Prokleta dehidracija!

/
52 Comments
Verujem da su jako retke srećnice koje se nikad nisu srele sa problemom dehidracije, a ja definitivno nisam među njima. Sada sam u fazi u kojoj mi je koža tragično dehidrirana, kosa još slabija nego inače i još više sklona pucanju, a nokti kao flis papir. U ovom postu možete pročitati moje kukanje na tu temu kao i o merama koje preduzimam ne bih li problem ublažila ili sanirala.
Dehidracija ili gubitak vode čest je pratilac mešovite kože, toliko da se mešovita-dehidrirana već izdvaja kao zaseban tip. Prepoznajemo je po tome što izgleda umorno, sivo, beživotno, ljušti se i peruta iako je na određenim delovima masna. 

U tekstovima o dehidraciji navodi se mnogo različitih faktora koji utiču na nju i verujem da svaki zaista ima smisla, ali rekla bih ipak da za loše stanje kože osnovni uzrok leži tamo gde i uzrok većine drugih problema - prokleti stres. Pokazaću zašto to mislim kroz analizu uobičajenih uzroka dehidracije:
1) loši vremenski uslovi - vetar, hladnoća, suv vazduh, sunce itd.
Hladnoću i vetar već dugo nemamo, za sunce je rano, prostorije u kojima boravim nisu previše zagrejane.
2) preagresivna kozmetika
Ovo sigurno nije slučaj, jako pazim šta stavljam na lice, naročito u fazama kada mi je koža u lošem stanju, tada izbacim svako sredstvo koje bi makar u najavi moglo da utiče na dehidraciju i koristim samo ona najblaža, namenjena osetljivoj koži.
3) nedovoljno unošenje vode.
Ja sam kamila koja svakog dana uzorno popije oko dva litra vode i tako već godinama.
4) pušenje i alkohol
Nepušač sam, a alkohol unosim u zanemarljivim količinama.
5) loša ishrana
Ok, činjenica je da jedem mnogo toga šta nije pametno jesti, pre svega mislim na slatkiše koji su moj porok broj jedan. S druge strane, zaista unosim i sve šta bi trebalo, ne postoji dan u kojem ne jedem voće i povrće, na posao nosim mini paketiće suvog i koštunjavog voća, trudim se da ishrana bude raznovrsna, ne pijem gazirano, pijem jednu kafu dnevno i plus uzimam komplekse vitamina po potrebi.
Sve u svemu, većinu ovih faktora mogu lako da isključim, a nisam ni drastično menjala navike pa mogu da zaključim da je uzrok jadnog stanja moje kože isključivo stres koji se u poslednja tri meseca drastično povećao. Na obrazima imam pečate suve kože koje i najbolji puder samo još više istakne, borice oko očiju su se produbile, a koža je poprimila sivkast ton, nos mi se ljušti uprkos svojoj masnoći. Evo šta koristim od proizvoda:
  • za čišćenje/umivanje/uklanjanje ostataka šminke koristim Roc Energising Cleansing Mousse. Pena je izuzetno nežna i blaga, podseća me na voljenu Caudalie penu, posle nje lice, makar privremeno, bude mekano na dodir. Šminku sa očiju skidam Mixa dvofaznim sredstvom ili/i Mixa micelarnom koja me je prijatno iznenadila.
  • uveče najpre stavim Sephora Super Regenerating Oil na blago vlažnu kožu lica i vrata, a nakon što se upije namažem Weleda Skin Food. Ovo je vrlo masna krema koja zaista hrani kožu kako joj i naziv kaže i jedino mi u ovoj kombinaciji lice ujutro izgleda normalno. Oko očiju mažem Clinique Repairwear Intensive Eye Cream, odlična je.
  • ujutro namažem Dr. Hauschka kremu od matičnjaka koja je jedna od boljih krema za mašovitu kožu koje sam probala, retko dobro funkcioniše i na suvim i na masnim delovima lica. Oko očiju namažem Yes To Carrots Moisturizing Eye Cream. Ukoliko planiram da stavim puder prajmer mi je neophodan pošto jedino tako koliko-toliko kontrolišem perutanje koje se pojavljuje nakon nekoliko sati.
Kada je reč o kosi, tu se samo vrtim u začaranom krugu. Beskrajno volim dužu kosu i nesrećna sam kada mi je kosa samo do vrata, a silom prilika redovno završim upravo sa takvom. Kosa krene da se nepodnošljivo upetljava, kida, opada, pranje kose postaje noćna mora, a već drugi dan od pranja lokne se pretvore u žalosne froncle i to bude siguran znak da moram da je skratim. Nakon nekog vremena ona poraste i počne da se nepodnošljivo upetljava kida...shvatili ste već :) Počela sam da koristim Davines Hair Building Pack u kombinaciji sa Vichy Neogenic šamponom koji mi se dobro pokazao, a po potrebi ubacivaću i Wella Pro Series After Sun balzam, jeste da ne idem na plažu ovih dana, ali proizvod treba da pruži dodatnu hidrataciju kosi koju su sunce i more isušili pa računam da mojoj presuvoj kosi neće škoditi ni sada. Od prskalica koristim Marakesh Leave-In Treatment & Detangler, prvi utisci su pozitivni.
Imate li vi problem sa dehidracijom? Kako se borite sa njom? Rado primam savete :)


You may also like

52 коментара :

  1. Анониман23.3.14. 13:36

    Imas li ti te proizvoda da uslikas ili ih samo reklamiras koristeci tudje slike?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Komentar je krajnje jadan. Svako otvori moj blog može da vidi da svaki proizvod čiju recenziju pišem slikam iz svih uglova. U 219 objavljenih postova imam preko 1000 fotografija slikanih mojim aparatom. U ovom postu ne radi se o recenziji već o proizvodima koji su u fazi testiranja pa nema još detaljnih utisaka ni fotografija.

      Избриши
  2. I ja imam problema ovog meseca, mislim da je zato što sam kupila novu kremu za lice, očigledno nije dovoljno hidratantna za mene. Ne verujem da je neki od ovih uzroka koje si navela, mada ne isključujem ovo pod 5 xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno utiče i promena vremena, prelaz iz zime u proleće, a nekad je prosto neshvatljivo, bar meni.

      Избриши
  3. Probaj esencijalna ulja ili/i lagana biljna ulja. Mada, ako osećaš da je zbog stresa verovatno jeste i tu možeš malo da učiniš osim da radiš na relaksaciji. U mom iskustvu su se u stresnim situacijama najbolje pokazali suplementi ishrani (vitamini, riblje ulje...) pre nego nešto topikalno. Srećno i opušteno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Pre Sephorinog uljanog seruma koristila sam (Alverde) ulje, nije mi toliko odgovaralo, ali verovatno i nije bilo neko.

      Избриши
  4. Ja bih se složila da je stres glavni problem. Ja imam masniji tip kože, a prvi put mi se to perutanje lica dogodilo kada sam bila hospitalizirana na duži period zbog autoimune bolesti (koju opet uzrokuje stres). Meni su ti prvobitniji simptomi bili baš teški, jako crvenilo na nekim mjestima i ranice, ali se situacija smirila, sada to perutanje koje imam ne bih ni nazvala seborejom, ali u početku je tako izgledalo...za prvu pomoć koristila sam jednu masku koju prave u ljekarni po receptu dermatologa kod kojeg sam bila i to mi je dosta umirilo stanje. Otada sam (već dvije godine od kada sam prvi put primjetila perutanje) koristila razne kreme za osjetljivu kožu, većina njih mi je pomogla, ali ne mogu reći da mi je ijedna u cijelosti riješila problem. Pojavi se i nestane....a problemi sa licem su mi kako vidim najizraženiji u proljeće, a proljeće i jesen je vrijeme kad su alergije aktualne i kad smo najpodložniji stresu pa to vjerovatno to objašnjava. Moguće da je to slučaj i kod tebe...i kod mene su nokti u zadnje vrijeme jako tanki, ali krivim čišćenje...a možda je to i od stresa.

    Meni je jako čudno bilo naviknuti se da mi je koža suha kad je uvijek bila masniji tip...gotovo imam potrebu mazati se kremom stalno...ali mislim da bi to imalo kontra efekt...i da kažu da voda najviše isušuje lice, ali ja dok sam provodila sate u more i uz to trenirala plivanje u bazenu nikad nisam imala taj problem tako da sumnjam da je to baš tako, mislim da se ipak većina svodi na stres. Gledala sam u nekoj dr.Ozu kako je poduže tuširanje toplom vodom glavni krivac dehidracije, ali toga se nisam spremna odreći.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, žao mi je što si imala sve te probleme! Svakako da utiče i ovaj prelaz iz zime u proleće, ali baš sam ubeđena da je stres ključna stvar za sve pa i za kožu. Masba koža itekako može biti i dehidrirana, ovih dana mi se dešava da mi nos sija i istovremeno peruta. Tuširanje toplom vodom zaista se ne preporučuje. Volim je i ja, ali se trudim da je ograničim na telo, lice umivam mlakom vodom.

      Избриши
    2. Анониман16.2.15. 06:18

      Divna je Afroditina pena za ciscenje, bas je blaga i delotvorna! Definitvno je preporucujem. Na Americkom trzistu postoji jedna kolekcija tj marka AVEDA, kazu da su skroz na prirodnoj bazi i mnogo dobri. Kada sam imala slican problem kao ti, ja sam koristila njihov ovaj proizvod http://www.aveda.com/product/6743/16663/Skin-Care/MoisturizeProtect/Botanical-Kinetics-Hydrating-Lotion/index.tmpl. Potrazi po internetu o Avedi, jer mislim da moze da se pronadje i u Srbiji. Ja sam prezadovoljna njihovim proizvodima, samponima, kremica... Super ti je blog, uzivam u citanju. Pozdrav!

      Избриши
  5. Ja nemam neki proble m sa isusenom kozom. Ali neke od ovih proizvoda bas planiram da probam. Uzela sam i tester Weleda Skin Food kreme, pa se bas radujem isprobavanju. Hit mi je prvi komentar. Bas me znaima sta ta osoba misli da ti dobijas tim reklamiranjem proizvoda?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago tebi! Skin Food je zaista hrana za kožu, jaka, masna, ali povremeno baš takva i treba :)

      Избриши
  6. Анониман23.3.14. 19:37

    Imam isti problem kad je u pitanju koza lica. Masna t zona i dehidrirani obrazi. Perutanje;peckanje,crvenilo,svrab itd. Ono sto meni pomaze za dehidrirane obraze je vazelin,takodje i krema Atopic 10%(po preporuci dermatologa). A odlicna stvar kada su u pitanju mitiseri i ljubicaste flekice koje ostaju nakon bubuljica je krema Skinoren kupuje se u apoteci i kosta oko 10e. Zaista smanjuje mascenje,mitiseri su manje vidjljivi kao i fleke. I to je prema preporuci dermatologa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čitala sam sada malo o Skinorenu, vidim da se koristi i kod opadanja kose. Nije nešto šta bih sada smela da probam, ali drago mi je da ti pomaže!

      Избриши
    2. Анониман10.4.15. 22:23

      sad sam tek snimila ovaj blog
      imam jako problema sa dehidriranom kozom, jedino mi pomaze avene krema za netolerantnu kozu
      probala sam i skinoren, i nista....

      Избриши
  7. Анониман23.3.14. 20:18

    Osim ovih proizvoda koje mi je dermatolog prepisao koristila sam Avene kreme,nista posebno. Meni se kao odlicna pokazala Skeyndor aquatherme za dubinsku hidrataciju i Babor krema koja je preskupa i neke Babor emulzije za ciscenje lica koje su mi nevjerovatno.hidrirale kozu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Još neko je nekad komentarisao kako mu je Babor kozmetika pomogla. Nisam ništa probala, nisam čak ni obaveštena, moraću da obratim pažnju. Hvala na komentaru :)

      Избриши
  8. mene su spasili hidratacijski serumi i maske, ovo je prva zima da nisam muku mučila s dehidracijom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod mene je nekako išlo do pre mesec dana i bila sam sva ponosna kako sam uspela da prođem zimu bez dehidracije, a onda propast :(

      Избриши
    2. Potpisujem kolegicu iznad :D
      Inače, odličan post!

      Избриши
  9. Анониман24.3.14. 09:23

    Priča mog života od početka do kraja samo što je meni pored stresa problem i mikroklima u kancelariji koju odlikuje suv vazduh koji mi nikako ne prija. :( Koža mi se na obrazima očajno peruta pa moram redovno da radim piling posle kog obavezno stavljam neku hidrirajuću masku. Bila bih ti jako zahvalna ukoliko možeš da preporučiš neki puder koji previše ne ističe suve delove. A što se nege kose tiče, broj preparata koje ja koristim je odavno premašio razumnu cifru. Sada trenutno koristim šampon bez sulfata na bazi ulja i mogu ti reći da sam prijatno iznenađena kako neguje, a posle njega proteinske maske nekako manje ukrute kosu pa mi se fino dopunjuju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ih, klima baš može opako da isuši kožu, to je kao da fen ceo dan duva u lice :( Što se tiče pudera, manje-više svaki istakne dehidrirana mesta, barem kada je najgora faza, ali ipak ima razlika, naravno. Od skupljih koje imam MUFE HD mi je najbolji, njega mažem kad hoću da izvučem maksimalno pristojan izgled. Iz srednjeg cenovnog ranga mažem Noreva toniranu kremu, a fina je i Artdeco Skin Yoga. Od povoljnijih HM serum je ok za dehidrirane delove, a na nosu ga iskombinujem sa nekim drugim puderom kako se ne bi toliko mastio.
      Koji šampon koristiš ? Ne sećam se da sam imala neki na bazi ulja, ali zvuči dobro, pogotovo za tragično suvu kosu. Meni je ova Davines prva baš proteinska maska (ok, možda je samo prva za koju sam svesna da je proteinska :)) i ne da mi ne ukruti kosu nego bude mekana kao svila!

      Избриши
    2. Анониман27.3.14. 09:12

      Hvala za preporuke, ovih dana planiram nabavku pudera pa ću pogledati sve opcije. Što se šampona tiče, do sada sam koristila dva na bazi ulja. Prvi je Selective Feel the difference Nourishing oil shampoo koji je neko već spomenuo u komentarima i zaista je odličan. Drugi je AlfaParf Precious Oil Tradition Anti Frizz Oil Shampoo koji sam uzela u Liliju i njim sam nešto manje zadovoljna jer se kosa malo brže masti. Oba su bez sulfata i predobro mirišu. Jedina mana tih šampona je što malo lošije odstranjuju ostatke leave in preparata ali to rešavam tako što jednom mesečno operem kosu nekim šamponom za dubinsko pranje ili za masnu kosu (zavisi šta u tom trenutku imam kod kuće)

      Избриши
  10. Анониман24.3.14. 12:16

    Probaj da unosis (barem) litar vode i litar caja (nana i kamilica), meni je pomoglo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vodu stvarno uzorno unosim, čaj ne pijem baš često, istina je da me na poslu mrzi da siđem do kuhinje da ga skuvam. Mogla bih da probam da se nateram :)

      Избриши
  11. Opterećena sam hidratacijom iako nisam u kritičnom stanju. Svašta sam odavde popisala da probam :)

    ОдговориИзбриши
  12. Ne znam tko nema problema s dehidracijom, posebno nakon zime. Odličan post, isama sam puno pisalao tom problemu.Meni najbolje pomažu serumi i maske za hidrataciju. Trebala bih piti više vode ali nikako se natjerat:P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Maske i serumi su jako važna stvar, ove zime sam ih uzorno koristila i imalo je efekta, ali su me stres i 10 dana bolesti uništili na kraju :(

      Избриши
  13. Problem je sveopsti. Svako treba da nadje ono sto mu odgovara, ja ipak uvek u ovim slucajevima navijam za prirodno (Weleda badem fluid ili ulje), ilii dermokozmetiku (Bioderma sensibio light).
    Probala bih uvek da koristim jedan brend, ili srodne brendove, da ne mesam mnogo prirodne, tehno i drogerijske.
    Piling *blagi, enzimski) i maska je odlicna pomoc u ovim slucajevima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svakako da je to pametno, ali mi slabo polazi za rukom, najčešće imam poneki proizvod iz svake grupe :( Piling je dobra ideja, to je nešto šta slabo praktikujem kad mi je koža u ovakvom stanju, a zapravo bi moglo da pomogne. Hvala :)

      Избриши
  14. Meni je koža takodje mešovita, a dešava mi se da mi se peruta nos. Uradim piling sa maslinovim uljem i kafom svaka 4 dana, i mažem kremicu 1-2 puta na dan, plus pantenol na kritična mesta. Meni je lakše da se ,,borim" sa tim, nego sa 1 aknom koja mi je izašla posle korišćenja jedne micelarne, i sa kojoj se borim već mesec dana. :D
    Dr. Hauschka krema je genijalna! Dobila sam tester, i to mi je jedna od najlepših krema za mešovitu kožu koje sam probala. :) Planiram i da je kupim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, a ja bih radije bubuljice nego dehidriranu kožu, njih uspem da prekrijem korektorom i puderom, a ovo mi šminka samo još više istakne :( Dr. H krema je sjajna, prava krema za mešovitu kožu!

      Избриши
  15. Kod mene je presudan san. :)
    Ako ne legnem pre ponoći i ne odvalim bar osam sati izgledam k'o da me poplava izbacila, ne pomažu ni šminka ni preparati ni litre vode. O_o
    Ako se naspavam ne moram ničim ni da se mažem, koža mi blista. :)

    Što se ostalih navika i kozmetike tiče, ono što mi je dosta pomoglo da se izborim sa dehidracijom (uzrokovanom teškom nesanicom u jednom veoma stresnom periodu) je izbacivanje šećera iz ishrane i uzimanje ribljeg ulja. :)
    Znam da ovo prvo zvuči brutalno, ali kad sam, nakon kraćeg vremena, videla razliku nije mi više ni bilo do slatkiša. :D
    Prestala sam da koristim sredstva za čišćenje koja pene i prešla na mleka, gelove, balzame. Koliko god blago te pene delovale, upravo sastojci koji stvaraju penu zapravo isušuju kožu. :(
    I počela sam da koristim tonike, ali ne sa alkoholom (ni slučajno), već one koji sadrže glicerin, aloju, kamilicu, ružinu vodicu, sve su to sastojci koji hidriraju, vraćaju koži odgovarajući ph nakon čišćenja i pripremaju je da primi kremu, serum ili šta već.
    Za kosu možeš da probaš Selective ampule (mineralne i/ili proteinske) i šampon (isto Selective) Feel the difference Nourishing oil shampoo. Nema sulfata i silikona, na bazi je ulja i odlično hidrira kosu.:) Moja je dugačka i kovrdžava, a još je i feniram (dakle uvek u opasnosti od suvoće) i prezadovoljna sam kako je i čisti i neguje, ni traga od isušenosti. :)

    Ja sam se baš raspisala O_o, ali sve što sam navela lično sam isprobala, dalo mi je odlične rezultate, pa se nadam da će nekom biti od pomoći. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam spavalica i 8 sati mi je minimum za normalno funkcionisanje, zavidim ljudima kojima je i 5-6 dosta :)
      Za šećer si verovatno u pravu, loš je ama baš za sve, ali sve šta volim od hrane sadrži ga i uspevam da ga se odreknem samo na kraći period, na duže nema šanse :( Tebi svaka čast!
      Hm, vidiš, meni uglavnom više prijaju pene (ne sve, samo neke tipa Caudalie ili ove Roc) jer mi je posle njih lice mekano makar neko vreme, ali kad bolje razmislim u pravu si, sastojak koji pravi penu mora biti neki od onih koji doprinose isušivanju :O
      Hvala na savetu za ampule, i mislila sam da ubacim neke. Probala sam Selective prošle godine (plave i ljubičaste) i ok su bile, pogotovo one koje su se isprirale. Šampon ubacujem na listu onih kojima treba dati šansu, mislim da nikada nisam imala neki na bazi ulja. Hvala!

      Избриши
  16. Анониман24.3.14. 16:10

    ja imam isti tip koze i kose. Koza masna a dehidrirana a kosa slaba, tanka dlaka, podlozna susenju, upetljavanju itd...
    Problem sam resila na sledeci nacin:
    Lice:
    - za skidanje sminke i umivanje: Effaclar Foaming Gel, Purifying Foaming Gel for Oily and Sensitive Skin
    - oko ociju: balea pads
    - serum: Dior Capture Totale One Essential Skin Boosting Super Serum. Serum ne stavljam svaki dan nego samo tokom problematicnih perioda. Malo cudo u bocici, nema sta ne resava a lice nekako postane "osvetljeno", engleska rec radiant, izgubi ono sivilo
    - krema: Hydra Life Pro-Youth Sorbet Crème - Dior

    Kosa:
    - sampon: John Frieda Luxurious Volume Shampoo
    - maska: Kerastase Ciment Anti Usure. Ovo toplo preporucujem, bas je za takvu kosu - tanku, osetljivu a lomljivu i neznu
    - sprej: Schwarzkopf Gliss Kur Damaged Hair Repair Treatment Conditioner Spray (crni sprej)
    - serum za krajeve: L'oreal Elvive Smooth Intense Anti Frizz Serum
    - ulje: L'Oreal Elvive Extraordinary Oil

    Trebalo mi je dosta vremena da pronadjem sta mi odgovara a sta ne i ovo je neka rutina koja se ustalila jer dalje najbolje rezultate za sada.

    Inace: dobila sam preporuku od dermatologa da za dehidriranu kozu koja se peruta izbegavam masne jake kreme tipa Weleda Skin Food i ulja i da koristim samo one izuzetno hidratantne. Masne kreme daju samo kratkorocan efekat koji traje par sati a onda koza nastavlja da bude dehidrirana. Razlog je sto masna koza i inace proizvodi puno masti + masna krema... too much. U isto vreme kada ima puno masti, kozi nedostaje vode. E sad, kvaka 22 - koza ne moze da proizvede vodu ali zato pokusava da proizvede jos vise masti da nadoknadi dehidriranost jer to je jedino sto moze. Tako da i ono malo vode koje se udavi u gomili masti i ne dodje do celija. Nakon toga sam presla na izuzetno hidratantne kvalitetne kreme i nakon par dana koza mi je bila neprepoznatljiva. Nadam se da nekome koristi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš imam taj Effaclar gel, ali sve me strah da ga koristim, da ne bude i on prejak, moraću da mu dam šansu. Nisam shvatila ovo za Balea pads, na šta misliš? Krema? Taj Diorov serum je bio u okviru seta u Sephori, baš mi ga je hvalila prodavačica, znam da je rekla da je bolji od čuvenog Lancome-ovog.
      Hvala na savetima za kosu, od toga sam koristila samo Loreal ulje i to poslednjih godinu dana. Masku baš želim da probam!
      Čitala sam i ja negde o masnim kremama i dehidriranoj koži i dugo vremena sam se toga i pridržavala, ali u praksi je ispalo da mi nijedna ipak nije vraćala vlažnost koži u ovako kritičnim fazama i da najbolje rezultate ipak dobijem sa masnim kremama. Možda je to zato što pečate dehidrirane kože dobijem tamo gde mi koža zapravo uopšte nije masna - na obrazima, naročito tačno ispod podočnjaka. Moguće da je sa baš masnom kožom skroz druga priča. Hvala na podeljenom iskustvu!

      Избриши
  17. Dehidratacija je moj neprijatelj broj jedan u kada je reč o koži. Mogu da živim sa masnim, ali ne i sa ljuspavim nosem. Iskreno, Weleda SkinFood kremu nisam probala da mažem na celo lice, jer mi se stvarno čini premasnom za takav akt, ali sam je tokom zime mazala na one najugroženije delove, uveče u malo debljem sloju, i moram reći da je odlična kremica. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vala i moj, radije bih još duplo masniji nos nego pečate dehidrirane kože! Tako i ja sa Skin Food, nisam je mazala na mesta gde nije bilo potrebno tipa čela, ali obrazi je željno upiju.

      Избриши
  18. Анониман25.3.14. 00:04

    Gde si kupila Marakesh Leave-In Treatment & Detangler i posto kosta i kako mirise, deluje zanimljivo? :)
    Zapamti - ignorisanje je kraljica zivota bez stresa, znam tezak je to put, nismo roboti, ali treba da oguglas na provokaciju u svakom zivotnom trenutku. Koliko god je to moguce, to ti preporucujem za "dodatnu hidrataciju", provereno pomaze :D
    Skoro sam na blogu sjajna kosa procitala fantastican post o uljima za kosu i kako su kontra-produktivna, tj kako dodatno mogu da isuse kosu i apsolutno se slazem sa tim. Cesto baratamo pogresnim predstavama u mozgu, tako bar ja sticem neki utisak.
    Uzmi onu vodu u spreju (mislim uzmi tufer i navlazi ga vodom pa predji preko lica kad si u mogucnosti) pa prskaj na lice u toku dana pre nego sto toliko popijes ;)
    Naravno, moras i dobre kreme da koristis, ali to je UVEK individualno, pa ne mogu da ti dam neku dobru preporuku, narocito sto nemamo isti tip koze :(
    Sigurno te i bolest iscrpela, poduplaj dozu unosa vitamina C i pij ga uz jelo.

    Zanima me i ova Wella za kosu za zastitu od sunca kako ce ti se pokazati, ja sam mislima vec negde daleko i sad si me naprzila, priznajem :DDD

    Alekta :*


    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod Cvrleta, mislim da je bio oko 1600. Miriše baaaaš egzotično, otprilike onako kako zamišljaš da miriše nešto šta je iz Maroka :D Wella je ok, meni su svi njihovi balzami ok, jak je, a što se tiče hidratacije videćemo, za sada ne vidim razliku u odnosu na druge njihove. Hvala na predlozima za terapiju, trudim se koliko mogu :) Jeste jako uticala i bolest, i dalje se vučem kao prebijena mačka.

      Избриши
  19. Da li mozes da napises malo vise o Sephorinom ulju i Clinique okoloocnoj?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ulje bi trebalo da dobije i zaseban post uskoro, ali ukratko mogu da kažem da jeste dobro, nešto je između ulja i seruma. Stavljam ga na vlažnu kožu i odmah se upije, ne bude lice masno, a kada mi je lice ovako dehidrirano stavim ga čak i ispod pudera kako bi se koža manje ljuštila i zaista deluje. Krema je jedna od najboljih koje sam probala, poput AAE Rich, možda čak za nijansicu bolja, ali ipak prejaka za dan, za ispod korektora.

      Избриши
  20. Анониман25.3.14. 19:50

    I ja osjecam da mi je koza dehidrirana,nemam novca za neke skuplje kreme,pa ako mozes preporucit neku jeftiniju bila bih ti zahvalna.nemam problema s kozom,samo miteseri i koji pristic u one dane...a dok sam bila mladja tj. U pubertetu koza mi je bila super a koristila sam niveini mlijeko za tijelo!!! Da,mlijeko za tijelo za lice,i nikakvih problema nisam imala!onda kad sam pocela radit presla sam na kreme al nikako da pronadjem pravu,ako mi u pocetku odgovaraju za nekih 20 dana vise to nije to.kozi mi fali ono nesto.a i stres utjece na to,jer na poslu imam jednu koja glumi seficu a sve mene zapada da radim...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, verujem, i meni je kao tinejdžerki koža bila super, tek poneka bubuljičica tu i tamo i miteseri, ali ni traga dehidraciji, a sada koristim neuporedivo bolje preparate i imam problema :( Od jeftinijih mi je bila ok Loreal Triple Active, pisala sam o njoj ranije, a mama sada koristi kremu Staroplaninska riznica, ima je u Liliju, nešto preko 800 dinara i tvrdi da joj je, po tom pitanju, jedna od najboljih koje je probala.

      Избриши
  21. RIjetko imam problem sa dehidratacijom, mada mi se nekad zna desiti kada pretjeram sa raznim proizvodima za matiranje.

    ОдговориИзбриши
  22. Meni je se koza perutala strasno i onda sam jednom slucajno kupila pantenol kremu i nevjerojatno ,pomogla mi je nakon svih lijecnickih propisanih krema koje nikako nisu pokagale

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pantenol zaista mnogima pomaže, nažalost kod mene nikad nije imao efekta :(

      Избриши
  23. Isti problem imam i ja, nisam sigurna samo da li mi koza spada u mesoviti ili masniji tip koze, ne znam koja je razlika,imam povremeno perutanje nosa,i u predelu oko obrva, i sve to uzasno izgleda u kombinaciji sa puderom. :) Mislila sam ici kod nekog dermatologa,jel moze preporuka za dobrog dermatologa u Bgd-u?. Meni su i problem i prosirene pore,i izrazeni lazni podocnjaci.... Jos uvek nisam otkrila odgovarajucu kremu a ni puder, imam utisak da mi od kamenog pudera jos izrazenije perutanje i pore,a koristim bourjois flower perfection tecni puder.... ehhh te zenske muke :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da li je mešovita ili masna najbolje utvrdiš po obrazima. Mene na obrazima povremeno zateže koža, povremeno bude suva i peruta se i svako rumenilo opstane bez problema, na masnoj koži nije tako. Nemam preporuku za dermatologa, poslednji put sam bila pre baš dosta godina :( Što se tiče pudera, meni taj nije odgovarao, pisala sam detaljnije, najviše zbog pora koje je punio pa su izgledale kao bele tačke. Mnogima je i dobar, naravno.

      Избриши
  24. Vidim da nisam jedina sa ovim problemom, cak sam isla da mi tacno ustanove tip koze i adekvatnu njegu i rekli su mi razlicito, al sta da se radi. Jos uvjek trazim ''onu'' kremu koja ce mi hidrirati dovoljno kozu lica, a ne da izgleda posle sat vremena da nista nisam stavila. Nekako mi je koza najlepsa posije garnierove kreme za njegu poslije suncanja koja je i za lice i tjelo. Buduci da sam student pa mi je novac problem, najcesce koristim niveu soft, balea zelena krema - aqua i (kada pretekne dovoljno) garnierovu za 24 h hidrataciju. Verovatno zbog toga sto mesam nemam bas neke extra efekte al ajd. I jeste da nije direktno vezano za temu, kada su nokti i listanje noktiju u pitanju, ja i sestra smo resile problem sa 2 stvari - AD kapi koje imate u svakoj apoteci, mazale smo nokte i oko zanoktica i nas ''sveti gral" RIMMEL NAIL MURSE 5 u 1, u CG u Cosmeticu je trenutno oko 1,80e, a inace je oko 3.50e.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...