Testeri 1

/
16 Comments
Ne, ovo nije jedan od onih postova u kojima se pljuju parfimerije što ne daju više testera :) Ovo je prvi u nizu postova gde pišem svoje utiske o proizvodima čije sam testere imala priliku da probam.
Već neko vreme razmišljam ima li smisla ovako nešto, tester koji posluži za nekoliko nanošenja najčešće nije dovoljan da bi se video pravi efekat proizvoda, ovo se naročito odnosi na preparativnu kozmetiku. S druge strane, tester jeste dovoljan da se stekne osnovni utisak o proizvodu - kako nam se sviđa tekstura, miris, kako se ponaša na koži itd. i ipak nam omogući da izvedemo zaključak želimo li da proizvodu damo šansu ili ne. Mnogo sam proizvoda odbacila samo na osnovu testera, a mnogi su mi se svideli, ali ih nisam kupila jer sam već imala dosta proizvoda sličnog tipa pa sam zaključila da ipak ima smisla da podelim osnovne utiske sa vama. Verovatno je trebalo i ranije da uvedem ovakve postove, ovako sam dosta isprobanih proizvoda već zaboravila.
Krećem od Weleda paste za zube:
Ovo je Weleda Salt Toothpaste iliti slana pasta za zube. Da, da, slana :) Pored nje, Weleda u asortimanu ima i Neven pastu, Biljnu pastu i Ratanija pastu za zube. Proizvođač kaže kako ova pasta predstavlja prirodnu zaštitu za zube i desni. Ona sprečava nakupljanje plaka i smanjuje oštećenja i upale desni, a morska so i soda bikarbona obezbeđuju blistavost zuba. Ne sadrži fluoride, a sadrži sodu bikarbonu, trnjinu, miru.
Pasta je stvarno vrlo posebna, ni nalik nijednoj koju sam probala. Braon je boje i zaista slana, ali ne previše, očekivala sam da slanoća bude dominantna, međutim glavni ukus je osvežavajući, poput čaja ili žvaka od mente. Ako ste navikli na izrazito ljute paste ova vam se može učiniti slabom, ali će dah posle nje svakako biti prijatno svež. Sve u svemu, prijatna je pasta i deluje dobra za osetljive desni. Cena joj je 660 dinara u Metropolitenu.

Noreva Exfoliac Light Tinted Anti-Imperfections Treatment:
Noreva je brend koji se slabo spominje iako imaju čitavu liniju sa obiljem proizvoda (sigurnih dvadeset!) specijalno namenjenih masnoj i aknama sklonoj koži.
Za ovu toniranu kremu proizvođač kaže da koriguje i prikriva nesavršenosti na koži, a njena specijalna formula pomaže u eliminisanju nečistoća, smanjenju lučenja sebuma i razvoja bakterija. Koža je matirana, višak sebuma upijen, a koža zadovoljavajuće hidrirana tokom celog dana.
Pored ove, postoji i nijansa golden namenjena tamnijoj koži. Na prvi pogled nijansa izgleda tamno, ali zapravo uopšte nije, odgovara i vrlo svetloj koži pošto se izuzetno prilagođava i ne ostavlja mnogo boje. Nisam imala velika očekivanja od ovog proizvoda pošto generalno nisam baš preluda za toniranim kremama, ali u slučaju ove nisam bila u pravu. Ima dosta situacija kada treba negde da odem tokom dana, prilika nije takva da mogu da se pošteno našminkam, a opet imam želju da namažem nešto šta će mi malo prikriti mitesere i pore. Krema je idealna za takve situacije, nema šanse da se primeti na licu, čak ni iz velike blizine. Stopi se sa kožom u potpunosti, toliko da je mažem samo na T zonu, a prelazi ne postoje. Matira neko vreme, posle mi nos prosija, ali to je već standardna stvar. Pogledajte pore pre i posle:
Sve u svemu, vrlo zgodan proizvod za sve koji bi želeli da im ten izgleda nešto lepše, a da istovremeno lice izgleda kao da nema ništa na njemu. Tačnu cenu ne znam, ali sudeći prema ostalim proizvodima ovog brenda, trebalo bi da je nešto oko 2000 dinara.

Bioten Skin Repair Antiwrinkle & Firming Day Cream SPF 15:
Ovo je krema namenjena ženama koje imaju više od 45 godina. Proizvođač kaže da sadrži kavijar i hranljive elemente koji stimulišu ćelijski metabolizam i regenerišu kožu iznutra, vraćajući joj izgubljenu elastičnost i čvrstinu.
Krema je gusta i neverovatno se lako razmazuje, toliko da mi je ovaj testerčić bio za čak četiri mazanja (biće da je to zbog mnogo silikona koje sadrži). Miriše na med, ali se miris ne zadržava. Jaka je krema, baš tipična antiage, ženama sa mešovitom i masnom kožom verovatno bi bila prejaka za dan dok bi onima sa suvom za noć verovatno trebalo nešto znatno hidratantnije. Sve u svemu, ne čini se loša, ali svakako nije za moje godine. Cenu ne znam, ali svakako nije skupa, morala bi biti ispod 1000 dinara.

Gerovital Moisturizing Lifting Cream SPF 15:
Ovo je dnevna hidratantna krema, namenjena ženama preko 30 godina sa suvom i dehidriranom kožom. Trebalo bi da ispravlja nepravilnosti na koži i umanjuje i briše fine linije i bore. Cena je 1550 dinara.
Od tri-četiri Gerovitalove kreme koje sam probala ova mi se najviše svidela. Za moju (mešovitu) kožu nije pogodna za dnevnu kremu, T zona se dosta mastila, ali je bila odlična za noć, ujutro uopšte nisam imala uobičajene suve pečate. Miriše prijatno, klasičan miris kakve imaju kreme, srednje je gustine, a tester je bio dovoljan samo za jedno mazanje (imam nekoliko testera pa sam je koristila više puta).

Multiactiv hranljiva noćna krema:
Ovo je krema namenjena zreloj koži, a proizvođač kaže da je idealno hrani i revitalizuje, sprečavajući prerano starenje kože i stvaranje bora.
Krema je baš jaka i ovaj tester jedva da mi je bio dovoljan za jedno mazanje, biće da je to zato što nema silikone. Ukoliko vam ne smeta što je tečni parafin jedan od glavnih sastojaka i imate fino preko 40 godina i suvu ili normalnu kožu krema bi vam mogla odgovarati, u suprotnom ipak ne.

To je sve za ovaj post, trebalo bi da bude još nekoliko ovog tipa relativno skoro. Ima li smisla ovako nešto? Koliko vama znače testeri kada razmišljate da kupite neki proizvod? Da li vas je neki od ovih proizvoda zainteresovao?


You may also like

16 коментара :

  1. Isto mišljenje imamo za Gerovital H3 kremu. Ja evo trošim već 2 pakovanje kreme, isključivo je koristim kao noćnu kremu, previše mi je masna za dan. Sad sam pazarila i njihove ampule sa hijalurinskom kiselinom, jedva čekam da ih probam.
    Meni su testeri dosta bitni kod izbora kreme jer se lakše odlučim da platim i više novca kad znam da će mi krema odgovarati. Ovako bez testera neke kupovine budu čista lutrija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, testeri su važni, pomažu, naravno, i recenzije i utisci žena kojima verujemo, ali najbolje je kada može da se proba na sopstvenoj koži.

      Избриши
  2. Mozes li mi reci gde si dobila tester za Norevinu toniranu? Ja sam trazila tester za drugi njihov proizvod i svuda su me ubedjivali da ne dobijaju testere. Tako sam bacila pare na kremu koja mi uopste nije odgovarala.. Inace, gde god i koji god tester da trazim (a jaaaako retko to radim) gledaju me kao blesavu i gotovo da me bude sramota, a to je porazavajuce zaista. Prosto mi neobicno da vidim testercice na okupu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U Metropolitenu, na promociji. Za Norevu je moguće da stvarno nemaju testere na drugim mestima pa je možda najbolje da odeš baš na neku promociju. Ja naročito volim promocije na manje prometnim mestima, onda se fino ispričam sa devojkama i daju mi tester ako imaju. Istina je da se testeri generalno slabo dobijaju, od ovih 5 samo sam Multiactiv i Bioten dobila tek tako, u drogeriji :(

      Избриши
    2. Hvala na opsirnom odgovoru :)

      Избриши
  3. Ne volim da koristim testere jer pravi utisak o preparativi za lice imam tek posle 2 nedelje,a nijedan tester ne može toliko dugo da traje, ako se koristi svakodnevno :)
    Što se šminke tiče (puderi, karmini) - to je već druga priča, vrlo su poželjni!

    Dešavalo mi se da me tester kreme za lice oduševi, i kupim kremu, a onda posle 2 nedelje počne da mi ne odgovara, zasiti mi se lice ili šta god.... Tako da im ne verujem :)

    Noreva Exfoliac! Tako bih volela da konačno isprobam nešto od njih! Sviđa mi se kako ti "stoji" tonirana!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istina, pravi utisak se stekne tek nakon dve nedelje, to je i neki moj rok :) Ipak, uvek kažem da na osnovu testera kreme ne mogu da budem sigurna da mi odgovara, ali mogu da budem sigurna da mi ne odgovara :) Recimo Multiactiv krema je preteška za mene, jedan tester je bio dovoljan da utvrdim da nema smisla da kupim kremu.
      Tonirana krema je sjajna, skroz neprimetna, a efekat nesumnjivo postoji.

      Избриши
  4. testeri mogu biti jako korisni...samo nikad se nisam posebno trudila doći do njih (možda bi trebala), jedino u apoteci ponekad upitam testere za kreme za lice i slično, nije mi nikad palo na pamet pitati za nešto drugo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne tražim ni ja često, ali kad me neki proizvod baš zanima obično uspem da nabavim tester.

      Избриши
  5. Draga Sonja, tonirana Exfoliac ima i tretmansko dejstvo, na duži rok smanjuje lučenje masti i suzbija razmnožavanje bakterija odgovornih za akne.
    Ja volim testere. Ako ne preko njih, kako da znaš da li ti nešto odgovara... Da koristiš dve nedelje da se uveriš?
    Ne baš-

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман18.4.14. 00:44

    Dobijala sam gomilu testera preparative koje onako skupim, pa kao da isprobavam kad se ukaze prilika i tako to. I mozda sam to jednom uradila ili dva puta, znam da je bio u pitanju sampon Pantene i nesto za telo, ali ne secam se sta. Na kraju sve to pobacam. Sa Pantenom sam se zeznula, jer sam kupila sampon, ali mi nije odgovarao posle dva-tri pranja. Tako da retko kada iskoristim neki tester. Za dekorativu je druga prica, ali tu se najvise i skrtari.
    Sto se mene tice, mozes da pises i o ekonomiji Zanzibara, uzivala sam citajuci, tako lepo odmorim mozak. :/
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
  7. Šte se tiče preparative, testere uglavnom čuvam za putovanja jer ne volim da teglim ambalažu tamo vamo. Što se tiče dekorative, tako su me u Sephori navukli na njihov prajmer, puder, maskaru... O parfemima da ne govorim, jedno vreme sam samo na testerima "živela" :D
    U apoteci kad tražim tester, ko bubreg da sam tražila. U Sephori su već prepoznali moj potencijal ;)
    Meni testeri zaista mnogo znače, pogotovo ako je skuplji proizvod u pitanju, prošlo je moje vreme mladosti ludosti i gomilanja proizvoda :)

    ОдговориИзбриши
  8. mozda jos neki post o noreva kozmetici?

    ОдговориИзбриши
  9. Super ideja za post!

    Tu Gerovital kremu sam trošila i super mi je bila. Meni testeri znači isto kao i tebi - vidim hoću li odregovati pa razmislim posle toga da li da reskriram ili ne. Uvek se trudim da kada su kreme za lice pribavim bar par kesica :)

    ОдговориИзбриши
  10. Pročitala si mi misli ovim postom, savršena je ideja, i želim još ovakvim postova :DDD
    i sama sam isplanirala nešto slično, ali sačekaću sa objavom, ima vremena.

    testeri su nešto što predstavlja idealan način da vidiš da li ćeš biti zadovoljan konkretnim proizvodom,
    a da smanjiš rizik od pogrešne kupovine. Šteta što su tako nedostupni širem krugu korisnika :/

    ОдговориИзбриши
  11. Exfoliac je savršenstvo! Moj savršeni puder i jedini je ta BB krema. I nemam namjeru da mjenjam.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...