Dešavanja u prethodnom periodu

/
16 Comments
Kao i pre nekih mesec i po, rešila sam da napišem post u kome ću ukratko opisati zanimljive promocije i događaje kojima sam prisustvovala u prethodnom periodu uz dodatak nekih nekozmetičkih stvari da ne bude dosadno :)
U aprilu sam imala veliko zadovoljstvo da prisustvujem regionalnoj Pro-femina konferenciji koju je organizovao časopis Lepota i zdravlje u hotelu Hyatt. Ovogodišnja je nosila naziv Šta radimo dok čekamo bolja vremena i imali smo priliku da pratimo više zanimljivih panela/diskusija među kojima bih izdvojila Hoću da budem lepa: Da li je svakodnevna nega i ulepšavanje opterećenje ili uživanje? kao i Trend: Food is the new fashion.
Teme su očito pažljivo odabrane tako da se posveti pažnja pitanjima koja muče savremenu ženu i to kroz sve njene glavne uloge i brojne perspektive - poslovna žena, supruga, majka, privlačna žena, domaćica i dr. Deo konferencije bio je posvećen borbi protiv nasilja nad ženama gde nas je statistika po ko zna koji put uverila da je situacija i dalje jako tužna, ali da ipak ima i malih pomaka.
Detaljan program konferencije možete pogledati ovde, a najinteresantnije izjave, momente i zaključke na http://www.lepotaizdravlje.rs/?s=profemina.

Ove nedelje prisustvovala sam još jednom interesantnom događaju. Reč je o promociji Aurinog novog proizvoda - gel lajnera nastalog u saradnji sa jednim od naših najpoznatijih make-up eksperata, Draganom Vurdeljom. Promocija je održana u savršenom ambijentu hotela Square Nine (hotelu je, inače, Trip Advisor dodelio Traveller's Choice Award i verovatno je u ovom momentu najbolji hotel u Beogradu).
Vurdelja je ajlajner izdvojio kao svoj omiljeni proizvod za šminkanje ociju: Ako bi morao da izaberem jedan proizvod da njime kompletno našminkam oko, to bi bio ajlajner i to u gel formi.  Kaže da je novi Aurin gel lajner elastican kao krem ajlajner, ali se ne razliva i neverovatno se brzo suši. Idealan je za super precizne linije, ali i kao baza za pigmente ili kompakt senke, a može se nanositi čak i na trepavice ili obrve za super dramatican izgled.
Demonstrirane su nam tehnike stavljanja ajlajnera na tri načina koje planiram da vam predstavim u okviru recenzije gel lajnera za koju se potruditi da bude uskoro s obzirom da je ovaj gel lajner limitirano izdanje.
A sada malo nekozmetičkih momenata :)
U nedelju 6. aprila bila sam na Rakovičkom karnevalu (na Vidikovcu). Otišla sam sasvim slučajno, nismo imali neki plan za pre podne, a išlo nam se nekuda i taman smo na Studiu B čuli za karneval i rešili da odemo. Verujte mi da je mnogo zabavniji nego što biste pomislili! Bilo je preko 40 karnevalskih grupa, većinom iz Srbije, ali je bilo nekoliko i iz Slovenije, Hrvatske. Crne Gore, Makedonije i Italije, a učesnici su imali od 3 do preko 70 godina :) Gomila šarenih kostima, vesele muzike, zabavnih nastupa učinili su da nam tri-četiri sata baš prolete i da rešimo da idemo i sledeće godine samo tada ima i da se maskiram. Pogledajte delić atmosfere:

Prošlog vikenda ostvarila mi se želja iz detinjstva da se popnem na Avalski toranj. Jeste da to nije isti toranj, ali isto izgleda pa ćemo se praviti da jeste :) Avala je mesto na koje su me roditelji nekada redovno dovodili, ali baš svaki put toranj nije radio. Sada radi, jako je lepo organizovano, ulaznica za vidikovac je 200 dinara, a za 400 možete dobiti i konzumaciju u kafiću na vrhu. Pogled je fenomenalan i, bez sumnje, vredan odlaska. Bilo bi još lepše da nije počela kiša...
Pogled u pravcu Resnika:
 Tu je, naravno, i Spomenik Neznanom junaku, mauzolej od crnog mermera koji je projektovao čuveni Ivan Meštrović sa karijatidama koje su impresivne u svojoj veličini i sada kada ja više nisam mala :)
Avala je zaista vredna posete, posebno po lepom vremenu, divna je priroda i super dođe za opuštanje.
To je sve za ovaj post, a gde ste vi bili ovog meseca? :)


You may also like

16 коментара :

  1. Ne mogu se baš pohvaliti nekim putovanjima ovog mjeseca! Kako je 7.5. bila u Splitu fešta Sv. Duje, zaštitnika grada, bila sam na proslavi na rivi i navečer gledala vatromet. Ove godine su se stvarno potrudili i vatromet je bio odličan!
    Bila sam na ekskurziji u osnovnoj školi u Beogradu i na Avali sam sve obišla. Stvarno se ima što za vidjeti

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fešta zvuči sjajno, meni je dovoljno da ima vatromet pa da budem srećna :)
      Na Avali nisam bila od detinjstva, ne znam ni sama zašto, ali sigurno ću otići ponovo, prijatno je za šetnju.

      Избриши
  2. Pa čekaj, gde je ovde open bloggers day? ;-)
    Nadam se da ćemo se videti kad Meteopoliten bude opet organizovao :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nažalost, nisam mogla da dođem :( Nadam se da ćemo se videti sledeći put!

      Избриши
  3. DIvno! A bas mi je zelja da odem na toranj! :D Al' sta cu kad ja uvek idem u suprotnom smeru od zelja :D

    ОдговориИзбриши
  4. Ja bila malo u Grčkoj ovog meseca, pa sam zbog toga izgubila pojam o ostalim dešavanjima. Na Avalu još uvek nisam išla ove godine, ali je u planu neka grupna, porodična poseta u skorije vreme. Nisam znala za karneval, uvek sam govorila da Beogradu fali jedna ovakva manifestacija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super za Grčku :) Karneval je bio skroz simpatičan, mislim da će vremenom biti i bolji, dok se ljudi naviknu na događaje ovog tipa.

      Избриши
  5. I meni je zelja da posetim Avalu. Bas nisam odavno. ;)
    Ja sam bila na raftingu na Tari i apsolutno sam ocarana splavarenjem. :)
    Polomila sam tamo po koji nokat i strasno se prehladila ali to nije nista u poredjenju sa dobrim osecajem koji me jos uvek drzi. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A meni je želja da odem na rafting na Taru! :) Pomalo se plašim i verovatno ću otići u mirnijem periodu, ali baš želim!

      Избриши
  6. Prekrasno! Vidim dati je bilo burno i jako lijepo, Meni se ovaj karneval najviše dojmio, ne sjećam se kada sam nečemu takvom prisustvovala :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste :) Za karneval nisam znala ni da postoji, nemamo mi tu tradiciju, ali bilo je zabavno.

      Избриши
  7. e baš je super što si napisala šta si radila :)))
    ova fotka spomenila neznanom junaku je stvarno prelepa!
    a vidiš, nisam ni znala da se kod nas održavaju karnevali poput ovog :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...