Vichy Teint Ideal kremasti puder

/
22 Comments
O promociji nove linije Vichy-jevih pudera pisala sam u ovom  postu kada sam spomenula da sam dobila kremasti puder u nijansi 25. U današnjem postu možete pročitati moje utiske o njemu.

TEINT IDÉAL KREMASTI PUDER - Blistav kremasti puder za otkrivanje idealnog tena za suvu kožu pruža prirodan i ujednačen izgled tena i omogućava 14-satno prekrivanje. Tehnologija tečne svetlosti „Liquid Light Technology” zajedno sa kompleksom aktivnih sastojaka koriguje ten i čini ga blistavim. Teint Idéal kremasti puder obogaćen je hidratantnim sastojcima i vitaminom E i Cg za dodatnu udobnost i zaštitu suve kože. Proizvod je dostupan u 4 nijanse, sadrži SPF 20, primeren je i za osetljivu kožu, hipoalergen je i sadrži termalnu vodu Vichy. Preporučena cena 2304 dinara.
Ovo je puder namenjen suvoj koži, moja je mešovita, ali nisam bila razočarana što sam dobila njega, a ne tečni puder pošto kod ovog drugog nisam videla nijansu koja bi mi odgovarala. Moj kremasti puder je u nijansi 25 Sand koja mi idealno odgovara za zimsko-prolećni period, taman je svetla koliko treba, a pritom je toplog ka neutralnom podtonu, dovoljno žućkasta da se stopi sa licem, ali ne previše pa ne čini da izgledam bolesno. Pored ove postoje još tri nijanse: 15 Ivory koja je baš svetla i hladna i 35 Rosy Sand i 45 Honey, ova poslednja je zaista tamna. Puder dolazi u tubici, poput kreme i ovo jeste odgovarajuće pakovanje za njega pošto je kremast te ne curi previše kroz otvor, a verovatno bi teže izlazio da je upakovan u flašicu sa pumpicom. Pakovanje sadrži, za puder standardnih, 30ml. Miris mu je prilično neutralan i ne zadržava se na licu.
Pogledajte poređenje sa Bourjois Healthy Mix 52, Vichy je gore, Bourjois dole:
Sephora prolece 069
Razlika je zapanjujuće mala, skoro ista nijansa, samo je Vichy vlažniji. Zanimljivo je da na licu nije tako, HM dosta često izgleda na meni previše žuto dok sa Vichy-jem to nije slučaj, nekako se promeni i prilagodi.
Puder je takve teksture da se može nanositi i prstima i sunđerom i četkom. Čini mi se da najbolji efekat dobijem četkom tipa Sephorine 43. Pokrivanje je srednje, taman dovoljno da pokrije mitesere i flekice, vizuelno ublaži pore i ujednači ten. Nije težak, ne izgleda kao maska, ali nije ni neprimetan na licu. Završnica mu je prirodna ka vlažnoj, sa njim ten deluje prirodno sveže. Nije oksidirao na licu i prilično je postojan, a kod njega me je najviše iznenadilo to što se zapravo sasvim fino ponaša i na masnoj T zoni. S obzirom da je ovo puder za suvu kožu očekivala sam da sijam kao disko kugla, ali ne, nisam sijala ništa više nego što je to slučaj sa puderima namenjenim masnoj koži, nos prosija nakon neka tri sata, bilo da ga dodatno matiram kamenim puderom ili ne i jedno popravljanje tokom radnog dana obično bude sasvim dovoljno.
Ovaj puder ima jednu neočekivanu manu. Naime, pošto je reč o puderu namenjenom suvoj koži očekivala sam da odlično prikriva i pečate dehidrirane kože, ali sa njim to, nažalost, nije slučaj. Ukoliko vam je koža jako dehidrirana kao što je moja bila u vreme fotografisanja ovog pudera moraćete da koristiti i prajmer ispod ili makar dobru, jaku kremu. Pogledajte na šta mislim:
Ovo slikano nakon bolesti kada mi se nos grozno ljuštio, dakle stanje je bilo ekstremno, ali s obzirom da su ljuspice kože čest pratilac jako suve kože imajte ovo u vidu. Podrazumeva se i da se uživo ovo ne vidi ni blizu ovoliko, na fotografiji je jako zumirano. S druge strane, kao što rekoh iznad, dobro pokriva mitesere, a i pore deluju manje ogromne (na ovoj slici možete videti kako moj nos zaista izgleda).
Sve u svemu, od ovog pudera možete dobiti srednje pokrivanje i prirodan, svež izgled koji opstaje dugo, a odgovarao bi suvoj (jako dehidrirana oprez!), normalnoj pa čak i mešovitoj koži.
Kako vam se čini? Volite li neki Vichy puder?







You may also like

22 коментара :

  1. ja sam u principu negde izvukla zaključak da ma koliko puder dobar bio, na izrazito isušenoj
    koži, nije lako postići onaj efekat zaglađenosti i blistavosti. zato je bitno dobro hraniti kožu i hidrirati je.
    apsolutno razumem šta je ovde bio slučaj, super si naglasila na šta obratiti pažnju :)
    meni je lepo legao, a ovo je prvi vichy puder koji sam probala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istina :( Koliko god masna koža imala svoje probleme tu makar uvek postoji opcija zaista dobrog pokrivanja uz pomoć pudera dok jako suva koža tu opciju nema.

      Избриши
  2. Moji su utisci slicni tvojim... u pocetku me je, skoro mogu da kazem odusevio, ali sto sam ga duze koristila vise mana sam primecivala, a među njima i to sto mi ne hidrira dovoljno suve delove i sto na meni nije postojan koliko sam ocekivala, pa mi je bolji kad ga pomesam sa npr. Vichy BB kremom, koja je dobra ali previse sjajna da bih je korisstila samostalno. U prvih nekoliko sati mi se bas dopada kako izgleda na licu, ali posle ne toliko. Moram priznati da sam obzirom na more jako pozitivnih recenzija i cenu ipak ocekivala vise.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, tako nekako, na početku izgleda praktično savršeno, divno se stopi, prirodno izgleda, kasnije ume baš da istakne dehidrirana mesta.

      Избриши
  3. Cini mi se :) Nijansa mi je idealna..nadam se da ce mi i po kvalitetu odgovarati. Ako je tako, nasla sam dostojnu zamenu mom ljubljenom Vichy Flexiliftu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tebi bi verovatno odgovorao, koliko se sećam koža ti je suva, ali ne ekstremno :)

      Избриши
  4. Ne svidja mi se kako izgleda na licu, mada videću da nadjem neki tester, pa da isprobam. :) Ali sam umrla od smeha na ,,manje ogromne'' pore. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A šta drugo da kažem, ne mogu reći da su male kad nisu :D

      Избриши
  5. Ja imam fluid iz ove linije i pogođen je za moju mješovitu kožu. Nekako sam mislila da kremasti bolje hidratizira, alii onda se sjetim da je to ipak puder a ne krema.Na WL listi mi je kompaktni puder , jesi ga probala?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, realno to je ipak samo puder, bez obzira što je namenjen suvoj koži. Nisam probala kompaktni, ali i meni ovako na probu deluje jako fino :)

      Избриши
  6. Zanimljivoooo. Stvarno cudno sto tako istice suve delove. Boja je bas slicna kao 52ka. Meni je onda taman sto sam dobila ovaj zuci fluid, jer sam i od Bourjoisa koristila 53 :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Boje je stvarno slična HM52, ali na licu nije toliko, ne znam da objasnim ovaj fenomen, ali je tako. Super što si dobila pravu nijansu :)

      Избриши
  7. Imala sam tester i potpisujem sve što si napisala. Meni jednostavno nije bio dobar, na dehidriranoj koži izgleda baš ružno :/ A kako su ga najavljivali, baš sam mu se veselila :)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман6.4.14. 18:10

    Preskup puder za ovako slabe performanse:(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, mogao bi stvarno biti bolji mada pretpostavljam da jeste ok za normalnu i blaže mešovitu kožu.

      Избриши
  9. Čini mi se da je Dermablend jedini Vichyev puder koji je dobar. Ovaj nisan probala, iako imam sigurno negdje tester, ali ovakvo prekrivanje mi nije baš ohrabrujuće.

    ОдговориИзбриши
  10. Slicni su nam utisci. Iako je dosta taman, meni nijasna isto odgovara. Kao da je prilagodljiva. Od kad sam njega dobila, nisam koristila MAC. Meni koza nije bila toliko dehidrirana, pa nisam imala velikih problema.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, i ja sam to primetila, prosto se prilagođava koži, zato valjda na licu izgleda drugačije od HM52 iako su na swatchu na ruci praktično isti.

      Избриши
  11. Ja nisam imala problema sa uvlačenjem u pore. Nije uvjiek stvar samo u puderu, nego i nanošenju. Probaj sa kistom ili prstima kružiti, a ne premazati puder preko. To je tip koji sam vidjela kod Gossa - i zbilja pali. Samo kružni pokreti i pore se ne primjećuju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne uvlači se ni meni u pore, naprotiv, njih baš fino smanji, ovde je problem što ističe ljuspice/pečate suve kože. A Goss stvarno ima super savete, jako ga volim .)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...