Papirići za matiranje - Aura vs Catrice vs Essence

/
35 Comments
Papirići za matiranje ili blot papirići jako su praktičan proizvod o kome se malo piše pa sam rešila to da ispravim ovim postom.
Kao prvo, šta je ovo? To su papirići za upijanje viška sebuma/masnoće sa lica. Koriste se u situacijama kada primetimo da nam se neka regija lica, najčešće T zona sija, a ne želimo da je matiramo dodatnim slojem pudera. U tim situacijama uzme se jedan listić, prisloni na deo lica sa koga želimo da uklonimo višak masnoće i blago pritisne. Papir postaje mastan, a lice ponovo izgleda normalno. Efekat, naravno, zavisi od toga koliko nam se masti koža, nekada je ovo potrebno ponoviti na svaka dva-tri sata, a nekada je dovoljno i samo jednom tokom dana. U svakom slučaju, posmatrajte ih kao sredstvo za brzo matiranje kritičnih delova koje se koristi umesto pudera. Njihova prednost je što ne skidaju slojeve šminke koji su ispod već samo masnoću. Papirići se mogu koristiti na licu na kome ima baš kao i na licu na kome nema pudera.
Papirići imaju različit sastav, a kod dosta proizvođača on čak ni ne piše, ali recimo da se najviše koriste pamuk, seme lana, pirinač, puder i piljevina. Neki imaju čak i salicilnu kiselinu i doprinose smanjivanju lučenja sebuma.
Papiriće bih podelila u dve osnovne grupe. U prvoj su oni koji izgledaju poput papira za pečenja, u drugoj su oni koji izgledaju poput hirurških rukavica. Nije baš stručna podela, ali mislim da ću ovako najbolje dočarati :) Ovi prvi su, po pravilu, iz jeftinije grupe, ovi drugi iz skuplje, s tim što to u inostranstvu ne mora biti slučaj, recimo na američkom tržištu postoje Clean&Clear gumeni papirići po skroz povoljnoj ceni, toplo preporučujem da ih se dočepate ako ste u mogućnosti. Kod nas se od gumenih/elastičnih mogu kupiti Shiseido papirići, ali meni je to zaista previše para za takav proizvod i zadovoljavam se povoljnim papirićima iz prve grupe koji su manje dobri, ali i dalje se mnogo više isplate.
Krećemo od Aurinih:
Aurini papirići dolaze u elegantnom, crno-roze pakovanju sa poklopcem koji se vadi i ponovo vraća na mesto. Kutijica je prilično izdržljiva, neće se uništiti nakon nekoliko nedelja u tašni. Prvi papirić u pakovanju bilo mi je jako teško da izvučem, sa drugima ide lakše, ali i dalje ne onoliko lako koliko bih želela. Ipak, sami papirići su iznenađujuće čvrsti i jedan je dovoljan za uklanjanje viška masnoće sa celog lica. Cena im je 220 dinara i dobije se 50 papirića.
Catrice papirići:
Ovakvo pakovanje mi se ubedljivo najviše sviđa. U pitanju je plastična kutijica koja se otvara, sa pregradicom unutra tako da se listić izvuče u sekundi. Sami papirići su manje čvrsti od Aurinih, ali i dalje dovoljno čvrsti da se ne kidaju kad se zamaste. Cena dođe oko 350 dinara, a dobije se isto 50 papirića.
Essence papirići:
Essence je ranije imao drugačije pakovanje za svoje papiriće, bila je to kutijica poput Catrice-a, ne znam zašto su ga promenili, staro je bilo neuporedivo praktičnije. Ovo novo je kartonsko, po principu kutija u kutiji, papirić se izvlači tako što se izvuče unutrašnja kutijica. Papirići su žućkasti i providni, mnogo tanji od Catrice, a pogotovo Aura papirića i mogu se pokidati kad se zamaste ako ne pazite. Davno sam ih kupila, ne sećam se cene, ali mislim da su nešto oko 300 dinara i takođe se dobije 50 papirića.
Pogledajte kako izgledaju sami papirići, s leva na desno Aura, Catrice, Essence:
Upotrebljeni papirići izgledaju ovako:
Na Aurinom se najmanje vide tragovi upotrebe zato što je najdeblji. Sve u svemu, neke veće razlike između ovih papirića nema, sva tri podjednako dobro vrše svoju ulogu mada opet napominjem da su oni gumenasti bolji, samo ih kod nas nema po razumnoj ceni. Catrice ima najpraktičnije pakovanje (ali ga nema kod nas), Aurini su najizdržljiviji. Za koje papiriće ste se/biste se vi opredelili?


You may also like

35 коментара :

  1. Ja sam probala Avon Solutions i bili su mi ok, neka sredina. Aurine ću probati, ali slažem se da je Catrice pakovanje najpraktičnije. Takodje hoću da probam NYX papiriće. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno ću i ja, vremenom, probati i te papiriće :)

      Избриши
  2. Davno sam kupila zalihu Essence papirića u starom pakovanju i sada se bližim kraju poslednjeg pakovanja pa mi je ovaj tvoj članak došao u pravom trenutku. Dobro je znati da Aurini papirići valjaju jer su najdostupniji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno ne vidim neku konkretniju razliku između ovih papirića, sve se svede na praktičnost samog pakovanja. Gumeni papirići jesu bolji, ali avaj...

      Избриши
  3. Одговори
    1. Анониман30.3.15. 19:36

      Imate i Oriflame papirice za upijanje viska masnoce. Mogu da se nadju na snizenju za nesto manje od 300,00

      Избриши
  4. Ja sam uzela jos odavno neke Essence iz neke LE, bili su na popustu jer se menjao asortiman. Oko 80 dinara su bili. Bas u takvoj kutijici kao Catrice samo je zuta. I jos ih imam, ne koristim ih cesto.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E to su ti stari koje sam spomenula, znam da su jedno vreme bili jako jeftini, ali nisam uspela da ih uhvatim.

      Избриши
  5. Probala sam essence i catrice, i uvijek uzmem jeftinije heh a treba ih imati uvijek, prakticna stvar i naravno uvijek predjem papiricima pa onda matirajucim puderom u kamenu...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, to za jeftinije bi bila i moja logika, svede se na isto :)

      Избриши
  6. Анониман2.4.14. 15:05

    Ćaos, može mala pomoć, pošto sam planirala da kupim neke od ovih, a nisam sigurna kako se tačno koriste, tj nije mi jasno kako je moguće da šminka ostane na mestu nakon što se pređe lice papirićem? Da li se utapka isto kao što bi recimo puder u kamenu, ili se pritisne da odstoji malo? Kontam da mi pitanje smešno zvuči, ali ne znam jer ih nikad do sad nisam koristila :D hvala unapred :)) pozdrav od jelene

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uzmeš papirić, staviš ga na nos, recimo i samo pritisneš lagano dve-tri sekunde, bez trljanja, to je sve :) Ne skida šminku jer nije takav materijal, valjda.

      Избриши
  7. Анониман2.4.14. 15:24

    Jos jedan tvoj koristan post,odlicno uradjeno:),a bas sam se pitala kakvi su ovi Aurini,mislim da cu njih kupiti!Pozz,Kris

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Ok su Aurini, ma ok su i ovi drugi, nije neka razlika u funkcionalnosti, više u pakovanju.

      Избриши
  8. Hvala ti, razrešila si mi misteriju. Dvoumila sam se izmedju Aurinih i Essence, posle tvog posta sam se odlučila za Aurine :)

    ОдговориИзбриши
  9. inače koristim od Essence te papire i volim ih :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Volim ih i ja, samo mi je bilo puno bolje staro pakovanje :)

      Избриши
  10. Probala sam sve gore pomenute cak Sephora i Inglot shvatila sam da isti rezultat dobijem kada od obicne papirne maramice uzmem jedan sloj (posto vecina ima tri sloja) i lepo pokupim mast i to je ti.:)
    prelep post si napisala,uzivala sam :) verujem da ce osobama sa izuzetno masnom kozom jako pomoci ovakav proizvod.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da, obične maramice? A ne ostaju ti mrvice od maramice na licu kad upiju masnoću?
      Hvala :)

      Избриши
  11. Odlična usporedba, sigurna sam da će mnogima pomoćiu izboru. Ja sam koristila samo AD papiriće pa nisam nešto relevantna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Svi se oni svedu na isto, nema neke razlike.

      Избриши
  12. Inglotovi su gumirani, ali cesto ih nemaju u radnji. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ih probala, išla sam da ih kupim pred svadbu baš zato što sam čula da su gumirani i nisu ih imali :(

      Избриши
  13. Ja sam skoro uzela ove Aurine, i moram priznati da su me bas pozitivno iznenadili sa ovako dobrim proizvodom.
    Mada od njih u poslednje vreme, imam jako puno poverenja, jer sve što sam kupila je bilo stvarno vrhunski.

    ОдговориИзбриши
  14. Ja sam htjela uzeti Aura i NYX blot papiriće, ali pošto nemam masno lice, shvatila sam da mi ne trebaju, no međutim, pala sam na LE Love letters Essence listiće, nisam ih ni isprobala, svidjelo mi se pakovanje i uopšte cijela ta Love letters kolekcija. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, ta kolekcija je preslatka, verovatno najlepše dizajnirana njihova u poslednjih nekoliko godina :)

      Избриши
  15. Essence je pre par godina izbacio LE gumirane, to je milina od proizvoda... Uopšte mi nije jasno zašto ih ukidaju, to nije proizvod koji se koristi jednu sezonu i može da "izađe iz mode".
    Nyx je izbacio sad 4 vrste blot papirića, bać sam ih ošmekala, možda ih uzmem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moraću i ja da probam neke, baš da vidim ima li razlike. Čini mi se da nema gumiranih :( Nisam znala za Essence gumirane, a ni meni nije jasno zašto ne mogu da se nađu jeftini takvi, nije to sad nešto ekskluzivno.

      Избриши
  16. Imam aura papirice i ok su. Naravno, sa masnocom skinu i malo pudera, ali mislim da je to skroz normalno

    ОдговориИзбриши
  17. Ja sam pre par meseci uzela Oriflame papirice i to su prvi koje sam ja kupila. Veoma sam zadovoljna lako se vade iz kutijice i lepo upijaju...jedino sto ih cesto nema na stanju kada sam ponovo htela da ih narucim (jer su mi se bas svideli)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ih probala, ne znam čak ni kako izgledaju. Jesu i oni ovog tipa, mislim nisu gumirani?

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...