Šta nosim na letovanje - šminka

/
35 Comments
016
U prethodnom postu prikazala sam vam preparativnu kozmetiku koju nosim na letovanje, a u ovom ću vam pokazati šminku.
Odmah ću se ograditi - svesna sam da sam preterala. Svake godine vučem gomilu šminke, imam je dovoljno da napravim kombinacije u svim bojama, a na kraju se jedva nešto malo šminkam i upotrebim možda 10% od toga šta sam ponela. Ipak, ne mogu da ne ponesem više nego što bi trebalo jer svaki put mislim kako će možda baš ova godina biti izuzetak i možda će mi baš tada zafaliti nešto. Trudila sam se da se obuzdam i ovo sada čak i nije tako loše kako umem.
Krećemo od lica:
020
Računala sam da će mi biti potreban tamniji puder od onog koji inače koristim pošto ću dobiti nešto boje ma koliko se pazila pa sam izabrala Sephora Mattifying Compact Foundation, pisala sam o njemu u ovom postu, ali možda ću se i predomisliti, plašim se da mi ipak ne bude pretaman. Druga opcija je klasika - MAC Blot u nijansi Medium. Nosim Loreal Glam Bronze u nijansi Blonde Harmony, po meni jedan od najboljih bronzera drogerijskog ranga. Nije sasvim svetao, ali definitivno nije ni taman, a ove dve nijanse, zasebno i u kombinaciji, uklope se u moj ten i kad je tamniji i kad je svetliji. Od korektora nosim samo dragi Benefit Fake Up, imam ga još malčice, nažalost. Kod rumenila sam bila na mukama, jako ih volim i jako mnogo nijansi nosim. Rešila sam da budem razumna pa nosim samo dva - jedno rozikasto-kajsijasto, Aura Cotton Candy i jedno breskvasto-svetlucavo, The Balm Hot Mama. Nosim i Aurin hajlajner Golden Spice, leti ga nosim kao bronzer ili umesto rumenila.
021
Šminka za oči je ono gde mi je najteže da se obuzdam. Volim praktično sve boje, ali sam se potrudila da ovog puta ne preteram. Nosim Too Faced paletu koji inače ne koristim često, ali zato ide sa mnom na sva putovanja. Volim je jer je tu senka Teddy Bear (nju imam i posebno) koja je idealna za konturisanje kapka, a preostale tri boje mogu se uklopiti u većinu kombinacija. Mac Paint Pot u nijansi Painterly je moj verni pratilac već treću godinu. Baza se izuzetno sporo troši i uklapa se sa teksturom većine senki. Nosim Sephora Smart Liner sa izuzetno tankim i preciznim vrhom, nekada mi je najbrže da samo izvučem tanku liniju i dodam maskaru i gotovo. Nosim i prelepi MUFE Aqua Liner u nijansi Diamond Tirquoise Blue, boja je savršena za more. Od plavičastih nijansi tu su i Sephorina olovka sa sunđerčićem (jedna od onih iz kutije pored kase po celih 230 dinara) i jedna od najlepših nijansi koje posedujem - MUFE Aqua Eyes 12L. Ona sama u kombinaciji sa maskarom dovoljna je za look koji ne može proći neprimećeno. Braon nijanse su moja klasika pa su tako tu i MUFE Aqua Eyes 2l i Inglot Full Metal Eyeliner 529. Max Factor 090 Natural Glaze je valjda najpoznatija bež olovka za waterline na tržištu, uvek je nosim za put kako bi mi osvežila oči kada sam umorna. Sephora Jumbo Liner u nijansi 04 Taupe je jedna od retkih nijansi koje uspevam da potrošim. U kombinaciji samo sa maskarom i Aurinim hajlajterom Golden Spice čini kompletan letnji look. Za obrve koristim Benefit Gimme Brow, počinje polako da se suši pa ga stavljam što više kako bih sve iskoristila. Maskara je najnovija Sephorina, Upside Down, pišem utiske kad se vratim. Od senki tu su još dve Aurine, Sun Kiss i Vintage Purple, ljubičasta Loreal Infallible i kafeno braon Sephora.
028
Za negu usana koristiću Blistex Moisture Max, prijatan je na usnama i ima efekat hlađenja. Nosim pet ruževa, sleva prema desno to su: Don Juan 127 (savršena nude roze, hvala A.), Sephora Forever Fuchsia, Rimmel Celeb (srednje roze koja je na usnama zaista roze, bez primesa drugih boja), MAC Hug me (meni najlepša nude braon sa kojom sam se srela) i Max Factor Sun Bronze (vrlo neobična nijansa, nešto bronzano-crvenkasto, ide bolje uz tamniji ten).
Udrite paljbu, koliko sam preterala, šta treba da izbacim? :)


You may also like

35 коментара :

  1. hehe, jesi preterala malkice. :-) ali opet imas vise preparative, tako da je ovo jos i ok.
    ja sam isto nekada bila u tripu 'joj, sta cu da radim ako mi zatreba bas ovo ili bas ono', a sto se u praksi zaista i desilo ukupno 0 puta, pa sam dekorativu svela na 1 maskaru, 1 karmin i korektor. bukvalno. a rumenilo, ajlajner i senke nema svrhe da vucem kad znam da ih necu ni zakaciti. bronzer i puder i inace ne koristim, bb kremu da (ne svakodnevno, doduse) ali letovanje gledam kao na priliku da odmorim malo kozu od svega. od preparative isto samo najneophodnije. kad sam bila mladja nekako sam se osecala nelagodno kad otputujem a nemam sve svoje sa sobom, ali sad sam u fazonu boli me uvo, putujem light, ako nesto bas zafali (takodje, u praksi se desilo 0 puta) kupicu, who cares...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi da sam normalna u odnosu na ranije godine :) Logika ti je vrlo pametna, realno čak i da nešto zafali neće se desiti ništa strašno da ga ne stavimo, ali eto...valjda ću kroz koju godinu i ja letnju šminku svesti pa 5 proizvoda.

      Избриши
  2. Menščini malo ;-) al šta ti ja znam, prošle gosine nisam ni nosila šminku (iz opravdanih razloga)
    Jedva čekam recenziju za ovu Sephorinu maskaru!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Malo je u odnosu na ranije godine, mnogo u odnosu na neki prosek koje žene nose :)
      Maskara je baš čudna, ali svakako vrlo originalna.

      Избриши
  3. Ma ok je to, bolje nego da nesto zafali. ;-)
    Ali gdje su lakovi za nokte? :-) Meni je to uvijek najveca muka za odabri. Ili mozda imas gel pa ne nosis?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Au, pa nisu mi bili ni na kraj pameti, a stavila sam skidač laka! :D Hvala na podsećanju, ubacila sam 3 laka, u principu na moru ja i nemam živaca da mažem lak svakodnevno tako da bi trebalo da to bude dovoljno.

      Избриши
  4. A jaoo, zelim tako mac paintpot, ihh.. :))Imam blistex i odlican je zaista :)

    ОдговориИзбриши
  5. Po meni nisi preterala uopste. :)
    I ja volim da ponesem, ali isto kao i ti, pola ni ne pipnem. :D
    Ionako nije tesko i ne zauzima previse mesta :)

    Super si stvarcice izabrala.. Ja bih mozda jos jedan malo jaci karmin, crveni ili koralni i jedan sjaj. :)

    Lakovi?? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa super, znači ipak ima nade za mene da se svedem na razumnu meru :)
      Crvene i koralne nijanse mi po pravilu ne stoje ili stoje u baš posebnim kombinacijama pa nisam htela da rizikujem, ja sam ipak žena za dosadne boje na usnama :)
      Joj, lakovi, zaista sam ih načisto smetnula sa uma, napisah gore u komentaru Snow, sada sam ubacila 3 komada, neki tirkizni sa šarenim šljokicama, roze i ljubičasti.

      Избриши
  6. MAC i Too Faced <3
    Ovaj The Balm me mami non stop :P

    Divan izbor, nema sta da zafali!

    ОдговориИзбриши
  7. ja stvarno ne znam što bi izbacila :)
    mislim ja nosim nešto manje šminke na ljetovanje (i na kraju se skoro uopće ne šminkam), ali ovo su sve proizvodi koji mogu zatrebati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da to čujem, znači uspela sam da ne preteram sa šminkom, a to mi se retko dešava :)

      Избриши
  8. Toliko bih verovatno i ja ponela, teško da bih se obuzdala :-))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako se obuzdati kad treba biti spreman za svaku varijantu? :D

      Избриши
  9. Ovo je jedna razumno mala kolicina, ja volim ponjeti vise jer me izbor usrecuje, ne volim osjecaj ogranicenosti, pa makar ni nista ne koristila :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako i ja rezonujem sve dok ne shvatim da nema šanse da mi sve stane u kofer :D

      Избриши
  10. Tooooliko patim za ovim Aura rumenilima, jedva čekam da odem u Novi Sad i da se dokopam Aura proizvoda općenito :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ćeš se uskoro dočepati, zaista su vrlo fina po pristupačnoj ceni, nešto poput Catrice rumenila po odnosu cene i kvaliteta :)

      Избриши
  11. Mislim da nema žene koja ne pretera u ovom pakovanju :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ima ih, letovala sam sa nekoliko takvih, onda mi bude baš neprijatno :D

      Избриши
  12. Nisi ni malo pretjerala, da vidiš mene šta sve nosim :-)

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман1.6.14. 10:02

    Slazem se sa prasetom :D
    Ja znam sta bih ponela, moje DIY palete gde sam nabudzila sve za PP, recimo dva komada (u onim metalnim kutijama za uloske), zatim portabl cetkice koje sam porucila iz Avona, maskaru, korektor ili puder u tamnijoj nijansi i to je to :-)
    Zapravo, ponela bih i portabl set karmina iz Sephorine palete (:*)
    Ja naucila lekciju, a garant bih kukala za necim da nisam spakovala ili bi mi mozda cak i zatrebalo, jer Marfi je veliki :D
    Lepo se provedi i fino se odmori :-)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A gde su tu olovke za oči? Meni su one osnovni komad, sve bih mogla da zaboravim osim olovke i maskare :)
      I ja sam naučila lekciju, makar većim delom, ranije sam vukla znatno više.

      Избриши
    2. Анониман1.6.14. 19:14

      U poslednje vreme lajner liniju izvlacim sa crnom sedefastom senkom, a deo obrva samo popunim GR 208 senkom uz pomoc nove dvostrane Essence cetkice (uspela sam da je ugrabim) i ne mogu da ti opisem koliko mi se svidja u odnosu na obicnu olovku :) A mozda je to zato sto sam na strogom PP-u pa radim sa cime imam :-D
      Ja pre nosila pun neseser od 6 kila, a koristila nula ili dva porizvoda :/
      Ok ti je ovo skroz ;-)
      Lep provod :*

      Избриши
  14. Imaš predivne stvari i potpuno te razumijem kada ne znaš što ponijeti. Zavidim na To faced i Hot Mama, sanjam dan kada ću ga uspjeti nabaviti. Ja na ljetovanje nosim uvijek previše, na kraju pola toga ne taknem :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Isti slučaj i sa mnom, ne taknem pola proizvoda, a bogme i odeće koju ponesem.

      Избриши
  15. Taman! :D Rekla bih da uopšte nisi preterala, pogotovo s obzirom na to koliko imaš stvari i kakva si zavisnica. :D Odličan izbor.

    ОдговориИзбриши
  16. lijepe stvari :)
    koristila sam ovaj L'oreal bronzer i slažem se da je odličan :D
    ove Aura stvarčice izgledaju jako primamljivo :D

    ОдговориИзбриши
  17. pa i nije pretjerano:) već si se vratila, ali mislim da nije previše, vidjela sam da ljudi nose i puno više. Meni je manija prije bilo nositi hrpu nakita sa sobom, to sam malo smanjila, ali otkada su mi opljačkali kuću, mislim da mi nije to tako ni ludo mada prije nisam razmišljala na taj način. Meni jedino odjeće zna faliti kad se pakujem jer ne volim vući previše prtljage (a to i oduzima najviše mjesta).

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...