da ćeš ubrzo ozdraviti, i vratiti se svakodnevnim obavezama i blogu!
    Što se tiče stavke broj 2, apsolutno se slažem. I ja sam primetila da kada ne stavljam šminku, lice mi nije u boljem stanju, čak se dešavalo da je i u gorom.
    Još jednom, želim ti brz oporavak. :*

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala što si mi potvrdila teoriju vezanu za pudere :) godinama sam ih izbegavala dok nisam našla onaj koji mi odgovara i sa njime nemam problema :)
    Još malo i biće bolje kad skineš to ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Joj, nisam imala pojma, baš mi je žao i nadam se da ćeš se ubrzo oporaviti.
    Sa zanokticama se i ja ponekad mučim, čim ih malo zanemarim odmah buknu pa mi trebaju nedelje da ih ponovo dovedem u red.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Tako i ja sa zanokticama, ako ih negujem nisam zadovoljna, ali ako ih ne negujem izgledaju baš grozno.

      Избриши
  6. Dobro dosla nazad! I brz oporavak zelim ^_^
    No.2&3 RULES!!! U poslednjih par meseci se mnogo vise sminkam, ali i temeljnije cistim lice uvece kod skidanja sminke! Stanje na licu mi se znatno poboljsalo :) I presrecna sam zbog toga ^_^

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo je unikatan post, nazalost iz loseg iskustva ali hajde makar si uvidjela neke stvari :)
    Vjerujem za sve mada bih sebe htjela natjerati na ovaj drugi dio s obzirom da je moje lice problematicno za razliku od tvog pa cisto da vidim je li to sto nanosim sminku koja se zadrzava duboko u porama uzrok akni...

    Zelim ti brz oporavak <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Mislim da ni kod tebe šminka nije kriva, ali napravi eksperiment čisto da budeš sigurna i da otpišeš tu opciju.

      Избриши
  8. žao mi je što ti se to dogodilo i nadam se da ćeš uskoro biti bolje...Svakako si uzmi dosta vremena za oporavak i imaj na umu da bi bilo dobro da si nađeš nešto što će te opustiti u idućem periodu, a da nije nimalo zamorno.... jer mirovanje nas isto zna učiniti nervoznim....zanimljivo kako si i iz ovog iskustva mogla izvući neke zaključke:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, pokušaću, zaista se jesam već fino uznervozila :(

      Избриши
  9. Nedostajala si mi samo da znaš! Užasno je što ti se dogodilo, oporavi se a mi te čekamo:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lepo je to čuti :) Nedostajali ste i vi meni, baš baš! Hvala!

      Избриши
  10. Želim ti brz oporavak i u suštini mi je drago da si došla do ovih otkrića jer to znači da se ne mackamo uzalud:D

    ОдговориИзбриши
  11. I ja ti zelim brz oporavak. Slomila sam kljucnu kost kad sam imala neke 3-4 godine, nosila isto to preko ramena i ledja, a i dan danas me boli na promjenu vremena da nekad imam osjecaj da je ponovo slomljena.

    To za sminku mi svi govore jos od srednje skole :D.I Znam da mi je lice u boljem stanju kad sa njega skinem sminku, nego kad ga onako "golog" izlazem spoljasnim uticajima. Isto vazi i za nokte, stalno su nalakirani a zdravi i cvrsti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, uh, gadno, baš mi je žao :( Valjda neće i kod mene tako. Hvala!
      Svi smo se naslušali priča o štetnosti šminke, a ja baš nikakav problem ne vidim, ovo je samo potvrdilo.

      Избриши
  12. Анониман8.8.14. 20:15

    Ti si nasa legenda! Zelim ti brz oporavak :)
    Ps. uzicka rakija nema sta ne leci!!! Probaj za "cirkulaciju" ;D

    ОдговориИзбриши
  13. Za stavke 2 i 3 se apsolutno slazem! Isto sam primetila.
    Nisam znala za ovaj nemili dogadjaj... zelim ti brz oporavak i da se sve vrati u normalu sto pre :)

    ОдговориИзбриши
  14. ah , bas mi je krivo sto ti se to dogodilo !

    ОдговориИзбриши
  15. Jao što si ti meni nedostajala :) opet ti želim što brži oporavak :)

    Post je zaista interesantan i lijepo je što si makar nešto dobro spoznala iz te neugodne situacije koja te zadesila ;)

    ОдговориИзбриши
  16. Nadam se da ćeš se uspešno opraviti (mislim da je kvalitet oporavka važniji od njegove brzine). Iako neplaniran, ovaj eksperiment sa uskraćenom negom je zaista zanimljiv.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, u pravu si, ne treba ni da se preforsiram sada.

      Избриши
  17. Nemam fb, pa nisam upucena... uh, verujem da nije lako :/ ali kad se covek bori i snalazi kao sto ti to ocito radis, sve je lakse :)
    brz ti oporavak zelim...:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da mnogi nemaju FB, zato sam i napisala šta se desilo i ovde, da ne misle ljudi da ne pišem jer sam se ulenjila. Hvala ti :)

      Избриши
  18. super, jedva cekam recenzije neagresivnih proizvoda za nas masne

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće, mada nisu to sad neki novi, čudesni proizvodi, verujem da znaš za sve njih, više je stvar u tome da sam dokazala da upotreba ima smisla čak i ako je lice i dalje masno pošto je bez njih mnoooogo masnije.

      Избриши
  19. A vec neko vreme si mi na pameti, ali sam stalno u jurnjavi, pa ne stignem na blog. Bas mi je krivo zbog situacije u kojoj si, no sad ni ne mogu nista pametnije da kazem od onoga-bice bolje i gledaj samo da odmaras i da se sto manje naprezes. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da sam ti na pameti čak i u dalekoj Kini :) Hvala ti!

      Избриши
  20. Joooooj jadna, nisam imala pojma!!! Želim ti što brži oporavak i rehabilitaciju!!! A iz situacije si uspjela izvući i neko pozitivno iskustvo u vidu ovih korisnih zaključaka, pa eto neki silver lining :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Sad je već mnogo lakše nego ranije.

      Избриши
  21. Brz oporavak zelim :) U pravu si za ovo... ja nekad ostavim kozu bez sminke neko vreme, kao da je odmorim i onda mi, sto vise vreme prolazi, polako sve i svasta iskace po njoj... i meni sminka vise prija za opste stanje lica :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Ja sam baš zadovoljna što sam ovo potvrdila, s jedne strane sam uvidela da nega zaista daje rezultate, a sa druge da drago šminkanje ne šteti.

      Избриши
  22. Auf brzo ozdravljenje ti zelim pre svega!
    I da, ja sam isprobala teorije o simnjanju/nesminkanju i skroz se slazemo :)

    ОдговориИзбриши
  23. Анониман16.8.14. 20:30

    Zelim ti brz oporavak, i sama sam pre par godina polomila kljucnu kost, secam se kad sam smarala brata da mi veze kosu :D.
    Nego apsolutno se slazem da blagi preparati doprinose smanjenju mascenja koze- pogledaj sajt skinacea.com, koji vodi devojka koja je prakticno izlecila lice kada je pocela da koristi blaga sredstva za ciscenje koze, posto je prethodno agresivnim preparatima toliko isusila kozu da ju je nacinila pogodnijom za razmnozavanje bakterija (koza je izgubila svoju primarnu funkciju barijere). Htela sam da probam Eucerin washlotion ph5 za pranje lica, cini mi se da je bas blag.
    Isti princip vazi i za kosu, jos odavno koristim cowash metodu i kosa mi se manje masti ( ne nesto spektakularno, ali bar do kraja dana nije katastrofa). Po mom misljenju za dnevnu rutinu je potrebno imati neko uljano sredstvo za odstranjivanje sminke/mleko, nocnu kremu sa AHA kiselinama, nesto jako blago za umivanje lica ujutru poput gorenavedenog Eucerina i kremu za suncanje. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, razumemo se, pola su mi kose počupali :)
      Pogledaću sajt, hvala na preporuci. Više puta sam pročitala pohvale za Eucerin, ali nisam još imala priliku da probam, šta ću, mnogo je proizvoda, a samo jedno lice :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...