Sephora noviteti - prvi deo

/
20 Comments
Ima dosta noviteta u Sephori ovog proleća pa sam ih podelila u više postova kako ne bi bili preglomazni. U ovom postu detaljnije ću prikazati ružolovku, dvostrani korektor u olovci (za nepravilnosti i podočnjake) i olovku za obrve sa češljićem.
Sephora Glossy Lip Pencil je ruž u olovci na odvrtanje. Formula je kremasta, nekakva prelazna varijanta između balzama i ruža, klizi po usnama poput balzama i ostavlja ih mekanim, ali ostavlja istovremeno i punu boju, poput klasičnog ruža. Završnica je nešto između kremaste i sjajne. Ružolovka ima predivan voćni miris i skroz je ugodna na usnama. Trajnost joj je kao kod prosečnog ruža, znači neka dva-tri sata, a skida se ravnomerno. Trenutno postoji šest nijansi, svaka olovka ima 2,84 grama, cena je 1050 dinara. Ovde možete pogledati swatcheve još jedne nijanse.
Nijansa sa ovih forografija je Pale Pink i slobodno mogu da kažem da mi je u top tri omiljenih nijansi u poslednje vreme, toliko da ćete je verovatno uskoro gledati u postu Proizvodi koje sam potrošila, a ne dešava mi se baš često da dokrajčim neki komad šminke. Nijansa se tako dobro uklapa sa većinom lookova, topla je roze, ali nije od onih krečastih nijansi koje deluje previše upadljivo i neprirodno već je skroz nežna i ženstvena, dobro izgleda i uz minimum šminke i uz upadljive, večernje lookove. Pogledajte je na fotografiji izbliza i na swatchevima na ruci i usnama:
Sephora 143
Sephora prolece 178
Sephora 10HR Fix& Correct Concealer je najnoviji među Sephorinim korektorima. Ovo su dva korektora u jednom, sa jedne strane je korektor za prikrivanje podočnjaka za koji proizvođač kaže da vidljivo zaglađuje fine linije ispod očiju i pruža hidrataciju u kombinaciji sa pokrivanjem i potpuno prirodnom završnicom. Drugi korektor smanjuje vidljivost raznih nesavršenosti na koži - crvenila, fleka, bubuljica itd. Ova dugotrajna formula ne sadrži parabene.

Lista sastojaka:
Korektor sa podočnjake:
-hijaluronska kiselina: hidrira i zaglađuje.
Isodecyl Neopentanoate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Aluminum Starch Octenylsuccinate, CI 77492 (Iron Oxides), Sucrose Acetate Isobutyrate, CI 77891 (Titanium Dioxide), Candelilla Wax, Polyethylene, CI 77491 (Iron Oxides), Di-C12-13 Alkyl Malate, CI 77163 (Bismuth Oxychloride), Phenyl Trimethicone, Dimethicone, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, CI 77499 (Iron Oxides), Lauroyl Lysine, Ozokerite, Caprylyl Glycol, Dimethicone Crosspolymer, Tocopheryl Acetate, Acrylates/Carbamate Copolymer, Aluminum Hydroxide, Silica, Sodium Hyaluronate.

Korektor za nepravilnosti::
-salicilna kiselina: smiruje upalne procese
Isodecyl Neopentanoate, CI 77492 (Iron Oxides), Sucrose Acetate Isobutyrate, CI 77891 (Titanium Dioxide), Aluminum Starch Octenylsuccinate, Polyethylene, Ozokerite, Candelilla Wax, Diisostearyl Malate, CI 77491 (Iron Oxides), CI 77499 (Iron Oxides), Lauroyl Lysine, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Salicylic Acid, Tocopheryl Acetate, Aluminum Hydroxide, Silica.
Ovaj korektor postoji u sedam nijansi, moja je treća najsvetlija, 26 Medium Peach. Pretamna je za moj ten, to se naročito vidi kod pokrivanja nepravilnosti, na podočnjacima to i nije tako upadljivo, biće da njeno žutilo neutrališe tamnu boju mojih podočnjaka. Korektor, inače, košta 1720 dinara.
Sa jedne strane korektor ima tanki vrh, poput olovke za oči i zaista je zgodan za ciljano nanošenje na bubuljice i druga mesta koja želimo sakriti. U vreme fotografisanja za ovaj post nekim čudom nisam imala nijednu bubuljičicu pa sam korektor nanela preko fleke/ožiljka koji mi je ostao nakon ovčijih boginja. Slika govori više nego hiljadu reči pa pogledajte kako je pokrio:
page
Na slici iznad nisam imala puder, Sephorin korektor je jedini upotrebljeni proizvod. Kao što vidite, fleka je znatno manje vidljiva, a imajte u vidu da je ovo jako zumirano kao i da ova nijansa nije idealna za mene, da je nijansu svetliji pokrio bi još bolje. Korektor opstaje ceo dan na koži i mogu reći da sam zadovoljna učinkom.
Druga strana korektora ima karakteristični oblik za ovaj tip proizvoda - stik. Nanosi se lako, ali koža mora da bude jako hidrirana, pogotovo ako vam je okoloočna regija vrlo suva. Pokrivanje je srednje, neće pokriti jake podočnjake, ali će svakako osvežiti lice i poboljšati celokupan izgled. Mana mu je, međutim, što hoće da se uvuče u borice nakon nekog vremena, pogotovo ako su već dublje.
Pogledajte kako izgleda na mojim podočnjacima, trudila sam se da uhvatim razliku pre i posle, ali nije mi baš najbolje išlo, nije toliko upadljivo koliko je uživo:
cats
Sephora Long Lasting Brow Pencil postoji u tri nijanse: light, medium i dark (moja je medium). Proizvođač kaže da formula ove olovke za obrve omogućava lako definisanje ili/i popunjavanje obrva. Cena joj je 1050 dinara.
Olovka mi odgovara, upravo je ova srednja nijansa pogodna za moje obrve. Nije previše braon, a nije ni skroz siva, taman ima onaj ton koji se stapa sa bojom mojih obrva. Postojana je (ukoliko ne trpljam obrve, naravno), a četkica dobro dođe da se obrve zaglade. Iznenadila me je mekoća, u tome je sličnija olovci za oči nego prosečnoj olovci za obrve. Zahvlajujući mekoći na obrvama više izgleda kao senka nego kao olovka i pogodna je ukoliko želite prirodan izgled obrva.
Pogledajte poređenje ove nijanse sa sličnima, s leva na desno: Artdeco broj 6, Sephora medium, Artdeco broj 5, Golden Rose 306.
Sephora prolece 152
Na obrvama (u blažoj varijanti) izgleda ovako:
Sephora prolece 148
To je sve za ovaj post, biće nastavaka. Privlači li vas nešto od ovoga?


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

20 коментара :

  1. Jedva čekam nastavke, jer za sada nisam impresionirana. Jedino ružolovka mi je simpatična, a i nijansa je super. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, kad ja uspem nešto od šminke da potrošim onda je baš dobro :)

      Избриши
  2. Sephora Glossy Lip Pencil i to baš ova nijansa koju imaš mi se najviše dopao :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao što napisah gore, nisam je tek tako skoro potrošila, ne dešava se to meni često :)

      Избриши
  3. Jao, želim sve! Ali olovka za usne me oborila s nogu doslovce!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Olovka je stvarno divna, a i cena je definitivno dobra za ono šta se dobije.

      Избриши
  4. I mene sve :D Čekam nove postove :D

    ОдговориИзбриши
  5. sviđa mi se olovka za obrve posebno, a ni ova olovčica za usne nije loša :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Olovka je bolja nego što sam mislila da će biti, tako je divno mekana :)

      Избриши
  6. Jako mi se sviđa mazalica za usne <3

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман13.4.14. 22:48

    Joj sto je dobra ova olovka za usne O_O
    Ali naravno, nije mi potrebna, jer.... znas i sama :'(
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
  8. Vau, nijansa ruž-olovke mi je savršena, moram nabaviti!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno jeste, već sam je skoro potrošila, mažem je kao da ništa drugo nemam :)

      Избриши
  9. ajme prekrasan mi je Sephora Glossy Lip Pencil ...

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...