Guerlain Terracotta 4 Seasons

/
26 Comments
Pošto je u toku veliko sniženje Guerlain šminke reših da dam jedan predlog za kupovinu. Reč je o jednom od najpopularnijih bronzera, Terracotta 4 Seasons.
Guerlain 4 seasons
Lista sastojaka (nadam se da je vidljivo):
Guerlain 4 seasons
Bronzer je deo jako popularne Terracotta linije. Zamišljen je kao bronzer koji bi se mogao koristiti tokom cele godine pošto sadrži četiri različite nijanse koje se mogu kombinovati po potrebi i prilagođavati trenutnoj boji tena. Postoji šest kombinacija nijansi, s tim da kod nas nema one najtamnije. Moja je 02 Naturel - Blondes. Nisam plavuša, ne spadam čak ni u najsvetlije, ali mi je bio potreban krajnje diskretan bronzer za zimski period, a u ovoj kombinaciji nijansi upravo sam takav i pronašla.
Guerlain 4 seasons
Od svih skupih brendova Guerlain mi je najdraži, pre svega zbog pakovanja. Prelepe su ambalaže i drugih brendova, naravno, ali nijedna mi kao Guerlain-ova ne vrišti toliko: "Ja sam skupa šminka" :D Svaka izgleda luksuzno, elegantno, ali istovremeno i vrlo praktično i teška srca se odvojim od nje kada potrošim proizvod. Utisku doprinosi i karakteristični miris Guerlain šminke, istovremeno i starinski i vanvremenski. Ovaj bronzer dolazi u okrugloj kutijici sa ogledalom, a uz njega ide i plišana futrolica:
Guerlain 4 seasons
Guerlain 4 seasons
Bronzer sadrži 10g što je nešto manje od proseka, puna cena mu je 7690, ali sada je na sniženju u Jasminu i košta 5389 dinara. 
Kada je reč o skupim proizvodima, uvek sam pomalo obazriva sa pohvalama i trudim se da obrazložim sve razloge za i protiv kupovine pa ću to uraditi i sada. Mišljenja sam da je dobar look pre svega stvar umeća šminkanja, a dobra šminka i četkice samo olakšavaju posao tako da tvrdim da se pristojan bronzer može naći i po znatno povoljnoj ceni. Ipak, ako ste od onih koje povremeno vole da se časte nekim skupim komadom, a prethodno pažljivo prouče vredi li dati novac ili ne bez dileme ću reći da u slučaju ovog bronzera- vredi! Da treba preporučiti samo jedan Guerlain-ov proizvod verujem da bi većina izabrala kuglice (Meteorites). Spadam u onu ubedljivu manjinu koja njima nije očarana i moja preporuka bi bio neki od bronzera.
Guerlain 4 seasons
031
Jedna od glavnih razlika između pristojnog i vrhunskog bronzera je u tvrdoći. Guerlain 4 Seasons je savršeno mekan, praktično svilenkast pod prstima, ali istovremeno se ni najmanje ne trusi i ne mrvi, ambalaža ostaje skoro savršeno čista. Druga važna razlika je u blendanju - sa ovim bronzerom nema šanse da ostanu fleke na licu kakvu god podlogu imali i kakvom god ga četkom nanosili, skoro da ga je moguće dobro izblendati i prstima, toliko je lako! Definitivno bi odgovarao i ženama koje nisu baš vične nanošenju bronzera. Kao što možete videti na fotografijama iznad, tri nijanse su potpuno mat, a četvrta ima diskretan shimmer koji se na licu ni ne vidi odnosno tu je u vidu diskretnog sjaja, ali same šljokice se ne mogu razaznati. Čak i sa ovom nijansom bronzer može da se koristi i kao dnevni, zimski bronzer. Najtamnija nijansa može da posluži i za blaže konturisanje. Kada sam radila swatcheve na ruci iznenadila sam se koliko su narandžasti s obzirom da na licu imaju maksimalno prirodan ton, nikako narandžast. Pogledajte na šta mislim, boje su realne:
034
Nakon grubog blendanja to izgleda ovako:
036
Nestaje narandžasti ton i bronzer se stapa sa kožom. Ovo je slikano na unutrašnjoj strani podlaktice koja je sasvim svetla tako da bi bronzer mogao da odgovara i ženama vrlo svetlog kao i onima svetlijeg srednjeg tena.
Kako vam se čini? Koji bronzer vi volite? Koji je vaš omiljeni Guerlain proizvod?


You may also like

26 коментара :

  1. Ja sam skupa šminka! Hahaha, ali istina je, najluksuznije izgleda. :D Divno izgleda, ali ja bih uvek radije ,,pukla'' pare na ruž ili puder. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, a meni na ruž uvek žao kad ima toliko sjajnih ruževa za male pare! Za puder bih i ja dala :)

      Избриши
  2. San snova! Od ambalaže do samog proizvoda. Sada mi je na listi Clarins duo, ali Guerlain je odma iza njega. Još da mi je dobiti na lotu pa da mogu oba kupiti:D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako ikada dobijem mnogo para kupiću vala ceo asortiman :)

      Избриши
  3. Lepa je boja.Puder je nesto za sta ne treba zaliti pare,narocito ako se svakodnevno koristi.

    http://newayofteenagelife.blogspot.com/2014/05/5-random-facts-about-me-video.html?

    ОдговориИзбриши
  4. Mislim da bih mogla samo sjediti i gledati to predivno pakovanje. Nisam baš od bronzera, kao i Tijana najčešće dam novac za skuplji ruž, ali i rumenilo :)

    ОдговориИзбриши
  5. Jao, divan je :) Ja se dvoumila izmedju njega, 00 nude (mada mi je on kao rumenilo) i terracotta 02 blondes. I na kraju uzmem terracotta blondes, jer nisam želela potpuno mat.
    Mnoooogo mi se dopada, i stvarno je divno sto se gotovo ni malo ne kruni :)

    ОдговориИзбриши
  6. Prekrasan bronzer, svi proizvodi su im odlični i baš kako kažeš tako su skupi da se samo tu i tamo počastiš s nečim ako vrijedi a njihovi proizvodi vrijede. Ja imam jednu paleticu sijenila i prezadovoljna sam s njom... Bacit ću oko i na bronzer iako imam jedan novi Collistarov...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, kada je ovako dobar proizvod u pitanju znam da nisu tek tako date pare :)

      Избриши
  7. Анониман15.5.14. 12:01

    O ovom bronzeru sam citala samo hvalospeve, i definitivno bih volela da ga imam.
    Mada, meni je GR terra bronzing 103 toliko dobar, da mu se stalno vracam. Prirodniji od njega nisam probala, a ima dosta zajednickih osobina sa ovim, jedino sto je ambalaza dosta losijeg kvaliteta i naravno ta "mlevenost" koja je bas specificna za HE proizvode. Ovaj bih mu i te kako pridruzila, kao i Illamasqua - Disobey :-)
    Odlican post, neka si se castila, tvoj novac - tvoja stvar ;)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ovaj toliko dobar da prosto ne mogu da zamislim da nekome ne bi odgovarao (isključujem promašenu nijansu, naravno) :) Super za GR, ne sumnjam da i on izgleda odlično, ima super bronzera i među povoljnijim.
      Hvala :)

      Избриши
  8. Bronzer koji trenutno koristim je Chocolate Soleil iz Two Faced Sweet Dreams palete. Meni savršeno odgovara nijansa, još ima onaj slatkasti miris :-) Al ženo, moja cela TF paleta koštala ko ovaj tvoj bronzer!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čokoladica je isto divan bronzer! Znam da je ovaj jako skup, ali je leeeep :)

      Избриши
  9. Moja tiha patnja :) Tek sam od prosle godine pocela da kupujem broznere, uzeh Bourjois cokoladu ,koja mi je dobar za kraj proleca/leto , al vec na jesen kad sam svetla vuce na narandzasto :( Uzela sam onda MAC-ov koji mi je super za zimu al mi je presvetao vec sad. U medjuvremenu uzeh slucajno GR trobojni za neke smesne pare u inostranstvu rek'o da probam taman mi treba za kontur i skontam da i dalje nemam nesto za leto. G mi je bio skup cak i na popustu za SN nazalost (nisam znala za Jasmin) pa sam uzela Too Faces cokoladu :)

    To je moj kratak put od samog pocetka kupovine bronzera. G zelim vec neko vreme, odlucila sam da preskocim ostale drogerijske varijante, za sada ovo sto imam mi je vise nego dovoljno, pa kad krenem da radim, on i kuglice su mi prvi na listi :) Zahvaljujuci forumu i blogovima i YT sam za mnoge stvari presekla da necu da kupujem iako mi trenutno trebaju vec koristim ono sto imam, eventualno uzmem neku najjeftnijiju mogucu varijantu a da ima ok kometrare, i u medjuvremenu skupljam za malo kvalitetniju sminku tipa UD, MAC i sl.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I moja je bio :) Meni su i kuglice i bronzer dugo bili na listi, s tim što mi kuglice nisu opravdale očekivanja, a on jeste. Verovatno većina žena koje jako vole šminku prođe taj put - prvo kupujemo sve živo, a na kraju dođemo do toga da štedimo za neke baš posebne komade :) Nema šanse da bih sada pokupovala 4-5 sjajeva odjednom ma koliko bili fini i povoljni.

      Избриши
  10. G je kralj za bronzere <3 Divan je, ovaj baš želim!

    ОдговориИзбриши
  11. boja mi nikako ne bi odgovarala ali je divan!

    ОдговориИзбриши
  12. Uh, Guerlain...kako odoleti :-)....Savršeni su im i karmini i kreoni, konkretno boja "Deep purple", svakako preporučujem :-).

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...