Aura Gel Liner by Dragan Vurdelja

/
21 Comments
U prethodnih desetak dana nisam objavljivala postove jer mi se ćaskanje o kozmetici činilo neprimerenim u vreme kada je ogromna nesreća zadesila tolike ljude iz ovih krajeva. Iako će se posledice sanirati još dugo, u čemu bi bilo lepo da svako od nas pomogne u skladu sa svojim mogućnostima, mislim da ipak treba da se polako okrećemo i raznim antistres ventilima, a kozmetika je jedan od njih. U ovom postu napisaću vam moje utiske o Aurinom gel lajneru koji sam dobila na promociji spomenutoj u ovom postu.
Aura
Šta kaže proizvođač:

Na samom početku zlatnog doba Holivuda, dvadesetih godina prošlog veka, upotreba ajlajnera doživela je svoju veliku ekspanziju, a sa prvim tečnim ajlajnerom 1960-ih, „cat eye look“ je bio na vrhuncu svoje popularnosti. Neponovljive i jedinstvene dive sa crno-belog platna kao što su Marilyn Monroe, Sophia Loren i Audrey Hepburn i danas oduzimaju dah svojom lepotom i ženstvenošću, a upravo njihov izgled i stil bili su inspiracija make-up ekspertu Draganu Vurdelji za lansiranje sasvim novog proizvoda - gel ajlajnera!
Dragan Vurdelja za Auru je kreirao jedinstveni gel lajner koji je elastičan kao krem ajlajner, ne razliva se i neverovatno brzo se suši. Idealan za super precizne linije i kao baza za pigmente ili kompakt senke, gel ajlajner se može nanositi i na trepavice ili obrve za super dramatičan izgled. Istražujući varijacije čuvenog cat eye stila i interesantne transformacije izgleda koje se njima postižu, Vurdelja je ajlajner izdvojio kao svoj omiljeni proizvod za šminkanje očiju: Ako bi morao da izaberem jedan proizvod da njime kompletno našminkam oko, to bi bio ajlajner i to u gel formi, rekao je Vurdelja naglašavajući bezbroj mogućnosti za upotrebu novog gel lajnera. Ono što ovaj proizvod čini fantastičnim, dodao je Vurdelja, jeste mogućnost da njime izdužite oči i naglasite njihov intenzitet. Uz nekoliko jednostavnih poteza, gel lajner će učiniti da izgledate ženstvenije i senzualnije.
Aura
Šta kažem ja:

Ajlajner dolazi u standardnom pakovanju za ovaj tip proizvoda, u pitanju je staklena teglica koja sadrži 5g ajlajnera, rekla bih da je ovo taman prava količina s obzirom da su gel lajneri generalno skloni sušenju. (inače, svaki gel lajner uvek držim okrenut naopako i nijedan mi se nije osušio, a imam neke stare i 4 godine). Uz njega se dobije četkica koja je za mene bila prijatno iznenađenje s obzirom da po pravilu četke koje se dobiju uz proizvod budu slabo upotrebljive. Ova četkica ima kratku dršku (taman za nas kratkovide :) ), a vrh joj je iznenađujuće krut i tanak, dakle baš kako i treba da bude. Pogledajte na fotografijama:
Aura
Aura
Ponavljam, navikla sam da bacim četkicu koju dobijem uz neki proizvod, ali ovde to nije slučaj, ovo je jedna itekako upotrebljiva četkica, zapravo jedna od boljih koje imam. Nakon pranja malo omekša, ali čim se umoči u lajner stvrdne se koliko treba.
Lajner je crne boje, ali to nije ona najintenzivnija, tamna crna, blackest black. Nesumnjivo je crn, nije tamno siv ili tamno braon, ali to je takva nijansa da se ovaj lajner može nositi i danju. Nekima će, verovatno, ovo biti mana, ali meni se boja baš sviđa jer jako tamne ajlajnere imam, a bio mi je potreban neki koji mogu da stavim i u 7 ujutro kad se šminkam za posao i da budem primereno našminkana. Po teksturi je nešto između kremastog i gel lajnera i potpuno je mat. Ostavlja mogućnost blendanja tokom prvog minuta po nanošenju, uz smudge četkicu mogu mu se ublažiti ivice kako bi se dobio nežniji izgled ili smoky eyes ili pak prikrile greškice, sa njim linija ne mora biti savršena. S obzirom da je takav, nešto je teže izvući sasvim tanak repić pa imajte to u vidu ukoliko baš takav volite. Da bi se izvukla linija nije dovoljno jedno umakanje četkice. Definitivno mi uopšte ne iritira oči, stavila sam ga čak i na vodenu liniju da vidim kako će se pokazati. Moram da napomenem da kod mene nakon dosta sati počinje da bledi, ali imajte u vidu da imam masne i spuštene kapke, dakle najgoru kombinaciju po postojanost šminke. Popričala sam o lajneru sa drugim ženama koje su ga probale i jedina sam koja mora da stavi i bazu, dakle uzmite da sam očito ekstrem. Za uklanjanje je potreban uljani skidač, kao i za sve gel lajnere, ali ne spada u kategoriju onih koji su noćna mora za skidanje, sasvim ga lako skinem u par poteza.
Nisam uradila swatch na ruci, ali jesam nekoliko na očima, zapravo sam napravila varijantu Classic, Graphic i Dramatic look-a koje Aura predlaže prilagođene spuštenim kapcima :)
gel liner
gel liner
gel liner
Ovaj poslednji nije baš najnosiviji, ali eto :) Treba još da dodam da je ovaj lajner limitirano izdanje, cena mu je 799 dinara pa ako vas je zainteresovao potražite ga dok ga još ima.


You may also like

21 коментар :

  1. Istina ovaj zadnji nije najnosiviji, ali je baš fora. Voljela bi isprobati nešto takvo, ali pošto slabo izlazim, slabo imam i prilike.
    Stvarno lijepo izgleda.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja više ne izlazim po klubovima tako da nemam mnogo prilika za ekstremnije look-ove :(

      Избриши
  2. Super izgleda! Dobro je da opet ima neki kod nas na trzistu posle Essence.

    Poslednja verzija je stvarno zanimljiva, bez obzira sto nije toliko nosiva. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, nemam pojma što su izbacili Essence, baš se dobro prodavao. Mislim da sad ovaj dođe najpovoljniji.
      Sa poslednjom verzijom uživo izgledam kao tužni panda :)

      Избриши
  3. E pa slazem se bas sa svim sto si rekla. Jedino sto je meni kao sto smo i pricale postojaniji nego tebi. Odlicne su ti ove slike na ocima bas si ih lepo uradila. A i izgleda lepo crno na slikama. Na meni nikad nije tako crn ili mi se to samo cini a i ja nekako se mucim da bude precizna. Ali to je jer sam navikla na super ostre linije tecnih ajlajnera. Ovaj mi je bolji za dnevne varijane :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Na meni i uživo jeste crn, ne ultra crn, ali definitivno je to jedna nijansa crne boje.

      Избриши
  4. Kupila sam ga pre nekoliko dana i to je moj prvi gel ajlajner. Slažem se sa svim što je navedeno u postu.

    ОдговориИзбриши
  5. Deluje interesantno. :) I meni bi trebao neki gel ajlajner, uzecu ga u razmatranje. :-))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni bi trebao neki braon i neki teget, ali baš je slaba ponuda gel lajnera u bojama :(

      Избриши
  6. Trčim sutra da kupim :) Najviše me je zanimala četkica, kad imaš dobar alat svašta možeš!

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман27.5.14. 13:50

    Hvala ti mnogo na ovoj recenziji, ipak cu se odluciti za Aurin ajlajner-flomaster, zbog intenziteta boje i postojanosti :-)
    Inace, Aura je stvarno mnogo dobar brend s obzirom na to da je odavde. Savetovala bih im da jos malo rade na kvalitetu, mogu sigurno, da jos doteraju asortiman, pakovanja, boje itd... Recimo da i oni ubace mat ruzeve, pa to bi bilo sjajno!
    Bas imam dosta njihovih proizvoda i jos nekoliko u planu ;-)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :)
      Mat ruževi zvuče kao super ideja, ne sumnjam da će se kad tad dosetiti :)

      Избриши
  8. Tebi tako super stoji eyeliner, baš ti zavidim. Meni je sve to tako privlačno, ali u praksi znam da bi izgledalo katastrofa na mojim očima :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A meni se čini da mi baš imamo sličan oblik očiju :)

      Избриши
  9. Nisam nikada isprobala Aurinu kozmetiku ali si me zaintrigirala sa ovim ajlajnerom - odlicno izgleda!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poslednja slika je za uplašiti se :D Aura ima dosta zanimljivih proizvoda, posebno bih izdvojila ruževe i lakove.

      Избриши
  10. Probajte nyx kozmetiku imaju gel ajlajnere i svašta nešto povoljni su,imate u aleksandru oni su distributeri,A imaju i klipove na yootube.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...