Sephora Skin Perfect CC Cream & CC Eye Cream + Concealer

/
16 Comments
Manija za BB kremama polako počinje da jenjava pa su mnogi brendovi napravili i CC kreme, a neki čak i CC korektore. U ovom postu možete pročitati moje utiske o Sephorinoj CC kremi i CC korektoru.
Sephora prolece 100
Sephora prolece 105
O CC kremama uopšte pisala sam u ovom postu. Mišljenje mi se u međuvremenu nije promenilo i, što se mene tiče, CC i BB kreme su ista stvar i mogu se međusobno više razlikovati dve BB kreme nego jedna BB i jedna CC krema.

Šta kaže proizvođač:

Ova višenamenska formula omogućava korigovanje boje tena i potpuno pokrivanje uz samo jedan korak, a istovremeno i neguje kožu. Lagana je i trenutno hidrira kožu, smanjujući vidljivost pora, ekstrakti sladića ujednačavaju ten dok ekstrakti morskih algi ublažavaju fine linije. Može se nositi samostalno ili ispod tečnog pudera i preporučuje se svim tipovima kože, čak i osetljivoj. Ne sadrži parabene, sulfate ni ftalate kao ni ulje ni parfem.

Šta kažem ja:

Ova CC krema dolazi u pakovanju od 35ml (malo veće od standardnog), a cena joj je 2260 dinara. Pakovanje je standardno, tubica sa prikladnom veličinom otvora. Postoji sedam nijansi, moja je Medium (postoje dve svetlije od ove) i prilično je tamna, odgovarala bi MAC NW30 ili Bourjois HM54. Prilagođava se tenu i to zaista impresivno - iako je znatno tamnija od nijanse koju ima moje lice, nakon dva-tri minuta skoro da se ne može primetiti razlika između lica i vrata. Ovo je jedna od prednosti BB/CC krema, po pravilu se bolje prilagođavaju tenu nego puderi pa je lakše izabrati nijansu. Pogledajte na fotografijama o čemu govorim, prva je slikana neposredno po mazanju, druga kroz nekoliko minuta:
Sephora prolece 107
Sephora prolece 110
Krema se lako maže, dovoljna je mala količina. Pruža slabo pokrivanje, više ujednačavanje tena tako da je pogodna za one koji ne vole teže pudere na licu. Složila bih se sa proizvođačem po pitanju hidriranja, ovo je jedna od CC krema za koje imam utisak i da neguju kožu, a ne samo da se ponašaju kao lakši puder. Ono oko čega se nikako ne bih složila je tvrdnja da odgovara svim tipovima kože. Naime, ova CC krema je izrazito hidratantna i daje licu blistavost koju je na masnoj koži jednostavno nemoguće iskontrolisati toliko da ne izgleda kao suvišni sjaj. Nikako je ne bih preporučila ni masnoj ni mešovitoj koži, čak ni sa puderom za matiranje preko, jednostavno nije odgovarajući tip proizvoda za nas čija koža i sama previše sija. Međutim, ovo bi bio dobar proizvod za kategoriju žena koja obično ima problem da nađe pravi puder/BB/CC kremu - žene preko 45-50 godina koje imaju borice na licu u koje se većina pudera uvlači. Ako ste same u toj kategoriji ili ste imale priliku da šminkate nekoga ko jeste znate koliko je teško izabrati i naneti puder tako da oživi kožu, pruži joj svežinu kakvu ima mlada koža i ne uvuče se u bore. Ova CC krema je baš takva. Naravno, verovatno bi odgovarala i mladim ženama čija je koža suva. Lice sa njom deluje glatko, ali slabo prikriva pore. Pogledajte kako izgleda na mojoj koži:
153
Idemo na jedan nestandardan proizvod - CC korektor iliti CC Eye Cream + Concealer:
Lady Barock 028
Lady Barock 031
Šta kaže proizvođač:

Ovo je proizvod koji regiji ispod očiju pruža sve šta joj je potrebno - negu i pokrivanje podočnjaka. Hidrira kožu, smanjuje pojavu podočnjaka i naduvenosti, zaglađuje sitne borice i bori se protiv vidljivih znakova starenja. Nijansa je univerzalna i prilagođava se svakoj nijansi kože, ujednačavajući je pritom. Dermatološki i oftalmološki je testiran, odgovara i osetljivim očima. Ne sadrži parabene.

Šta kažem ja:

Korektor ima 15ml, a cena mu je 1480 dinara. Upakovan je u tubicu sa skroz uskim otvorom tako da se lako može istisnuti mala količina proizvoda. Nijansa je univerzalna i, iako u principu ne volim univerzalne proizvode, ovde mi to ima smisla pošto nema pokrivanja u klasičnom smislu. Proizvod je neobičan, prilikom mazanja ima se utisak da se maže neka okoloočna krema, nije onako gust kao što su standardni korektori. Probala sam da ga stavim četkicom, ali nema smisla baš zbog specifične formule, prst je najbolje rešenje. Pokrivanje podočnjaka je slabo i kada sam ga prvi put stavila zapitala sam se čemu uopšte takav proizvod. Međutim, tokom dana shvatila sam u čemu je stvar - vlažnost koju koži daje ovaj korektor ostaje na njoj tokom dana, a to je baš retka i lepa osobina. Dok se klasični korektori često uvlače u borice ovaj čini da ta regija izgleda svežije i ne uvlači se jer zapravo i nema šta da se uvuče - ovo je nešto kao vlažna, tonirana, okoloočna krema. Ne pokriva podočnjake u standardnom smislu već ih učini svežim i blistavijim i samim tim su manje uočljivi i cela regija lepše izgleda. Pogledajte fotografije:
Lady Barock 034
Lady Barock 037
Vidite kako na drugoj fotografiji koža izgleda vlažno? To je taj njegov poseban efekat o kome sam pisala, vlažnost ostaje i osvežava regiju na jedan neuobičajen način. Na samim podočnjacima ga nisam slikala jer je nemoguće uhvatiti razliku između pre i posle pošto ovo nije klasičan korektor.
Sve u svemu, odgovarao bi ženama koje traže lagani proizvod koji će im osvežiti okoloočnu regiju i skrenuti pažnju sa podočnjaka i koji će, tokom dana, moći da zameni dva proizvoda - kremu i korektor.
Kako vam se čine?


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

16 коментара :

  1. CC kremu bih preskočila jer imam mješovitu kožu, ali ova okoloočna me moram priznati baš zaintrigirala. Šteta da nema Sephore kod nas :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Korektor je zaista originalan proizvod, a to danas nije lako :) I meni je žao zbog zatvaranja vaše Sephore.

      Избриши
  2. CC kremu se ne bih usudila da isprobam, s obzirom da imam neke blještave trenutke :D Prosijava mi T zona, pa mi verovatno ne bi odgovarala... Ali korektor bih rado isprobala, mada nisam sigurna da bi mi zamenio okoloočnu kremu - ja bih ga verovatno mazala nakon što mi se krema upije...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Može i preko kreme, ali može i sam kao neka brzinska varijanta, doživljavam ga kao neku toniranu kremu sa vlažnim efektom.

      Избриши
  3. Jao, ja bi ovo za oko očiju! Baš djeluje vlažno, hranjivo i turbo korisno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, zanimljiv je, na prvu loptu skromnog učinka, a posle oduševi :)

      Избриши
  4. Анониман28.6.14. 00:19

    Ovi BB, CC i ostali proizvodi me malo podsecaju na ucenje abecede :-)))
    Ne znam zasto mene nista od toga ne privlaci. A malo me smaraju i skracenice :D
    Ali super je ako ovo moze da prodje kod zrelije koze i da zaista da efekat, a ne da je neko lozenje u pitanju, tako da - podrzavam :-)
    Mada, okreni-obrni, opet je sve to individualno :/
    Odlicna recenzija, cekamo jos Sephore :D
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si, postaje malo previše, videla sam da ima i DD krema! Mislim da je trebalo da se zadrže na BB, sve ovo posle više odbija nego privlači, ali ovaj korektor jeste dobar :)

      Избриши
  5. CC krema izgleda primamljivo,moram probati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za suvu, a posebno suvu i zrelu kožu bila bi dobra :)

      Избриши
  6. meni se čak i sviđa kako ti stoji cc krema na licu, samo bih možda naprašila malo t-zonu da
    smirim sjaj, ali nekako mi sveže deluje, meni se ne čini masnim.
    pogledaću korektor prvom prilikom, moram da ispipam teksturu :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda ovako na slikama, ali uživo je više efekat "namazala sam lice margarinom" :D Korektor je prijatno iznenađenje.

      Избриши
  7. "Kako vam se čine?" Pa čini mi se da si obećala recenziju Sephora zanimljive maskare posle letovanja :))))

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...