Dešavanja ovog meseca

/
29 Comments
U ovom postu možete da pročitate utiske i pogledate fotografije sa promocija kojima sam prisustvovala prošlog meseca kao i sa jednog događaja drugog tipa, s tim što sam dosta toga i propustila pošto deset dana praktično nisam ustajala iz kreveta :( Ima mnogo fotografija, nije moglo drugačije pa ćete možda morati malo da sačekate da se učitaju.
Parfimerija Metropoliten (ugao ulica Kralja Petra i Zmaja od Noćaja) organizovala je prvi Otvoreni dan za blogere gde su svi mogli da se detaljnije upoznaju sa parfemima i kozmetikom brojnih brendova koji se tu prodaju kao i da isprobaju testere proizvoda koji ih najviše interesuju.
Uvek divno aranžirani proizvodi
Bila je tu i limitirana kolekcija Dr. Hauschka šminke. Rumenilo je vrlo nežno i diskretno, naročito pogodno za žene svetlijeg tena, duo palete senki su lepo iskombinovane i pristajale bi većini žena, a moj lični favorit je olovka za oči u braonkasto-sivkastoj nijansi koja se pokazala kao izuzetno postojana, preživela je čak i trljanje.
Bilo je tu mnogo zanimljivih testera, izabrala sam Bioderma micelarnu koja mi je već sto godina na listi micelarnih koje planiram da isprobam, Guam Azione Rapida, intenzivni samozagrevajući tretman protiv celulita, Dr. Hauschka kremu od matičnjaka namenjenu mešovitoj koži (divna je!) itd.
Deo Weleda asortimana
Deo sa parfemima koji su zaista posebni i atipični
U istom danu promociju svojih proizvoda organizovao je i Gerovital. Mesto druženja bio je vegeterijanski restoran "Radost fina kuhinjica", Pariska 3, vrlo neobičan i zanimljiv ambijent, to je jedan od onih restorana u preuređenom stanju koji ostavlja utisak domaće, prijatne atmosfere. Imali smo priliku da čujemo nešto više o asortimanu kao i da isprobamo dosta proizvoda. O Gerovitalu pisala sam detaljnije u ovom postu.
Ko kaže da vegetarijansko posluženje ne može da bude izuzetno ukusno :)

La Roche-Posay predstavio je novitet u nezi problematične kože: EFFACLAR DUO +,korektivnu negu koja sadrži pojačano delovanje protiv nepravilnosti, sprečava nastanak tragova i ujednačuje teksturu kože lica.
Prezentacija je održana u predivnom ambijentu hotela Zira (prosto mi došlo krivo što ipak nisam tamo pravila svadbu, a bio mi je u užem izboru :D), goste je pozdravio dr Marko Stamenović, medical area menager La Roche-Posay Srbija, a predavanje na temu „Psihološki aspekt akni“ je održala prof.dr Meri Tadinac, sa Odseka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu. O kategorizaciji i lečenju akni govorila nam je doc. dr Mirjana Milinković sa Klinike za dermatovenerologiju Kliničkog Centra Srbije.
Kod Effaclar duo + inovacija je Procerad™ koji aktivno deluje protiv nepravilnosti. To je patentiran ceramid koji štiti od pojave crvenih ili smeđih fleka. Efikasnost je vidljiva već nakon 24 sata: nepravilnosti su vidljivo manje crvene, nakon 8 dana znatno su manje, a nakon 4 nedelje pore su odčepljene i koža izgleda čisto. Kožu sklonu nepravilnostima karakteriše jedinstvena vrsta osetljivosti. Tekstura EFFACLAR DUO [+] proizvoda istovremeno je gusta, glatka, nelepljiva i nemasna, brzo se upija bez potrebe za trljanjem (to može pogoršati upalu) i pruža koži potrebnu hidrataciju. Pruža umirujući, dugotrajni matirajući efekt koji suzbija sjaj tipičan za masnu kožu. Proizvod je bez parabena, hipoalergen, nekomedogen i sadrži termalnu vodu La Roche-Posay.
Posluženje je bilo savršeno

Od Aure sam, potpuno neočekivano, dobila presladak paketić za Osmi mart. Bila sam, nažalost, tada previše bolesna da se dignem iz kreveta i zahvalim pa sa zakašnjenjem - hvala, Aura, divan je paketić, naročito mali USB u obliku Aura Nano ruža!
I, za kraj, nešto šta nema veze sa kozmetikom. U subotu su bili Mladenci, a to je (za neupućene) praznik koji obeležavaju parovi koji su se venčali tokom prethodne godine. Po tradiciji, to je dan kada bez najave može da im svrati u goste svako ko je bio na venčanju, a običaj je da se novi bračni par daruje nekim praktičnim poklonom za kuću kako bi im se pomoglo pri formiranju novog doma. Istovremeno, to je prilika da nova domaćica prikaže stečeno kulinarsko umeće :) Praznik se, inače, obeležava kao uspomena na stradanje četrdeset Mučenika Sevastijskih, koji su za Hristovu veru postradali 320. godine. 
Meni je tradicionalno posni (bez namirnica životinjskog porekla sa izuzetkom ribe), a mlada tog jutra pravi jedan poseban kolač - Mladenčiće kojih mora biti tačno 40, nijedan više ili manje. Ima mnogo recepata sa priličnim varijacijama, a ja sam se držala onog starinskog:
Izmrvila sam u šerpici kockicu svežeg kvasca, posula ga dvema kašičicama šećera i dvema kašikama brašna i prelila sa 300ml mlake vode, poklopila i ostavila da naraste. U posudu za mešenje ubacila sam brašno (njega uvek stavljam po potrebi, ali recimo da sam za početak stavila nekih 400 grama i posle postepeno dodavala još), dodala kašičicu soli, pola čaše ulja i narasli kvasac i zamesila mekano, elastično testo koje sam ostavila nekih pola sata da nadođe. Naraslo testo podelila sam na četiri jednaka dela i kalkulisala sa različitim veličinama kolačića kako ne bih imala previše viška testa. Vadila sam kolačiće čašom za Campari na kraju, a poslednji, četrdeseti Mladenčić bio je nešto veći i njega sam napravila u obliku srca. Svaki kolačić izbockala sam na nekoliko mesta procvetalom grančicom trešnje (uzima se procvetala grančica bilo kog drveta koje donosi plodove, a ukoliko je zima bila hladna pa cvetanje još nije počelo koristi se grančica bosiljka). Premazala sam ih uljem i ostavila da odstoje još nekih dvadesetak minuta. Pekla sam ih na 180 stepeni nekih 25 minuta i još vruće premazala medom (ovo se obavezno radi pošto simboliše sladak život bračnog para). I evo ih (jedan deo, ostali su bili na drugim tanjirima):
Srećni Mladenci! :)



You may also like

29 коментара :

  1. Nikada ranije nisam ćula za mladenčiće, ali mi je recept skroz primamljiv. :) Srećni mladenci! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisi? :O A ja mislila da baš svako odavde zna za njih, pisala sam detaljnije samo zbog čitateljki iz drugih zemalja. Hvala :)

      Избриши
  2. Pa sretno mladencima, kolacici izgledaju ukusno, rado bih jedan, dva,tri :D
    Nisam znala za taj obicaj, bas je simpatican.
    Weleda asortiman bas mami bojama, odmah pozelim nesto kupiti

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) I mene mami, baš sam mnogo proizvoda probala u poslednjih nekoliko meseci, a imam i još par na listi čekanja.

      Избриши
  3. Анониман26.3.14. 14:44

    Mladencici su starinski obicaj i ja se jako obradujem kad cujem da mladi parovi to postuju. Uglavnom su prioriteti razne druge djakonije tj. kulinarski specijaliteti. Divno od tebe sto si se toga setila i divno opisala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bilo je i druge hrane, naravno, ali njih sam morala da napravim i baš sam im se radovala :) Hvala!

      Избриши
  4. Sretno mladencima :-)
    Prvi put cujem za taj obicaj, ali kako to sa obicajima ide, variraju od kraja do kraja, mislim da to kod nas nema, barem u ovom dijelu BiH gdje sam ja.
    Mada, moram priznati, da ne pazim na nista od toga, niti obiljezavam post i vjerske praznika. Ali lijepo je to, mozda pocnem nekada barem djelimicno kada budem imala djecu da ipak odrastaju sa koliko toliko nase tradicije. :-)
    Slike iz te vase Metropoliten parfimerije me uvijek oduseve. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Baš sam iznenađena što ne znaš za ovo, nekako sam mislila da toga ima i kod vas, da je šire rasprostranjeno. Nisam ni ja tip koji generalno drži do običaja, mnoge smatram prevaziđenim, ali neke tradicije su mi lepe, sviđa mi se kako je zamišljeno proslavljanje ovog praznika.
      Metropoliten je stvarno jedno divno mesto :)

      Избриши
  5. ocekujem utiske o gerovital kozmetici. Ovaj usb je pravi secer

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pisala sam utiske o mleku za čišćenje i kremi, imam još i kremu protiv strija, ali kod takvog proizvoda ne znam koliko uopšte mogu da proverim efikasnost, sigurno neće delovati na strije koje imam već 15 godina, a nove u ovom periodu ne dobijam (da kucnem o drvo :D). Usb je divan, sjajna ideja!

      Избриши
  6. jel znas mozda cenu ovog Effaclar duo inovativnog proizvoda?? Ako se odlucim za njega,to ce biti poslednji trzaji za moju kozu lica!! :) Nego,cestitam ti Mladence,jedan vrlo lep praznik,ali dosta ljudi slabo zna njegovo pravo znacenje,bas mi je drago sto si pisala o tome!! Ja jos nisam stigla do te faze,ali Boze zdravlja,pa ce i toga biti!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čini mi se da je nešto oko 1600, ali nisam sigurna. Hvala ti :)

      Избриши
  7. Dr. Hauschka krema od matičnjaka me sada jako zanima ...=0
    prelepo ti i ukusno izgledaju ovi tvoji kolacici
    sretni mladenci !
    zvuci bas simpaticno taj obicaj , najvise zbog kolaca =))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Krema je super, mnogima se baš sviđa, a mislim da su proleće i leto taman pravo vreme za nju.
      Hvala ti :)

      Избриши
  8. Prvo divote od kremica, pa onda naoko zamamna klopa, a onda ugledah ono lice sa aknama, jaoj :-D

    Čestitam Mladence, sa zakašnjenjem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, da, bilo je mnogo takvih fotografija, čak i gorih, prosto me došlo sramota što sam se ikada žalila na svoju kožu, neki ljudi zaista muku muče :(
      Hvala ti :)

      Избриши
  9. Nažalost Mladenčiće nikada nisam imala priliku da probam a čula sam za njih, za razliku od novođečenih mladi :D - tvoji deluju ukusno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Fini su Mladenčići, naročito dok su još topli.

      Избриши
  10. Jooj nikad čula za taj praznik, baš si me raznježila <3

    Super događanja ovaj mjesec, mene zanima SVE :D posebno Gerovital jer ga nema kod nas :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Simpatičan je skroz, nije tradicija koja danas zvuči besmisleno :)

      Избриши
  11. Анониман27.3.14. 14:58

    Mladencici su epic win :)
    Srecno, slatko i dugo vam bilo u bracnoj zajednici mladenci!
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
  12. Divan mesec, divne fotke i desavanja ;) :***
    Ni ja nisam cula za mladencice :DDDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je bilo lepih momenata :)
      Skroz sam iznenađena što toliko ljudi nije čulo za ovo, mislila sam da to svi iz Srbije znaju!

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...