Gerovital vitaminsko mleko za čišćenje kože i krema za hidrataciju kože

/
24 Comments
Gerovital 003
U prethodnom periodu imala sam priliku da isprobam neke od proizvoda brenda Gerovital pa u ovom postu pišem o svojim utiscima o njima.
O brendu (preuzeto sa www.gerovital.rs)

Gerovital je rumunska firma, a proizvodi su razvijeni prema originalnoj formuli prof. dr Ane Aslan, koja je posvetila svoj život tražeći formulu protiv starenja, odakle i počinje priča o Gerovitalu. Ana Aslan se smatra pionirom gerontologije i gerijatrije, 1952. je pripremila čudesnu H3 formulu, baziranu na prokainu koji je do tada korišćen kao lokalna anestezija, a pet godina nakon toga Gerovital H3 koncept je i prvi put predstavljen na Gerontološkom Internacionalnom Kongresu u Veroni. Kompanija Farmec iz Rumunije, ubrzo nakon toga počela je proizvodnju krema zasnovanih na formuli dr Ane Aslan i 1967. u laboratorijama Farmec-a proizvedena je prva krema, koja ne samo da regeneriše kožu i smanjuje bore, nego i hidrira i poboljšava kvalitet kože.

Kreme sadrže sve supstance koje su na prirodnoj bazi od biljnih i vitaminskih ekstrata vrhunskog kvaliteta bez dodatnih konzervanasa. Sastojci u proizvodima su različiti u zavisnosti od namene, uglavnom sadrže hijaluronsku kiselinu, ekstrat krastavca, glinu, prirodne antioksidanse, sastojke koji stimulišu proizvodnju novog kolagena i sastojke kao izvor čiste energije koji regenerišu kožu sa neophodnim vitaminima. Tretmane GEROVITAL proizvodima, upotrebljavali su Džon Kenedi, Salvador Dali, Marlen Ditrih, Kirk Daglas i mnogi drugi.

Danas portfolio rumunske kompanije Farmec koja proizvodi Gerovital kreme, čini opseg od preko stotinu različitih proizvoda. Preparati koje se mogu kupiti na našem tržištu podeljeni su u četiri različite palete i namenjeni su damama od 20 godina pa do pozne starosti, tako da svako prema svom tipu kože može odabrati odgovarajuću negu. Proizvodi se mogu kupiti u Beogradu u ulici Tome Maksimovića 7 ili naručiti preko sajta.
Gerovital 017
Prvi put sam čula za Gerovital kozmetiku kada mi ju je jedna čitateljka preporučila i planirala sam da kupim preporučenu kremu (regenerativna krema za noćnu negu) kad budem otišla u Temišvar. Tamo sam blaženo zaboravila o kojoj se kremi radi, a kako su na proizvodima natpisi bili samo na rumunskom nisam na kraju ništa ni kupila. Nedavno mi je naš uvoznik Gerovitala poslao na recenziju vitaminsko mleko za čišćenje kože i kremu za hidrataciju kože pa sam ipak imala priliku da se upoznam sa ovim brendom. Zanimljivo je da je moja mama znala za Gerovital i to još od pre dobrih 20 godina kada su se njihovi proizvodi bili baš popularni ovde i mogli su se kupiti kod švercera na lokalnim pijacama :)
Gerovital 005
Vitaminsko mleko za čišćenje kože

Šta kaže proizvođač:
Proizvod je prirodan, bez konzervansa, sadrži antialergijski parfem i organski ekstrakt Edelweiss-a. Celokupna Gerovital plant linija posvećena je ženama starosti od 20 do 45 godina i ispunjava zahteve negovanja lepote. Mleko je idealan proizvod za efikasno čišćenje, uklanjanje šminke i nečistoće sa kože.
Igra važnu ulogu u hidrataciji jer je koža vitamizirana Herbatonic kompleksom, vitaminom A i ekstraktom organskog Edelweiss-a i vitamina koji dodatno štite kolagen i elastin, što dovodi do sprečavanja i ublažavanja bora. Koristiti ujutru, uveče i tokom dana, onoliko puta koliko je neophodno da se očisti lice. Naneti na lice, vrat nežnom masažom, a zatim ukloniti pamučnim tuferom. 

Šta kažem ja:
Mleko je u standardnom pakovanju za ovakav tip proizvoda, u pitanju je flašica sa otvorom odgovarajuće veličine tako da se mleko ne prosipa. Flašica sadrži 150ml, a košta 550 dinara. Ima blag biljni miris koji se ne zadržava. Moram priznati da sam se potpuno odvikla od upotrebe mleka za čišćenje lica pa mi je ovaj proizvod bio pomalo neobičan, ali zapravo mleka jesu praktična pošto jedan proizvod uklanja i šminku sa očiju i šminku sa lica. Mleko sam koristila na dva različita načina: 1) stavljala sam ga na tufer i onda uklanjala šminku i čistila lice  i 2) sipala sam ga na ruku i onda mazala na lice, nežno masirala i potom uklanjala tuferom. Prvi način je efikasniji ako je glavni cilj skidanje šminke sa očiju, a drugi je bolji za skidanje tečnog pudera i ostale šminke sa lica, lakše je rastopi. U oba slučaja posle bih isprala lice. Ne ostavlja mastan film i lako se uklanja. Pretpostavljam, ipak, da bi ovo mleko najviše odgovaralo ženama sa suvom kožom i to za nežno čišćenje lica tokom dana kako koža ne bi zatezala pošto uopšte ne isušuje, a omekšava kožu.
Gerovital 007
Gerovital 010
Krema za hidrataciju kože

Šta kaže proizvođač:
Ova krema je idealna za hidrataciju kože, čak i za kožu sklonu aknama i ispucalim kapilarima. Kombinacija gline i hidroviton kompleksa sa prirodnim uljem jojobe, kakao puterom i nevenom pomaže u ponovnom uspostavljanju prirodnog zaštitnog sloja koji štiti kožu od dehidracije i agresivnih faktora iz okruženja zahvaljujući kombinaciji vitamina (C,E) sa ferulinskom kiselinom, ekstraktom riže i glinom. Ekstrakt nevena i specijalna glina imaju intenzivan smirujući i lekovit efekat na kožu.
Nežnom masažom, u jutarnjim časovima, naneti kremu na lice, vrat i dekolte, nakon čišćenja i toniranja. Ova krema je takođe odlična podloga za šminku. Ovo je hipoalergenski proizvod.
Gerovital 023
Gerovital 012
Gerovital 020
Krema dolazi u kutijici zapremine 50ml sa zaštitnom folijom ispod poklopca tako da možemo biti sigurni da nije već otvarana. Cena joj je 850 dinara i pripada liniji H3 Evolution koja sadrži različite proizvode za prevenciju starenja kože i saniranje posledica.
Gerovital 026
Gerovital 028
Krema je žućkaste boje i jačeg, pomalo neobičnog, mirisa. Nije neprijatan, samo nije tipičan miris koji srećemo kod krema. Iako vrlo gusta, pod prstima postaje gelasta i lako se razmazuje. Ne spada u sasvim lagane kreme i treba joj nešto više vremena da se upije, a potom mi lice izgleda osveženo i zdravo, osim masnog nosa koji izgleda...pa masno. Spada u dobre podloge naročito za pudere koji su skloni tome da skliznu sa lica i nakupe se u vidu fleka, ova krema ih dobro drži pod kontrolom, nekako bolje prionu za lice. Moj problem sa njom je upravo jako mastan nos koji nakon sat-dva počinje gadno da prosijava te kremu ne bih preporučila ženama sa masnom kožom, ali bi trebalo da odgovara svim drugim tipovima. Iako je ovo u principu dnevna krema, prebacila sam je na večernje mazanje i to u debljem sloju, kao neku vrstu regenerativne hidratantne maske i kao takva mi najviše odgovara. Ujutro lice bude mekano i za dan mi je onda dovoljna i neka sasvim lagana kremica.

Da li ste probali neki Gerovital proizvod?


You may also like

24 коментара :

  1. Secam se Gerovitala, baka koristila :)) Nisam ih videla ovde ali moglo bi da se proba.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман2.3.14. 12:58

    Ima li to mleko za ciscenje parabene u sastavu? :)

    ОдговориИзбриши
  3. Čula sam i ranije za gerovital, ali nisam ništa njihovo koristila. Za sada i nemam u planu, jer sam skoro promenila rutinu. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Nikada čula, ali nije za moju kožu :)

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam čula za ovaj brend, ali dobro je probati nove stvari!

    ОдговориИзбриши
  6. Meni je Rumunija komšiluk, pa tamo kupujem Gerovital. Koristim H3 dnevnu kremu i H3 serum oko očiju. H3 je odlična linija, ja sam prezadovoljna njihovim kremama. Sledeće planiram da probam ampule sa hialurinskom kiselinom.
    Ova krema iz recenzije pripada liniji Aslavital (ne H3), koja se preporučuje osetljivoj koži, jer proizvodi iz ove linije su hipoalergeni, bez parabena, boje, mirisa, sa ektraktom goje i argile.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova krema sadrži parabene i to čak 4, vidi se na fotografiji liste sastojaka.

      Избриши
  7. čula sam za gerovital ali nisam ništa isprobala do sad :)
    moram da ti pohvalim fotografije :)

    ОдговориИзбриши
  8. Ja ih obožavam, već godinu dana obavezno imam makar nešto od njih u svojoj rutini :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da? :O Pa super, moram jednom detaljno da te ispitam šta si sve probala.

      Избриши
  9. Nisam čula za ovaj brend. Vrlo zanimljivo, možda nekada dođe i k nama, a onda bih probala hidratantnu kremu.

    ОдговориИзбриши
  10. Ni ja nikad čula :/ možda da u ponudi imaju kakvu matirajuću onda bih znala za njih :-D

    ОдговориИзбриши
  11. Pazarih par proizvoda u Temisvaru danas, podlegla sam uticaju i kupila cak i micelarnu, pa cemo videti kako ide. Nocna krema Gerovital Plant ne sadrzi alergene i parabene, pa je zato uzeh, prvi utisak je da mi se svidja miris, cvetni. :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...