Blogorođendan :)

/
76 Comments
Dragi čitaoci, danas je drugi rođendan mog bloga što ćemo proslaviti na prikladan način :)
Prošla je još jedna godina blogovanja, obeležena mnogim lepim proizvodima i trenucima. Objavila sam ukupno 225 postova, spomenula par stotina proizvoda i postavila par hiljada fotografija.
Zanimljivo je da su u samom vrhu čitanosti i dalje postovi o prajmerima i BB kremama iako su napisani tokom prošle blogogodine. Vrlo je čitan i post o Aurinim četkama, a zanimljivo je da i nakon godinu i po dana i dalje redovno dobijam upite u vezi Sephora Color Pop-up Store iako je to bilo limitirano izdanje. Sada je u prodaji nova verzija tradicionalne Sephorine praznične palete, ali ova prethodna je ženama, očito, baš zapala za oko :) Od novijih postova nema sumnje da su najviše pažnje privukli postovi o spuštenim kapcima (prvi, drugi, treći, četvrti deo) pa svečano obećavam da će biti nastavaka samo dok nađem malo vremena vikendom za šminkanje i fotografisanje.
Dosta se toga promenilo otkako sam počela da blogujem, ali i dalje je ovaj blog za mene izvor neizmerne radosti, moje mesto za relaksaciju i odušak. Ništa od toga ne bi bilo moguće bez vas stoga vam beskrajno hvala na posetama, komentarima, predlozima i podršci. 
Rođendan bez poklona nekako ne ide pa ovog puta poklanjam dva paketića :)
U prvom će biti ovaj divni Front Cover set, Colours Of The Catwalk (set se, inače, može kupiti u našim Sephorama). Set sadrži tri pečene senke vrlo nosivih boja, dvostranu četkicu (za nanošenje i blendanje senki), crnu kol olovku za oči sa sunđerom, rumenilo i odgovarajuću četkicu, lak za nokte Bronze Angel i dva ruža, u neutralnoj (Tin Tack) i crvenkastoj nijansi (Copper Mine).
Drugi paketić sadrži dva La Roche-Posay proizvoda - gel za umivanje za masnu, osetljivu kožu i reformulisanu Effaclar Duo (+) kremu, korektivnu negu koja sadrži pojačano delovanje protiv nepravilnosti, sprečava nastanak tragova i ujednačuje teksturu kože lica. Detaljnije o njoj pisala sam ovde.
Da biste učestvovali u ovoj nagradnoj igri potrebno je da popunite Rafflecopter prijavu na dnu posta. Bilo bi lepo da lajkujete stranu na FB-u, ako želite možete i da podelite obaveštenje o nagradnoj igri, ali to nije neophodan uslov, znate da ne insistiram na uslovima koji mogu da ugroze nečiju privatnost. Možete se prijaviti uz pomoć svog Facebook naloga ili/i mejl adrese ukoliko ne koristite Facebook. Nagradna igra otvorena je za sve. Dobitnica će biti određena preko random.org-a u nedelju, 27.4. Srećno!
a Rafflecopter giveaway



You may also like

76 коментара :

  1. Nadam se da sam se dobro prijavila!! :) Ovaj LRP set mi je bas divan!!
    Uzgred tvoj blog je prvi BBlog koji sam pocela da citam,i zato ti jos jednom cestitam Blogo Divan Dan!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesi, bez brige :) Hvala ti, počastovana sam što je baš moj bio prvi :)

      Избриши
  2. Draga, čestitam na blogorođendanu, neka ih bude još mnogo :D

    ОдговориИзбриши
  3. Tek drugi? Meni se cini da mnoogo duze pises :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš! I meni se čini kao da ima jedno 3-4 godine, veruj mi da sam išla da proverim da sam zaista krenula u 2012.! :D

      Избриши
  4. Анониман13.4.14. 12:42

    Awww sretan rodjendan!<3
    Divno darivanje, pokloni su wow! :D

    ОдговориИзбриши
  5. Srećan drugi blogorođendan i da ih proslaviš još mnogo, mnogo :)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман13.4.14. 14:11

    Valjda sam se dobro prijavila, u oba polja mi je pisalo done.:-D
    Srecan rodjendan blogu, svaki dan bar jednom kliknem na blog, zaista uzivam u citanju i savetima. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trebalo bi da onda jesi :)
      Hvala ti puno, divno je pročitati ovako nešto! :)

      Избриши
  7. Srecan rodjendan jednom od omiljenih blogova koje rado citam! <3

    ОдговориИзбриши
  8. Srećan blogorođendan! Nadam se da sam uspešno popunila prijavu, uvek se mučim s ovim (biće da sam matora lol).
    Lepi su i pokloni (mada mi se prvi više sviđa jer je drugi za masnu kožu, a ja imam suvu :-))
    Puno pozdrava i još puno divnih postova ti želim!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesi, bez brige :) Rafflecopter možda deluje komplikovano, ali zapravo je jednostavan i praktično nema grešaka.
      Hvala ti puno :)

      Избриши
  9. Čestitke, neka ih bude još puno puno! <3

    ОдговориИзбриши
  10. Srecan rodjendan. :) Konacno da neko ne trazi hiljadu serova na fb, lajkova i slicno kao uslov da se igramo. :D
    Sve najbolje. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Ne tražim šerove jer je meni samoj uvek nekako neprijatno da šerujem na svom privatnom profilu, anonimne prijave su zakon :)

      Избриши
  11. Srecan srecan srecan! da potraje i da bude uspesno!
    Jako bih volela da osvojim LRP paket, muku mucim sa licem!
    stojisavljevicm@live.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :)
      Nadam se da si se prijavila preko Rafflecoptera, a i ja bih volela da taj paketić dobije neko sa masnom kožom.

      Избриши
  12. Srecan rodjendan!!! Samo nastavi ovako kao do sad...rado te citam!!!

    ОдговориИзбриши
  13. Srecan blogorodjendan draga i da ih bude jos puno :)

    ОдговориИзбриши
  14. *Srećan rođendan!
    Ovo je moj prvi susret sa tvojim blogom.
    Radujem se tome.
    Nagrade su prelepe i ne znam za koju bih se pre odlučila.

    ОдговориИзбриши
  15. Cestitam na blogorodjendanu i zelim ti jos puno, puno takvih!

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман13.4.14. 19:21

    srecan rodjendan i jos puno,puno lepih postova :*

    ОдговориИзбриши
  17. Srećan ti! Iduće godine zajedno slavimo, nadam se :))))))))))))

    ОдговориИзбриши
  18. Milena Mic13.4.14. 20:30

    Srecan rodjendaaaan i da ih bude jos puno! Front cover set je prelep!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Set je super, vrlo nosivi proizvodi.

      Избриши
  19. Srećan blogorođendan! :D Da ih bude još mnogo, mnogo...

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман13.4.14. 22:49

    Srecan ti rodjendan nasa najbolja blogerko :)
    Da jos dugo dugo uzivas u ovome, a i mi sa tobom :*
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
  21. Samo tako nastavi...Uh, divni su pokloni... Stvarno bih volela da dobijem jedan od njih, ali jos ni jednom nisam nesto osvojila...Bice da me random nesto i ne voli...heheh...:) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, nadam se da hoću :) Nisam ni ja od onih koje hoće nagrade, baš ništa nikad nisam osvojila, ali dobro, nikad se ne zna.

      Избриши
  22. Vau, drugi! Čestitam od srca - samo tako nastavi <3

    ОдговориИзбриши
  23. Srećan blogorođendan i puno puno puno uspeha u daljem radu!

    ОдговориИзбриши
  24. Tiajan Pantovic14.4.14. 14:46

    Srecan rodjendaaan :D hahah, prepoznala sam se kad si napisala koji su postovi najcitaniji, njih sam citala par puta :D nadam se da sam se dobro prijavila...pozz :D

    ОдговориИзбриши
  25. Sretan blogorodjendan, draga :) tvoj blog je bio medju prvima koje sam pocela (i nastavila) da pomno pratim!
    Prijavila sam se, taman mi je effaclar duo na izdisaju a nemam ga u BiH kupiti pa drzim sebi fige da ga dobijem :*

    ОдговориИзбриши
  26. Sretan rođendan jednom od mojih najdražih blogova i neka ih je još puno, puno. Odoh odigrati za ovu Sephorinu paletu, divna je :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ah, kako je ovo divno pročitati! Hvala, hvala, hvala! :*

      Избриши
  27. Анониман15.4.14. 10:16

    srecan rodjendan i da uspesno proslavite bar jos 100 rodjendana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Ne mora sto, ali još nekoliko bi bilo lepo :)

      Избриши
  28. Srecan blogorodjendan, pokloncici su predivni! :)
    P.S. Nadam se da sam se dobro prijavila. ♥

    ОдговориИзбриши
  29. Srećan rođendan! Danas nije mala stvar slaviti drugi blogorođendan u moru različitih blogova i ostati čitan. Samim tim, imaš još više razloga za slavlje. Ja sam se najviše puta vraćala postu o BB kremama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Nekako sam baš ponosna i srećna upravo iz razloga koji si navela :) BB kreme su toliko čitane da mi dođe da nakupujem još nekoliko ovih novih što su u međuvremenu izašle (a ne trebaju mi uopšte) da napišem još postova :D

      Избриши
  30. Srcan blogorodjendan!
    Nadam se da samse dobro prijaila

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Ima jedna Slađana u prijavama, od 13.4., ako si to ti onda si se prijavila :)

      Избриши
  31. sretan bbday!
    hvala za postove o spuštenim kapcima!
    ja mislila da meni nejde šminkanje (rijetko se šminkam)
    živjeli! i još mnogo rođendana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :)
      drago mi je da su postovi bili korisni, biće ih još (jednog dana).
      PS Izbrisala sam duple, ne brini :)

      Избриши
  32. Posle praznicne pauze i sa malim zakasnjenejm SRECAN RODJENDAN i od mene :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...