Illamasqua Powder Blusher Duo - Katie & Ambition

/
28 Comments
drugo 124
Ovu paleticu sa dva prekrasna rumenila imam tačno godinu dana i ne znam ni sama zašto mi je trebalo ovoliko vremena da odlučim da napišem njihovu recenziju. Zaista su divna i opravdavaju cenu, a zašto tako mislim pročitajte u nastavku:
drugo 082
U vreme kada je ova paleta kupljena postojale su tri kombinacije sa po dva rumenila. Mislim da ih više nema u prodaji, bar ih nema na web shop-u (čitateljke iz Hrvatske, ispravite me ako imate tačniju informaciju), ali oba rumenila deo su standardne postave tako da recenzija nije samo udaranje čežnje :) Moju kombinaciju čine Katie i Ambition, a iako sam je kupila prvenstveno zbog nijanse Ambition ustanovila sam da Katie podjednako često koristim i skoro podjednako volim.
drugo 086
drugo 097
Zar nisu prekrasne nijanse?
Illamasqua rumenila jako volim i smatram da u potpunosti opravdavaju cenu, po kvalitetu me nijedno nije razočaralo. Mekana su ( što mi se sviđa pošto ne volim kad moram da trljam četkicom po rumenilu ne bih li dobila pun intenzitet boje), ali se ne mrve, ne truse i ne rasipaju, skoro da nema praha čak ni na ovoj crnoj ambalaži. Izuzetno su pigmentovana, toliko da kod upadljivijih nijansi to može biti i poteškoća mada se savršeno blendaju. Takođe su i postojana i, ukratko, imaju sve osobine koje jedno rumenilo čine dobrim.
Pogledajte još dve fotografije, na prvoj sam uključila blic, na drugoj ne, a onda idemo na pojedinačne utiske:
drugo 104
drugo 116
Katie

Kao što rekoh, ovo rumenilo je bilo iznenađenje. Nijansa je potpuno hladna svetlo roze sa mat završnicom. Kod nje nema dileme da li je topla ili hladna, toliko je očito da je hladna, ima onaj plavičasti podton (magenta), tipična žvaka roze. Logičan zaključak bio je da na meni sa toplim podtonom neće nikako stajati, zato sam i bila u dilemi da li da uzmem ovaj duo ili neki drugi. Ambition sam toliko želela da sam morala da uzmem baš ovaj i nisam se pokajala - uprkos svakoj verovatnoći Katie mi odlično stoji. Izgleda grozno na meni tokom leta, kad pocrnim, dakle stvarno ne bi stajalo ženama tamnijeg tena, ali sada kada sam svetla upravo zahvaljujući njegovoj hladnoći uspem (uz tečni puder, jasno) da izvučem onaj efekat porcelanskog/lutkastog tena koji se kod mene ne postiže lako. Ako ga jače nanesem lepo se slaže sa ljubičastom i ružičastom, kao u kombinaciji iz ovog posta. Na dodir je pomalo neobično, nešto između kremastog i osećaja koji imate kad pipnete bebi puder. Pogledajte i swatch na ruci, naneto prstom i izblendano:
041
Ambition

Ovo je jedna od najpopularnijih nijansi, a nije ni čudo, prilično je univerzalna i lepo stoji većini žena. Zanimljivo je koliko se prilagođava licu, na različitim ženama stoji skroz različito, kao da nije isto rumenilo. Nijansa je neka prljavo roze, sa shimmer završnicom. Sadrži sasvim sitan zlatasti shimmer koji na licu nije upadljiv te ovo rumenilo može zaista za sve prilike. Rumenila koja ovako izgledaju u kutiji na mom licu često dobiju neki čudni narandžasti ton i muka je naći rumenilo koje ostaje roze, a sa ovim dobijem baš to. Drugačije je teksture u odnosu na Katie, nije tako nežno pod prstima i nešto je suvlje. Jako je teško uhvatiti realnu nijansu na slikama, ovo je najbolje šta sam uspela, gore je blendana varijanta, a dole bez blendanja:
066
Na licu je još teže uhvatiti ga kako treba, ali evo ipak:
002
Sve u svemu, od mene maksimalne preporuke za Illamasqua rumenila, baš kao i za ove dve nijanse. Kako vam se sviđaju? Imate li neko Illamasqua rumenilo?


You may also like

28 коментара :

  1. Meni se ipak više svidja Katie, iako je i Ambition super nijansa. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da moram jednog da se odreknem bilo bi mi jako teško da izaberem :)

      Избриши
  2. Obe nijanse su prekrasne, Illamasqua rumenila su super! Meni je užasno žao što su ukinuli Panic, crveno rumenilo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam koje je, nisam znala da su ga ukinuli. Ne znam da li bih imala petlju da ga nosim, ono je baaš intenzivno :)

      Избриши
  3. Prelepe nijanse,Illamasqua pravi neka od najboljih rumenila na trzistu,imam dva i obazavam ih :))

    ОдговориИзбриши
  4. Sve je to lepo al daj post o spustenim kapcima vidim da ti je na listi. :D :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, stvarno me je sramota kad se setim kad sam objavila one prethodne :(
      Potrudiću se!

      Избриши
  5. oba, oba su tako lepa :))
    možda mi se za mrvicu više sviđa Katie :)

    ОдговориИзбриши
  6. Wow super duo, nisam znala da su imali! Ambition je jedno od retkih koje sam potrošila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno si potrošila njihovo rumenilo? :O Nisam mislila da postoji neko takav, ozbiljno!

      Избриши
  7. Predivne nijanse, a bome i ambalaža:D Mislim da se isplati kupovati duo rumenila jer realno količinu jednog rumenila nećemo potrošiti godinama. Imam već par Illamasqa rumenila na listi :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, tako sam i ja rezonovala, pogotovo se isplati za ovako pigmentovana rumenila :)

      Избриши
  8. Illamasqua mi je tiha patnja, naročito njihova rumenilca... <3

    ОдговориИзбриши
  9. Katie je moj favorit! Imala sam nekoliko Illamasqua rumenila, jako su kvalitetna i pigmentirana.

    ОдговориИзбриши
  10. Obožavam njihova rumenila z kamenu (ostala nisam probala pa ne znam :))...Ambition je bilo prvo koje sam kupila i "krivo" je za sva koja su uslijedila :) I da moram odabrati najdraže, bome bila bi to teška odluka!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja imam samo ova, a želim i neko kremasto mada nisam sigurna koliko će biti postojano na meni. Odluka bi bila preteška pa je nećemo ni donositi :)

      Избриши
  11. Анониман30.4.14. 18:32

    Izmedju ova dva, ja biram Tremble :DDD
    Nymph i Disobey su mi privlacni takodje :)
    Nista ne kupujem od rumenila vise, stekam se za njihova i Nars ako Bog da....
    Prelepo ti je ovo, ali zaista prelepo <3
    ps. kontrolisem se maximalno :D
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zašto nisam iznenađena? :D
      Eh, Nars je i meni želja, pusta želja samo, za sada...

      Избриши
  12. Krasan duo rumenila, na wish listi mi je već dugo, predugo :D

    ОдговориИзбриши
  13. Prekasno izgleda na licu! Ovo rumenilo zelim vec godinu dana! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ambition je skroz posebna nijansa, a i Katie je lepotica :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...