MAC Strobe Liquid Lotion

/
28 Comments
Kako nam za nekoliko dana konačno dolazi MAC, red je da napišem utiske o jednom od njihovih proizvoda za koje smatram da ih zaista treba imati :)
100
Ovo je moje poslednje MAC mezimče, došlo je do mene zahvaljujući Jeleninoj ljubaznosti, a inače je rođendanski poklon od dragog. Prvo put sam se srela sa njim kada mi ga je stavila šminkerka koja me je šminkala za svadbu i odmah sam znala da je to proizvod koga se moram dočepati. Idemo redom, za početak - šta je ovo uopšte? :) Na sajtu proizvođača nalazi se u kategoriji moisturizers, a po blogovima uz njega obično ide oznaka highlighter. On je, zaista, nešto između to dvoje. Proizvođač kaže kako njegova tečna formula kreira nežni, blistavi odsjaj na koži koji umanjuje vidljivost nesavršenosti i daje sasvim prirodnu blistavost. Lako se nanosi i izuzetno brzo upija, a koža izgleda zdravije i svežije. 
091
093
Pakovanje mu je standardno MAC-ovo, plastična flašica sa pumpicom na vrhu, mehanizam za sada dobro funkcioniše, videću kako će ići kad dođem do kraja flašice. Za cenu od oko 40 evra dobije se 50ml proizvoda. Inače, Strobe Liquid je verzija proizvoda namenjena masnoj koži, za suvu postoji Cream verzija.
098
Najbolja stvar kod ovog proizvoda je to što postoji tako mnogo načina da se koristi. Kao prvo, može se koristiti kao prajmer, dakle pre pudera, kako bi koža izgledala svežije i blistavije. Ovo je naročito korisno kod mat pudera čiji mi se efekat često sviđa na masnom nosu i čelu, ali za obraze želim drugačiju završnicu. Strobe može i da se meša sa puderom. Kombinovala sam ga sa jakim, teškim puderima tipa MAC Studio Fix Fluid ili Revlon Color Stay kako bi na licu delovali prirodnije i manje primetno. 
Svakako, može da se koristi i kao iluminator, na vrhovima jagodica i drugim mestima koja želimo da istaknemo. Ako se nanese u sasvim maloj količini (veličine vrha čiode, recimo) daje samo predivnu, suptilnu blistavost, tako diskretnu da je sam proizvod nemoguće uočiti na licu, izgleda kao da nema ničega, ali efekat je definitivno tu. Deluje nešto u stilu to nisam ja, to je moja Schauma :D Upravo je ovaj efekat ono zbog čega tvrdim da u ovaj proizvod vredi uložiti novac. Ima mnogo divnih iluminatora na tržištu, ali ne sećam se nijednog drugog koji može da učini kožu ovako blistavom, a da je pritom on sam sasvim neprimetan i u potpunosti prikladan i za dnevnu šminku i šminku za posao. Kada se nanese u debljem sloju dobije se efekat iluminatora kakav daju, na primer, Benefit High Beam ili Inglot AMC Face & Body broj 61, dakle hladni, beličasti sjaj, sa prelivanjem boja do rozikaste i ljubičaste.
Zaboravih da spomenem da je Strobe Liquid zaista skroz tečan i da se upije jako brzo. Maksimalno je postojan, ostaje na koži sve dok ga ne skinem.
Pogledajte kako izgleda na koži na fotografijama u nastavku, na prvoj je deblji sloj Strobe-a, a na drugoj tanji:
082
079
Vidite razliku? Na prvoj izleda kao iluminator, na drugoj se samo vidi blistava koža. Pogledajte i kako izgleda na licu, ali imajte u vidu da je njegov efekat jako teško uhvatiti na fotografijama. Prelamanje svetlosti je uvek teško slikati, a ovde je problem i to što ga, nanetog u tankom sloju, aparat ne doživljava (ok, da se ogradim - moj aparat sa mojim fotografskim (ne) umećem). Na licu nemam ništa osim njega, nije kombinovan sa puderom.
090
Kako vam se sviđa? Koji je vaš omiljeni proizvod ovog tipa?


You may also like

28 коментара :

  1. Pipkala sam i na listi mi je želja! Fantastičan proizvod

    ОдговориИзбриши
  2. ode strobe u istoriju ove godine ce da ga discontinue :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, pročitala sam to negde, ali sam mislila da nije tačno pošto ga ima još na evropskim MAC-ovim sajtovima. Ne shvatam zašto ga izbacuju, nemoguće da nije išla prodaja ovakvog proizvoda :O

      Избриши
  3. Koji kvalitetni iluminator preporucujes a da moze da se nadje kod nas? Ovaj mac je divan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ovaj, MAC nam dolazi za 10 dana :) Posle njega Benefit High Beam.

      Избриши
  4. krasan je, baš daje lijep efekt. nešto slično daje i illamasqua satin, no on se više sjaji, ovaj mac baš djeluje kao hajlajter :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, njegova prednost je što je diskretniji u odnosu na slične proizvode drugih proizvođača :)

      Избриши
  5. Danas sam imala priliku da ga prvi put isprobam i odusevljena sam! Naravno, ja sam muski istisnula dve pumpice sto je definitivno previse. :) Dakle, pored ovoga sto si navela dodajem da se trosi u malim kolicinama! Svaka preporuka i od mene!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, skroz malim i onda je savršen! Čestitam na poslu :)

      Избриши
  6. Анониман31.3.14. 22:32

    Jel ima u redovnoj ponudi travel size pakovanje od 30 ml?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam stvarno. Na sajtu vidim da ima, moguće da onda jeste u redovnoj ponudi samo je pitanje da li u svim radnjama.

      Избриши
  7. Not my cup of tea, ali mi se svidja poredjenje sa šaumom. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Sviđa mi se mililitraža i mogućnost da se koristi na više načina (ja bih ga koristila kao prajmer ili mešala sa puderom), još samo da vidim koja će mu cena biti kod nas...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, ogromno je pakovanje za ovaj tip proizvoda, verovatno bi čak bilo pametno udružiti se sa nekim i podeliti ga.

      Избриши
  9. Ostavlja bez daha! Prekrasan je zaista <3

    ОдговориИзбриши
  10. vec mi je na spisku za kupovinu ! Jel znas mozda u kom delu BG ce biti otvoren Mac ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, već stoji reklamni plakat na mestu lokala, to je onaj pored Zare, gde je ranije bio Beneton, u Ušću :)

      Избриши
  11. Анониман3.4.14. 10:43

    Sauma.... he....
    Sta da ti kazem, prelepo ti je ovo, ne mogu da verujem da se MAC zaista otvara u BGu! :O
    Sad cu i ja ko ostali padobranci, znas li gde ce im biti radnja?
    Ijao, samo da otvaranje ne prodje kao HM, ono je bila tragedija vrhunskih razmera :/
    Ovo definitivno ide na listu zelja :)))
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, aha :) MAC će biti u Ušću, sa leve strane Zare, u prizemlju.
      I ja se nadam da neće biti kao sa H/M-om.

      Избриши
  12. Одговори
    1. MAC će biti u Ušću, sa leve strane Zare, u prizemlju. Otvara se 15.4.

      Избриши
  13. Probala sam puno sličnih proizvoda ali svaki mi je bio premastan. Ovo mi se čini kao odlično a i vidim kako lijepo izgleda.

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман15.6.14. 15:30

    Da li je otvorena prodavnica?

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...