Vichy Teint Ideal

/
15 Comments
Kao što ste, verovatno, već imali priliku da pročitate, Vichy je održao promociju gde je predstavljena nova kolekcija pudera Teint Ideal. Pročitajte utiske o puderima i promociji.
Promocija je održana u divnom ambijentu broda De Vinča:
Gospođa Jelena Prša Šimko predstavila nam je novu liniju pudera namenjenu ženama svih godina i svih tipova kože:
Hidriranu i negovanu kožu prirodnog izgleda očekuje svaka žena koja je u potrazi za puderom. Međutim, želja broj 1 kada je u pitanju idealan puder je efekat „blistave kože“. Vichy je sada korak bliže idealnoj koži sa novom linijom pudera Teint Idéal: prvim Vichy blistavim puderima koji otkrivaju Vaš idealan ten. Proizvodi su primereni svim ženama bez obzira na njihove godine, dok su teksture prilagođene različitim tipovima kože. Inovativna tehnologija tečne svetlosti pruža maksimalan efekat blistavosti, a lagane i nemasne teksture bez efekta maske i težine ujednačavaju ten dajući potpuno prirodan rezultat.
Četiri proizvoda deo su ove linije:
TEINT IDÉAL TEČNI PUDER  - Blistav tečni puder za otkrivanje idealnog tena za normalnu do mešovitu kožu pruža prirodan i ujednačen izgled tena i omogućava 14-satno prekrivanje. Tehnologija tečne svetlosti „Liquid Light Technology” zajedno sa kompleksom aktivnih sastojaka koriguje ten i čini ga blistavim. Teint Idéal tečni puder pruža efekat osveženja prilikom svakog nanošenja, kao i baršunast, mat osećaj na koži. Proizvod je dostupan u 4 nijanse, sadrži SPF 20, primeren je i za osetljivu kožu, hipoalergen je i sadrži termalnu vodu Vichy. Preporučena cena 2304 dinara.
TEINT IDÉAL KREMASTI PUDER - Blistav kremasti puder za otkrivanje idealnog tena za suvu kožu pruža prirodan i ujednačen izgled tena i omogućava 14-satno prekrivanje. Tehnologija tečne svetlosti „Liquid Light Technology” zajedno sa kompleksom aktivnih sastojaka koriguje ten i čini ga blistavim. Teint Idéal kremasti puder obogaćen je hidratantnim sastojcima i vitaminom E i Cg za dodatnu udobnost i zaštitu suve kože. Proizvod je dostupan u 4 nijanse, sadrži SPF 20, primeren je i za osetljivu kožu, hipoalergen je i sadrži termalnu vodu Vichy. Preporučena cena 2304 dinara.
TEINT IDÉAL KOMPAKTNI PUDER - Blistav kompaktni puder u prahu za sve tipove kože ujednačava i koriguje ten i pruža blistav i prirodan izgled kože. Kompaktni puder dostupan je u dve nijanse, sadrži sedefaste čestice za trenutnu blistavost i lagana ulja za lako nanošenje i postizanje baršunastog efekta na površini kože. Blistava i baršunasto-glatka tekstura osigurava postojanost tokom celog dana. Preporučena cena 2742 dinara.
TEINT IDÉAL BRONZANI PUDER -  Bronzani puder u prahu otkriva idealan ten i pruža osunčan, zdrav i prirodan izgled kože. Namenjen je svim tipovima kože i dostupan je u univerzalnoj nijansi za svaki ten. Preporučena cena 2742 dinara.
Šminkerka Maja Radaković prikazala je na pevačici Zoe Kidah kako Vichy puderi ulepšavaju ten:
Po završetku formalnog dela prezentacije imali smo priliku da isprobamo proizvode, a bogme i posluženje:
Bronzer je skroz svilenkast na dodir, čini se da se lako blenda, a nijansa je takva da će odgovarati pre svega ženama svetlijeg tena, a upravo je takvih bronzera najmanje na tržištu. Kompaktni puder deluje izuzetno obećavajuće, ostavlja kožu tako nežnom, a svetla nijansa jeste jako svetla (još malo radosti za svetlopute) dok je tamnija nijansa srednje tamna. Kod pudera namenjenog normalnoj i mešovitoj koži (onaj u flašici) nijanse bi mogle biti problematične za svetao ten pošto je najsvetlija, broj 15, sve samo ne  svetla. Žene srednjeg tena nesumnjivo će naći odgovarajuću nijansu za sebe. Ja sam postala srećna vlasnica pudera za suvu kožu u nijansi 25 Sand Moyen koja je vrlo svetla i na meni izgleda sasvim prirodno, konačno jedna koja nije ni vidno žuta ni vidno roze i plus se savršeno stapa sa tenom. Detaljnije utiske čitaćete u nekom od narednih postova dok ga budem temeljno isprobala. Pogledajte kako je bio slatko upakovan, ubacili su četiri čokoladice u četiri nijanse pudera:
Kako vam se čini Teint Ideal linija, da li vas je nešto zainteresovalo?


You may also like

15 коментара :

  1. Анониман22.2.14. 14:39

    Dobila sam tester ovog pudera (za normalnu i mesovitu kozu) u nekom casopisu. Nijansa je bila mnogo losa (cini mi se 35) za moj ten, previse tamna, ali mi se sam puder dopao. Lagan je, matira taman koliko treba ali nije praskast, drzao se lepo citavo radno vreme. Sve u svemu ja sam zadovoljna, samo mi nijansa nije odgovarala. Ne znam kakve su nijanse u ponudi, ali verujem da bih za sebe nasla neku koja mi vise odgovara. I definitivno bih volela da probam taj za suvu kozu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo je tamna i najsvetlija, broj 15 i mislim da je to glavna mana pudera. Inače se i meni učinio jako fin, blistav, ali ne na upadljiv način. Ovih dana koristim taj za suvu kožu i ponaša se iznenađujuće fino na mom licu, osim na jako masnom nosu.

      Избриши
  2. Pakovanje je preslatko, deluje luksuzno :) Što se tiče bronzera, ne znam da li će mi odgovarati, rekla si da je više naklonjen ženama svetlijeg tena, ja sam devojka tamnijeg tena. Videću da li mi odgovara kada budem naišla na tester.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da, deluju luksuznije od starih Vichy pudera :) Ne znam koliko si tamna, svakako pogledaj tester.

      Избриши
  3. Predivan event ;) Ja sam probala tester pudera, meni je bio pretaman :/
    Ali ambalaža im je odlična, baš imam osjećaj da se u zadnje vrijeme dodatno trude na izgledu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ovaj za suvu kožu? :(
      Ambalaža je jako lepa, deluje skupo, a zapravo je samo odlično dizajnirana.

      Избриши
  4. Одговори
    1. Ja dobih onaj za suvu kožu, ali zapravo sam zadovoljna pošto kod fluida nisam našla odgovarajuću nijansu.

      Избриши
  5. Stigli su i kod vas! Vichyevi eventi su divni, imam fluid koji mi je zasada odličan ali ipak slinim za bronzerom i puderom u kamenu :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, aha :) Mene privlači puder u kamenu, jako je fin i divno mu je pakovanje, bronzer ne bih uzimala, imam ih ih previše kad uzmem u obzir koliko ih često stavljam.

      Избриши
  6. Анониман24.2.14. 22:00

    u novom broju l&z pise da je puder u bocici za suvu kozu,a u tubici za normalnu ...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogrešili su, ovaj u tubici je sigurno za suvu kožu, piše i na kutiji Dry skin.

      Избриши
  7. kako si ti to divno uslikala, khm :DDD
    jako mi se dopalo na promociji, i radujem se ovom puderu
    koji smo dobile :)) dopalo mi se kako izgleda na ruci, još
    samo da isprobam na licu :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mhm, da :D
      I meni je bilo divno, a puder stavljam svaki dan u različitim kombinacijama i stvarno je jako fin osim što nije za moj masni nos i gotovo.

      Избриши
  8. Анониман10.8.14. 13:15

    Pokrivna moc fluida: 0. Lagan, kvalitetan, nijansa 15 je dovoljno svetna za mene, dugo se sushi, tako da je moguce manipulisati njime i raymayivati ga. Za blaze nepravilnosti treba dva sloja. Ne daj boze nekog kapilara ili flekice od sunca - pet slojeva. Bolji su Bourjois HM serija, L'Oreal...

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...