EOTD - Black, black!

/
32 Comments
090
Nisam već dugo objavila post ovog tipa pa ću iskoristiti look urađen za forumski zadatak :)
108
ing096
098
Koristila sam:
1) MAC Paint Pot u nijansi Painterly kao bazu;
2) Bourjois Contour Clubbing olovku u nijansi 41 Black Party (unutrašnji deo gornjeg i donjeg kapka i tanja liniaj uz trepavice);
3) Crni ajlajer/senku iz Sephora IT Palette (nanosila sam ga kosom četkicom iz ove palete u debljem sloju uz ivicu gornjeg i donjeg kapka i potom razmrljala Sephorinom smudge četkicom)
4) Crnu senku iz Illamasqua The Naked Stragers Neutral Palette (duž gornjeg i donjeg kapka plus na obrve, s tim što je ovo poslednje ipak bio promašaj, bilo bi bolje da sam se držala svojih standardnih boja)
5) Benefit They're Real! maskaru
6) Ardell Demi 120 veštačke trepavice uz Aurin lepak za trepavice.
104
Previše crno za vaš ukus ili može da prođe? :)


You may also like

32 коментара :

  1. odlično, nešto slično nosim vrlo često :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Super, tako se cesto sminkam za izlaske. Nije previse zacrnjeno i definitivno moze proci. :-)

    ОдговориИзбриши
  3. meni se baš dopalo. čak mislim da nisi pogrešila
    sa obrvama, meni deluje dobro kad ovako pogledam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, mada se meni baš ne sviđaju, ali bilo je kasno da promenim :)

      Избриши
  4. Volim crni look na očima, iako ga ne radim često. Ovo izgleda baš lipo. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Jao jako je lepo. Vrlo je prakticno kako si to nanela ispod oka i onda se jako lepo vidi!

    ОдговориИзбриши
  6. Ja zbog ovih look/ova samo znam tvoje oči, ili bolje oko :D
    Nadam se da ću te prepoznati na nekom od blogerskih viđanja, a ako se to slučajno ne desi (a mislim da smo se bar jednom do sada mimoišle), molim te sapleti prvu osobu sa crvenom kosom koju ugledaš. Garantujem da sam to ja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hej, ali mi se jesmo upoznale :) U Metropoliten salonu, onda kada je bilo samo nas nekoliko :) Setićeš me se sigurno kada me opet budeš videla.

      Избриши
    2. Eto, onda verovatno nisam spojila lik i delo :)

      Избриши
  7. Ma kakvi previse! Ovo je prelepo! :)

    ОдговориИзбриши
  8. bas je fino i lepo Coxy !! Ja bih samo obrve ipak onako kako ih i inace radis ...=0

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) I meni su bolje obrve na uobičajen način, ali bilo je kasno da promenim.

      Избриши
  9. meni je lijepo sve, pa i obrve koje se tebi ne sviđaju :)

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман6.3.14. 10:56

    Meni je ovo odlicno! Podrzavam jacu sminku, a tebi odlicno stoji :)))
    Mozes li mi napisati koji si Aurin lepak koristila i kakav je sto se tice postojanosti?
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Lepak je ovaj: http://www.aura.co.rs/media/catalog/product/cache/7/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/e/lepak_1.jpg
      Prozirni piše, ali je zapravo bele boje, a tek na očima postane proziran. Dobar je po pitanju lakoće lepljenja (a ja sam smotuša), što se tiče trajanja ne mogu ništa da ti kažem, ovo je bio prvi put da sam ga stavila, a držala sam samo 2 sata. Danas ga imam ponovo i to na duže pa javljam kakav je ;)

      Избриши
    2. Анониман8.3.14. 01:02

      <3 si, hvala na odlicnom odgovoru :*

      Избриши
  11. Sviđa mi se! U poslednje vreme se često šminkam tako, koristim Naded Basics pa ne bude baš crno kao tvoj look, ali oblik je isti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Naked Basics je taman za ovako nešto u blažoj varijanti :)

      Избриши
  12. Nego što nego može da prođe, pohvala i za umjetne trepavice, uopće se ne kuže dok se dobro ne zagledaš.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...