Weleda fluid od irisa, fluid od divlje ruže i krema za negu oko očiju od divlje ruže

/
32 Comments
010
U prethodna dva meseca koristila sam Weledine kreme, a u ovom postu možete pročitati moje utiske o njima.
"U harmoniji sa čovekom i prirodom" je moto iza koga stoje 90 godina duga tradicija i iskustvo, jednim imenom nazvani WELEDA.
Weleda je nemačka prirodna kozmetika koja se pri izradi svojih proizvoda oslanja na moć biljaka iz organskog i biodinamičkog uzgoja. Kombinacija ekstakata bilja, finih biljnih ulja i mirisnih komponenata, čini Weleda proizvode privlačnim, izuzetno delotvornim i dobro podnošljivim.
Svi Weleda proizvodia su sa NaTrue sertifikatom što je potvrda za najviši standard prirodne i organske kozmetike.
Weleda ima širok asortiman proizvoda podeljen u nekoliko linija i namenjen kompletnoj nezi lica i tela. U okviru Weleda asortimana nalaze se i proizvodi za negu beba i dece kao i proizvodi za negu trudnica i dojilja.
*preuzeto sa sajta metropoliten.rs

O Weledi se zaista može reći mnogo toga, ali neću dublje ulaziti u priču o samom brendu kako ne bih preterala sa dužinom posta, biće prilike u budućnosti. Kako bih objasnila koliko mi se sviđa filozofija ovog brenda mislim da je dovoljno da kažem da sam rešila da jednog dana za svoju bebu koristim proizvode iz Weleda baby linije.
Ovog puta koristila sam Weledine proizvode za negu lica. Kad god kupujemo kreme tu je dilema koja bi iz asortimana bila idealna za nas. Weleda ima nekoliko linija namenjenih nezi lica pa pročitajte kako su podeljene i kako sam birala kreme za sebe:
1) linija sa narom koja učvršćuje kožu i odgovara ženama zrele dobi.
Nisam je uzela u obzir jer mi je još uvek rano da eksperimentišem sa ovom linijom, biće vremena, a čula sam da je serum zaista odličan.
2) linija sa bademom namenjena osetljivoj koži
Ovde postoji varijanta kreme za suvu i fluida za mešovitu kožu, ali ipak je nisam uzela u razmatranje, valjda zato što sam nekako navikla da badem povezujem sa suvom kožom.
3) linija sa divljom ružom koja ublažava fine linije i štiti od isušivanja
I ovde postoje varijante namenjene suvoj odnosno mešovitoj koži, s tim što treba da napomenem da ove za mešovitu iz nekog razloga večito nema u Liliju pa je Metropoliten najsigurnije mesto za kupovinu. Bila sam u dilemi da li da kupim fluid sa divljom ružom ili sa irisom pa sam se temeljno raspirivala i divlja ruža definitivno ima više fanova. Međutim, kako mi je pravi, autentični miris ruže kakav imaju prirodni kozmetički proizvodi iz nekog razloga jako odbojan plašila sam se da neću moći da je koristim pa sam na licu mesta ipak prelomila u korist irisa, ali sam dobila tester kreme od divlje ruže pa ću napisati utiske i o njoj. Kupila sam zato okoloočnu kremu iz ove linije. Kad je u pitanju nega te regije postoje samo dve kreme - sa narom koja je ipak za zreliju kožu i ova koju sam izabrala.
4) linija sa irisom namenjena hidrataciji kože
U okviru ove linije postoje dnevna i noćna krema za suvu kožu i dnevno-noćni fluid za mešovitu koji je bio moj izbor.
Idemo na utiske, krećem od dnevno-noćnog fluida sa divljom ružom:
012
014
Kao što rekoh, nisam imala puno pakovanje već tester od 5ml koji mi je potrajao tačno nedelju dana što je, rekla bih, sasvim dovoljno za formiranje osnovnog utiska. Krema zaista intenzivno miriše na ružu, a miris se zadržava još neko vreme. Žućkaste je boje, teksture koja bi na prvi pogled više odgovarala kremi za suvu kožu, ali je zapravo vrlo lagana, pravi fluid koji koža upije u roku od minut-dva. Krema zaista ima tu divnu osobinu da istovremeno bude i lagana i dovoljno hidratantna i jasno mi je zašto je toliko žena voli. Dobra je i kao podloga za šminku. Ipak, rekla bih da je ovo krema za normalnu i umereno mešovitu kožu, a ako imate izrazito masne delove lica (kod mene je to nos) može vam se desiti da pojačano sijate tokom dana. Iz tog razloga nakon tri pokušaja prešla sam samo na noćno mazanje gde se odlično pokazala, koža je ujutro mekana i ne zateže.
015
017
019
U večnoj sam potrazi za dobrom kremom za regiju oko očiju pa nisam odolela da ne probam i ovu Weledinu. Ovo je podmlađujuća krema, ublažava fine linije i usporava pojavljivanje novih, smanjuje otečenost i poboljšava teksturu kože. Sadrži ulja breskve, badema, jojobe, muskatnu ružu, orpinu. Bele je boje, srednje gustine i potrebno joj je malo više vremena da se upije, naročito ako se preko stavlja korektor. Za razliku od dnevno-noćnog fluida, ova krema uopšte ne miriše na ružu, štaviše praktično nema miris. Pomalo je neobično kada se pređe na prirodne kreme, fali osećaj glatke kože koji daju silikoni, a kojih u ovakvim kremama, naravno, nema. Kod ove kreme mi se najviše sviđa što baš ni najmanje ne iritira, a mazala sam je i na suve pečate koji su mi se pojavili nakon prehlade. Idealno je blaga i sasvim odgovarajuća kao dnevna krema dok mi za noć ipak treba nešto masnija i jača.
Dnevno-noćni fluid od irisa za mešovitu kožu:
020
021
023
Ovo je lagani, dnevno-noćni fluid za normalnu i mešovitu kožu koji intenzivno hidrira i štiti kožu od isušivanja. Aktivni sastojci su mu ulje jojobe, hamamelis, iris i neven. Ovo je, bez dileme, moje Weleda ljubimče. Boje i teksture je poput kreme sa divljom ružom, ali, za razliku od nje, junački se drži i na mom masnom nosu i nakon mnogo sati, baš kao i na suvim obrazima. Lepo se razmazuje, lepo hidrira, dobra je podloga za šminku. Znate ono kad neko pita za savet za laganu, prijatnu, svakodnevnu kremu? Upravo bih ovu preporučila, prosto ne vidim šta bi moglo kod nje da ne odgovara, a taman joj  je i trajno snižena cena, sada košta 1290 dinara. Naravno, ovo nije krema koja će rešiti teže probleme sa kožom, ali radi baš ono šta i piše na kutiji - hidrira i štiti od isušivanja mešovitu i normalnu kožu.

Da li ste probali nešto Weledino? Imate li neku preporuku?


You may also like

32 коментара :

  1. Probala sam nekoliko testara i ova od Irisa mi je predivna i mislim da ću nekad kupiti full size pakiranje.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман14.2.14. 17:09

    Koristila sam celu kolekciju od nara: serum, dnevna, noćna i okoloočna. Imam suvu i zrelu kožu koja mi je bila u očajnom stanju, predpostavljam zbog stresa i neodgovarajuće nege. Pre Welede sam probala dr Haushka, izdržala dve nedelje i odustala jer mi je koža bila u još lošijem stanju. Weleda mi je bila odlična u početku, kože mi se oporavila, zategla, hidrirana, sjajna. Međutim, posle jedeno mesec dana mi se pojavilo crvenilo na jagodicama, predpostavljam alergija na neki sastojak, jer nisu ni biljna i etarska ulja bezazlena, a sadrži i akohol. Naravno, prestala sam da koristim te preparate. Crvenilo se smanjuje, ali dosta sporo. Na žalost, Weledi moram reći zbogom.
    Marija K.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. iz mog iskustva (povremeno imam seboreju i suhu kožu), često mi se dogodi da krema koja mi u početku pomogne, kasnije izaziva crvenilo i smeta koži. Ne znam ni sama zašto je to tako. Valjda se koža navikne ili te neke namjenske kreme i ne treba koristiti svakodnevno.

      Избриши
    2. Анониман15.2.14. 09:39

      Hvala Ivana.
      Zaboravila sam da dodam da sam još probala kremu od badema, koja fino hidrira i nahrani kožu i bez seruma, ulje od badema, koristila sam ga za masažu i uveče kao pomoć kremi od badema, mleko od badema za skidanje šminke, koje je blago, ali posle njega se mora koristiti tonik ili miceralna, tonik koji za moju kožu i nije preterano blag. Sve sam to prestala koristiti dok ne prođe crvenilo, možda se vratim kremi i ulju od badema. Ono što me iznenadilo i što mi se svidelo kod Weledinih prizvoda je to što mi ni jedan od proizvoda, čak ni ulje, ne puni mitisere, naprotiv, pore su mi se upadljivo smanjile.
      Marija K.

      Избриши
    3. Dr H mi je u planu za temeljnije isprobavanje, sada koristim samo kremu za čišćenje i fina mi je.
      Mislim da je jedna od većih zabluda da prirodna kozmetika ne može napraviti haos na licu, uvek se može naći neki sastojak koji će nam jako smetati, baš kao i kod starnadrdne kozmetike jedino što je prirodna zdravija. Treba pratiti reakciju kože.
      Mama je koristila tu od badema i sviđa joj se mada bi ona za noć neku još jaču i masniju. Divno to za mitesere i pore, upravo ono šta mi treba!

      Избриши
  3. Miris divlje ruze je meni najlepsi koji postoji :)

    http://www.newayofteenagelife.blogspot.com/2014/02/samopouzdanje.html?

    ОдговориИзбриши
  4. Weleda Iris - prodat! Uskoro ću morati da se zaputim ka Metropolitenu po svoj primerak. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe :) To je baš nekako univerzalna krema, verujem da bi ti odgovarala.

      Избриши
  5. Potpuno se slazem sa tvojim utiscima. Takvi su i moji bili. Nisam samo ovo poslednje probala a sad si me bas naprzila, posto je to skroz za moju kozu. A stvarno cena sad nije vise strashna. :D

    ОдговориИзбриши
  6. Izvrsna detaljna recenzija! ;)
    Mene jako zanima noćni fluid tako da ću potražiti tester :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Kod nas bude redovno testera na promocijama, ne znam da li je tako i kod vas.

      Избриши
  7. Uh Weleda...toliko čeka da dođe na red, svakako mi je najzanimljiviji fluid od Irisa, on je slijedeći na popisu za šoping .)

    ОдговориИзбриши
  8. hvala na recenziji :))
    i ja bih probala fluid od irisa :)

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман18.2.14. 11:23

    Cao, po prvi put se danas susrecem sa ovim blogom :))
    Bas ga zelim prelistati :-)
    imam jedno pianje, koja je najbolja hidratantnaa krema za lice, koja se moze nabaviti dm/lili :-) ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo napred :)
      Pojam dobre hidratantne kreme je stvarno relativan, zavisi od godina, tipa i stanja kože i, naravno, ukusa. Kakva ti je koža?

      Избриши
    2. Анониман22.2.14. 13:22

      Normalna, sa malo masnijom T zonom. (20god.mi je :-) )
      Hvala Vam puno :-)

      Избриши
    3. Možda Eucerin fluid? On dođe nešto oko 1000 dinara.

      Избриши
  10. Анониман19.2.14. 21:55

    Obozavam Weleda proizvode za negu tela! I ulja i tus gelove! Nar i pasji trn su moji favoriti!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se ovih dana mažem uljem od pasjeg trna i sjajno je, nisam ni znala da ulje može tako brzo da se upija!

      Избриши
  11. Анониман20.2.14. 09:28

    Weleda ulja za negu tela i gelove za tusiranje apsolutno obozavam! Jedini proizvodi posle kojih mi je koza nahranjena, nezna, meka, cak I posle tusiranja dok ne nanesem ulje. A inace upija svako mleko, kremu, losion i posle nekoliko sati bude opet isusena, I leti i zimi. Za jutarnje tusiranje gel I ulje od Citrusa, a ulje od Nara je definitivno najbolji prirodni anti-age proizvod za negu tela.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala ništa od tuširalica, ali definitivno hoću, ulje od pasjeg trna je pravo otkriće pa me vrlo privlače i drugi proizvodi za telo. Imaću taj od citrusa u vidu, volim takve mirise :)

      Избриши
  12. Анониман25.5.15. 11:19

    Da li bi fluid od irisa preporučila nekom ko ima masnu kožU? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U principu da, mada zavisi šta očekuješ, ona neće matirati, ali neće ni dodatno mastiti. Relativno se brzo upije na masnim delovima i nije teška, ali nije ni onako lagana kako kreme za masnu kožu umeju da budu. Od Weledinog asortimana verovatno je ona najbolji izbor za masnu kožu :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...