Vichy Cellu Destock Serum Flash & Guam Fanghi d`Alga Azione Rapida

/
17 Comments
030
Svesna sam da u poslednje vreme ne pišem često kao pre, došla mi je takva faza, valjda me još drži opuštenost sa letovanja, a svakako ću se truditi da se vratim na stare staze. U ovom postu pišem detaljnije o efektu koji su na moj celulit imali Vichy serum i Guam blato sa efektom zagrevanja.
Ova dva proizvoda spominjala sam u ovom postu gde sam opisala razne tretmane i načine na koje sam se dosad borila sa celulitom. Proizvode sam koristila neke tri nedelje, do letovanja.
033
035
VICHY Cellu Destock Serum Flash - intenzivni serum protiv celulita
Ovo je serum koji bi trebalo da u samo 14 dana smanji vidljivost celulita. Deluje brzo i trenutno zaglađuje kožu, a testiranja su pokazala da je nakon 14 dana izgled jastučić smanjen i do 27%, a nakon 28 dana čak i do 40%. Elastičnost i tonus kože takođe se drastično poboljšavaju. Serum sadrži 6% čistog kofeina kao i hijaluronsku kiselinu, poznatu po dobrim hidrirajućim svojstvima. Hipoalergen je, ne sadrži parabene i ima laganu, nemastu teksturu koja omogućava brzo upijanje bez lepljivosti. 


Obično ne detaljišem o ambalaži, ali ovde zaista moram - jako je nepraktična. Sam oblik tube je zgodan, ali otvor je prevelik za retku teksturu ovog seruma tako da on curi i to u neverovatnoj količini, čak i nakon što sam potrošila više od pola tube! Morala sam da ga naslanjam na zid kako bi ostao u uspravnom stanju, u protivnom bi u sekundi ovog seruma bilo svugde. Pošto je ovo novi proizvod verujem da će za naredne serije Vichy uvažiti kritike i korigovati ambalažu. Serum je, kao što rekoh, izrazito redak, narandžaste boje sa sitnim šljokicama koje se (nažalost) na koži ne vide. Interesantno je da je na rukama pomalo lepljiv, ali na nogama ta lepljivost ne postoji i moguće je obući pantalone u roku od nekoliko minuta. Pogledajte kako izgleda:
039
Miris mu je prijatan, pomalo slatkast, ali se ne zadržava dugo. Izuzetno se brzo upije pa je bolja varijanta nanositi ga postepeno, regiju po regiju uz malo masaže. Kao što rekoh u prethodnom postu o celulitu, svesna sam da čudotvornih preparata nema i da bih se celulita rešila jedino uz temeljnu promenu brojnih loših navika. Stoga, nisam od ovog seruma ni očekivala da mi sredi celulit u roku od dve nedelje, ali jesam očekivala da ga vidno ublaži i upravo sam to i dobila. Mislila sam da ću biti vrednija i ažurnija i da ću uzorno masirati noge dvaput dnevno po 15-20 minuta, ali ništa od toga, ipak sam bila lenja. Moja upotreba ovog seruma svela se na mazanje ujutro i uveče i masiranje od dva minuta. Uprkos tome, celulit mi jeste znatno manje vidljiv i zbog toga ovaj proizvod od mene dobija visoku ocenu. Jasno da imam celulita i dalje, ali ne mogu više da napipam udubljenja kad opustim nogu, a i koža deluje zategnutije. Pošteno rečeno, promena je veća nego što sam očekivala, a i zaslužila.
032
U istom periodu koristila sam i GUAM Fanghi d`Alga Azione Rapida - brzodelujuće blato od algi protiv celulita.
Ovo blato je jedan od onih proizvoda sa termo efektom, dakle očekujte blago peckanje i zagrevanje kože. Zbog te osobine ne preporučuje se osobama sa osetljivom i iritiranom kožom kao ni trudnicama i dojiljama. Proizvod je prirodnog porekla sa visokim koncentracijama algi, gline i eteričnih ulja. Brzo delovanje ovog proizvoda trebalo bi da omogući gubitak masnoće i celulita za samo tri nedelje, a koži tela vrati tonus i čvrstoću. Može se kupiti u parfimeriji Metropoliten, kao i na drugim mestima koja drže Guam-ove proizvode.
Blato izgleda poput gline, ali ima gelastu teksturu pa se sasvim lako nanosi i razmazuje. Miris je intenzivan i baš lep, mene podseća na lavandu. Jedna kesica kao ova sa slike iznad bila mi je dovoljna za tri obilna nanošenja na celu gornju polovinu nogu i zadnjicu. Držala sam ga nekih dvadesetak minuta i za to vreme nije otpadao u mrvicama kako je to često slučaj sa proizvodima na bazi gline, nećete isprljati ništa, samo nemojte da sedate. Lako se ispere mlakom vodom, nije ga teško oprati ni sa odeće za slučaj da ipak zakačite. Odmah po nanošenju počinje da se širi toplina po nogama, ali nije neprijatno i ne peče kao neki drugi proizvodi ovog tipa. Nekoliko puta mi se desilo da počne da me svrbi kad krenem da ga skidam, ali to sam onda koristila kako bih malo izmasirala noge i dodatno podstakla cirkulaciju. Što se tiče efekta, koristila sam ga paralelno sa Vichy serumom tako da ne mogu da izdvojim šta je uradio jedan proizvod, a šta drugi, ponoviću samo da sam sa minimalnim zalaganjem u kraćem vremenskom periodu postigla primetno poboljšanje.
Da li ste probali neki od ovih proizvoda? Koji je vaš omiljeni proizvod za borbu protiv celulita za nas lenje? :)


You may also like

17 коментара :

  1. Meni je vichy lipometric, bio najbolji anticelulit proizvod, dejstvo bukvalno gladja koža u roku od 14 dana, i nema celulita!! Medjutim, izbacili ga iz prodaje kod nas... a zašto nikad mi neće biti jasno. u Grckoj ga ima

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ga probala, ali znam kako je kad zavoliš neki proizvod i onda ga samo tako izbace, bez ikakvog jasnog razloga :(

      Избриши
  2. ovaj vichy mi se uprkos nepraktičnoj ambalaži, sviđa posle tvog opisivanja.
    guam nisam smela da koristim na nogama zbog termo-efekta, ali ga moja drugarica
    jako voli :)
    ja sam isto lenja i često me zamara masiranje i utrljavanje gelova, seruma, ulja.
    krenem tako sa nekim tretmanom a onda se smorim posle 2otak dana, tako da
    gledam da što manje vremena utrošim na taj segment borbe. mada, zahvalna sam po tom pitanju, jer
    mi celulit nije vidiljiv, imam ga naravno, ali nije lako uočljiv i onda mogu sebi da dopustim da ne brinem toliko.
    tokom svakog tuširanja radim noge masažerom već godinama iz navike, možda mi to pomaže,
    pa mi nije toliko vidljiv.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurna sam da je kod tebe taj problem zanemarljiv tako da zaista možeš da si dozvoliš lenjost :)

      Избриши
  3. Koristim od evelina onaj crvenu 3D,i zadovoljna sam,malo se korigovala ishrana,neke vezbice,i super!! Pa koliko ti je ovih 125 ml,trajalo?? Nesto mi to mnogo malo proizvoda?? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mazala sam tri nedelje pre mora i ima još, pretpostavljam za oko nedelju dana.

      Избриши
  4. ah, taj celulit...nadala sam ga se ove godine rješiti plivanjem, ali pošto me zdravlje ne služi morat ću se okrenuti alternativama. Ne pada mi na pamet sad ništa posebno za preporučiti, čitala sam o raznim prirodnim preparatima, ali sam bila malo lijena da isto i isprobam (dosada).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako te ne opterećuje naročito nema ni veze, važno je da se ti dobro osećaš :)

      Избриши
  5. Ja ću još malo sačekati sa korišćenjem bilo kojih proizvoda protiv celulita, do tada nosim kratke haljine bez griže savesti - imam izgovor ;)
    Da li znaš koja je cena ovog Vichy-a? Čini mi se da ne bi bio loš efekat ako bih ga koristila u kombinaciji sa masažama (za nekih par meseci...)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaš, nego šta :) Cena je 2075, to je ona preporučena, ne znam da li se razlikuje od mesta do mesta.

      Избриши
    2. Pa dobro, 2000 koji dinar gore dole, po meni je to ok cena. Nadam se da će promeniti pakovanje dok ja krenem sa (zlo)upotrebom ;)

      Избриши
  6. Vichy deluje obećavajuće! Ja sam trenutno u Eveline tretmanima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne čini čuda, ali definitivno deluje i to uz minimalno truda :)

      Избриши
  7. Totalno se slažem oko vichyevog seruma. Daje neke rezultate ali ambalaža tj Čep je koma, posebno za putovanja. Bilo bi me strah da mi SR ne prolije negdje :D jedino Guam nisam probala a svi hvale. Ja sam SR dokopala Čudotvorne kreme za celulit a i primila injekcije protiv celulita

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, čitala sam to sa zanimanjem, nisam znala da uopšte postoje taskve injekcije :O

      Избриши
  8. Анониман6.12.15. 14:13

    Zanimaju me cene oba prozivoda :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...