Spušteni kapci - četvrti deo

/
43 Comments
Nastavljam sa savetima za prikrivanje/korekciju šminkanih kapaka, a evo i linkova do prethodna tri posta: Spušteni kapci - prvi deo, Spušteni kapci - drugi deo, Spušteni kapci - treći deo.
4. Dobra četkica za blendanje je nešto u šta vredi uložiti novac
U prethodnom postu pisala sam o konturisanju kapka koje je jedna od ključnih stvari za korigovanje spuštenih kapaka. Kako bi to lepo izgledalo potrebno je dosta blendanja, a dobra četkica jako olakšava posao. Da ne bude nesporazuma - nije da će dobra četkica napraviti čudo i uraditi ono šta se sa nekom običnom ne bi moglo. Tvrdim da se apsolutno svaki look može izvesti i uz pomoć krajnje povoljnih četkica iz lokalnih parfimerija. Stvar je u tome što se uz baš dobru četkicu šminka mnogo brže i lakše, štede se i vreme i živci. S obzirom da su četke proizvod koji nema rok trajanja isplati se izdvojiti nešto više novca upravo za njih. Ukoliko sada ipak ne biste da dajete više novca preporučujem dve jeftine i dostupne četkice - Aura Duo Shader Brush i Essence Smokey Eyes Brush. Četkica koju svakako treba imati je univerzalna četkica za blendanje MAC 217. Kada sam je kupila već na prvo blendanje moja reakcija je bila gde si bila celog mog života :D Nije ona strašno skupa, mislim da je bila 19 evra, a krajnje je praktična, izdržljiva (moja je stara tri godine, a izgleda kao nova) i dobra u svakom pogledu jedino bih svakako preporučila i neku manju četkicu za blendanje, u nekim situacijama ona je prevelika.

5. i 6. Ne treba preterivati sa svetlom senkom ispod obrva i ne treba stavljati previše sjajnu senku
Jedan od najčešćih saveta za šminkanje je taj da nanesete svetlu senku ispod obrva, na poleđini svake palete od 3-4 senke pisaće kako najsvetlija senka ide ispod obrva i u unutrašnji ugao oka. Dok se za unutrašnji ugao oka slažem, posvetljivanje dela ispod obrva nije baš uvek pametna stvar. Kao prvo, ta najsvetlija senka u paleti vrlo često bude potpuno pogrešne završnice. Poenta je da se deo neposredno ispod obrve posvetli kako bi oči došle do izražaja, ali pravi efekat ne dobija se upotrebom senke sa šljokičastom ili sedefastom završnicom, pažnja se skreće na pogrešan način. Takođe, u slučaju spuštenih kapaka jako je važno ne preterati sa spuštanjem te senke. Lepo izgleda senka nešto svetlija od nijanse kože, mat ili satenske završnice neposredno ispod obrve, ali previše često vidim žene našminkane tako da se ta svetla senka praktično sreće sa tamnom senkom kojoj je osenčen pregib. Na ovaj način kapak izgleda natečeno i naduto i skreće se pažnja baš na ono na šta ne treba. Dakle, treba se truditi da spušteni deo kapka utone, zato ga i senčimo tamnom, mat senkom, stvaramo iluziju da je imamo veću vidljivu površinu kapka nego što stvarno imamo. Ako se zanesemo sa svetlom senkom površina je smanjena i stiče se utisak da deo kapka jednostavno visi. Nadam se da sam uspela da objasnim, a u svakom slučaju slika govori više nego hiljadu reči pa pogledajte na fotografijama na šta mislim:

Vidite kako sam preterivanjem sa svetlom senkom uspela da poništim efekat koji sam dobila konturisanjem kapka? Ovako se još više vidi da je kapak spušten i plus izgleda natečeno. Dakle, previše sjajne senke ispod obrva i previše spuštene prema oku - NE!

7. Treba se igrati sa senkama različitih završnica
Žene sa spuštenim kapcima jako su sklone mat senkama. I sama sam prošla tu fazu, primetila sam da neke sedefaste senke još više istaknu moje spuštene kapke i jednostavno mi je bilo lakše da ne reskiram i koristim dobre stare mat senke. Jednostavnije jeste, ali nema razloga za to, ništa ne istakne lepotu mat senke kao neka sa upadljivijom završnicom i obrnuto. Igrajte se sa kontrastima, oni otvaraju oko i privlače pažnju.

8. Senke treba nanositi otvorenih očiju
Naravno da je lakše šminkati zatvoren kapak, pogotovo ako malo podignemo obrvu ili podignemo kapak prstom. Međutim, ovo sebi mogu da dozvole žene čiji kapci nisu spušteni, mi moramo sve vreme pratiti kako šminka ZAISTA izgleda, a to je moguće samo kada su oči otvorene. Mali milion puta mislila sam kako sam se baš super našminkala, a onda sam pogledala direktno u ogledalo i shvatila da je moje remek delo skriveno u naborima kože na kapku. Sada se šminkam tako što zatvorim oko, napravim 2-3 poteza četkicom pa otvorim i pogledam šta se od toga vidi pa ponovo tako. Završni deo blendanja senke obavezno uradim sa otvorenim očima.

To je sve za ovaj post, biće još :)


You may also like

43 коментара :

  1. Mislim da je meni i mojim spustenim kapcima 217ica bila najbolja kupovina ikada :) Odlican i koristan tekst kao i ostali, nestrpljivo cekam sledeci :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma savršena je, kupiću još jednu prvom prilikom! Hvala :)

      Избриши
  2. Bravo na ovim tekstovima Coxy, ja nemam spuštene kapke (tako da ćeš verovatno misliti šta ću ja ovde), ali ovo mi je pokazalo koliko je šminkanje očiju zapravo drugačiji proces kada imaš spuštene kapke i kada oni to nisu. Jako informativno, mnogo volim da čitam ovakve postove :)
    P.S. 217icu obožavam i za senku i za korektor, tako da ću kupiti još jednu :D
    Odlična četkica, realno 20 evra nije mnogo za nju koja traje oko 5-6 godina sigurno, a da i dalje radi posao :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se sviđa :) Ne pitam se šta će ovde i neko ko nema spuštene kapke, svima će se spustiti jednog dana pa je bolje biti na vreme obavešten :)
      Četke su uvek najpametnija investicija!

      Избриши
  3. Анониман4.2.14. 10:38

    Sada je cetkica oko 25 eura... Sve pohvale za teks ... prijatno...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na ispravci, ubaciću u tekst! Znam da sam neke četke kupila sa popustom, ali nisam sigurna koje, moguće da je baš ova bila ta.

      Избриши
  4. Анониман4.2.14. 11:02

    Blago tebi ti bar mozes tuš staviti :) ja ni to ne mogu jedino tanka linije bez završnog špica hehehheh

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, da, ja imam sreću u nesreći - jesu jako spušteni kapci, ali imam i poveliku vidljivu površinu, to vadi stvar. Pisaću u nekom od narednih i o ajlajneru :)

      Избриши
    2. Šta o maskari? Mislim spominjala sam maskaru i važnost uvijenih trepavica u prethodnom postu.

      Избриши
    3. Ja sam to propustila ladno :D

      Избриши
  5. Još jedan u nizu odličnih…. ja opet ponavljam iskreno nemam pojma jesu li moji slušteni ali poluspušteni sigurno jesu… na isti način nanosim sjenilo, nanesem par poteza pa otvorim oko i dotjerujem :-) ne znam zašto se ja ne volim sa 217om :/ nije da je ne volim, ali nije jedna od onih u koju se bezrezervno uzdam...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Ne znam što ti nije legla 217, pogotovo što i ti imaš krupne oči, meni je ona baš četka broj 1 za ovakve stvari, jedino je dopunjujem manjim četkama.

      Избриши
  6. Eto prve stavke na mojoj listi ,,Šta kupiti u MAC-u kada dodje'' - 217! Jej! Ja preferiram mat senke jer je to bezbedno igranje, ali da volim da stavim malo glitera tu i tamo - istina je. Takodje volim da kombinujem senke koje imaju neki satensko sedefasti finiš i njih stavljam na ono malo pokretnog kapka što se vidi. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post kao i uvijek. Meni ne stoji isto previse svijetle sjene ispod obrva niti previse podignute obrve.

    ОдговориИзбриши
  8. Svaka cast za post o odlican je

    http://newayofteenagelife.blogspot.com/2014/02/liebster-award-nomination.html?

    ОдговориИзбриши
  9. Svaka cast, OBJASNILA SI. Godinama se pitam sta je sa mojim kapcima zasto mi ne stoji senka kao i drugima, zasto mi baza za senku nema efekta. A narocito za svetlu senku ispod obrva. Meni to stoji katastrofa. Stvarno oci izgledaju otecene kad je stavim. Uvek sam se pitala kako to svi savetuju i stvarno na senkama je napisano da najsvetlija ide ispod obrva. Ja oduvek kad zavrsim sminkanje na taj deo ispod obrva stavim rumenilo tj. bronzer, imam jednu cetkicu za rumenilo koja je jako mala i ne znam za sta je predvidjena, ali ja je oduvek koristim da stavim rumenilo na kapke ispod obrva. Nekako dok to ne stavim kao da se nisam do kraja nasminkala. Dok ti sve ovo nisi napisala meni ne bi ni palo da su moji spusteni kapci krivi za sve. Hvala ti draga.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi, ništa lepše nego kad pročitam da je ovo šta sam pisala nekome zaista bilo korisno :)

      Избриши
  10. Анониман4.2.14. 17:27

    Bas to, meni se zivot promenio posle MAC 217, sto ti kazes uzela bih jos jednu, preporucujem od srca, najtoplije ovaj set:
    http://1.bp.blogspot.com/-Wdo_cJIifuY/TdU714_WjvI/AAAAAAAAAxE/hdOv7X-BaBQ/s1600/ecotoolscloseup.JPG
    izvor: www.prettyinthedesert.com
    Najveca za korektor, ostale za igrice sa ocima, mnogo dobro, u Aviv Parku u PA sam ga platila 1300 dinara. Najbolja investicija ikada :)
    Sjajno <3
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam nigde videla taj set, samo onaj sa belim četkama i pojedinačne :(

      Избриши
  11. Super post i savjeti!!! Idem sad pročitati ostale koji su vodili do ovoga jer sam ih propustila :)

    ОдговориИзбриши
  12. Ova serija postova je fantastična, sve uglavnom primenjujem i sama, ali nije na odmet podsetiti se, ovo sa svetlom senkom sam potpuno smetnula s uma. Stavljam samo tih uz luk obrve, tako mi uzdigne obrvu, a ne "otekne" kapak.
    Objašnjavaš fenomenalno :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Drago mi je da sam potrefila sa ovom temom, bila sam u pravu kad sam rekla da je ovo problem mnogo većeg broja žena nego što bi se reklo na osnovu broja tekstova o spuštenim kapcima.

      Избриши
  13. Legenda si s ovim postovima, baš super! :D

    ОдговориИзбриши
  14. ja cu sigruno uzeti bar jos dve 217-ice ...stvarno su odlicne ...tekst je zabavan i poucan !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja, nema bolje investicije! Drago mi je da ti se sviđa :)

      Избриши
  15. ja nikad nisam stavljala tu svijetliju sjenu uz obrve, znam da to svugdje savjetuju, ali imala sam neki osjećaj da nije baš svaka svijetla prikladna i da to treba znati uklopiti, a tako izgleda nekako i jest. Super mi je cijela ova serija postova o spuštenim kapcima.

    ОдговориИзбриши
  16. Izbjegavam nanositi shimmerasta sjenila ispod obrve, ali posvijetlim tankom linijom korektora ispod obrve i nekako vizualno otvori pogled, tako da pomaze :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To da, korektor je super opcija pošto ga taman obično biramo u nijansi nešto svetlijoj od nijanse kože :)

      Избриши
  17. Još ovaj deo mi je bio zaostao da pročitam, odlična serija postova, savršeno objasnjavaš, plus fotke kao prikaz rečenog, svaka cast :)
    Essence Smokey Eyes Brush imam i za sada koristim, za Mac sam i previše preporuka do sada pročitala :) nadam se da će i ona doći na red :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :)
      MAC 217 je jedna od boljih investicija, a kako će uskoro biti radnja i u BG-u naći će se i prilika kad tad :)

      Избриши
  18. Pomogla si mi,sad ce mi biti lakse mamu nasminkati :)

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман12.6.14. 17:53

    Uvek sam se pitala zasto mi se ne vidi senka,i onda sam probala kao sto si objasnila sa plavom olovkom i uspelo je!
    Hvala ti puno! Jelena

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...