EOTD - Comet Chaser!

/
24 Comments
Sephora Eyeshadow
Nije bilo ovog tipa posta već dva meseca pa je red da ubacim jedan :) Zvezda ovog jednostavnog looka je Sephorina senka Comet Chaser predstavljena u ovom postu pa otuda i naziv. Za look sam upotrebila svega 5 proizvoda, uključujući i maskaru i olovku za obrve.
ispEOTD 006
ispEOTD 013
Koristila sam sledeće proizvode:

1. Sephora Comet Chaser senku na sredini gornjeg i donjeg kapka;
2. Aura Sun Kiss senku za unutrašnji ugao;
3. Sephora Coffee Break senku za spoljašnji ugao;
4. Avon Mega effects maskaru (sledeći post biće upravo o njoj);
5. Artdeco olovku za obrve broj 5.
ispEOTD 019
Zar nije Comet Chaser prelepa nijansa? :)


You may also like

24 коментара :

  1. nice makeup ;))

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista je predivna nijansa, ali bome Sun Kiss ne zaostaje za njom <3

    ОдговориИзбриши
  3. Divno izgleda :) Neobicne boje za uklapanje, ali dobro izgleda.

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan look, ahhh i ja bih sad takoooo:)

    ОдговориИзбриши
  5. Prekrasan look <3 pokušat ću rekreirat ;))

    ОдговориИзбриши
  6. Uvek se odusevim tako tamnije plave senke dobro idu uz braon oci. :)
    Odlican ti je look. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) To ja uvek kažem - jedna od najboljih stvari vezanih za tamne oči jeste njihovo uklapanje sa plavom bojom.

      Избриши
  7. dogovorimo se ovako: ja dođem da me ti ovako našminkaš,
    pošto ja ovo sama ne bih umela ni za 3oo godina :DDDD
    jako lepa nijansa, i fino si je ukombinovala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Usvaja se :) Ionako me plave oči zbunjuju, nikad nisam sigurna šta bi im stajalo, a šta ne :)
      Hvala!

      Избриши
  8. Vid' nema lajnera! :) Sad sam skontala... :) Lep je look!

    ОдговориИзбриши
  9. Predivno! Baš mi se dopadaju ijanse, savršeno uklopljene!

    ОдговориИзбриши
  10. stvarno divna nijansa i baš dolazi do izdražaja tako u sredini.

    ОдговориИзбриши
  11. jako mi se svidja kako je sve urađeno,način na koji su nanešene sjene je savršen,svaka čast :)
    posjetite i moj blog,tek sam početnik :) http://beautybylana26.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...