EOTD - mini tutorijal

/
47 Comments
U ovom postu prikazaću vam jedan moj svakodnevni, jednostavni look. Novitet je što kroz niz fotografija možete videti i kako je nastao :)
Oko bez ikakve šminke, jedino imam Vichy Idealia okoloočnu kremu, a ona ima posvetljujući efekat:
Nanela sam MAC Paintpot u nijansi Painterly na ceo kapak:
Nanela sam L'oreal Infaillible senku u nijansi 004 Forever Pink na sredinu kapka i malo izblendala u unutrašnjem uglu:
Nanela sam Aura Divine Eyes Cafe Au Lait senku u spoljni ugao oka i iznad pregiba i to držeći oko otvoreno kako bih videla dokle treba da idem (Spušteni kapci - četvrti deo). Znam da boja izgleda prejaka za dan i ovako nežnu roze, ali videćete da na kraju uopšte nije upadljivo.
Ovo je to isto samo sa zatvorenim kapkom, izvinite zbog mutne slike, delovala je ok na aparatu, a posle je bilo kasno da ponovim, tu je bio i ostatak šminke :(
Onda ide deo sa intenzivnim blendanjem dragom MAC 217 četkom pa sa otvorenim okom izgleda ovako:
a sa zatvorenim ovako:
Uopšte više nije prejako. Usledio je deo sa čišćenjem mrvica senke koje su popadale ispod oka, a potom sam nanela Artdeco kreon br.12 na spoljni deo donjeg kapka i malo ga izblendala Sephorinom smudge četkicom:
Onda je došla Sephora Upside Down maskara (recenzija uskoro):
A potom i malo Sephorine olovke za obrve i to je to:
Kako vam deluje look? A novi tip posta?


You may also like

47 коментара :

  1. Look odličan, tip posta odličan. Još samo da naučim da se tako šminkam i gotovo. Možda nemam pravi materijal, jer kad ja ovako nešto uradim izgledam kao panda :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Može biti da jeste stvar u četkama, dobra četkica maksimalno pojednostavi stvar.

      Избриши
  2. uh bas je fina kombinacija boja, i lepo stoji :))
    odlično ti idu ove fotke očiju i tutorijali, da nastaviš
    da radiš to i dalje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Ma ovo u stvari oduzme toliko vremena da čovek ne poveruje, ali probaću da napravim još koji put.

      Избриши
    2. znam, verujem ti, ali jako je lep rezultat na kraju :))

      Избриши
  3. divna kombinacija! odlican tutorial!

    ОдговориИзбриши
  4. Super je look, svakodnevni. A ako ti je ovo prvi post ovakvog tipa slobodno nastavi jer ti odlično ide :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste prvi, gledaću da bude još koji mada oduzme baš dosta vremena. Hvala :)

      Избриши
  5. ne znam da li mi se više dopada look ili tip posta :)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман10.7.14. 15:36

    Super je,samo nastavi tako.Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicna ideja za post, radujem se sledecim. :)
    I sminka je super, to je ta roze senka :D
    Bas ti dobro stoji u kombinaciji sa mat braon :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Da, to je čuvena roze, uvek je lepa i prikladna :)

      Избриши
  8. Sviđa mi se što si fotografisala korak po korak :)
    Odličan je look :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Potrajalo je, ali zapela sam da uslikam sve faze.

      Избриши
  9. Veoma mi se dopada post. Koncizan i konkretan. Mislim da i totalni laik posle ovog posta moze pokusati da nanese senku i da to deluje pristojno. Bravo!

    ОдговориИзбриши
  10. Odlična sminka, imam obe senke, ali ih nisam kombinovala zajedno, probaću sada sigurno :-) S obzirom da i ja imam spuštene i masne kapke između baza too faced shadow insurance i mac paint pot-a koju bi preporučila? Imala sam too faced pre par godina, dobro mi se pokazala, ali od kako je mac stigao razmišljala sam o paint pot-u, ne znam da li je možda bolji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo napred :) Hvala! Između te dve TF bez ikakve dileme, Paintpot je jako isplativa baza, duže traje od TF i ok je ovako za svakodnevne potrebe, ali po tome koliko produžava trajnost senke TF je za klasu iznad.

      Избриши
  11. odlicno i hvala sto radis ovo u fazama..ali kako mi je slatko ovo sa mutnom slikom =)))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A šta ću, na onom malom displeju sve deluje super, posle kad prebacim na kompjuter uhvatim se za glavu :D Hvala ti!

      Избриши
  12. super su boje, volim i ja ovako, a svaka cast za korak po korak, znam koliko truda treba da se to uhvati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, zaista oduzme više vremena nego što bi se pomislilo :)

      Избриши
  13. prelepo izgleda !!!!!!!! i naravno , super tip posta!!!

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман10.7.14. 23:27

    Ma Coxy ti si majstor u ovome! Upravo citajuci ovakve tvoje tutorijale savladala sam nanosenje i blendanje senki na mojim spustenim kapcima:) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E ovo su baš velike reči, hvala ti puno, drago mi je da sam pomogla :)

      Избриши
  15. Neki dan sam recenzirala maskaru i tako se namucila s par fotki i svaka ti Čast na trudu u postu korak po korak. Osim toga, znaš da imm skoro isti ukus kao ti pa ,i je look odličan!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) Ovo stvarno oduzme mnogo više vremena nego što bi se pomislilo, ali vredi se nekad i pomučiti :)

      Избриши
  16. Odlican look,a i tip posta! Jao, moram sad i ja da kupim ovu roze senku :)

    ОдговориИзбриши
  17. Bas si lepo ovo odradila. :) Meni su jako zanimljivi postovi ovog tipa, trebala bi mozda da ih cesce objavljujes! :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Probaću da napravim još neki, ali em oduzmu dosta vremena em je jako teško uhvatiti nijanse u svim fazama, često izgleda kao da nemam ništa sve do krajnje faze.

      Избриши
  18. Krasna kombinacija! Baš ću sutra probati rekreirati a ako fotić bude surađivao možda i pofotkam :D

    ОдговориИзбриши
  19. odlično što je korak po korak-baš za nevješte poput mene :)
    jako lijepi EOTD, baš krasne boje.
    strašno me zanima ova sephora 'čudovišna' maskara :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Biće maskare uskoro samo da me zdravlje posluži.

      Избриши
  20. prekrasno:) baš su se odlično uklopile nijanse.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...